Gaan we naar PUB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, allemaal naar Myraela luisteren jongens
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man geen moeite, klein werk voor dit pareltje
[ afbeelding ]
Als deze dicht is ga ik een tukje doen en hopen dat we open mogen blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan we naar PUB?
Hebben we tenminste iets.
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man geen moeite, klein werk voor dit pareltje
[ afbeelding ]
Jij vroeg niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.
Jij had dat plaatje gevonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?;'(
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.
Liefde is sterker dan de lustquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?;'(
Kan prima, ze ziet er gewoon jong uit, eigenlijk is het een meisje van 18.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat een liefde hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.
ahhhh k nou 17 mag ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan prima, ze ziet er gewoon jong uit, eigenlijk is het een meisje van 18.
Ik ben het zelf al aan het fixen man. Altijd maar mezelf liefde geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.
Ja, dat van mij ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
Mn fotoboek staat open voor jullie.![]()
dan mag je wel mn rechterhand zijn hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het zelf al aan het fixen man. Altijd maar mezelf liefde geven.
het was leuk je gekend te hebben tot op het foboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
Mn fotoboek staat open voor jullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |