gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Janena het volgende:
Ik durf bijna niet naar de wc maar ik moet zo nodig....
Lijkt mij ook niet, maar de US is machtig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef mazaru het volgende:
Het zit er toch echt niet in dat hij gewoon nog 8 maanden de macht zal houden.
Heel bijzonder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef BrandX het volgende:
het heeft iets magisch moois zo eensgezind en saamhorig men op dat plein is
Niet zo machtig als het hele volk van een landquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar de US is machtig.
Die van Shakira zeker. Is zo te zien een heeeeeeel groot succes op Tahrirquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een karaoke nummer doen
De gemiddelde mediterrane persoon leert nooit klokkijken. Ik vraag in Istanbul altijd of het gaat om Turkse tijd of Echte tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja, nee, ja, nee, ja, nee... Je kent de info-voorziening uit dat land... Erg onbetrouwbaar
VS zit er achter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar de US is machtig.
Wederom fout, is aangesteld tot nieuwe Technisch Directeur van Feyenoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een karaoke nummer doen
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo machtig als het hele volk van een land
Ah sorry, linkje gemist. Samenvatting voor de rest: het gaat inderdaad met name om onderlinge communicatie, en ze hopen gebruik te maken van sporadische internetverbindingen hier en daar om af en toe wat door te krijgen. Daarnaast is het plan ook voor de langere termijn in andere landen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Anders lees je het hele artikel even
we hebben het hier niet over Castro met zijn 6 uur durende speeches...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat je niet naar de wc durft te gaan, omdat je wellicht iets zou missen op Al Jazeera.
Geen idee, ik hoef niet waar de wcquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat je niet naar de wc durft te gaan, omdat je wellicht iets zou missen op Al Jazeera.
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wederom fout, is aangesteld tot nieuwe Technisch Directeur van Feyenoord
Reuters meldt op dinsdagavond dat de populaire Egyptische nieuwslezer Soha el-Nakash na 20 jaar haar baan bij de Egyptische staatstelevisie heeft opgezegd. Ze gaf als reden 'een lak aan minimale ethische waarden' bij het naar buiten brengen van de protesten. Tevens meldde ze tijdens de pauzes met collegas naar andere nieuwszenders te kijken waar wel de gewelddadige massaprotesten in Egypte getoond werden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun jij er een korte samenvatting van schrijven?
Het zou weer eens tijd worden danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah sorry, linkje gemist. Samenvatting voor de rest: het gaat inderdaad met name om onderlinge communicatie, en ze hopen gebruik te maken van sporadische internetverbindingen hier en daar om af en toe wat door te krijgen. Daarnaast is het plan ook voor de langere termijn in andere landen.
(Ik heb met dit topic en twitter toch helemaal geen tijd lange artikelen te lezen)
je kan te ver gaan he....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wederom fout, is aangesteld tot nieuwe Technisch Directeur van Feyenoord
We vergeten de afgelopen dagen ook te eten en te drinken... en na al dat lijden zeker de speech missen?? Da's dan mooi alle opoffering voor niets!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Nee niet acher de opstand, maar ze willen zeker een hele vette vinger in het hele vervolg NA Mubarak.quote:
Lack of is niet lak aan maar gebrek aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Reuters meldt op dinsdagavond dat de populaire Egyptische nieuwslezer Soha el-Nakash na 20 jaar haar baan bij de Egyptische staatstelevisie heeft opgezegd. Ze gaf als reden 'een lak aan minimale ethische waarden' bij het naar buiten brengen van de protesten. Tevens meldde ze tijdens de pauzes met collegas naar andere nieuwszenders te kijken waar wel de gewelddadige massaprotesten in Egypte getoond werden.
Precies. Mubarak moet aftreden, niet omdat Obama het zegt, niet omdat miljoenen demonstranten het zeggen, maar omdat ik eigenlijk wel wat beters te doen heb.quote:
MOEBIE!!!!!!quote:
hoewel enigszins genuanceerd nu. Suezkanaal moet open blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee niet acher de opstand, maar ze willen zeker een hele vette vinger in het hele vervolg NA Mubarak.
We hebben het hier over een gerucht dat Mubarak wellicht in het openbaar zijn aftreden gaat aankondigen, dat nog zeker een aantal minuten op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over Castro met zijn 6 uur durende speeches...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
nou het bejaarde kwartiertje is aangebroken, hij is er.
Ben al bezig, post de twittervertaling hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand zo opschrijven wat ie zegt?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Hij heeft wat weg van mister Bean
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben al bezig, post de twittervertaling hier.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Hij heeft wat weg van mister Bean
Dat klinkt niet als iemand die gaat luisteren naar de wil van die demonstrantenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zou wel een goede plottwist worden aan het eind van de speech
Komt wel, geloof me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Misstique het volgende:
De man is nog steeds gek.
Serieus, als ik demonstrant was dan zou ik alsnog naar het paleis gaan nu en hem een ceaucescu'tje bezorgen.
Dat zal het zijn, hij solliciteert naar een baan in Hollywood.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zou wel een goede plottwist worden aan het eind van de speech
dat gevoel heb ik ook, maar vrees van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Huisjurist het volgende:
Het lijkt erop dat dit al dagen eerder opgenomen is.
Ja dat, of hij heeft een week in dezelfde kleding op een stretcher gelegen naast zijn eenzame tvset in zijn bunker op batterijenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef HiZ het volgende:
What the fuck ? Is dit vorige week opgenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |