Dit dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoef zelf niks te regelen, ik word geregeld.
![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dit dus.
En KK maar moeite doen alles.
Ik ga 12 februari wel alleen naar Eindhoven.quote:
Het is Mevrouw Kuthoer!quote:
Mevrouw van de Kut en mevrouw Hoeren.quote:
Hoeren hoeft hij niet te regelen, diw willen vanzelf wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mevrouw van de Kut en mevrouw Hoeren.
Zolang hij ze genoeg betaalt wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeren hoeft hij niet te regelen, diw willen vanzelf wel.
Kleinigheidjes blijf je houden he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zolang hij ze genoeg betaalt wel ja.
denk je dat echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga 12 februari wel alleen naar Eindhoven.
Zoveel is zeker waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kleinigheidjes blijf je houden he.
Als je me een kuthoer vindt, weet ik dat zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
denk je dat echt?
ik ga even douchen, ik stink namelijk kenserhard, tot straks
Ja doe maar stinkdier, het komt gewoon m'n computer uit die putlucht....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
denk je dat echt?
ik ga even douchen, ik stink namelijk kenserhard, tot straks
ik vind je heul gene kuthoer, en dat weet je zelf ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je me een kuthoer vindt, weet ik dat zeker.
Tot straks stinkerd.
EN NET ZEG JE NOG DAT WE ALLEMAAL KUTHOEREN ZIJN HE HE HE.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef kutkabouter het volgende:
mooi zo
[..]
ik vind je heul gene kuthoer, en dat weet je zelf ook
Geregeld om bier voor 'm te halen, zal ie bedoelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Vechten om een dasje.![]()
Chick geregeld hebben maar alleen zitten om half 11 -> alleen moeten douchen. Goed geregeld KK.
Ik ga slapen, fijne avond mensen.
Nu al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond mensen.
Ja ho wacht es ff, ik heb daar niet om gevraagd he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef kutkabouter het volgende:
zo jammer dit
ik doe jullie godverdomme een plezier door dronken op fok te zitten, zoals julle vroegen, en jullie lopen maar te zaniken
Je beledigt mij, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef kutkabouter het volgende:
zo jammer dit
ik doe jullie godverdomme een plezier door dronken op fok te zitten, zoals julle vroegen, en jullie lopen maar te zaniken
alsof ik dat meendequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je beledigt mij, dat kan toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |