Scherpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef tralalala het volgende:
Kenteken is niet zichtbaar op het busje
Zal wel boos naar hem kijkenquote:
Eujhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef tralalala het volgende:
Niet zulke snuggere mensen in Hengelo
Ik ben een Hengeloërquote:
Boehoequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
Komt door de media!
* Denkt aan Nu we er toch zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Fuuuu ik mis Blik op de weg gewoon doordat ik moet leren voor VerkeersmanagementFail.
Een fietser.. altijd een fietserquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef tralalala het volgende:
Dode hoekwat moet er aan komen dan.
Dan een motor met babyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er lag een fietspad naast en fietsers rijden geen 80km/u
Ik wil blauw blauw aanquote:
Heb ze gelukkig nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
BODW heeft alleen Gelderland en Twente volgens mij...
Terwijl zij juist kan epilerenquote:
Ze zei wel dat het gelukkig warm was binnenquote:
* Maraca slaat TheKCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dacht dat dat hetzelfde was als pijn
Nee...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dacht dat dat hetzelfde was als pijn
Het doet alleen geen pijnquote:
Zullen de rubbers en labels in orde zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef tralalala het volgende:
Van die keuken wordt Rob wel vrolijk denk ik.
Hitte = pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ze voelt dus NIET dat het warm wordt?
Ikke niet meer snap
En waarin ga je rijden voordat je je leaseauto hebt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ga ik mijn rijbewijs aanvragen
Dat is het nadeel. Maar ik kan geen auto kopen nu en het is al helemaal niet de moeite omdat ik dus over een half jaar een auto krijg van de zaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan moet je eerst met het OV naar he huis van je ouders voordat je in de auto kan stappen?
Een grote? Een kleine? Hoe oud? Dan weet ik het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Maraca het volgende:
Het is een Peugeot.. maar welk type het is
Dat zijn wel relaxte auto's, heb ik al meerdere keren gereden voor m'n werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Maraca het volgende:
Mijn moeder en stiefvader hebben respectievelijk een Volvo S40 en S60, maar die mag ik niet lenen
Ik neig naar een Peugeot 307. Maar ik spreek mijn vader vanmiddag, zal het wel even vragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een grote? Een kleine? Hoe oud? Dan weet ik het wel
Succes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga trouwens richting school om een tentamen in te vullen. Dag allemaal
Ik liep stage bij Peugeotquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neig naar een Peugeot 307. Maar ik spreek mijn vader vanmiddag, zal het wel even vragen
Je kreeg een auto als stagevergoeding?quote:
Holy fuckquote:Het collegegeld bedraagt ¤ 6.000 per jaar excl. ¤ 750,- aan lesmateriaal.
Ik kreeg 50 euro per maandquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kreeg een auto als stagevergoeding?![]()
Hoe gaat het solliciteren nu?
Hoe hardquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef xxiessiexx het volgende:
Hmm, heb iig niet héél hard gefaald op m'n toets
Succes dan maandag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik kreeg 50 euro per maand![]()
Solliciteren gaat nog hetzelfde maar ongeveer 10 minuten geleden belde het UWV op dat ze mensen nodig hadden voor een debiteuren/crediteurenadministratie en de keuze is op mij gevallen. Maandagmiddag om 15:00 een gesprek bij het UWV. En de rest van de sollicitaties gaat zo
Solliciteren -> Afgewezen vanwege te weinig werkervaring.
De kans op een voldoende is niet geheel afwezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik kreeg 50 euro per maand![]()
Solliciteren gaat nog hetzelfde maar ongeveer 10 minuten geleden belde het UWV op dat ze mensen nodig hadden voor een debiteuren/crediteurenadministratie en de keuze is op mij gevallen. Maandagmiddag om 15:00 een gesprek bij het UWV. En de rest van de sollicitaties gaat zo
Solliciteren -> Afgewezen vanwege te weinig werkervaring.
[..]
Hoe hard![]()
Kan je stage lopen zonder bij een school ingeschreven te staan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Succes dan maandag!En wat betreft je werkervaring. Ga stage lopen! Je hebt de tijd ervoor, je kunt er misschien nog een vergoeding voor krijgen en je krijgt geen gat in je CV, maar wel werkervaring
Ik ben al zoeken naar vrijwilligers werk en heb me al ingeschreven bij de vrijwilligersbank. Dit doe ik om mijn cv op te vullen. En waarschijnlijk kan ik via een kennis aan het werk komen in zijn bedrijf. De procedure daarvoor is in de gang maar is nog niet zeker .quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Succes dan maandag!En wat betreft je werkervaring. Ga stage lopen! Je hebt de tijd ervoor, je kunt er misschien nog een vergoeding voor krijgen en je krijgt geen gat in je CV, maar wel werkervaring
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
De kans op een voldoende is niet geheel afwezig
Succes maandag!
Volgens mij welquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kan je stage lopen zonder bij een school ingeschreven te staan dan?
Nooit geschoten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar niet veel bedrijven nemen een stagaire aan die niet op school zit.
De It's wel maar die is failliet
Is altijd misquote:
Dus je hebt het wel gehaald?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit tentamen was geen inkoppertje maar een volley van 35 meter vol in de kruising
Nu bier
Dan houden we het er maar op dat je het gehaald hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik dit niet gehaald heb kan ik maar beter stoppen
Zozo, zeker in vlaardingen bij de haven? Wok-house?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dank je
Vanavond uit eten met school, 27.50 voor onbeperkt wokken plus onbeperkt fris, bier en wijn
Nee, Rotterdam, Mr Wok bij de Kuip. Die in de haven is 20 euro voor onbeperkt eten en fris, bier en wijn is daar een euroquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zozo, zeker in vlaardingen bij de haven? Wok-house?
Preciesquote:
Bij het wokrestaurant hier is het drinken tot een bepaalde tijd onbeperktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Het wokken is in elk wokrestaurant onbeperkt, maar de drank meestal niet
Ik mieter altijd maar wat op een bord en geef het dan aan de chefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Bij wokken neem ik altijd babi pangang. Voor het laatst op 1 Juli met 33 graden gewokt . 5 borden Babi Pangang genomen
En heel veel ijs genomen omdat ik het warm had.![]()
Ik lust geen sushiquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mieter altijd maar wat op een bord en geef het dan aan de chefMeestal sta ik heel asociaal de sushi op te scheppen..
Ik lust geen visquote:
Sushi =/= visquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik lust geen vis![]()
Maar onze klas viel altijd buiten de boot. Andere klassen gingen op excursie naar Frankrijk of Engeland en mijn klas wokken
Sashimi is visquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Sushi () is een veel gegeten gerecht uit Japan. Het bestaat uit een hapje rijst van een paar centimeter in verschillende vormen, met daarop of daartussen de overige ingrediënten. Deze kunnen zijn: rauwe vis, rauwe garnalen, rauwe inktvis, maar ook gaar gemaakte vis, gebakken ei, of groenten. Als vis wordt alleen zeevis gebruikt, omdat zoetwatervis soms parasieten bevat en daarom niet rauw gegeten kan worden. De rijst is erg kleverig, zodat deze een geheel blijft. De rijst smaakt licht zuur door rijstazijn, maar er wordt ook wat zoete rijstwijn, mirin, en wat zout aan de rijst toegevoegd. De rijst kan geheel koud zijn, maar is soms ook lauw.
Blijkbaar niet altijd vis, maar ik vind het gewoon vies
quote:
Dus balen idd... Ik had het wel getroffen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik lust geen vis![]()
Maar onze klas viel altijd buiten de boot. Andere klassen gingen op excursie naar Frankrijk of Engeland en mijn klas wokken. Ik heb nog nooit zoveel gewokt met die school![]()
Italie was ook briljant bij ons. Met 40 man op een hotelkamer van 10m2 de UEFA-cupfinale kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef tralalala het volgende:
Ik alleen naar Parijs![]()
Was wel super!
Middelbare schoolquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens vreet ik me bij die wokrestaurants altijd klem met kipfilet
[..]
Dus balen idd... Ik had het wel getroffen.
1e klas: Veluwe
2e klas: Survivallen in de Ardennen
3e klas: 5 dagen London
4e klas: 5 dagen Berlijn
5e klas: 11 dagen Italie (3 Florence/5 Rome, rest in de bus)
6e klas: 5 dagen kansloos zuipen in Centerparcs na de examens
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Middelbare school
1ste klas : Niks
2de klas : Parijs 1 dagje
3de klas : Niks
4de klas : Niks
MBO school
Juni 2007laatste schooldag van klas 1 : Wokken
Juli 2008 laatste schooldag van klas 2 : Wokken
Juli 2009 laatste schooldag van klas 3 : Wokken
Midden december 2009 : Wokken
1 Juli 2010 : Wokken
Maar dit was met een paar klassen van school.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
![]()
1 dag Parijs is trouwens slopend, ik heb het ook een keer gedaan met vrienden's ochtends om 7 uur in de auto gestapt, om 1 uur parkeren op Charles de Gaulle, centrum in, Eiffeltoren op, finish van de Tour bekijken, terug naar de auto en weer naar huis rijden
Dat is best schraalquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar dit was met een paar klassen van school.
3 uur snachts vertrekken en savonds om 19:00 weer terug naar de school . We kregen geeneens eten vergoed. Alles moesten we zelf betalen. Er werd niet gestopt bij een Macdonalds of Burger King. Je moest maar een broodje kopen . Dus die hele dag heb ik niet warm gegeten, alleen wat broodjes op
O ja daar, daar heb ik ooit nog gymles gehad omdat "mijn" gymzaal verbouwd werd (Stedelijk Gymnasium, Valeriusstraat, ook Schiedamquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar dit was met een paar klassen van school.
3 uur snachts vertrekken en savonds om 19:00 weer terug naar de school . We kregen geeneens eten vergoed. Alles moesten we zelf betalen. Er werd niet gestopt bij een Macdonalds of Burger King. Je moest maar een broodje kopen . Dus die hele dag heb ik niet warm gegeten, alleen wat broodjes op
voor die prijs die hij vraagt kan je beter een nieuwe kopen, dan weet je zeker dat je een nieuwe en garantie hebtquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Maraca het volgende:
[TK] JVC Everio GZ-MS95SE
Onderhandelen is leuk![]()
100 euro?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor die prijs die hij vraagt kan je beter een nieuwe kopen, dan weet je zeker dat je een nieuwe en garantie hebt
dat is zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Maraca het volgende:
Dat is waar![]()
Maar onderhandelen is nog steeds gewoon leuk
Ik had niet lager gegaan dan 149quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Maraca het volgende:
[TK] JVC Everio GZ-MS95SE
Onderhandelen is leuk![]()
nooit in Egypte of Turkije geweest?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had niet lager gegaan dan 149![]()
Verder geen verstand van de camera ofzo, maar om nou 50 euro te zakken...
Ja, dat ging best snelquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had niet lager gegaan dan 149![]()
Verder geen verstand van de camera ofzo, maar om nou 50 euro te zakken...
Nee, die landen zijn niet aan mij besteedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
nooit in Egypte of Turkije geweest?
daar begin je als eerste tegenbod een kwart onder de geboden prijs
Gedetailleerd nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Maraca het volgende:
Ooh, ik heb een briljant idee voor deze reeks
[GRATIS] Google AdWords Voucher
Wacht maar tot je googled op Alberto Stegemanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gedetailleerd nu?"Dat dit kan in Nederland"?
Ik zie niks?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht maar tot je googled op Alberto Stegeman
Moet nog de code krijgen en alles regelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen BODW gekeken zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik snap de TT niet op deze morgen
Ja, nee.. dan is het je eigen schuld dat je het niet snaptquote:
Wat voor vak?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:32 schreef xxiessiexx het volgende:
Bleh, leren is stom
Mja wel handig anders zit ik morgen keihard te stressen tijdens het tentamen![]()
Maar FOK!ken is zoveel leukerDilemma, dilemma
Werkzequote:
Lekker veel biertjes op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen!!!!
Was gezellig dat onbeperkt wokken en drinken
[..]
Wat voor vak?
Neuhquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Werkze![]()
[..]
Lekker veel biertjes op?
Beleidseffectueringsinstrumentenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen!!!!
Was gezellig dat onbeperkt wokken en drinken
[..]
Wat voor vak?
Watte?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Beleidseffectueringsinstrumenten
Leuk voor Scrabblequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Beleidseffectueringsinstrumenten
Klinkt leuk......quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Instrumenten waarmee het beleid effect kan uitbrengen jeweetzelluf
Urban Management, variant van Verkeerskunde. Dit vak hoort meer bij het planologische deel van de opleidingquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt leuk......
Wat studeer je dan?
Ja insiders noemen mijn opleiding ook wel KoosSpee-kundequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef tralalala het volgende:
Ze doet iets met Koos Spee geloof ik.
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Urban Management, variant van Verkeerskunde. Dit vak hoort meer bij het planologische deel van de opleiding
[..]
Ja insiders noemen mijn opleiding ook wel KoosSpee-kunde
In Breda op het NHTV. Enige onderwijsinstelling die dat aanbiedtquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Waar mag dat dan wel niet zijn?
En weer thuisquote:
Ik weet dat ik enorm leuk ben om les aan te gevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
En weer thuis20-jarigen zijn zoveel leuker om les aan te geven
Alleen was het rustig totdat iemand het briljante idee kreeg om mij eens te vragen hoe oud ik ben
Ik ben niet de oudste in dat lokaal
Het is niet altijd verkeerd om ouder geschat te wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat krijg je he als je accountant wordtAls je 23 bent word je 30 geschat.
Ik word altijd ouder geschat, vind het maar stomquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is niet altijd verkeerd om ouder geschat te wordenMeestal schatten ze mij jonger en dan zien ze me echt als zo'n jong breekbaar popje
Niet handig in een mannenwereld
Maar jij komt ook in een mannenwereldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik word altijd ouder geschat, vind het maar stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |