quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef xSummergirlx het volgende:
We hebben haters,maar we hebben elkaar. Ik hou van jou.
![]()
KLINKIEBOTSIE!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AL DIE HATERS DIE HATEN MOGEN WEGBLIJVEN HOOR.![]()
![]()
quote:
quote:quote:
Op 01-02-2011 19:11 schreef Faux.
Ik ben verliefd op xSummergirlx
hihi
Laten we ze irriteren.
Kom op, dit soort topicsquote:
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Faux. het volgende:
Hihi, we kwamen elkaar tegen in PUB want zij is zestien en ik dertien en toen vonden we elkaar lief
quote:
maakt het hier maar mee afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef xSummergirlx het volgende:
Hoe het allemaal begon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De logica.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Faux. het volgende:
Hihi, we kwamen elkaar tegen in PUB want zij is zestien en ik dertien en toen vonden we elkaar lief
Jaloers omdat jij de ware niet kan vinden?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef smegmanus het volgende:
Flikker op ja. Laat ons alleen zijn.
[ afbeelding ]
Stiekem heeft hij mij alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij de ware niet kan vinden?Verbitterde oude man.
Touchéquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij de ware niet kan vinden?Verbitterde oude man.
momenteel hier ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Beetje mc-Piel en goudvisje_ nadoen. Stelletje fakers. Anders kom ik wel ff langs, 030 hier.
Maak jij een leuk topic !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
Maak ons lekker jaloers met onze geflipte relaties
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar wel lief. Ik ga een topic over jou openen!![]()
![]()
![]()
Jij bent de allerallerallerallerliefstequote:
Boks eh sahbi. Als Paul en Nitrouz komen is die hele 030clicka compleet. JWZ.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
Luister dangzz..
Ik werd gewaarschuwd door m'n boy Ragboer voor dezen topique.
Ik heb een beetje de gevoel dat dezen boyz mijn topic proberen te lemmingen of noh!
Goudvisjen en ik gaan trouwen, punt uit... beetje jammer enzo dezen alles dat jullie zo die shit na moeten doen matties. Maarja, boyz komen haten en dan gebeurt deze sheit.
Ik survive die shit wel, ik kom door die struggles heen en zet die tories gewoon juweettoch.
Peace out nigguh!
Succes met de relatie
Dus niet fokkeng met die boy Piel. Begrepeng?!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
Luister dangzz..
Ik heb een beetje de gevoel dat dezen boyz mijn topic proberen te lemmingen of noh!
Goudvisjen en ik gaan trouwen, punt uit... beetje jammer enzo dezen alles dat jullie zo die shit na moeten doen matties. Maarja, boyz komen haten en dan gebeurt deze sheit.
Ik survive die shit wel, ik kom door die struggles heen en zet die tories gewoon juweettoch.
Peace out nigguh!
Succes met de relatie
:$ jbma :$quote:
Sorry b0i,we wouden je niet storen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
Luister dangzz..
Peace out nigguh!
Succes met de relatie
TS is 13.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Mempex0 het volgende:
Ze lijkt op een 12 Jarige als ik die fot's in de fobo bekijk..
Ts is gewoon een dikke vette
[ afbeelding ].
Ik heb een babyface daar kan ik ook weinig aan doen. En trouwens,jij bent de persoon die meteen op mijn fotoboek springt terwijl ik al getrouwd ben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Mempex0 het volgende:
Ze lijkt op een 12 Jarige als ik die foto's in de fobo bekijk..
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poll: Dit topic is:
Je hebt gestemd op:
Ga jij je eens even inlezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Mempex0 het volgende:
Ze lijkt op een 12 Jarige als ik die fot's in de fobo bekijk..
[ afbeelding ].
Awo chimi, is niet erg noh!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sorry b0i,we wouden je niet storen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can i smack your earhole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |