Het kan ook dat Amerikaanse (en Egyptische) propaganda de MB zwart heeft gemaakt en als excuus gebruikt voor het in stand houden van de Dictatuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wb de MB, ook dat na dit alles nog zal moeten blijken hoe ze zich opstellen. Ik vind het in ieder geval al heel positief dat ze op dit moment de revolutie niet opeisen, en doorhebben dat ze zich op de achtergrond zullen moeten houden.
Zou wel lachen zijn als hij dan aankondigd dat zijn zoon het stokje overneemt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
omdat vorige vrijdag ook de doorbraak was qua protesten, dan is het in Egypte weekend.
baderalami Bader Al Alami
Mubarak will address the nation in an hour according to egypt state television #egypt #in @SultanAlQassemi
Je hebt het goed gehoord, maar ze bedoelden het anders dan jij interpreteertquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meende echt te horen dat hun geen officieel statement uit hadden moeten geven voor de VS (they shouldn't have made the statement before the white house).
Heb ik dat verkeerd gehoord dan?
Dan moet ie voor een hoop ontbijtjes zorgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Dickbride het volgende:
Goeie vraag nu: wat als Mubarak niet vanavond aftreedt?
Correct, ze zijn er nog steeds.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Huisjurist het volgende:
De demonstranten hebben dus niet de Tahrir-plein verlaten?
Eerder DWAAS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als hij dan aankondigd dat zijn zoon het stokje overneemt.
Dan gaat hij officieel de guiness book of records in als grootste BAAS aller tijden.
Kwamen ze vrijdag de stad in? Dan was het puur om chaos te voorkomen want de demonstranten wonnen van de politie, en militaire top wist natuurlijk dat Mubarak de politie ging terugtrekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
De meeste geruchten zijn dat het leger zich eerst moest positioneren in de stad en dat ze daarna orders kregen om te schieten maar toen stonden ze al tussen de juichende mensen dus het leger weigerde de ordes.
Na het vrijdag-middaggebed demonstreren is vrij gebruikelijk in het MO dacht ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
omdat vorige vrijdag ook de doorbraak was qua protesten, dan is het in Egypte weekend.
vraag ik me af, aangezien de VS arrogant genoeg is (in mijn ogen) om te vinden dat zij het recht hebben om als eerste te reageren & dat de rest van de wereld maar te volgen heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt het goed gehoord, maar ze bedoelden het anders dan jij interpreteert.
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Huisjurist het volgende:
De demonstranten hebben dus niet het Tahrir-plein verlaten?
Is dat bevestigt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Shawkatt Raghib ShawkattRaghib #Mubarak to give a speech soon tonight. A Goodbye Memo?!. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1 4 minutes ago via Twitter for iPad
Nog geen melding van gemaakt op AJE, afwachten of hij inderdaad een persco gaat gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Shawkatt Raghib ShawkattRaghib #Mubarak to give a speech soon tonight. A Goodbye Memo?!. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1 4 minutes ago via Twitter for iPad
Maar voorlopig blijft ie nog zitten, of...?quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BREAKING Al Arabiya: Reports that Mubarak will announce tonight that he will not run again for presidency
NRC Live:quote:
Dat zou wel snugger zijn van hem, kan hij nog mooi zijn belangen vastleggen voordat hij aftreed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar voorlopig blijft ie nog zitten, of...?
En jij denkt dat het volg dat gaat slikken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dat zou wel snugger zijn van hem, kan hij nog mooi zijn belangen vastleggen voordat hij aftreed.
Nog geen echte bevestiging dus, enkel "zou gaan doen"... Jammer. Maar ik wacht afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef Flashbox het volgende:
[..]
NRC Live:
Volgens Al Arabiya zal Mubarak morgen een speech geven. Geen bevestiging. (Reuters)
Morgen moet dus vandaag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |