abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92207830
quote:
Lekker geilen op haar `achterkant, hehe. :P Wat voor `leuke opmerking dient er dan gemaakt te worden?
Dat hangt eigenlijk wel een beetje af van de situatie en de dame in kwestie (in hoeverre waardeert zij een opmerking, hoe ver kan je gaan). Je kan haar jouw keu geven en dan zeg je op een nonchalante manier iets als "misschien dat het met mijn stok wat beter gaat" vergezeld met een glimlach en de wenkbrauwen even omhoog / knipoog. Of je maakt een subtiele hint naar de positie waarin je staat. Ach misschien is het wel slecht / goedkoop allemaal maar je laat in ieder geval doorschemeren dat je intenties niet liggen bij het feit dat zij kan uithuilen over haar ex-vriend bij jou en dat maakt je al heel wat aantrekkelijker :')

quote:
Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar. :')
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.
pi_92207860
Probeer gepast te betalen ipv een zooi muntgeld en verfrommeld briefgeld op het tafeltje achterlaten. Kost minder moeite voor haar pooier om te tellen.
pi_92207880
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de trein :') Ik vraag het maar even aangezien er hier zelfs mensen zijn die als fantasie hebben ''sex met draken'' *)
Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
pi_92207910
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:25 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dat was ook meer een geintje. Mja als het er in over gaat, merk je het vanzelf. Maar een wijf dat na 1 date met jou neukt, neukt ook na 1 date met een ander. Onthou dat goed.
Dat maakt mij geen fuck uit als ze op de eerste date neukt. Maar goed, dat is allemaal geen must. Als het `gewoon slaagt´, vind ik het ook prima.
pi_92213674
Ga ipv eten misschien eens bowlen, poolen, lasergamen of bezoek een museum/tentoonstelling? (hangt natuurlijk af van wat voor een type je date is).. iets in die richting. Hoef je ook niet meteen een lang gesprek op gang te houden waarbij je verder geen kant op kan. Dan kun je daarna altijd nog wat eten en heb je meteen wat om over te praten.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:09:10 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92213813
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:28 schreef Socios het volgende:

[..]

Slaat allemaal nergens op. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Sex in de trein :9
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92214007
Een diner zelf gemaakt bij kaarslicht is wel tof, mannen die dingen zelf maken O+
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:20:57 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92214191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Een diner zelf gemaakt bij kaarslicht is wel tof, mannen die dingen zelf maken O+
en als het dan niet smaakt?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92214318
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en als het dan niet smaakt?
Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.
pi_92214435
Wat een hoop onzin in dit topic in plaats van goeie tips.

Mijn insteek: ga niet een etentje doen. Dat is niet handig om een aantal redenen. De eerste is dat de date dan automatisch lang duurt. De tweede is dat het fors geld kost. Ik heb eerste dates altijd gewoon een biertje/wijntje gedaan. Dat is veel vrijblijvender. Je moet je goed realiseren dat daten iets is dat zelden lukt. Immers, hoeveel mensen kom je nou tegen waarmee je een echte klik hebt? Niet zoveel hoor. Dus hou een date kort maar krachtig en als het nog gezellig is, de avond beeindigen. Laat het 'op een high' eindigen. Betaal de rekening (sta erop).
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:32:12 #95
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92214571
Goeie tip van bart1977 hierboven. Niet denken dat alles bezegeld en beklonken moet worden op zo'n eerste date.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92214638
Als je elkaar wilt leren kennen kan je beter iets doen wat iets langer doet en je lekker kan kletsen dan wanneer je iets gaat drinken en je elkaar niet kunt verstaan door de herrie.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:35:27 #97
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_92214680
Ik zou gewoon in een café wat gaan drinken. Komt niet al te geforceerd over =) Wat gezellig kletsen over de dagelijkse dingen. Niet té overkomen. Je zit daar beide omdat je interesse in elkaar hebt. Laat haar ook interesse in jouw tonen en visa versa.

Succes ^O^
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:36:34 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92214724
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Wie gaat daar vanuit? Het is wel een vereiste dat je kunt koken dan, ik heb geen idee of socios dat kan, en als hij dat niet kan zou hij iemand kunnen regelen om voor hem te koken, prive restaurant zeg maar.
dan kun je net zo goed afhalen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_92215224
Sja, als ze naar je hobby's vraagt, en je haalt je schouders op en zegt niets, dan vind ze je sowieso saai.
Als je zegt dat je treinen tof vindt, heb je op zijn minst nog kans dat zij dat ook tof vindt. En zo niet zal ze het ook hooguit saai vinden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:57:14 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92215458
hoe kun je treinen nou saai vinden?
Een gedicht over Maanvis
pi_92215862
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Spiegelei...

Maar idd wat je zegt is het niet verstandig om te vertellen dat je een hard letje krijgt van treinen... aan de andere kant, als je serieus wat wil met deze dame zal je het uiteindelijk toch een keer op tafel moeten gooien dat je deze afwijking hebt.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92216009
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:07 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Spiegelei...

Maar idd wat je zegt is het niet verstandig om te vertellen dat je een hard letje krijgt van treinen... aan de andere kant, als je serieus wat wil met deze dame zal je het uiteindelijk toch een keer op tafel moeten gooien dat je deze afwijking hebt.
Tja, maar of ie nou over alles eerlijk moet zijn? Misschien moet hij maar wel verborgen houden dat hij een notoire wandelaar is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:14:29 #103
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92216131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:

"Te lief" is eigenlijk een soort vrouwentaal voor te onderdanig of slap. Het is alsof zij alle touwtjes in handen heeft tijdens de date, maar juist als ze niet alle controle heeft is de date spannender voor haar, en dus minder saai. Probeer meer de leiding te nemen, of 'alpha' over te komen.
Jep.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 12:15:10 #104
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92216165
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar hoezo treinrukker (serieus)? Hoe is dat de wereld in gekomen dan? En hoe bedoelen ze, heb je in de trein gefapt of op de trein :') Ik vraag het maar even aangezien er hier zelfs mensen zijn die als fantasie hebben ''sex met draken'' *)
Er was dus een filmpje van iemand die aan het rukken was is een trein, over de treinrukker is ook bericht. Voor iedereen op het forum is het zo simpel als 1+1=2 maar Socios blijft ontkennen. Niemand gelooft hem natuurlijk.
pi_92216420
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vrouwen vinden opeenvolgende klinkers ontzettend geil, las ik afgelopen week ergens.

Briljant.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:24:43 #106
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92216570
Dus onze Soos moet zijn date gewoon begroeten met een welgemeend "Heeeeeeeeeeeeeeey <naam>" en het fuckfest kan aanvangen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92217287
In mijn optiek vinden vrouwen het hartstikke leuk als je een hobby hebt waar je met passie over kan praten. Vind jij treinen te gek? Nou, vertel er wat over. Natuurlijk niet een half uur over uitweiden, maar laat zien dat je passie hebt over een onderwerp. Durf iets over jezelf te laten zien.

(By the way, ongelofelijk wat een troep in dit topic. Is dit normaal in R&P?)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:47:14 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92217523
Natuurlijk zijn passies leuk, en ik snap op zich (met heel veel drank en fantasie) dat treinen ook best leuk kunnen zijn...maar voor vrouwen is dat echt een no-go.

Als je alleen wil neuken moet je het dus nóóit en te nimmer over treinen hebben. Als je er een relatie mee wil kun je het wel even laten vallen, maar zwak het wel af. Zeg dat je het als klein jochie altijd al interessant hebt gevonden, maar dat je niet zo'n loser bent die op zijn zolder allemaal spoorbanen heeft. (Dan denkt zij: thank god, dat vindt hij ook voor losers! Pfew!)

Verder is de tip om jezelf te zijn natuurlijk vrij kansloos als je zelf niet echt leuk/spannend bent. Kortom, zoek een vrouw die bij je past. Als je zelf niet van socializen/uitgaan houdt en je zit tegenover een mooie vrouw die daar heel erg van is, dan gaat het toch niet werken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92217627
quote:
9s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef Poepoog het volgende:
Tja, maar of ie nou over alles eerlijk moet zijn? Misschien moet hij maar wel verborgen houden dat hij een notoire wandelaar is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd jij je er buiten idioot. Jij praat sowieso nonsens.
pi_92217656
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef badtripbob het volgende:
Er was dus een filmpje van iemand die aan het rukken was is een trein, over de treinrukker is ook bericht. Voor iedereen op het forum is het zo simpel als 1+1=2 maar Socios blijft ontkennen. Niemand gelooft hem natuurlijk.
Natuurlijk ontken ik. Simpelweg omdat ik dat niet ben.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:52:16 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92217731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Briljant.
het was een kwestie van tijd voordat iemand de link zou leggen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_92217738
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan goed koken, hoor. Wel de `normale´ maaltijden als in aardappelen met groenten. Niet die `hippe´ dingen van tegenwoordig. :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:55:44 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92217873
Koken is veel leuker dan uit eten Socios. Lekker beetje kletsen in de koken, en zo moeilijk is het niet om een 'moeilijk-uitziend-maar-eigenlijk-vrij-eenvoudig' gerechtje te maken.

Bovendien ben je dan al thuis en kun je veel makkelijker een move maken. In zo'n restaurant is dat toch lastiger ivm mensen die je raar aankijken en je overhemd in de tomatensoep.
pi_92217959
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik kan goed koken, hoor. Wel de `normale´ maaltijden als in aardappelen met groenten. Niet die `hippe´ dingen van tegenwoordig. :')
ja heey ik ken je niet van binnen en van buiten, het is maar een idee, je moet toch zelf kijken wat je er mee kunt en waar haar interesses liggen ;)
pi_92218050
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Bovendien ben je dan al thuis en kun je veel makkelijker een move maken.
Ja, maar hoe gaat dat dan normaliter? Men kan toch moelijk na het eten zeggen: "doe nu je kleren uit" of "we gaan nu zoenen". Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
pi_92218137
Ehm ik zou haar een zitplaats aanbieden op de bank en dicht naast haar gaan zitten en dan je hand op haar bovenbeen leggen en als ze het accepteert verder gaan door te zoenen ofzo ( biedt haar eerst een drankje aan)
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:03:50 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92218220
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, maar hoe gaat dat dan normaliter? Men kan toch moelijk na het eten zeggen: "doe nu je kleren uit" of "we gaan nu zoenen". Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
je moet gewoon aan haar gaan zitten, als zij terug aan je zit dan weet je dat het wederzijds is, en dan ben je pas enkele minuten verwijderd van de beurt van je leven!
PS: Als je nog maagd bent en zij ook dan is dat niet erg he!
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 13:06:15 #118
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92218307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ehm ik zou haar een zitplaats aanbieden op de bank en dicht naast haar gaan zitten en dan je hand op haar bovenbeen leggen en als ze het accepteert verder gaan door te zoenen ofzo ( biedt haar eerst een drankje aan voer haar dronken)
Fixed. Meer Socios-proof zo. Aangezien hij normaal nooit verder kwam dan knuffelen... :').
pi_92218393
Knuffelen is heel fijn, hoor. Sterker nog, indien het meisje écht heel leuk is, is knuffelen zelfs fijner dan haar louter een beetje `in de bek spuiten´.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:09:33 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92218422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Zelfs het zinnetje 'mag ik je knuffelen' doet mij momenteel van pure plaatsvervangende schaamte onder mijn bureau zitten. Maar ik zit nu weer op m'n stoel, zal het even uitleggen.

Regel 1: Benoem je move niet. "Doe nu je kleren uit" is al helemaal bespottelijk, je bent toch geen dominee die een misdienaar gaat verkrachten? Kondig niet aan dat je iemand gaat knuffelen, zoek gewoon (lichamelijk) contact.

Ofwel, ga naast elkaar op de bank zitten met een glaasje wijn. Dus niet tegenover elkaar met een tafel ertussen. Wacht even tot de alcohol op haar inwerkt. ( :'))
Daarna ga je wat dichter bij haar zitten (als je die stap te eng vindt ga je eerst naar de wc en als je terugkomt ga je echt direct naast haar zitten) en zorg dat jouw been haar been raakt. Als ze niet gaat 'verzitten' (ofwel verder weg zitten, dat is meestal een teken dat ze het niet zo chill vindt) ga je verder en ga je helemaal tegen haar aan zitten. Schouders/armen...

Wacht even haar signalen af, maar maak lichamelijk contact, dat werkt altijd. En dan niet op het eind alsnog zeggen 'nu ga ik je heftig tongen', maar gewoon zoenen. Het is dat ik Ajacied ben, anders had ik nu iets over woorden en daden gezegd.
pi_92218546
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:09 schreef Silenus het volgende:
Het is dat ik Ajacied ben, anders had ik nu iets over woorden en daden gezegd.
AFC Ajax _O_

Ik snap alleen niet waarom `de move´ niet `benoemd´ mag worden, ook niet op een `subtielere´ wijze? Het is toch handig als beide weten wat er gaat gebeuren? Nu blijft het allemaal zo in het ongewisse.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:16:04 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92218670
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:

[..]

AFC Ajax _O_

Ik snap alleen niet waarom `de move´ niet `benoemd´ mag worden, ook niet op een `subtielere´ wijze? Het is toch handig als beide weten wat er gaat gebeuren? Nu blijft het allemaal zo in het ongewisse.
Omdat ze dan denkt dat je haar als hoer ziet :).
Vrouwen willen dat allemaal niet!
Een gedicht over Maanvis
pi_92218673
Je komt echt tof over, alleen als je meer wilt dan knuffelen zou ik zonder aankondiging meer lichaamscontact zoeken en haar zoenen, als ze niet wilt merk je het vanzelf.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:19:50 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92218800
quote:

[..]

AFC Ajax _O_

Vrouwen kunnen daar van schrikken en bovendien is het niet zo romantisch. Kijk maar naar alle films, daar zegt een man ook niet vlak voor dat mooie moment "Zo, nu ga ik je kussen!"

Een vrouw weet heus wel wat er gaat gebeuren als jij bijna op haar schoot zit en een beetje zijdelings lichaamscontact met haar zoekt. Als zij dat beantwoordt staat ze open voor een zoen, maar zal ze afknappen als je ineens gaat vragen/zeggen of/dat er gezoend gaat worden. Ze zal niet gillend wegrennen, die zoen komt er dan alsnog vast wel, maar een beetje awkward is het wel.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:20:55 #125
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92218840
quote:
AFC Ajax _O_

De vrouw wil niet de verantwoordelijkheid dragen, zij wil later tegen zichzelf en haar vriendinnen kunnen zeggen dat het "nou eenmaal gebeurde" door de situatie. De alcohol helpt ook als een goed excuus, ook al was ze helemaal niet dronken :').

Ook moet ze in de mood blijven, als je erover begint gaat ze er logisch over nadenken en in onze cultuur is een vrouw eenmaal snel een slet als ze met iemand naar bed gaat.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:23:59 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92218946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

De vrouw wil niet de verantwoordelijkheid dragen, zij wil later tegen zichzelf en haar vriendinnen kunnen zeggen dat het "nou eenmaal gebeurde" door de situatie. De alcohol helpt ook als een goed excuus, ook al was ze helemaal niet dronken :').
Idd. Ik zie het voor me. Rond tafeltje met 4 vrouwen op een terras, 4 glazen rosé in het midden.
Mooie vrouw: "En toen zei ie dat ie me ging zoenen!"
Vriendinnen: "iewheweuwheehh"
Mooie voruw: "En toen hebben we het maar gedaan!"
Vriendinnen: "Vuile slet!"

En voor vrouwen is waardering het enige dat telt ;).
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')