Wat is een zemmel?quote:
Wat doe je blij? Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Awo, deze sheit is voor me boi Ragboer, voel je niet zo interessant joh vieze zemmels.
Hij begrijpt mij nooohh.
Rustugquote:
Homo.quote:
Wat voor taal is datquote:
Ik heb het gisteren toevallig opgezocht in het straatwoordenboek!quote:
Kut voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Roburtt het volgende:
Oh nee, we eten grieks en ben nogsteeds ziek
Jeweetzelluf, jij doet geen boeren maar vissen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stoere binken taal denk ik
Wat fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Roburtt het volgende:
Oh nee, we eten grieks en ben nogsteeds ziek
Berbers/arabisch ofzo. Marokkanentaalquote:
Negertaal dusquote:
Ik heb nooit KFC gegetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
KFC -> Burger King -> McDonalds
Of denken jullie hier anders over?
Macdonalds boven allesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
ZEGGEN WE NIET MEER HOI TEGEN MIJ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iszoo, één goudvisjen in 't bijzonderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, jij doet geen boeren maar vissen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb een foto van SnufHAHAHA SNUF IS DIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
JAAAPPEEMANNSS IK HAD JOU NIET GEZIEN MAN IK BEN TE MOE OM MIJN OGEN OPEN TE HOUDEN GEKKIEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
ZEGGEN WE NIET MEER HOI TEGEN MIJ?
Burgerking is nastyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
iszoo, één goudvisjen in 't bijzonder![]()
!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb een foto van SnufAwesome rocking titsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
IK DACHT ALquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JAAAPPEEMANNSS IK HAD JOU NIET GEZIEN MAN IK BEN TE MOE OM MIJN OGEN OPEN TE HOUDEN GEKKIE
Geef mij maar aandacht sharr.quote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jaaa dat gaan wij zo eten![]()
![]()
(hoiiiii!!)
dragemsquote:
Hooi sharrquote:
Echte liefdequote:
Aandacht voor Snufquote:
Toen ik nog rookte (een week geleden) samson half zwaar met mascotte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
NEE!
Duin halfzwaar
of Lucky strike fireleaf
in combinatie met Mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwwwwwquote:
Dat geloof ik zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Mensen gooien altijd bier over mij heen in de kroeg
Gratis bierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Zal we leen reden hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Misschien willen ze je dan weghebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
En als zij het niet doen doe ik het zelf omdat ik niet zo handig ben met flesjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Mascotte, ik voel die shit vriend!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte (een week geleden) samson half zwaar met mascotte.
Zij is van 8 Simple Rulesquote:
Wholla nee man ik maak altijd vrinden in de kroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Misschien willen ze je dan weghebben
inb4 Juicyhilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
DRAGEMS : VRAAG EENS OF BOTERHAMZAKJE MET ME WILLEN TROUWEN
yep, en Big bang theoryquote:
Dat kijk ik niet.quote:
Ik hoop het nietquote:
Naatje is lievquote:
Probeer het eens! Geweldig!quote:
Band of Brothers is echt mega baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Band of Brothers( Mini serie)
en Boonddock Saints
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naatje is liev
Niet haten op naatje
quote:
Deze manquote:
Lekker nasi goreng hier vanavond.. indo style!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
ik hou van grote gehaktballen!
alleen ik eet geen gehaktballen vanavond
omfgquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lekker nasi goreng hier vanavond.. indo style!
rustug
rijst is 3e wereld voedsel manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lekker nasi goreng hier vanavond.. indo style!
rustug
Vis op pizzaquote:
Ik las knipsels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wij eten kipsnitzel met rode bietjes en aardappels
oneensquote:
hoe kan dat nou? dat ben ik alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
Hoorde ik nou dat ik gisteren TOEN IK ER NIET WAS verkozen ben tot kutste user / grootste nerd / loser van de topikreeks?
Terecht!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
Hoorde ik nou dat ik gisteren TOEN IK ER NIET WAS verkozen ben tot kutste user / grootste nerd / loser van de topikreeks?
Niks 3e werelds aan mijn rijst.. Dezen booi maakt die moneyz en koopt pandan rijst swa.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
rijst is 3e wereld voedsel man
ik weet niet eens wat ik eet, ik pak het 3e werelds aan en eet niet
Heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
TRUCKERSBALLEN!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
ik hou van grote gehaktballen!
alleen ik eet geen gehaktballen vanavond
Wijfquote:
Reendjer = ranger maar dan zonder dat we weer overvloedig engelse woorden hoeven te gebruiken.quote:
Balletje mayoquote:
alle rijst is 3e wereld voedsel, als je echt geld hebt koop je normaal vleesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niks 3e werelds aan mijn rijst.. Dezen booi maakt die moneyz en koopt pandan rijst swa.
rijst/nasi is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
alle rijst is 3e wereld voedsel, als je echt geld hebt koop je normaal vlees
Ik dacht dat je rendier bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Reendjer = ranger maar dan zonder dat we weer overvloedig engelse woorden hoeven te gebruiken.
Ik hou wel van stamppotten, maar hutspot isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga vandaag hutspot met rollade eten. Lekker Hollands hé
Hutspot!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van stamppotten, maar hutspot is
Welken supermarkt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rendier bedoelde. Ik weet het nog niet. Ik ga meer op goeie moed naar de supermarkt, bedenk daar wel iets
Soberso.. Ik ben lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik eet Spouwerrangervlees met een scheutje Japiemansaus
Your loss!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
het zal nooit iets worden tussen ons
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik eet Spouwerrangervlees met een scheutje Japiemansaus
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van stampen en potten, maar hutspot is
Eet lekker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
Maar mensen ik ga er vandoor. Even wat hutspot, aardappelen en rollade wegwerken. Laterz en tjoeloes enzo
Soberso Henk Wijngaardquote:
Hai schatjeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
3J's en Nick en Simon zijn geweldig
ssttt, niet zo hard!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
3J's en Driepink en Simon zijn geweldig
Wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hahaha, Die toon
ik houd meer van bananen
Dragems
OMG die zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga zo wel een perenijsje eten denk ik
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik mark marie ben.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
OKE ER KOMT EEN FOKBRUILOFT AAN!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
Bij mij zat er een meisje in een klas hoger en die at een banaan. Toen zei ze: DE BANAAN IS MIJN BEST VRIEND
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
neuj, je gaat maar naar boterham toe.
hoe hij dat deed, instant classic die ventquote:
Bij mij zat er een meisje in een klas hoger en die at een banaan. Toen zei ze: DE BANAAN IS MIJN BEST VRIEND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg wel niks meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
neuj, je gaat maar naar boterham toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer gaan wij trouwen?quote:
is ook een goed nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer kan ik meezingen
Dat moesten we toentertijd met muziek leren
Wat voor school is dat nou weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit nummer kan ik meezingen
Dat moesten we toentertijd met muziek leren
Kusjesquote:
Baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
greotjens van henk en ria en de kits en een ppoootje van reks en een kussie van peos
Jij bent ook niet erg standvastig met je UI's!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf wie draait dezen goede muziek?
tune net weer in
Haiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tune net weer in
Ik hou van veranderingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg standvastig met je UI's!
Eet lekker!quote:
hihihiquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ken dit nummer door karaoke avond
karaoke is trouwens een echte chick magnet
Hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tune net weer in
Karaoke is ook leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ken dit nummer door karaoke avond
karaoke is trouwens een echte chick magnet
Ik wil wel een duetjequote:
Lekker nummer 'Do you feel my heart beating'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de begrafenis van een meisje dat ik kende![]()
Op de begrafenis van een collega van m'n pa werd Is er leven na de dood gedraaid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben toen in Letland wezen karaoke doen, en wij waren alleen maar aan het zingen dat al hun moeders lelijk waren enzoquote:
best bot..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Goudvis_ het volgende:
omfgquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op de begrafenis van een collega van m'n pa werd Is er leven na de dood gedraaid.
Lomperdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lekker nummer 'Do you feel my heart beating'__
Ja echt kut maar wel mooi nummer verder..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
best bot..
"do you feel the same", en dan vragen wanneer ze overleden is
*proest*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lekker nummer 'Do you feel my heart beating'__
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik hou mijn spreekbeurt over groenvissen
Tegelijk!quote:
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
OMDAT HUN KUIKENTJES GEEN MELK HOEVEN TE ZUIGEN
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kippen geven toch geen melk, klapjosti
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
KIPPEN HEBBEN WEL EEN CLOACA, NET ALS MIJ!
Net als ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
KIPPEN HEBBEN WEL EEN CLOACA, NET ALS MIJ!
JE SNAPT DE ZIN TOCH? OF NIETquote:
quote:
Sorry niet slaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
JE SNAP DE ZIN TOCH? OF NIET
HET KOMT WEL GOED HOOR SCHATJEquote:
kippen met tietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef Snuf. het volgende:
Wat was er zo cool de bel ging ik moest open doen
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eten
Om 6 uur gaan we rocken
quote:
Hoiquote:
Hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |