Dat ding was echt super! M'n BlackBerry is zwaarder, doet korter met de accu, is veel gevoeliger voor schade... En ik kan niet op de antenne kauwen!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
Fixed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hoor ik net dat ie eerder thuis is, dus moet ik eerder gaan koken WAAA
Weekendje Parijs, etentje, nieuwe rolschaatsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Een serenade brengenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Ja! Die was het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair was
Ik heb er geen reden voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Het is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Wel degelijk, heb ze nog alle zes. Maar dat waren de eerste tekenen dat het fout ging, wel geheim, maar ook met commerciėle producten. De brieven uit die tijd waren nog puur en tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Het is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |