Ten eerste: hoe ziet ze jou? Lig je een beetje positief bij d'r of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb zeker iemand op het oog, maar heb geen idee wat ik moet doen. Ik weet dat zij niet verliefd is op mij maar dat het misschien wel zo kan worden. Haar adres etc kan ik wel fixen via vrienden dus dat is geen probleem. Wat moet ik doen :/
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ten eerste: hoe ziet ze jou? Lig je een beetje positief bij d'r of niet?
Ja, doe dat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm ze is net een beetje over iemand heen waarmee ze ruzie had, en ze heeft me gezegd dat ze me heel aardig vind, maar niet weet of we het lang met elkaar kunnen uithouden (lees: ze weet niet of zij dat kan.) Ze zegt er wel bij dat ze vind dat ze een beetje een zeikerd is qua relaties dus dat het misschien wel wat gezeur is. Daarmee kan ze dus bedoelen dat het misschien toch kan? Ik denk er aan om een kaartje te sturen ofzo en vragen of ze die avond meewil naar de bios, goedplan?
Zijn jullie zo'n stelletje dat op dit soort dagen zegt: "Voor ons is het elke dag Valentijnsdag!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Niks, m'n vriend vindt dat sowieso maar een onzindag
Nee, niet eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zijn jullie zo'n stelletje dat op dit soort dagen zegt: "Voor ons is het elke dag Valentijsdag!"?
Ja ik vind op dit moment het moeilijkste dat ze net over hem heen is, ik weet niet of ik het gewoon zo kan vragen hoe het ging enzo, maar ik wil natuurlijk wel interesse tonen. Ze weet dat ik heel erg verliefd op dr ben, maar gelukkig is ze niet zo dat ze dan verlegen word en gaat ontwijken etc. Ze zoekt de laatste tijd ook steeds vaker contact met mij op en dat lijkt me goed natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, doe dat!Houd er wel rekening mee dat ze net over iemand heen is, dus dat kan nog een obstakel zijn. Weet ze al dat je d'r ziet zitten?
Dump 'm dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, niet eensKortom; ik heb geen enkele valentijnsdag zo
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aanquote:
Ga dr een weekje achteraan, betere verassing bestaat nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Sant. het volgende:
Wordt lastig, of er moet een postduif richting zuid oost azie vliegen, heb haar gister naar t vliegveld gebracht voor 4 maanden
Nou, ga daten, en je ziet het vanzelf wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja ik vind op dit moment het moeilijkste dat ze net over hem heen is, ik weet niet of ik het gewoon zo kan vragen hoe het ging enzo, maar ik wil natuurlijk wel interesse tonen. Ze weet dat ik heel erg verliefd op dr ben, maar gelukkig is ze niet zo dat ze dan verlegen word en gaat ontwijken etc. Ze zoekt de laatste tijd ook steeds vaker contact met mij op en dat lijkt me goed natuurlijk.
TS wil wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aan
Jah, ik wil wel, maar dan moet je je vriend wel eerst dumpen, want ik date niet met bezette chicks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden nog in 2,5 week die wél valentijn wil vieren, anders heb ik er nog niks aan
tis een hele bijzondere dag die gewoon gevierd moet worden ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Een leuke dag voor de detailhandel en brugklassers.
Ja, alleen nu nog de manier om het te vragen. Ik ben erg slecht ik zulksoort dingen vragen en doe het zoberzo liever niet op school (ik ben net een week 16, wij word dat in maart.) Ik doe het natuurlijk liever als we samen zijn met zn 2en maar heb geen idee hoe ik dr alleen moet krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, ga daten, en je ziet het vanzelf wel!Als je in de friendzone zit, had ze wel het contact eventjes verminderd.
Vraag of je d'r na school even kunt spreken, bij de kluisjes of bij de fietsenstalling enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, alleen nu nog de manier om het te vragen. Ik ben erg slecht ik zulksoort dingen vragen en doe het zoberzo liever niet op school (ik ben net een week 16, wij word dat in maart.) Ik doe het natuurlijk liever als we samen zijn met zn 2en maar heb geen idee hoe ik dr alleen moet krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |