Dat ding was echt super! M'n BlackBerry is zwaarder, doet korter met de accu, is veel gevoeliger voor schade... En ik kan niet op de antenne kauwen!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
Fixed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hoor ik net dat ie eerder thuis is, dus moet ik eerder gaan koken WAAA
Weekendje Parijs, etentje, nieuwe rolschaatsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Een serenade brengenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Ja! Die was het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair was
Ik heb er geen reden voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Het is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Wel degelijk, heb ze nog alle zes. Maar dat waren de eerste tekenen dat het fout ging, wel geheim, maar ook met commerciële producten. De brieven uit die tijd waren nog puur en tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Het is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.
Hmm.. Ik kán natuurlijk 14 feb speciaal vragen om die ene route te rijden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
Klopt, het heeft niets meer met het oorspronkelijke idee erachter vandoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
En volgend jaar doen we het gewoon wéérquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
Dat dus. Al gaan we wel iets ervoor of iets erna doen. En niet persé op die dag. Veel te druk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vind romantiek altijd leuk, op een commerciele dag of niet
Mja ik heb tegenwoordig een vriendje hè... en hij is best wel romantisch ingesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Valentijnsdag, nog niet eens bij stil gestaan. Doe er ook nooit wat aan
Dat dus..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb zooooooo niks met Valentijnsdag. Maar ik heb dan ook geen geheime liefde.
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderen
Als jij een liefde hebt dan zou ik dat lekker zo laten en Valentijnsdag laten voor wat het isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?
Haai! Hoe bevalt het op je werk?quote:
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.quote:
Mooi zo!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
Dat is ook een idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een idee natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef stbabylon het volgende:
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokken
Je bent ook echt al aan het werk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent ook echt al aan het werk?
Stomme GandAlfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Poor cheezburger wanting kitty
Goed bezig kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.
Ben tot 6 uur doorgegaan ook gistermiddag omdat ik toch al in Arnhem had afgesproken voor die avond. En vandaag 1e hele dag gewerkt.
M'n Alf! Wat doe je?quote:
fixedquote:
Hoi krengetjequote:
quote:Bepaalde woorden voorspellen succes relatie
Uitgegeven: 1 februari 2011 19:08
Laatst gewijzigd: 1 februari 2011 19:08
NEW YORK - Amerikaanse wetenschappers hebben een nieuwe manier ontdekt om het succes van een date te voorspellen. Onder stellen die een vergelijkbare spreekstijl hebben, bleken vier keer meer mensen die elkaar opnieuw wilden zien dan stellen met een andere manier van praten.
''We kunnen dit nu beter inschatten dan de mensen zelf'', zei professor James Pennebaker van de Universiteit van Texas, die het onderzoek leidde, dinsdag. Doorslaggevend zijn verwijzende woordjes als 'die', 'dat', 'hij' en 'alles'. ''We vonden dat zulke woorden heel goed iemands psychologische toestand weergeven'', zei Pennebaker. ''Je kunt zo zien wanneer mensen in dezelfde toestand verkeren.''
De studie vond plaats bij veertig paren studenten, die elkaar steeds vier minuten ontmoetten. Hun gesprekken werden opgenomen. Ook in de tien dagen erna werden hun onderlinge berichten bestudeerd.
Ja je zou bijna denken dat er iets mis isquote:
Doe eens doorverwijzen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat er iets mis is
Trouwens ik zit nu op Paiq met iemand die ik van gezicht kenen nog leuk is ook.
Ja dagquote:
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komenquote:
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komen
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komen
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Man 29 zkt vrw sprkgbrk en nie witte wa te zegge.
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje welquote:
Bij mij zoals gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef krengetje het volgende:
Engel!! Ja heel goed
en daar bij jou?
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Dus.... hoe vind ik iemand met hetzelfde vage accent als dat van mij?
Stuur een roos naar jezelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
Onthouden danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje wel
Dat is het resultaat na geboren en getogen worden in 't Gooi, het wonen en studeren in Twente, het werken in Brabant en het hebben van goede vriendinnen in omgeving Rotterdamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Was vorige week nog bij je in de buurtCursus van het werk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Boudibou het volgende:
Stuur een roos naar jezelf.
En als je hem dan krijgt moet je heel verbaasdreageren
Ik was er die andere dagen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar.... ik was ma, di en wo nog wel thuis
+1, een film aan het kijken, en die wil ik afzien, maar ik moet eigenlijk gaan slapenquote:
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |