Jij postte door het slotjequote:
Duur is ie wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, beter bereik met de Iphone dan met bijna iedere willekeurige HTC. Accu gaat onder normaal gebruik ook langer mee dan de HTC Desire (doe ik nog meer met de Iphone ook) en duur is maar relatief
Zoals altijd zeur je weer
Wat versta je onder 'lang'?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een accu van een iPhone die lang meegaat? En ook na 3 maanden?
Eeeh, iPhone hier is nu anderhalf jaar oud (3gs) en desire een paar maanden.. toch gaat die van de apple een stuk langer mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een accu van een iPhone die lang meegaat? En ook na 3 maanden?
Pasta.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik heb inspiratie nodig.
En Krea, laat jij je tips maar achterwege, want ik heb geen zin in italiaans.
Ik heb laatst Gnocchi gemaaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
Soms verbaas ik mezelf ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Kreator het volgende:
301 posts..en dat zonder rechten. hoe doe je dat, Techno?
Ik heb het over nieuws dat echt nieuws is, de brand in Moerdijk was best leuk om te volgen op twitter bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dingen worden tegenwoordig nieuws OMDAT het getwitterd is. Er is denk ik nog nooit zoveel kulnieuws geweest als nu.
Hij heeft jou ook al verpest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst Gnocchi gemaaktHet is wel Italiaans, maar ook vet lekker
Kusjekroelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
IK doe er echt niet aan mee hoor, nofi maar een tech discussie is hier echt te kansloos voor woorden, niemand die weet waar ie het over heeft en vervolgens komen alle nagelulde totaal foute flame-meningen weer voorbij..
Die van m'n vorige Nokia vijf dagen, maar die had geen groot kleurenscherm, wifi of 3gquote:
En die meuk heb je ook niet nodig op een toestel waarmee je moet bellen en smsen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van m'n vorige Nokia vijf dagen, maar die had geen groot kleurenscherm, wifi of 3g
Erg technisch was de discussie anders niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
IK doe er echt niet aan mee hoor, nofi maar een tech discussie is hier echt te kansloos voor woorden, niemand die weet waar ie het over heeft en vervolgens komen alle nagelulde totaal foute flame-meningen weer voorbij..
Doe dan maar krieltjes, sperziebonen en een tartaartje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij is dat eerder andersom... Of het heeft elkaar versterktquote:
Maar wel op een toestel waarmee je youtoeb filmpjes moet kijken en moet twitterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meuk heb je ook niet nodig op een toestel waarmee je moet bellen en smsen.
De meest onzinnige "argumenten" kwamen alweer voorbij, waarvan echt geen moer klopt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Erg technisch was de discussie anders niet?
Maar ik wilde al die dingen wel, dus dan neem ik die kortere accuduur op de koop toe. Als die simpele Nokia maar twee dagen meeging, dan zou ik me wel genaaid voelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meuk heb je ook niet nodig op een toestel waarmee je moet bellen en smsen.
Heb meer zin in een schnitzelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe dan maar krieltjes, sperziebonen en een tartaartje.
Hmm, als ik een half jaar met een desire naast een iPhone loop kan ik ze natuurlijk niet vergelijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meest onzinnige "argumenten" kwamen alweer voorbij, waarvan echt geen moer klopt.
kom met feiten of ga buiten spelen ofzo.
Ja, DAN wel, de meesten hier hebben hun eigen toestel en 5 min een ander in de handen gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, als ik een half jaar met een desire naast een iPhone loop kan ik ze natuurlijk niet vergelijken
Alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe dan maar krieltjes, sperziebonen en een tartaartje.
E72quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet eens wat voor model die stinknokia van mij is
Wat voor geur heeft ie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik zo'n toestel zou willen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wel op een toestel waarmee je youtoeb filmpjes moet kijken en moet twitteren
Nee, maar al die nummers zijn ook niet heel handig om te onthoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
De laatste keer hebben we het uiteindelijk niet gegeten.quote:
Nokia 7373quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar al die nummers zijn ook niet heel handig om te onthouden
Jij hebt hem verpest met die vega-meuk van je zeker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder andersom... Of het heeft elkaar versterkt
Mja, ik beschik over grote overredingskrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt hem verpest met die vega-meuk van je zeker!
Oja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste keer hebben we het uiteindelijk niet gegeten.
Die Krea he, zodra je hem een tiet laat zien is het zo'n makkelijke knul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik beschik over grote overredingskracht
Gekookte aardappels, spinazie, gehaktbal ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.Nou, gevoelsmatig "alweer" dan.
Je kan in plaats van tartaar ook heel gedurfd een cordon blue nemen, of een schnitzelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.Nou, gevoelsmatig "alweer" dan.
Ik had de 3410quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee joh, 3210 was de beste telefoon ooit!
Ik maar 5 min met de iPwn, en ik vond het wel een tof ding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja, DAN wel, de meesten hier hebben hun eigen toestel en 5 min een ander in de handen gehad.
Zo zijn mannen, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Krea he, zodra je hem een tiet laat zien is het zo'n makkelijke knul.
We have a winner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie, gehaktbal ?
Je geeft veel te snel toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie, gehaktbal ?
6210i/6310i .. 2 weken standby tijd en niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef Ludootje het volgende:
Nee joh, 3210 was de beste telefoon ooit!
Jij niet, maar andere mensen welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik zo'n toestel zou willen.
Dies wel leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste van vandaag, omdat 110% waar.
Niet allemaalquote:
Die was inderdaad ook awesome! Grijs met zo'n champagnekleurig randje toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
6210i/6310i .. 2 weken standby tijd en niet kapot te krijgen.
die heb ik ook nog gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen echte mannen laten zich niet overhalen door een tiet.quote:
heb ik ook nog gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd, dank jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen echte mannen laten zich niet overhalen door een tiet.
(echte mannen laten zich overhalen door 2 tieten)
Niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dies wel leuk
[..]
Niet allemaal
Geef een man een tiet en hij grijpt twee handen vol.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen we dan morgen boerenkool eten schat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had ze in meerdere kleuren. Mijn 6310i is zilver met een blauw display maar zonder dat randje, en mijn 6210i is zwart/antraciet. Ik heb ze nog steeds.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Ludootje het volgende:
Die was inderdaad ook awesome! Grijs met zo'n champagnekleurig randje toch?
Virtuele tieten doen me niets, vraag het me vanavond nog maar eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen we dan morgen boerenkool eten schat?
*trekt shirt omhoog*
Een bubbel die geknapt is bestaat niet meer he. Aan mijn tietomvang is niks verminderdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh jee, geknapt, nu minder groot ?
Misschien lukt je het zelfs wel om seks te krijgen met die tietentheorie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook mn tieten maar in de strijd gooien dan vanavond.
Er is vast wel iets dat ik wil en dan kan ik die twee-tietentheorie eens proberen
Daar heb ik mn tieten niet voor nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien lukt je het zelfs wel om seks te krijgen met die tietentheorie!
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Samzz: Dan nog, ik houd er niet van om slecht nieuws te brengen
Men, wat is jou vent makkelijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik mn tieten niet voor nodig
Tron?quote:
De mijne:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
Even pimpen met mijn eerste mobieltje
[ afbeelding ]
Ja, maar als niemand anders het doet, voel ik me wel verplicht!quote:
Ach, ik kan nu eenmaal heel lief kijkenquote:
Hoe retroquote:
Zeg studentje, leer de jou/jouw regel eens. Je hebt toch tijd zat.quote:
Nou... Doe dan maar welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als niemand anders het doet, voel ik me wel verplicht!
[..]
Ach, ik kan nu eenmaal heel lief kijken![]()
Ik maak ook eens een keer één vautje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg studentje, leer de jou/jouw regel eens. Je hebt toch tijd zat.
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
Even pimpen met mijn eerste mobieltje
[ afbeelding ]
Et cetera.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Ik maak ook eens een keer één vautje.
Mea culpa etcetera!
wIE, IK?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Doe dan maar wel
Lekker wispelturig
Dat ding was echt super! M'n BlackBerry is zwaarder, doet korter met de accu, is veel gevoeliger voor schade... En ik kan niet op de antenne kauwen!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet meer... een Nokia 5000 nogwat.
Fixed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hoor ik net dat ie eerder thuis is, dus moet ik eerder gaan koken WAAA
Weekendje Parijs, etentje, nieuwe rolschaatsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Een serenade brengenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef zbbrox het volgende:
Heeft er iemand gratis valentijnsdag tips?
Ja! Die was het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
5110 was 1 van de eerste die ontzettend populair was
Ik heb er geen reden voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dit jaar weer niet de hallmark en fleurop steunen met hun eigen verzonnen feestdag
Het is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Wel degelijk, heb ze nog alle zes. Maar dat waren de eerste tekenen dat het fout ging, wel geheim, maar ook met commerciële producten. De brieven uit die tijd waren nog puur en tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iemand heeft op de middelbare school nooit een valentijnskaartje gekregen...
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Het is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, het is toch juist hartstikke leuk om iemand even een verrassing te bezorgen? en dat er wat mensen aan verdienen, prima, so be it.. Als ik in het OV stap verdient er ook iemand geld terwijl het kut is.
Hmm.. Ik kán natuurlijk 14 feb speciaal vragen om die ene route te rijden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
Klopt, het heeft niets meer met het oorspronkelijke idee erachter vandoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef stbabylon het volgende:
Nu geven mensen allerlei dingen aan anderen waar ze al een relatie mee hebben, en dan niet geheim. Of nog erger, aan vrienden enzo. De hele betekenis van Valentijn is grondig vergalt door de commercie. En dat moet dan een teken van liefde zijn
En volgend jaar doen we het gewoon wéérquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey! Wait a minute. Am I wrong? No, it's 2009, 2010, 2008 and so on and so on ALL OVER AGAIN!
Dat dus. Al gaan we wel iets ervoor of iets erna doen. En niet persé op die dag. Veel te druk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Ripley het volgende:
Ik vind romantiek altijd leuk, op een commerciele dag of niet
Mja ik heb tegenwoordig een vriendje hè... en hij is best wel romantisch ingesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Valentijnsdag, nog niet eens bij stil gestaan. Doe er ook nooit wat aan
Dat dus..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef rival het volgende:
Als er iemand is wil ik daar wel wat voor halen/doen met valentijnsdag!
Er is niemand
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verwen haar wel op andere dagen in het jaar, zijn er immers nog 364.
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb zooooooo niks met Valentijnsdag. Maar ik heb dan ook geen geheime liefde.
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 weken om dat te veranderen
Als jij een liefde hebt dan zou ik dat lekker zo laten en Valentijnsdag laten voor wat het isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn liefde dumpen en snelsnelsnel iemand in het geheim gaan aanbidden?
Haai! Hoe bevalt het op je werk?quote:
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.quote:
Mooi zo!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
Dat is ook een idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een idee natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef stbabylon het volgende:
he, het staat je vrij om vriendelijk op te bokken
Je bent ook echt al aan het werk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ff wennen weer, maar goed om weer bezig te zijn.
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent ook echt al aan het werk?
Stomme GandAlfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Poor cheezburger wanting kitty
Goed bezig kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
9 uur gesprek gisteren, 10 uur beginnen. Of nou ja, duurde tot bijna 3 uur voor ze een werkende pc met de juiste software voor me hadden.
Ben tot 6 uur doorgegaan ook gistermiddag omdat ik toch al in Arnhem had afgesproken voor die avond. En vandaag 1e hele dag gewerkt.
M'n Alf! Wat doe je?quote:
fixedquote:
Hoi krengetjequote:
quote:Bepaalde woorden voorspellen succes relatie
Uitgegeven: 1 februari 2011 19:08
Laatst gewijzigd: 1 februari 2011 19:08
NEW YORK - Amerikaanse wetenschappers hebben een nieuwe manier ontdekt om het succes van een date te voorspellen. Onder stellen die een vergelijkbare spreekstijl hebben, bleken vier keer meer mensen die elkaar opnieuw wilden zien dan stellen met een andere manier van praten.
''We kunnen dit nu beter inschatten dan de mensen zelf'', zei professor James Pennebaker van de Universiteit van Texas, die het onderzoek leidde, dinsdag. Doorslaggevend zijn verwijzende woordjes als 'die', 'dat', 'hij' en 'alles'. ''We vonden dat zulke woorden heel goed iemands psychologische toestand weergeven'', zei Pennebaker. ''Je kunt zo zien wanneer mensen in dezelfde toestand verkeren.''
De studie vond plaats bij veertig paren studenten, die elkaar steeds vier minuten ontmoetten. Hun gesprekken werden opgenomen. Ook in de tien dagen erna werden hun onderlinge berichten bestudeerd.
Ja je zou bijna denken dat er iets mis isquote:
Doe eens doorverwijzen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat er iets mis is
Trouwens ik zit nu op Paiq met iemand die ik van gezicht kenen nog leuk is ook.
Ja dagquote:
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komenquote:
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komen
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komen
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Man 29 zkt vrw sprkgbrk en nie witte wa te zegge.
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje welquote:
Bij mij zoals gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef krengetje het volgende:
Engel!! Ja heel goed
en daar bij jou?
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Dus.... hoe vind ik iemand met hetzelfde vage accent als dat van mij?
Stuur een roos naar jezelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
Onthouden danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje wel
Dat is het resultaat na geboren en getogen worden in 't Gooi, het wonen en studeren in Twente, het werken in Brabant en het hebben van goede vriendinnen in omgeving Rotterdamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Was vorige week nog bij je in de buurtCursus van het werk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Boudibou het volgende:
Stuur een roos naar jezelf.
En als je hem dan krijgt moet je heel verbaasdreageren
Ik was er die andere dagen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar.... ik was ma, di en wo nog wel thuis
+1, een film aan het kijken, en die wil ik afzien, maar ik moet eigenlijk gaan slapenquote:
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.
Ja moet ik misschien inderdaad niet doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het iig wel zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja moet ik misschien inderdaad niet doen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef krengetje het volgende:
heb ik al verteld dat ik ben gestopt met rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle beetjes tellen
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef krengetje het volgende:
heb ik al verteld dat ik ben gestopt met rokenGoed zo Krengel ik heb al zeker 10 jaar niet meer gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Over 10 jaar zeg ik dat hopelijk ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed zo Krengel ik heb al zeker 10 jaar niet meer gerookt
Ik hoop met je mee. AL heb ik nooit echt gerookt. een paar keer een sigaretje gebietstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Over 10 jaar zeg ik dat hopelijk ook
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Stelletje amateurs, waar is iedereen? Is er weer een feestje ergens?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Stelletje amateurs, waar is iedereen? Is er weer een feestje ergens?
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga slapen of niet. Wel zwaar dagje gehad, maar ik slaap de laatste dagen iets van 5 -6 uur per nacht. Dan word ik wel erg vroeg wakker.
Als ik meteen kon slapen had ik er 5 uur op zitten.. Maar ik lig meestal nog een halfuur te draaien en te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.
Okee, ja, ik heb sinds 2 weken slaapmedicatie, maar echt helpen doet het nog niet. Al heb ik gelukkig vandaag overdag niet geslapen, wat me op de dinsdag wel vaker lukt gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik meteen kon slapen had ik er 5 uur op zitten.. Maar ik lig meestal nog een halfuur te draaien en te doen
Wat heb je voor slaapmedicatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja, ik heb sinds 2 weken slaapmedicatie, maar echt helpen doet het nog niet. Al heb ik gelukkig vandaag overdag niet geslapen, wat me op de dinsdag wel vaker lukt gelukkig.
Ook niet ligt mijn kind wel te slapen? Kan me wel voorstellen dat je even gaat kijken bij hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.
Hoeft niet. Die hoor ik snurken van een afstand.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet ligt mijn kind wel te slapen? Kan me wel voorstellen dat je even gaat kijken bij hem.
Melatonine (ja een stofje wat de hersenen zelf al aanmaakt, maar we testen nu of ik dat dus te weinig van heb. )quote:
Lenzen geen last van, tuindeur heb ik niet, te koud is het ook niet snel.. Te warm wel soms.. Wekker vertrouw ik op, wat ik morgen aan doe boeit niet, behalve als ik in Uniform moet..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.
Okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet. Die hoor ik snurken van een afstand.
Aha, dat is homeopathisch toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Melatonine (ja een stofje wat de hersenen zelf al aanmaakt, maar we testen nu of ik dat dus te weinig van heb. )
Volgens mij wel, Ik moet er iig voor bij betalen bij de apotheekquote:
jup. vooralsnog tijdelijk, maar toch: werkquote:
ja, maar even wat meer inkomsten is toch wel fijn en weer een blijk dat je niet stil wil zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup. vooralsnog tijdelijk, maar toch: werk
Heb ik ook een tijd gebruikt, werkt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Melatonine (ja een stofje wat de hersenen zelf al aanmaakt, maar we testen nu of ik dat dus te weinig van heb. )
Dat gevoel heb ik ook, ik word zelfs na maximaal 3 uur weer wakker, meestal al na 2. Maar morgen weer naar de psych, dan bespreken we het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gebruikt, werkt niet
Behalve de drank en de drugs?quote:
Tof! Waar,wat,wanneer(hoelang)?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup. vooralsnog tijdelijk, maar toch: werk
Oh leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Behalve de drank en de drugs?
Kei flieft worden
Op haar...quote:
Daar was ik ook al verbaasd over!quote:
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langerquote:
Vandaag best wel lekker ja. gelukkig.quote:
Ik ben zo blij voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langer, maar ook niet uitgesloten
)
Goed zo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag best wel lekker ja. gelukkig.
Vandaag zelfs alleen naar het winkelcentrum gegaan, zonder al te veel spanningen,dus daar ben ik best welb lij mee. Voelde me niet in elke winkel even op mijn gemak, maar ik heb het wel mooi doorstaan.
Iig een paar maanden de deur uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langer, maar ook niet uitgesloten
)
niveau KJquote:
Die momenten heb ik welvaker, al realiseer ik me het te weinig, wilde eigenlijk al zondag gaan, maar ik kan het blijkbaar niet zo goed uit een stilstaande situatie. Ik was aan het werk en dacht. Ik maak thuis een soepje warm en fiets naar het winkelcentrum.quote:
KJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niveau KJ
kassier: "u heeft er vast geen 20 cent bij?" (of iets van die strekking)
KJ: "ja."
40.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je
Hoeveel uur per week?
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iig een paar maanden de deur uiten als alles open staat, kan het alleen maar meevallen straks. Hoe bevielen je 1e dagen?
sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Het was gewoon een uiting van verbazing
Tron:Legacyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
KJ
Hoe was Tron btw? Daar ging je maandag heen toch?
Ik weet niet wie KJ is maar dat een kassier dat vraagt is wel apart te noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niveau KJ
kassier: "u heeft er vast geen 20 cent bij?" (of iets van die strekking)
KJ: "ja."
aaah *troostend over bolletje aait*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Het was gewoon een uiting van verbazing
Wauw, wat goed!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
40.
[..]
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.
Tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Tron:Legacy
Gisteravond geweest idd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, wat goed!!
Dringt het al een beetje door?JE HEBT WERK
nope, KJ kwam naar Arnhemquote:[..]
Tof
Maar je was toch niet in Utrecht zonder mij he?
Goed zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
nope, KJ kwam naar Arnhem
owja, hij had Herman van Veen voor z'n camera gehad!![]()
Hij was er nog beduusd van
Kan je 'm snel naar Purm krijgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Mijn oplader is gelokaliseerd: ligt idd nog in Limburg. Hoef dus geen nieuwe te kopen.
Juist wel, als ie in limburg ligt dan ligt ie in het waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Mijn oplader is gelokaliseerd: ligt idd nog in Limburg. Hoef dus geen nieuwe te kopen.
Super tof! Hoop dat mij dat niet overkomt, want dan moet ik ineens weggaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
40.
[..]
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.
Ah, mooi zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan er 1 van iemand lenen in de tussentijd, dus heeft geen haast.
dat moeten we eigenlijk bij jou doen he... hoe ist?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaah *troostend over bolletje aait*
Heb de hele avond afleiding gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk bij jou doen he... hoe ist?
Hoe is 't nou met je 75 afgelopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
nog 5min,dan lekker thuis mn warme bedje intot 5u
Ze heeft je flaporen eraf geknipt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef rival het volgende:
mijn hoofd voelt echt licht aan na het bezoekje aan de kapper trouwens
dat moet je diegene vragen die em nu heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is 't nou met je 75 afgelopen?
Het is zo'n dag he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zeg je? ik hoor bijna niks meer sinds ik terug ben
te lame ik weetet
Wow klote man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat moet je diegene vragen die em nu heeft
Truste buurmanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef rival het volgende:
ja nog ff snel voor het nieuwe topic er is, ik haat vernieuwing
truste medesingles!
En jij ook Bosjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Tot de volgende keer , ik ga poging tot slapen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |