Als je sexy kleding wil dragen moet je ook sexy zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen als je sexy kleding draagt en bereid bent voorover te buigen.
Zeg dat je er niks aan kan doen omdat je geen borstvoeding kan gevenquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je sexy kleding wil dragen moet je ook sexy zijnhelaas
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen als je sexy kleding draagt en bereid bent voorover te buigen.
Als je sexy kleding draagt en je bent niet sexy heeft het weinig nutquote:
Ik draag altijd sexy kleding, heb je mn outfit net niet gezien?quote:
Oja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik draag altijd sexy kleding, heb je mn outfit net niet gezien?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg dat je er niks aan kan doen omdat je geen borstvoeding kan geven
Zou vies zijn als jij samen met je ouders besloten had nog een broertje te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik heb dit kind nooit gewild
Kom je niet eens naar Utrecht?quote:
er speelt nog veel meer maar dat is privequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zou vies zijn als jij samen met je ouders besloten had nog een broertje te maken![]()
[..]
Kom je niet eens naar Utrecht?
Had ik al wel verwacht, maar probeerde het op een grappige manier te benaderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
er speelt nog veel meer maar dat is prive
Jeejquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
hahaha ik lachte even om je hoor Merel
dat zie ik, ben nu alleen even niet vrolijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had ik al wel verwacht, maar probeerde het op een grappige manier te benaderen![]()
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat zie ik, ben nu alleen even niet vrolijk
Als ik iets van geilheid had, was jij degene die het gekregen hadquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef kringspierkramp het volgende:
[..]
3 keer de builenpest op mijn beeldscherm
aawh je bent liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als ik iets van geilheid had, was jij degene die het gekregen had
wat een mongoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik postte foto in topic en krijg dit als reactie.
[..]
weetnietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Kan ik iets doen om je op te vrolijken?
typische reacties die je hier op fok! kan verwachten en waar je dus gewoon overheen moet lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik postte foto in topic en krijg dit als reactie.
[..]
Jij ookquote:
Jaquote:
Owhquote:
Ja..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
typische reacties die je hier op fok! kan verwachten en waar je dus gewoon overheen moet lezen
ja wat is er?quote:
Ik krijg er ook nachtmerries vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef 92Merel het volgende:
Ik hoop dat die gast nachtmerries krijgt van die foto's
Sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik krijg er ook nachtmerries van
ja, en jij geen ban of notequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef 92Merel het volgende:
Ik hoop dat die gast nachtmerries krijgt van die foto's
Chocochickie.quote:
Hoezo zou ik daar een ban voor krijgen?quote:
hmm Bakker Bartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chocochickie.
k kon me vandaag inhouden toen ik langs bakker bart liep
Omdat goatze ook niet mag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo zou ik daar een ban voor krijgen?
En heb m maar in een spoiler gezet.
Ja, zaterdag ben ik al bij 1 binnen geweest, hoeft niet altijd feest te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm Bakker Bart
Goed van je Bos!
Nee preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zaterdag ben ik al bij 1 binnen geweest, hoeft niet altijd feest te zijn natuurlijk
Juah, maar dit is heel wat andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat goatze ook niet mag.
Weet ik veel wat de tegenwoordige richtlijnen voor een ban zijn..
Ja, hoewle ik er best wel wat kilo's nog bij mag hebben, maar beter van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee precieswel knap van je
Ja eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, maar dit is heel wat anders
haha nee preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hoewle ik er best wel wat kilo's nog bij mag hebben, maar beter van niet.
En een eendjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
he... een bos vol met choco kippen waar een merel tussendoor vliegt
en een manneneendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
quote:
ja, maar dat was daarna pas...quote:
In het bos?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omg er lopen tieten in het bos rond
Ja Je kan het overigens ook ook vertalen als mannelijke bukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik zei de Nederlandse vertaling van zijn username
Hier:quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
nee MaleDuck zei een bos met chocokippen en een merel en nu zijn er tieten en een duivelshoertje bij gekomenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Je kan het overigens ook ook vertalen als mannelijke buk
Ja en niet de minstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omg er lopen tieten in het bos rond
hehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee MaleDuck zei een bos met chocokippen en een merel en nu zijn er tieten en een duivelshoertje bij gekomen
We zijn in een geile bui vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef NBT het volgende:
Genoeg geilheid voor iedereen?ik lees de TT nu pas
Ze postte vandeweek een mooie foto waar haar decolletee best wel okee naar voren kwam, Daar mag ik toch wel wat op zeggen? ALs ze geen reacties wil moet ze die foto maar niet posten..quote:
was ook een grapje bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze postte vandeweek een mooie foto waar haar decolletee best wel okee naar voren kwam, Daar mag ik toch wel wat op zeggen? ALs ze geen reacties wil moet ze die foto maar niet posten..
Ik vind overigens dat ik er nog vrij beschaafd mee omga en niet als een oversexte puber erop reageer..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee MaleDuck zei een bos met chocokippen en een merel en nu zijn er tieten en een duivelshoertje bij gekomen
ow en een bakvis
rarrrrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We zijn in een geile bui vandaag
doe mij maar een zip...quote:
quote:
hoertje van hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, linkje staat in mijn fobo.quote:
Okeequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, linkje staat in mijn fobo.
Veel leesplezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ga denk ik even wat lezen, voor dat huisgenote roept dat het eten klaar is
meteen druk in je fobo of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, linkje staat in mijn fobo.
niet koken is een goede zaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ga denk ik even wat lezen, voor dat huisgenote roept dat het eten klaar is
ik hoor ook bij die club vandaag... als ik zo thuis kom, zal het eten netjes op tafel staan gok ik zo...quote:
jup, bij mij ook. mss ga ik zo even sporten. dan kom ik terug en hebben huisgenoten eten gemaaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoor ook bij die club vandaag... als ik zo thuis kom, zal het eten netjes op tafel staan gok ik zo...
sporten? wat voor sport?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
jup, bij mij ook. mss ga ik zo even sporten. dan kom ik terug en hebben huisgenoten eten gemaakt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis, eten en sporten enzo... tot misschien vanavond! Anders tot morgen!
Ik denk het.quote:
mooi heaquote:
boefje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik ben er weer terwijl ik er niet mag zijn
Ja, doe eens stom en ruzie enzo. Ik moet huiswerk makenquote:
Wanneer moet het huiswerk af zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, doe eens stom en ruzie enzo. Ik moet huiswerk maken
Morgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer moet het huiswerk af zijn?
oh Lui beest, ga je huiswerk eens doenquote:
Waarom wil je hier komen dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Dieene1234 het volgende:
Ik moest t
[..]
Ik moest toch iets verzinnen om hier te komen
Maar ik wil nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh Lui beest, ga je huiswerk eens doen
Waar is het en wanneer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt mij brengen naar die kut MBO open avond?
Nope kan niet, sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
17 tot 20 uur en Amsterdam Zuid
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe het nou anders krijg je gezeik
Ik wil wel, maar moet oppassenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt mij brengen naar die kut MBO open avond?
waarom pas je niet op mij opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar vorige periode heb ik een 4.4 gedaan zonder iets te doen![]()
[..]
Ik wil wel, maar moet oppassen
Heul niet, ik ben jou niet dat alles seks isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ga je met haar seksen
Merel wil je op mij oppassen?quote:
Ow ik begrijp er heel veel vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is kapot, startmotor liep aan ofzo
Niet alles bij mij is seksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben jou niet dat alles seks is
[..]
Merel wil je op mij oppassen?
Jawelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet alles bij mij is seks
Hoeveel betaal je per uur?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben jou niet dat alles seks is
[..]
Merel wil je op mij oppassen?
3 kusjes op je neus en in de late uren ook een bijtje in je oor.quote:
lijkt me wel wat ja..quote:
ik neuk met lucht? hoezoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawelvolgens mij neuk je zelfs met lucht
Doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
3 kusjes op je neus en in de late uren ook een bijtje in je oor.
Ik wil geldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tot hoever wil je gaan? [ afbeelding ]
echt niet, tenzij ik lucht heet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik schijn zelfs met lucht te neuken
Geld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel wil je me per uur betalen ?
Je kan 5 ct krijgen als je het op komt halen.quote:
per minuut ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
25 cent? kun je 5 snoepjes mee kopen [ afbeelding ]
Wat ophalen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan 5 ct krijgen als je het op komt halen.
Eetse en succes !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en dan naar de kapper, doei boefjes![]()
Eetsmakelijk en veel plezier bij de kapperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en dan naar de kapper, doei boefjes![]()
WatJijWilt.quote:
Ja. Hoef je niet eens wat te doen, alleen treinreizen.quote:
Jouw UI gaf mij een knipoog ben ik nu bijzonder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Hoef je niet eens wat te doen, alleen treinreizen.
Nee, Dora is een slet. Je moet haar uitwonen, en hard ook, en zodra je klaar bent gekomen gaat ze zingen ' Het lukte, het lukte, yes we did it, het lukte!'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jouw UI gaf mij een knipoog ben ik nu bijzonder?
Kan ik Dora vergelijken met jou?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Dora is een slet. Je moet haar uitwonen, en hard ook, en zodra je klaar bent gekomen gaat ze zingen ' Het lukte, het lukte, yes we did it, het lukte!'
Nee, ik ben monogaam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan ik Dora vergelijken met jou?
Ik houd het alleen bij mijn liefste.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Dora is een slet. Je moet haar uitwonen, en hard ook, en zodra je klaar bent gekomen gaat ze zingen ' Het lukte, het lukte, yes we did it, het lukte!'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn "hondje" aan het uitlaten.
Nou ik kook graag, maar vanavond wilde huisgenoot voor ons beide koken. Dat doen we ongeveer 2 keer per maand.quote:
Ga je ook een x voor mij koken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik kook graag, maar vanavond wilde huisgenoot voor ons beide koken. Dat doen we ongeveer 2 keer per maand.
Misschien wel in de toekomst ja. Nu kennen we elkaar nog te oppervlakkigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je ook een x voor mij koken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn "hondje" aan het uitlaten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo weer even een paar minuutjes terug voor ik naar de kapper moet
Aawh hoezo kan je niet dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kapper ja... Ik zou al een half jaar geleden moeten zijn geweest..
Verhuisd.. Moet nog een andere kapper zoeken..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh hoezo kan je niet dan?
oow oke, wanneer ga je een kapper zoeken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verhuisd.. Moet nog een andere kapper zoeken..
Ook een beetje eigen schuld dus..
Weet ik nog niet. Hoop binnenkort er kracht voor te hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow oke, wanneer ga je een kapper zoeken dan?
Oke, succes ermee dan Bosjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hoop binnenkort er kracht voor te hebben
Er is niemandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Zo even gebadderd. Nu in makkelijke kleding op FOK, met een lekkere warme chocomel..![]()
bier?quote:
FOUTquote:
Vibrator?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef Teal het volgende:
[..]
FOUT
Ik geef je een subtiele hint, en het rijmt op jouw functie
Man, het was een ONZ topic. Open hem gerust daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je je dom houdt
Ga toch niet 2x een pracht topic openenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, het was een ONZ topic. Open hem gerust daar
Doe 't dan voortaan meteen. Ik kick heus niet op slotjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:46 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga toch niet 2x een pracht topic openen![]()
Zoiets heeft 1x zijn glorie.
Die zin is tegelijk super komisch, ironisch en hypocrietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe 't dan voortaan meteen. Ik kick heus niet op slotjes
Nee, alles is voor bossiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Teal het volgende:
[..]
Er is niemand
En geef mij ook wat chocomel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Mooi. Maar zo is 't wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Die zin is tegelijk super komisch, ironisch en hypocriet
Dat is toch geen rede om dan je ONZ topics in GC te openen? Als ik bij FOT uitgekotst wordt ga ik hier geen topics over diafragma's en iso waarden openen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga niet naar ONZ omdat ik daar een bepaalde status heb
Idd, maar die zegt niet iedereen, ivm met privacyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
stom eigenlijk dat we elkaar bij Username noemen, we hebben toch al een naam?
Jawelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Maar zo is 't wel.
[..]
Dat is toch geen rede om dan je ONZ topics in GC te openen? Als ik bij FOT uitgekotst wordt ga ik hier geen topics over diafragma's en iso waarden openen.
Mijn naam is Tealquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
Dat is ook weer zo, maar wat kun je nou met een voornaam?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Idd, maar die zegt niet iedereen, ivm met privacy
True, maar onthouden ik ga toch niet iedereens voornaam onthouden hier op Fok! een username versimpelt datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar wat kun je nou met een voornaam?
Dat is dan weer waar!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
True, maar onthouden ik ga toch niet iedereens voornaam onthouden hier op Fok! een username versimpelt dat
Genoeg. Mijn achternaam staat zowat al in mijn usersname, dus hoef ik mijn voornaam niet te noemen Nee ik heet meer dan alleen Bos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar wat kun je nou met een voornaam?
schijn bedriegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
Ik schijn te goed te zijn voor deze wereld
Omdat het makkelijker is voor iedereen. Anders krijg je al snel kliekjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef Teal het volgende:
KV, je bent wel een record aan het vestigen hiero heanu al 5 op een rij
Leer tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Jajajaja ik zag dat het er 4 waren , maar gokte even.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is voor iedereen. Anders krijg je al snel kliekjes.
[..]
Leer tellen
Allemaal terechte slotjes hoor. Ik ben de hele middag niet online geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Jajajaja ik zag dat het er 4 waren , maar gokte even.![]()
En dan nog HOLY SHIT
Het is zo heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Allemaal terechte slotjes hoor. Ik ben de hele middag niet online geweest.
quote:
Ik zal nog een topic openen voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het baggerruimen
Doe maar niet.quote:
Maar ik heb hem al bijna klaar en dan is al het werk voor nietsquote:
En jij maar aan mij twijfelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
Goed topic, ik ga 'm denk ik sticky maken!
Precies! Jij bent echt wel de beste user ooit!quote:
Dat is iets teveel waarderingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies! Jij bent echt wel de beste user ooit!
Ik baal niet echt van mijn naam. Mijn ouders twijfelde tussen Willem enquote:
nu ben ik nieuwsgierig nar je naamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal niet echt van mijn naam. Mijn ouders twijfelde tussen Willem en
"hoe ik nu heet:" Ben toch blij dat ze niet voor Willem waren gegaan. Was ik een meisje geworden had ik Ank geheten...
Jij vondtdtdt Teal vrij appartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij vondtdtdt Teal vrij apparteen DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij vondtdtdt Teal vrij appartVerleden tijd he, dus nooit met dtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Niemand heeft zo'n mooie naam als ik. 8)
Hoi,, hoe heet jij?quote:
Je vroeg me ook niks, maar komt er aan even geduld nogquote:
Op jouw ID/paspoort staat 'Teal'?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op jouw ID/paspoort staat 'Teal'?
Hoi Erik, ik heb een ex die Eric heet en hij is tof.quote:
Wat een kutnaam. Ik ken veel Erikken,quote:
Hoi, hoe heet jij?quote:
Hoi, ik ben Elias en wie ben jijquote:
Lekker aardig weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een kutnaam. Ik ken veel Erikken,
ALlemaal eikels
Sorry, was niet mijn bedoeling. Was ook een beetje ironisch bedoelt eigenlijkquote:
Ironie breng je over met een toon die je bij tekst niet hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling. Was ook een beetje ironisch bedoelt eigenlijk
Dat klopt ja, NOgmaals sorry was niet zo bedoelt//quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ironie breng je over met een toon die je bij tekst niet hebt
Of je moet super mega Nederlands docent zijn en het dan wel kunnen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ironie breng je over met een toon die je bij tekst niet hebt
Boeiendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, NOgmaals sorry was niet zo bedoelt//
Dat is zelfs nog meer dan Stuartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
FOK!stats v0.8, door The_Terminator / [laatst bijgewerkt op: 01-02-2011 21:18:43
32 134 Chocolate-chick
32 134 Bos81
Eindelijk, ik begon me al ongerust te makenquote:
Ja ik had een afspraak om kwart over 7quote:
quote:
aawh Bosjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindelijk, ik begon me al ongerust te maken
Ja, daar schrok ik ook even vanquote:
Later Tealquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Teal het volgende:
Accu van laptop bijna leeg dus ik sluit af,
Maar 10 minder, dat heb je nu wellicht al weer ingehaaldquote:
Dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar 10 minder, dat heb je nu wellicht al weer ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |