Ja hallo, hij moet er kapot van zijn. Janken gillen brullen enz. Niet vrolijk op naar de volgendequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Nee, ik begreep er ook neits meer van.. en natuurlijk, was ik de gene die fout zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan wel raar dat zij het heeft uitgemaakt.. Dan snap ik niet waar ze zich druk over maakt eerlijk gezegd
Had ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Gelebadeend het volgende:
Wil ik net posten, is het topic alweer vol
anders maak je het toch niet uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, hij moet er kapot van zijn. Janken gillen brullen enz. Niet vrolijk op naar de volgende
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna komt toch grenade het spijt mij zeer
Pics.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik deed het dansje net in m'n kamer
Ik kon hem ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit had toch ook zo'n achterlijk dansje?
Als je het niet kon hoorde je er niet bij zeg maar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik deed het dansje net in m'n kamer
Ik heb het nooit gekundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Thanks for the heads up. Kan ik alvast zelf muziek klaarzettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna komt toch grenade het spijt mij zeer
Ik hoorde er niet bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dat soort vrouwen ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
anders maak je het toch niet uit?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
naatje wil je dat over de heer uit de OP halen
Daarna weer fijne muziek ik vind bruno mars zelf ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Thanks for the heads up. Kan ik alvast zelf muziek klaarzetten
Heb nu catfight opstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Daarna weer fijne muziek ik vind bruno mars zelf ook
Video dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil je niet. Is te idioot.
Jumpstylequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groep 6 ..standaard geleerd. Net als jumpstyle
dat is een belediging voor mijn geloofsovertuiging.quote:
haters gaan hatenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En er is er maar 1 die dat dansje kon/kan en net deed
Het is leuk om mee te brullen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Het is gewoon skyradio meuk
quote:
kutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het metje? ivm gister.
de Worm moet niet zo zeiken, trouwens zou hij niet zo uit zijn slof schieten als ik er was geweest. Wij zijn de beste maatjes namelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Gelebadeend het volgende:
Is meneer Worm nog boos geweest? Zag dat ie notes aan 't uitdelen was
Mooizoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna weer wat leukere muziek
Verkeerde emoticon dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kut, het is er nog steeds op. Wat een oortering
ow, ok, ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna weer wat leukere muziek
Welke vent? Bruno Mars?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, godverredomme, wat is deze vent een seniele ouwe opa..
Dat iemand dit ook maar enigssinds mooi kan vinden...
wat een kattengejank
Ja behoorlijke emoticonfaal. Ik zag het pas toen ik het gepost had.quote:
Dat shirt van em.. Veel te langquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die lange knul links achterin.
Toontje!quote:
die iddquote:
Volgensmij heeft 1 van die negerts mijn shit aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat shirt van em.. Veel te lang
quote:
Wat een niveau weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[attentionwhore] Warm mij maar op. [/attentionwhore]
Waarom post je het als je zelf weet dat het attentionwhoring is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DV is lekker bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wor geplaagd op die schüle jetzt
ik kan voor je kokenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bruno Mars moet geen "muziek" meer maken.
Moet ik wat leuks draaien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Sorry jongens! Ik kan om 16:30 weer niet omdat ik een shitload aan huiswerk heb! Excuses!
Ga je huiswerk maken dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Sorry jongens! Ik kan om 16:30 weer niet omdat ik een shitload aan huiswerk heb! Excuses!
Ik ben bang dat jij niet smaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol moet ik dan maar half uur langer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Omdat ik het niet laten kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom post je het als je zelf weet dat het attentionwhoring is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
lol moet ik dan maar half uur langer?
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
Verrrzoekjesss (je hebt er nog ongeveer 15 staan van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik wat leuks draaien?
Doe maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
Good luckquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Verrrzoekjesss (je hebt er nog ongeveer 15 staan van mij)
Klopt is ooit met een dierenasiel actie in het leven geroepen. Had je ook users met groene nicknames.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Gelebadeend het volgende:
Die staat niet tussen de emoticons
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Gelebadeend het volgende:
Die staat niet tussen de emoticons
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij niet smaakt.
Tof!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt is ooit met een dierenasiel actie in het leven geroepen. Had je ook users met groene nicknames.
Het gaat over eten, niet over schietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
draai dan van 6 tot 7?quote:
Like you can please him more then i canquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan moet je het wel aan muts of koelkast melden he dragems
het boeit me echt niet welke plaat tong80 leuk vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had dus een idee om 1. meer luisteraars te krijgen en 2. meer interactie met het publiek te hebben:
Een uurtje de favoriete platen van bekende fokkers, dus alle favoplaten van tong80, Danny, yvonne en dat soort gedoe. Maakt niet uit dat wij het niet leuk vinden, want inzicht krijgen in iemands smaak is altijd leuk.
Volgensmij willen wij tong's muziek echt niet horenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had dus een idee om 1. meer luisteraars te krijgen en 2. meer interactie met het publiek te hebben:
Een uurtje de favoriete platen van bekende fokkers, dus alle favoplaten van tong80, Danny, yvonne en dat soort gedoe. Maakt niet uit dat wij het niet leuk vinden, want inzicht krijgen in iemands smaak is altijd leuk.
Bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Het gaat over eten, niet over schieten
Leuk idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht het ook al, maar ik denk ik zeg het maar nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk idee.
Word je heel boos als ik dan zeg dat jij dat niet hoeft te presenteren?
koelkast zat gisteren toch zo te stressen dat hij niet alles wistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Nah als het zo wordt opgevangen hoeft het niet per se gemeld te worden.
Ik wil wel weten wie er van 18.00 - 19.00 wil gaan draaien. Die slot is nog vrij
Dat kan ik inderdaad. Ik win met het toetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Like you can please him more then i can
Mocht je willenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad. Ik win met het toetje.
Die dingen zijn echt briljant lekker.quote:
Nee meer stressen omdat de uren open staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koelkast zat gisteren toch zo te stressen dat hij niet alles wist
We kunnen nu kiezen. Uur lang NIKS of jij gaat los.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan weer huilies krijg dat ik geen prime kan zijn omdat ik geen mic heb
wil het eerst ff regelen voor ik het meteen meld voor er iets niet duidelijk is. anders blijf je veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Nah als het zo wordt opgevangen hoeft het niet per se gemeld te worden.
Ik wil wel weten wie er van 18.00 - 19.00 wil gaan draaien. Die slot is nog vrij
Klinkt lekker, kip wel goed kruiden hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo kip halen en grillen, daarna nog groenten wokken met aardappeltjes. Goed idee?
Zeker, ik krijg er honger vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo kip halen en grillen, daarna nog groenten wokken met aardappeltjes. Goed idee?
QFTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt briljant lekker.
Is dat die blauwe zak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt briljant lekker.
En wat heb je gevonden?quote:
naja op pak dat half uur dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan weer huilies krijg dat ik geen prime kan zijn omdat ik geen mic heb
ai, irrelevant reageren...quote:
quote:
Lay's Thai Sweet Chili en IJstheequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft u gevonden mijnheer?
Ik vind dat een vrouw dat moet presenteren met koelkastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk idee.
Word je heel boos als ik dan zeg dat jij dat niet hoeft te presenteren?
Of weinig interesse tonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ai, irrelevant reageren...
Teken van zwakte
Ik weet inderdaad niet wat jij lekker vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat lekker is
lol ik hoest ook de longen uit me keelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Het heerst, de hele klas hoest, alleen m'n keel is nu open
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
Lay's Thai Sweet Chili en IJsthee
jammer, maar dat voldoet ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, Dorito's Cool Americanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat jij lekker vindt
Ik zou toch even naar de dokter gaan, hoor. Bloed ophoesten is nooit goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat je er zelf wel allemaal niet van kan makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of weinig interesse tonen.
Nah niet koelkast. Iemand andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrouw dat moet presenteren met koelkast
nee niet nuquote:
Die eerstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
Lay's Thai Sweet Chili en IJsthee
We kunnen er over stemmen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef dragems het volgende:
[..]
naja op pak dat half uur dan maar
Neequote:
dragems?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah niet koelkast. Iemand anders
Naturel is zo saai, alleen naturel wokkels zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
NeeNet als die Babi Pangang chips, gadverdamme
Geef mij maar naturel
Ik hoefde op nieuwjaarsochtend ookniet naar de dokter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou toch even naar de dokter gaan, hoor. Bloed ophoesten is nooit goed
Naturel chips is de shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Naturel is zo saai, alleen naturel wokkels zijn
Naturel kan je met dipsaus etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Naturel is zo saai, alleen naturel wokkels zijn
ya, maar dat is dan gewoon onverantwoordelijk gedragquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoefde op nieuwjaarsochtend ookniet naar de dokter.
Toen ook al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoefde op nieuwjaarsochtend ookniet naar de dokter.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik had dit gedownload maar wat een afgang die tekst past totaal niet op deze beat
Niet. Vies.quote:
Hoe kun je wokkels nou weer niet zo vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naturel kan je met dipsaus etenLekker lekker
Wokkels vind ik weer niet zo
Ja, je mag je chips wel eten met mijn dipsausquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naturel kan je met dipsaus etenLekker lekker
Wokkels vind ik weer niet zo
Je weet dat Dromenvangertje en sharr niet dezelfde persoon zijn he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toen ook al?Ik zou het toch voor de zekerheid doen
Al die nummer van SHM lijken inderdaad heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
*insert kutnummer op de achtergrond*
Er hoort ook geen tekst/stem op deze beatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik had dit gedownload maar wat een afgang die tekst past totaal niet op deze beat
Ja weet niet, zo'n kleverige zooi als je die eetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet. Vies.
[..]
Hoe kun je wokkels nou weer niet zo vinden
Wat voor dipsausquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, je mag je chips wel eten met mijn dipsaus
Pff.. sorry, ik ben niet wakkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je weet dat Dromenvangertje en sharr niet dezelfde persoon zijn he?
Doeeeiquote:
Ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je weet dat Dromenvangertje en sharr niet dezelfde persoon zijn he?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pff.. sorry, ik ben niet wakker
Ik ga wel om 1800quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar zijn alle open slots voor vandaag nu opgevuld?
Wie gaat er om 16.30 ?
Wie pakt 18.00- 19.00 ?
Ik bedoelde dat: 'You gotta show me love'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al die nummer van SHM lijken inderdaad heel erg op elkaar
ja doe maar dan kan doppie een extra nummer uitlopen en heb ik een half uur er bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik om 1800 gaan?
[ afbeelding ]
Hot chiliequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, zo'n kleverige zooi als je die eet
[..]
Wat voor dipsaus![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet. Vies.
[..]
Hoe kun je wokkels nou weer niet zo vinden
Top ik ga het doorgeven. Dan alleen nog dat half uurtje straks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga wel om 1800
Ik hoop wel dat ik dan klaar ben met eten
ik ga van 16.40 tot 18.00 en na mij sperzie. doppie heeft dan iets uitloopquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar zijn alle open slots voor vandaag nu opgevuld?
Wie gaat er om 16.30 ?
Wie pakt 18.00- 19.00 ?
Jij mocht nu toch niet met andere meisjes pratenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ja doe maar dan kan doppie een extra nummer uitlopen en heb ik een half uur er bij
Geniaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ga van 16.40 tot 18.00 en na mij sperzie. doppie heeft dan iets uitloop
Nee.. begin is meestal dat met die beats opvoeren tot het ruis is en dan die standaard beat die ze altijd gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat: 'You gotta show me love'
Goudvis_quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij mocht nu toch niet met andere meisjes pratengrapjen
Maar nee, alles wat enigszins pittig is
Ga jij nou ook al beginnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij mocht nu toch niet met andere meisjes pratengrapjen
Maar nee, alles wat enigszins pittig is
Hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welke user draai er nu eigenlijk?
Ik heb nog nooit doppie gehoord of gezien
nu draait doppie en ik ken hem ook niet echt goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welke user draai er nu eigenlijk?
Ik heb nog nooit doppie gehoord of gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Goudvis_
Hij bedoelde zijn eigen dipsaus
nee, nu kunnen we niet kijken hoe lang het duurde voordat ze het zelf door hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Goudvis_
Hij bedoelde zijn eigen dipsaus
gerdapittigkapsel.jpegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen
alles wat wel pittig is
Ik vind SHM gewoon goed, maar je moet geen schijtnummers op de achtergrond draaien, zoals netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee.. begin is meestal dat met die beats opvoeren tot het ruis is en dan die standaard beat die ze altijd gebruiken
officieel vanaf 16.30quote:
Dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, jij
Sorry maat
Je draait wel lekker
Ik vind het ook lekker nummers hoor, maar het viel me alleen opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik vind SHM gewoon goed, maar je moet geen schijtnummers op de achtergrond draaien, zoals net
Nee maar huppelmuts had het toch net ook over lekkere dipsausquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, nu kunnen we niet kijken hoe lang het duurde voordat ze het zelf door had
I knowquote:
Ja maar de dipsaus van Ezechielk komt gewoon uit een zakje hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee maar huppelmuts had het toch net ook over lekkere dipsaus
ya, dat hoop ik wel voor hemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de dipsaus van Ezechielk komt gewoon uit een zakje hoor
Z'n balzak zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Potjes toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het is al goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee maar huppelmuts had het toch net ook over lekkere dipsaus
Met mayo moet mixxen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik snapte het welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat ik het gevoel had dat jij niet snapte wat hij bedoelde
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat voor zakje
Ik raak in de war door jullie
[..]
Ja maar ik snapte het wel
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, dat hoop ik wel voor hem
quote:
Nee zakjesquote:
Zaansequote:
Ik bedoelde dat ik dacht dat die dingen uit potjes kwamenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee zakjes![]()
Stelletje viespeuken jullie
Van de duyvis ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat voor zakje
Ik raak in de war door jullie
[..]
Ja maar ik snapte het wel
Nee zijn zakjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dacht dat die dingen uit potjes kwamen
En dan die zakjes van Duyvis (volgens mij?), bijvoorbeeld Festival smaakquote:
Naturelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Ik heb nu best wel trek in naturel chips
aww, je krijgt honger van mijn verhalen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Ik heb nu best wel trek in naturel chips
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de duyvis ofzo
[..]
Nee zijn zakjes.
Mengen met water en Zaanse (andere mayo is er gewoon niet)
Lekker hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En dan die zakjes van Duyvis (volgens mij?), bijvoorbeeld Festival smaak
Dit jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar dan een of andere knoflooksmaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |