Ja hallo, hij moet er kapot van zijn. Janken gillen brullen enz. Niet vrolijk op naar de volgendequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Nee, ik begreep er ook neits meer van.. en natuurlijk, was ik de gene die fout zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan wel raar dat zij het heeft uitgemaakt.. Dan snap ik niet waar ze zich druk over maakt eerlijk gezegd
Had ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Gelebadeend het volgende:
Wil ik net posten, is het topic alweer vol
anders maak je het toch niet uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, hij moet er kapot van zijn. Janken gillen brullen enz. Niet vrolijk op naar de volgende
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna komt toch grenade het spijt mij zeer
Pics.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik deed het dansje net in m'n kamer
Ik kon hem ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit had toch ook zo'n achterlijk dansje?
Als je het niet kon hoorde je er niet bij zeg maar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik deed het dansje net in m'n kamer
Ik heb het nooit gekundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Thanks for the heads up. Kan ik alvast zelf muziek klaarzettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna komt toch grenade het spijt mij zeer
Ik hoorde er niet bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dat soort vrouwen ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
anders maak je het toch niet uit?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
naatje wil je dat over de heer uit de OP halen
Daarna weer fijne muziek ik vind bruno mars zelf ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Thanks for the heads up. Kan ik alvast zelf muziek klaarzetten
Heb nu catfight opstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Daarna weer fijne muziek ik vind bruno mars zelf ook
Video dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil je niet. Is te idioot.
Jumpstylequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groep 6 ..standaard geleerd. Net als jumpstyle
dat is een belediging voor mijn geloofsovertuiging.quote:
haters gaan hatenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En er is er maar 1 die dat dansje kon/kan en net deed
Het is leuk om mee te brullen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Het is gewoon skyradio meuk
quote:
kutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het metje? ivm gister.
de Worm moet niet zo zeiken, trouwens zou hij niet zo uit zijn slof schieten als ik er was geweest. Wij zijn de beste maatjes namelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Gelebadeend het volgende:
Is meneer Worm nog boos geweest? Zag dat ie notes aan 't uitdelen was
Mooizoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna weer wat leukere muziek
Verkeerde emoticon dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kut, het is er nog steeds op. Wat een oortering
ow, ok, ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna weer wat leukere muziek
Welke vent? Bruno Mars?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, godverredomme, wat is deze vent een seniele ouwe opa..
Dat iemand dit ook maar enigssinds mooi kan vinden...
wat een kattengejank
Ja behoorlijke emoticonfaal. Ik zag het pas toen ik het gepost had.quote:
Dat shirt van em.. Veel te langquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die lange knul links achterin.
Toontje!quote:
die iddquote:
Volgensmij heeft 1 van die negerts mijn shit aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat shirt van em.. Veel te lang
quote:
Wat een niveau weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[attentionwhore] Warm mij maar op. [/attentionwhore]
Waarom post je het als je zelf weet dat het attentionwhoring is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DV is lekker bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wor geplaagd op die schüle jetzt
ik kan voor je kokenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bruno Mars moet geen "muziek" meer maken.
Moet ik wat leuks draaien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Sorry jongens! Ik kan om 16:30 weer niet omdat ik een shitload aan huiswerk heb! Excuses!
Ga je huiswerk maken dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Sorry jongens! Ik kan om 16:30 weer niet omdat ik een shitload aan huiswerk heb! Excuses!
Ik ben bang dat jij niet smaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol moet ik dan maar half uur langer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
Omdat ik het niet laten kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom post je het als je zelf weet dat het attentionwhoring is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
lol moet ik dan maar half uur langer?
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
Verrrzoekjesss (je hebt er nog ongeveer 15 staan van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik wat leuks draaien?
Doe maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef dragems het volgende:
[..]
Good luckquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Verrrzoekjesss (je hebt er nog ongeveer 15 staan van mij)
Klopt is ooit met een dierenasiel actie in het leven geroepen. Had je ook users met groene nicknames.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Gelebadeend het volgende:
Die staat niet tussen de emoticons
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Gelebadeend het volgende:
Die staat niet tussen de emoticons
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij niet smaakt.
Tof!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt is ooit met een dierenasiel actie in het leven geroepen. Had je ook users met groene nicknames.
Het gaat over eten, niet over schietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
draai dan van 6 tot 7?quote:
Like you can please him more then i canquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan moet je het wel aan muts of koelkast melden he dragems
het boeit me echt niet welke plaat tong80 leuk vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had dus een idee om 1. meer luisteraars te krijgen en 2. meer interactie met het publiek te hebben:
Een uurtje de favoriete platen van bekende fokkers, dus alle favoplaten van tong80, Danny, yvonne en dat soort gedoe. Maakt niet uit dat wij het niet leuk vinden, want inzicht krijgen in iemands smaak is altijd leuk.
Volgensmij willen wij tong's muziek echt niet horenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had dus een idee om 1. meer luisteraars te krijgen en 2. meer interactie met het publiek te hebben:
Een uurtje de favoriete platen van bekende fokkers, dus alle favoplaten van tong80, Danny, yvonne en dat soort gedoe. Maakt niet uit dat wij het niet leuk vinden, want inzicht krijgen in iemands smaak is altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |