quote:Khaledtron Khaled Akbik
It seems #Mubarak has been watching the Egyptian tv channels'. No wonder he's disconnected from it all. #Egypt #Jan25
Het zou mij niet verbazen als dit net zo'n belangrijk punt in de geschiedenis word als 1989 in Oost-Europa. Sommige landen zullen autoritairder blijven zoals Rusland dat gebleven is, maar sommige landen zullen zoals landen als Polen of Hongarije eruit komen. Niet perfect, maar wel een grote vooruitgang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de Arabisch-georienteerde landen nu hun 1789 of 1989 aan het meemaken zijn
En ik vind het geweldig!!!!!
Vliegt hij met een F22?quote:
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:
Welke buurlanden? En wat hebben die precies met de protesten in Jordanië te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Het is een klein volk. Zijn buurlanden bepalen hoe het met hem zal aflopen.In zijn buurland hebben ze hun koning al afgeslacht.
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=VIDEO+SPLITTER&meta=quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef rakotto het volgende:
Ugh, video is 550 MB geworden... Iemand enig idee hoe ik het kleiner kan maken?
Hm, dit is een splitter... Ik wil liever alles in 1 bestand hebben... een soort van Avi?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=VIDEO+SPLITTER&meta=
Great minds think alikequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als dit net zo'n belangrijk punt in de geschiedenis word als 1989 in Oost-Europa. Sommige landen zullen autoritairder blijven zoals Rusland dat gebleven is, maar sommige landen zullen zoals landen als Polen of Hongarije eruit komen. Niet perfect, maar wel een grote vooruitgang.
(Natuurlijk alleen op een hele abstracte manier. De achtergrond qua cultuur en ideologie is in die landen anders dus zal dat er concreet anders uit komen te zien.)
Alle puppets en verraders worden 1 voor 1 weggevaagd in die regio.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke buurlanden? En wat hebben die precies met de protesten in Jordanië te maken?
Converten naar xvid of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hm, dit is een splitter... Ik wil liever alles in 1 bestand hebben... een soort van Avi?
Ik upload nu 55kb/s... Mijn max dus. Nog 2 en half uur volgens facebook uploaderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Pistolebob het volgende:
@rakotto
Hoe snel is je uploadsnelheid?
Wordt tijd dat Hans Anders eens een nieuwe markt gaat aanborenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef superworm het volgende:
jan25live RNN: Al Masriya reporter: The number of protesters in #Tahrir and the surrounding areas "doesn't surrpass 100 thousand." #jan25 #egypt 2 minutes ago via jan25live
quote:Selnadeem Jasmine Elnadeem
A Virtual "March of Millions" in Solidarity with Egyptian Protestors http://on.fb.me/igf0A1 #Egypt #Jan25
Je verwacht dat Syriërs, Saudis en Irakezen naar Jordanië gaan om daar de, populaire, koning af te zetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Alle puppets en verraders worden 1 voor 1 weggevaagd in die regio.
Abdullah II zal dan nog twee opties hebben:
- zijn (buitenlandse) politiek veranderen
- of weggevaagd worden
jan25live? januari 25 live, toen waren er misschien 100.000 manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef superworm het volgende:
jan25live RNN: Al Masriya reporter: The number of protesters in #Tahrir and the surrounding areas "doesn't surrpass 100 thousand." #jan25 #egypt 2 minutes ago via jan25live
Er zijn andere manieren om je doel te bereiken. Niet iedereen doet aan Shock & Awe net als de VS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je verwacht dat Syriërs, Saudis en Irakezen naar Jordanië gaan om daar de, populaire, koning af te zetten?
Wie heeft er nu gelijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef InfoWar het volgende:
Aljazeera 2 miljoen mensen op het plein, andere media 200 duizend mensen op het plein.
hoezo liegen bedriegen en manipuleren?
Hoeveel scud raketten heb je nodig om het plein schoon te vegen?
Denk gewoon een nulletje vergeten en ze nemen het van elkaar over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef InfoWar het volgende:
Aljazeera 2 miljoen mensen op het plein, andere media 200 duizend mensen op het plein.
Zal wel in het midden liggen, hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef InfoWar het volgende:
Aljazeera, als je het steeds gevolgd hebt kun je dat ook zien.quote:
jan25 is een twitter accountquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jan25live? januari 25 live, toen waren er misschien 100.000 man
oud bericht
Ze importeren de schapen echt niet vanuit Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
Zeg alles leuk en aardig en zulks, maar gaat dit hele gebeuren nu in Egypte een negatief effect hebben op de prijs die wij hier betalen bij de lokale shoarmanees?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Aljazeera, als je het steeds gevolgd hebt kun je dat ook zien.
quote:FDEgypt: Just met one person on Tahrir who told me whispering that he still supports Mubarak 'because he is a strong leader and created many jobs'
Klopt, bij de shoarmaboer in Nederland krijg je namelijk gewoon varkensvlees.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ze importeren de schapen echt niet vanuit Egypte
ja, tenkoste van wat?quote:
Dan weten ze gelijk wie die ene baan heeft gekregen!quote:
Ja knijp even af ofzo, dit is behoorlijk onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef deleriouz het volgende:
Irritante diareegeluiden ook bij die verslaggeefster iedere keer
Ik denk dat het meer bij 200 duizend ligt 2 miljoen is zoveel mensen die krijg je nooit op 1 plein, het lijkt ook niet zo druk als op een housefeest bijvoorbeeld waar iedereen tegen elkaar staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Aljazeera, als je het steeds gevolgd hebt kun je dat ook zien.
'Nationwide'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ah, Press TV heeft het dus over 4 miljoen
Dat is door het hele land, niet alleen in Cairoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ah, Press TV heeft het dus over 4 miljoen
of 200.000 op dat plein en 2 miljoen in heel egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer bij 200 duizend ligt 2 miljoen is zoveel mensen die krijg je nooit op 1 plein, het lijkt ook niet zo druk als op een housefeest bijvoorbeeld waar iedereen tegen elkaar staat.
Dat plein kan dat wel aan, is hierboven al bevestigd. Serieus, als je het gevolgd hebt, dan heb je afgelopen week al 200.000 man gezien. Vergelijk dat dan met de beelden van vandaag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer bij 200 duizend ligt 2 miljoen is zoveel mensen die krijg je nooit op 1 plein, het lijkt ook niet zo druk als op een housefeest bijvoorbeeld waar iedereen tegen elkaar staat.
Zogenaamde leger leiders die voor mubarak zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef megamandy het volgende:
Wie is dat op de staatstv? De legerleiders die zich aansluiten bij het volk?
Houdt er wel rekening mee dat PressTV state-funded is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef intellectuele_user het volgende:
Oh ja, my bad![]()
http://www.presstv.com (klik op watch live voor stream)
Da's de Mubarak fanclub, afdeling Cairo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef megamandy het volgende:
Wie is dat op de staatstv? De legerleiders die zich aansluiten bij het volk?
dat zou kunnen, maar dat is niet wat aljazeera zegt ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of 200.000 op dat plein en 2 miljoen in heel egypte
Al-Jazeera wordt ook door de emir van Qatar gefinancierd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef bokaal het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat PressTV state-funded is.
Drie voetbalvelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef InfoWar het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar dat is niet wat aljazeera zegt ;-)
Die hebben het duidelijk over 2 miljoen op het plein, lijkt mij onmogelijk maar ik weet niet hoe groot dat plein is het kan zijn dat we maar een klein hoekje van het plein op de stream zien?
De camera is inderdaad gericht op een hoek, het kan zijn dat er een heleboel mensen staan waar de camera geen zicht heeft maar ook ik betwijfel of het er werkelijk 2 miljoen zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Die hebben het duidelijk over 2 miljoen op het plein, lijkt mij onmogelijk maar ik weet niet hoe groot dat plein is het kan zijn dat we maar een klein hoekje van het plein op de stream zien?
Er zijn ook andere beelden. Heb niet kunnen cappen, was op tv.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De camera is inderdaad gericht op een hoek, het kan zijn dat er een heleboel mensen staan waar de camera geen zicht heeft maar ook ik betwijfel of het er werkelijk 2 miljoen zijn.
Maar heeft AJE het niet over Tahrir en de toegangswegen naar Tahrir? Dat is wel wat ik op twitter lees over het aantal mensen, dat het niet alleen de mensen OP het plein zijn, maar ook de mensen in straten die naar het plein toe lopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Okay, had het van de NOS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Groter; ongeveer 400x150-tot-200 m
Snap ook niet dat zich niet verplaatsten, hier word Mubarak echt niet bang van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er is ook al sinds vrijdag eigenlijk niks gebeurt op die stream. Mensen die een beetje op dat plein staan, thats it
zijstraten en bruggen zie je niet, en daar staat het ook vastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De camera is inderdaad gericht op een hoek, het kan zijn dat er een heleboel mensen staan waar de camera geen zicht heeft maar ook ik betwijfel of het er werkelijk 2 miljoen zijn.
Dank dankquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Pistolebob het volgende:
@rakotto
http://handbrake.fr/
Hiermee kan je bijv. naar MP4 converteren
Ik ben eik blij dat ze het niet doen. Te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zich niet verplaatsten, hier word Mubarak echt niet bang van.
Inderdaad, tijd voor fakkels en hooivorken in deze motherfucker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zich niet verplaatsten, hier word Mubarak echt niet bang van.
Ah, oke. Duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
zijstraten en bruggen zie je niet, en daar staat het ook vast
Creatief!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sit-inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het nogal lang duren eigenlijk
Moebarak laat zich niet of nauwelijks zien, het leger zegt het volk niet te willen aanpakken, maar tegelijkertijd pakken ze Moebarak ook niet aan of dringen ze ook niet aan op zijn vertrek.
Of is er dan grote verdeeldheid bij het leger, bijv in de legertop (pro-moebarak) en jansoldaatopstraat (pro-volk)
quote:A sit-in or sit-down is a form of direct action that involves one or more persons nonviolently occupying an area for a protest, often to promote political, social, or economic change.
Saai hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het nogal lang duren eigenlijk
Moebarak laat zich niet of nauwelijks zien, het leger zegt het volk niet te willen aanpakken, maar tegelijkertijd pakken ze Moebarak ook niet aan of dringen ze ook niet aan op zijn vertrek.
Of is er dan grote verdeeldheid bij het leger, bijv in de legertop (pro-moebarak) en jansoldaatopstraat (pro-volk)
2 miljoen dat is de hele bevolking van Amsterdam, Rotterdam en den-haag bij elkaar allemaal op dat ene plein?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat plein kan dat wel aan, is hierboven al bevestigd. Serieus, als je het gevolgd hebt, dan heb je afgelopen week al 200.000 man gezien. Vergelijk dat dan met de beelden van vandaag.
Eerder al uitgerekend, zelfs met 4 mensen per m2 (absurd op elkaar gepakt dus) is het máximaal 400.000 op het plein zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Rookert het volgende:
Heb net grootte vergeleken op Google Maps met Museumplein vanaf zelfde hoogte en ik denk dat het plein in Cairo maximaal 2,5 keer zo groot is, 1 miljoen mensen passen daar sowieso niet op. Op toegangswegen zou het kunnen, maar 2 miljoen man heel dicht rond het plein is echt onmogelijk.
Dat is ook maar een fractie van het complete beeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn er in elk geval geen miljoen
TJah. mensen willen toch wat gaan etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef superworm het volgende:
Het raakt alweer leger op de voorgrond, die rotonde kun je het gras zien.
En er blijven nog steeds mensen komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
zijstraten en bruggen zie je niet, en daar staat het ook vast
het was dan ook en fractie van een miljoenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is ook maar een fractie van het complete beeld.
Ik ben zo bang dat mensen hier meer van hadden verwacht en dat het een anticlimax zal zijn. Zijn ze bereid om vrijdag weer terug te komen met het gevaar dat het weer als een nachtkaars uit zal gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef superworm het volgende:
Het raakt alweer leger op de voorgrond, die rotonde kun je het gras zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |