Dan snap ik nog niet wat je bedoelt met dat FC dus haar kind zijn zin geeft als ze er geen echte aandacht aan besteedt en gewoon verder gaat met de maaltijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Dat bedoelde ik net, ik heb die machtsspelletjes vermeden als de pest.
Nooit aan dwangvoeding gedaan, wel resultaat geboekt met geen tussendoortjes.
Doodgekookte spruiten en aangebrande aardappels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Tot snot gekookte groente met maizena.
Dé reden dat ik zelf ben gaan koken.
Ik zal jullie de horrorverhalen rondom een stiefmoeder, de verhalen over de hongerwinter en bloembollen eten etc. maar besparen.quote:
Nou, lijkt me anders best boeiend om te horen, over jouw kindertijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik zal jullie de horrorverhalen rondom een stiefmoeder, de verhalen over de hongerwinter en bloembollen eten etc. maar besparen.
Maar het kolenhok heb ik vaak van binnen mogen bewonderen als ik mijn bord met doodgekookte sompige groentes niet leeg at.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn amygdala vind nu dat ik een Wiener Melange verdiend hebMijn prefrontale cortex zegt "niet doen!". Mijn amygdala drukt die gedachten erg sterk de kop in als een soort dictator tijdens de Tunesische opstand! Hence....ik ga even een verdieping lager een kop koffie scoren
Ik las dat er tussendoortjes werden gegeven, en dat hij een uitzondering aan tafel is omdat iedereen wat anders eet, hij gewoon yoghurt eet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dan snap ik nog niet wat je bedoelt met dat FC dus haar kind zijn zin geeft als ze er geen echte aandacht aan besteedt en gewoon verder gaat met de maaltijd.
En als het ene kind een gezond tussendoortje krijgt (stukje fruit of paprika), dan is het vreemd als ze dat haar andere kind niet zou geven omdat hij 's avonds zijn bord niet leeg eetIk bedoel, denk je dat een 2-jarig kind die link zo legt?
Oh ja die lekkere slimie andijvie van mijn moederquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Tot snot gekookte groente met maizena.
Dé reden dat ik zelf ben gaan koken.
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
ik lees steeds chlamydia trouwens
[..]
Ik las dat er tussendoortjes werden gegeven, en dat hij een uitzondering aan tafel is omdat iedereen wat anders eet, hij gewoon yoghurt eet.
Nou ja zoiets.
Nee. We gaan niet terug naar de pré-historie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Nou, lijkt me anders best boeiend om te horen, over jouw kindertijd![]()
Ben altijd al dol geweest op geschiedenis
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef freecell het volgende:
Nee
Hij eet groente en fruit als tussendoortjes en soms een rijstwafel.
En hij eet pas yoghurt als iedereen yoghurt eet.
Ik had ook nooit moeite met etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Ik viel mijn eten altijd aan. Familietraditie, als je snel eet heb je kans op nog een bord
Maar ik begrijp je ook helemaal niet, echt niet. In mijn ogen doet FC het juist heel erg goed en dan heb jij daar commentaar op omdat het kind nu macht heeft en zijn zin krijgt oid, dat irriteert me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.
Ow, ik was ook niet geïrriteerd hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis goed FC, iedereen doet het zoals hij/zij dat doet en wil. Ik kan er niet inkijken en het komt niet over zoals ik het bedoel.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook nooit moeite met etengoh dat is nu gelukkig niet meer te zien
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Kort door de bocht conclusie: slechte eters worden later slanke kinderen, kinderen die alles eten worden te zwaar
Nou, mijn enige case in dit geval is Tara en die heeft geen eetstoornisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?
ja zoietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat nou als je je prakkie verplicht weg moet werken? Eetstoornis?
ook niet best nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef freecell het volgende:
Ook leuk, troost eten doordat je moeder 'snoepje erop' deed.
Gelukkig mijn moeder niet
Ahw, maar eigenlijk vind ik dat wel schattig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef freecell het volgende:
Ja nou zeg, dan irriteert het je maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik begrijp je ook helemaal niet, echt niet. In mijn ogen doet FC het juist heel erg goed en dan heb jij daar commentaar op omdat het kind nu macht heeft en zijn zin krijgt oid, dat irriteert me.
Ja, de mijne welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef freecell het volgende:
ja maar als je als volwassen kerel elke keer als je je stoot een doos bonbons leeg eet dan is er ergens wat misquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, maar eigenlijk vind ik dat wel schattig!
Toen ik vorige week mijn hoofd een beetje stootte kreeg ik ook niks lekkersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
ja maar als je als volwassen kerel elke keer als je je stoot een doos bonbons leeg eet dan is er ergens wat mis
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
ja maar als je als volwassen kerel elke keer als je je stoot een doos bonbons leeg eet dan is er ergens wat mis
Een beetje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik vorige week mijn hoofd een beetje stootte kreeg ik ook niks lekkers
Ja, gelukkig wel, ik was al een beetje huiverig dat het net zo naar zou worden als het voor Tezz was geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Een beetje?![]()
Voelt het wel weer wat beter?
Bierbuikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Hij wil geen groente en fruit eten aan tafel als ik het begrijp maar krijgt yoghurt als de rest v/h gezin klaar is met die groente en fruit eten zeg maar.
De groente en fruit krijgt ie als tussendoortje.
Checkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Kort door de bocht conclusie: slechte eters worden later slanke kinderen, kinderen die alles eten worden te zwaar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef freecell het volgende:
Bloemkool vond ik vroeger heel lekker.
EN nu lust ik het best, maar het is zoooooo saai
Ja, het stinkt zo, vooral! Best eetbare bloemkool-currysoep, maar die lucht bleef drie dagen hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef freecell het volgende:
Bloemkool vond ik vroeger heel lekker.
EN nu lust ik het best, maar het is zoooooo saai
Wij hebben het ook enthousiast overgenomenquote:
Ja, het stinkt ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het stinkt zo, vooral! Best eetbare bloemkool-currysoep, maar die lucht bleef drie dagen hangen
Ojaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
ja leuk man, maar je zou maar nauwelijks mogen drinken
neuh ik beheers me gewoon welquote:
"Kan wel merken dat jij de oorlog niet hebt meegemaakt..."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal jullie de horrorverhalen rondom een stiefmoeder, de verhalen over de hongerwinter en bloembollen eten etc. maar besparen.
Maar het kolenhok heb ik vaak van binnen mogen bewonderen als ik mijn bord met doodgekookte sompige groentes niet leeg at.
Ik vind het een planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Las ik. Dus ik dacht dat je ervoor ging bidden
Groot gelijk iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef DarkElf het volgende:
Mijn schone zus steekt af en toe weer een sigaret op. Tis niet dat ze daaraan dood kan gaan nietwaar?en ik geef haar groot gelijk!
Helemaal mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef freecell het volgende:
En nu een bijbeltekst die iedereen aanspreekt:
Spreuken 31:6 'Geef drank aan wie een kommervol bestaan leiden, geef wijn aan wie diep ongelukkig zijn.'
Oh das allemaal nog erg soft hoor, soms zijn de grappen echt bikkelhard maar dat schijnt een heel normaal mechanisme te zijn om met zulke dingen om te gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groot gelijk iddWat is het ergste dat er kan gebeuren
wel wrange humor dit
Aan de ene kant wel wat vreemd, maar aan de andere kant ook wel weer prettig. Ik kan me voorstellen dat mensen zich er wel wat onprettig bij gaan voelen, bij dat soort humorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das allemaal nog erg soft hoor, soms zijn de grappen echt bikkelhard maar dat schijnt een heel normaal mechanisme te zijn om met zulke dingen om te gaan
das meer iets wat je onderling doet hoewel er soms wel eens iets uitschietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel wat vreemd, maar aan de andere kant ook wel weer prettig. Ik kan me voorstellen dat mensen zich er wel wat onprettig bij gaan voelen, bij dat soort humor
Klopt. Heel herkenbaar. En zelfs op sommige crematies worden nog hele wrange en harde grappen gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh das allemaal nog erg soft hoor, soms zijn de grappen echt bikkelhard maar dat schijnt een heel normaal mechanisme te zijn om met zulke dingen om te gaan
lekkere simpele pasta met olijfolie, knoflook, tomaatjes, basilicum en parmezaanse kaas/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Even wat luchtigers: ik heb weinig inspiratie voor het avondeten! Wie weet iets? Liefst enigszins snel te bereiden.
Ik ben net klaar met 2 1/2 uur koken van de linzensoep. Straks alleen nog maar even opwarmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Even wat luchtigers: ik heb weinig inspiratie voor het avondeten! Wie weet iets? Liefst enigszins snel te bereiden.
Daar heb ik nu echt zin inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik ben net klaar met 2 1/2 uur koken van de linzensoep. Straks alleen nog maar even opwarmen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met 2 1/2 uur koken van de linzensoep. Straks alleen nog maar even opwarmen.
Oeh, ik heb nog wel een érg mooi stuk parmezaan liggen, daar kan ik wel wat mee doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef DarkElf het volgende:
lekkere simpele pasta met olijfolie, knoflook, tomaatjes, basilicum en parmezaanse kaas/
Groot gelijk iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef DarkElf het volgende:
trouwens over troost eten/roken/drinken/wat dan ook
Mijn schone zus steekt af en toe weer een sigaret op. Tis niet dat ze daaraan dood kan gaan nietwaar?en ik geef haar groot gelijk!
Hoeveel had je in gedachten?quote:
Je moest een weten wat voor humor er rond gaat in verpleeghuizenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de ene kant wel wat vreemd, maar aan de andere kant ook wel weer prettig. Ik kan me voorstellen dat mensen zich er wel wat onprettig bij gaan voelen, bij dat soort humor
yep. zei al tegen de mr; als ze mij ooit opgeven ga ik ook weer paffen, de groetenquote:
Fijne stoelen zijn dat, oma heeft er ook een.quote:Ik heb net even mijn ouwe moedertje gebeld. Ze heeft een nieuwe sta-opstoel gekocht (of eigenlijk mijn oudste zus voor haar) dus ik wilde bijna zeggen : "Toe maar"![]()
Ze praat wel een beetje als een oud robotje inmiddels maar ze houdt het toch nog wel een minuutje of 10 vol dat luisteren.
Ja degene die ze had was al ruim 10 jaar oud... maar ze overleeft alles dus ook zo'n uiterste houdbaarheid van zo'n stoelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:59 schreef DarkElf het volgende:
yep. zei al tegen de mr; als ze mij ooit opgeven ga ik ook weer paffen, de groeten
Fijne stoelen zijn dat, oma heeft er ook een.
Jouw moedertje is echt heel erg oud aan het worden/zijn he?
Dat appartement heeft geen kolenhokquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel had je in gedachten?![]()
Ik heb nog een appartement te koop voor je. Krijg je als je die koopt de soep erbij.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja degene die ze had was al ruim 10 jaar oud... maar ze overleeft alles dus ook zo'n uiterste houdbaarheid van zo'n stoel
oh klinkt als mijn oma! die darmen doen ook na 94 jaar volgens haar niets goeds meer.quote:We hadden het ook nog even over haar eigen houdbaarheid trouwens, ze zegt dat die van haar darmen op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Bij Even Apeldoorn bellen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat appartement heeft geen kolenhok
![]()
Wel lekker dicht bij het station trouwens, heb daar tegenover nog een tijdje gewerkt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
baas irritant doen deel 4:Laat je niet gek maken. Dat is precies wat hij wil en waarop hij speculeert om jou zo snel mogelijk weg te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er niet meer tegen kunt kan je je ook gewoon een tijdje ziek melden. Met alle verhalen van jou zal de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten daar geen enkel probleem van maken en in de tussentijd kan je rustig op zoek gaan naar een andere baan en solliciteren.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ehhh heb je even?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef DarkElf het volgende:
maar, sorry hoor maar ik weet t even niet meer, mankeert jouw moeder, buiten erg gammel door heel oud zijn, veel?
Ja echt he? En haar geest is over het algemeen (als ze maar geen haldol krijgt) scherp en hetzelfde heksje als ze altijd wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef DarkElf het volgende:
Meniere moest ik even opzoeken maar allez zeg wat een lijst!
Dat is iig mooi, daar ben ik met mijn oma ook echt blij meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja echt he? En haar geest is over het algemeen (als ze maar geen haldol krijgt) scherp en hetzelfde heksje als ze altijd was
Je kan beter gelijk bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Op mijn werk hing er een advertentie voor een tijdelijk huurhuis (ze proberen het te verkopen) alleen stond er niet bij hoeveel ze er voor vragen.....
Lief en ik zoeken eigenlijk iets voor het komend half jaar (daarna komt er sowieso een appartement vrij waar we in kunnen) dus dan zou dit wel goed uitkomen
Alleen moet er dus gebeld worden....ik wacht wel tot mijn vriend er morgen is
Dat zou lekker zijn zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Op mijn werk hing er een advertentie voor een tijdelijk huurhuis (ze proberen het te verkopen) alleen stond er niet bij hoeveel ze er voor vragen.....
Lief en ik zoeken eigenlijk iets voor het komend half jaar (daarna komt er sowieso een appartement vrij waar we in kunnen) dus dan zou dit wel goed uitkomen
Alleen moet er dus gebeld worden....ik wacht wel tot mijn vriend er morgen is
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens een soepje brouwenIk geloof niet dat als ik vanavond de soep met spinazie weer opwarm dat we dood gaan dus t wel zo makkelijk als t al klaar is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan beter gelijk bellenHoe eerder, hoe beter
Het mag, mits goed geregeld met een contract, alleen lijkt het mij voor de verhuurder niet gunstig - huurders krijgen vrij snel rechten in NL, toch? Of je moet een soort antikraak-idee hebben (maar dat moet je dan wel terugzien in de prijs).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
je hebt gelijk
Maar mag dit trouwens, dat tijdelijk verhuren terwijl je het probeert te verkopen?
Ja. Ik ben er zelf nu mee bezig in Apeldoorn via een organisatie die NederWoon heet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef Sarabi het volgende:
je hebt gelijk
Maar mag dit trouwens, dat tijdelijk verhuren terwijl je het probeert te verkopen?
Hmm okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er zelf nu mee bezig in Apeldoorn via een organisatie die NederWoon heet.
Zij zorgen dat er een Leegstandsvergunning komt en daarna regelen ze dan alles voor mij met het appartement dat maar niet verkocht schijnt te kunnen wonen.
Anders weet ik nog wel een appartementje voor je in Apeldoornquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm okedat wist ik ook allemaal niet
En CF graagwil je het telefoonnummer
Maar het is waarschijnlijk veel te duur voor ons, het is echt gigantisch
Sure, kom maar door.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Hmm okedat wist ik ook allemaal niet
En CF graagwil je het telefoonnummer
Maar het is waarschijnlijk veel te duur voor ons, het is echt gigantisch
Jouw voornaam is idd erg vrouwelijk of was je de ien vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Sure, kom maar door.
Ik krijg net een mailtje van een tweedejaars die ik komend semester moet gaan lesgeven 'geachte mijnheer' - ehhh? Mijn voornaam lijkt me toch eenduidig mevrouw?
Hoewel ik zelf ook weleens heb geblunderdmet een vrouw die Michel heet. Maar ja, dat kon ik toch niet weten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef DarkElf het volgende:
ben maar wat aan t doen met de soepben benieuwd of t wat wordt.
en de mr typt net gefrustreerd op Skype dat t wel eens laat kan worden, en gebruikt allemaal boze smilies, das niets voor hem![]()
Jaquote:
nou soort van wel geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
komt er wat rook bij vrij?
Hij wil gewoon graag weer naar je toe
Spannend? Waar is het? Qua plaats en omgeving?quote:
Nu nooit meer welkom in Italiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Post van justitie uit Italië: of we even een boete vanwege rijden met onze huurauto in een beperkt-verkeerzone in Florence van begin september willen betalen.
Blijkbaar dus ergens geflitst.
Ik neem de gok maar en betaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind het wel spannend want ik had het niet zo snel verwacht.....en sowieso whaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Spannend? Waar is het? Qua plaats en omgeving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ow en waar was de vraag in het dorp waar ik nu ook woonDat is altijd lekker om te beginnen met zelfstandig wonen in een vertrouwde omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Yesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker om te beginnen met zelfstandig wonen in een vertrouwde omgeving.
Oh ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef DarkElf het volgende:
en de mr typt net gefrustreerd op Skype dat t wel eens laat kan worden, en gebruikt allemaal boze smilies, das niets voor hem![]()
Oh ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Post van justitie uit Italië: of we even een boete vanwege rijden met onze huurauto in een beperkt-verkeerzone in Florence van begin september willen betalen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend want ik had het niet zo snel verwacht.....en sowieso whaasamenwonen/uit huis gaan etc
en over bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nagekeken. Nog niet met Italië.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ohJe weet dat je uiteindelijk vermoedelijk het CJIB achter je aan krijgt? Volgens mij hebben ze van die mooie verdragen hiervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nagekeken. Nog niet met Italië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik beweer dan ook niet anders hequote:
Dat is vrij simpel. Auto staat op naam van verhuurbedrijf en die hebben al mijn gegevens natuurlijk genoteerd bij de verhuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef freecell het volgende:
Haha, dat ze jullie hebben weten te vinden met die boete
Erg he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Dat méén je niet, Sarabi
golfer, ewwww. Mijn maag
Wat een mens bezielt om zoiets met 'r lijf te doenquote:
Goed pntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel. Auto staat op naam van verhuurbedrijf en die hebben al mijn gegevens natuurlijk genoteerd bij de verhuur.
Ik wil zo iemand wel in mijn directe nabijheid hebben eigenlijk, dan heb ik altijd het gevoel dat ik AAtjes hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een mens bezielt om zoiets met 'r lijf te doenGrote borsten allemaal leuk en aardig, maar van die wiebelende meloenen? De tepels zitten aan de zijkant
Je moeder is helder, toch? Doorgaans? Waarom willen ze haldol geven dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja echt he? En haar geest is over het algemeen (als ze maar geen haldol krijgt) scherp en hetzelfde heksje als ze altijd was
Ja, dan kan ik wel inpakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil zo iemand wel in mijn directe nabijheid hebben eigenlijk, dan heb ik altijd het gevoel dat ik AAtjes heb
Zo is die Lolo ferrari toch ook gestikt of zo ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dan kan ik wel inpakken
Eww, die borsten zijn ook helemaal niet soepel ofzo. Hoe zou die vrouw slapen? Als ze op haar rug ligt, wordt haar borstkas geplet
Hoeveel moeten we ongeveer aan boodschappen voor 2 personen rekenen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, ik hoop dat jullie het wel kunnen betalen, gaaf!
Die nam een overdosisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo is die Lolo ferrari toch ook gestikt of zo ?
Ben je mal! Als het nodig is, kan het ook met een stuk minderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Hoeveel moeten we ongeveer aan boodschappen voor 2 personen rekenen?
Volgens mijn ouders 200euro per week, maar dat vind ik wel heel veel
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal! Als het nodig is, kan het ook met een stuk minderWel minimaal 50 euro per week, als je een beetje lekker wilt eten en niet teveel op de kleintjes letten zou ik uitgaan van 80-100. Voor twee, dus.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het wel en zou het ook doen/vaak gedaan
/beschermende moeder
Je kunt vaak veel besparen als je dingen zelf maakt ipv kant en klaar. Aan de andere kant: een stukje mooi vlees is niet goedkoop, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Okedat klinkt al een stuk beter, maar dan moet ik inderdaad wel gaan opletten (maar das niet erg)
Zelf maken wil ik sowieso meer gaan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt vaak veel besparen als je dingen zelf maakt ipv kant en klaar. Aan de andere kant: een stukje mooi vlees is niet goedkoop, bijvoorbeeld.
Van die viezige prefab schnitzels zijn niet duurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Zelf maken wil ik sowieso meer gaan doengeen wonder dat mijn ouders dan zoveel duurder uit zijn.
En tja mooi vlees...dat moet dan maar even wacht, ben ik nu ook niet gewend
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. Bij gelezen dus geen samenvatting nodig
![]()
![]()
moe, koud, honger.. koken..... eten......
Naaaaaah ze mot het selluf wetuh orquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Duderella het volgende:
Gezellig met je tienerdochter naar de Kamasutrabeurs en dan in het openbaar een naaktshoot laten maken.
Tokkieeeeeeeeeeeeeeeeee galore!
En dan was ze ook nog eens heel erg lellek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Duderella het volgende:
Gezellig met je tienerdochter naar de Kamasutrabeurs en dan in het openbaar een naaktshoot laten maken.
Tokkieeeeeeeeeeeeeeeeee galore!
Mijn moeder!quote:
Hoezo volkomen normaal toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
oh god
waar moet ik beginnen met mijn afschuw uiten?
Kom maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
oh god
waar moet ik beginnen met mijn afschuw uiten?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
klaar met werk, gegeten en bijgelezen. Mn 2 zusjes hoefden nooit te eten wat de pot schaft en later merkten ze dat ze toch een beetje buiten de boot vielen tijdens etentjes bij iemand dus hebben ze alles zelf leren eten en nu lusten ze heel veel dus t komt wel goed hehe
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor
dat die ene niet ontploft zeg als ze vliegt ofzo
nee hoor, dan kan ik nml beter een hele periode wegblijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Ik zat er ook weer veel te veel bovenop vanmiddag, lees niet goed of zo, kan het niet onder woorden brengen, kortom ik had mijn offday en had weg moeten blijven
Yesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
wat spannend Sarabi! Kan geen spoilers lezen maar misschien een eigen huisje in de buurt begrijp ik. Wat leuk!
heel normaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
En nu heb ik weer even een momentje dat ik het niet zie zitten maar dat is gewoon omdat ik slecht tegen verandering kan
Het hoort er ook bij en dit is pas het eerste huisje dat we gaan bekijken dus waarschijnlijk zal het ook nog niets worden *relax*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel normaalik werd een soort triestig de dag dat ik zou tekenen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En Sarabi, 200 euro per week aan boodschappen?Woah, dat is echt enorm veel!
Zo'n 50 euro is prima te doen hoor, en als je wat luxer wilt en ook niet al te veel op aanbiedingen en koopjes wilt letten dan zou ik zeggen dat je onder de 100 euro per week prima, gezond en lekker kan eten
Als we voor dit huisje kiezen dan kom ik nog wel om echte tips vragenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En Sarabi, 200 euro per week aan boodschappen?Woah, dat is echt enorm veel!
Zo'n 50 euro is prima te doen hoor, en als je wat luxer wilt en ook niet al te veel op aanbiedingen en koopjes wilt letten dan zou ik zeggen dat je onder de 100 euro per week prima, gezond en lekker kan eten
oooooh! Zeker *relax* standje doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het hoort er ook bij en dit is pas het eerste huisje dat we gaan bekijken dus waarschijnlijk zal het ook nog niets worden *relax*
En dan nu de sokken van Kaas stoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Gehaktballen, bietjes en gekookte aardappels. Lekker hollands. Gekookt, afgewassen en boodschappen gedaan
heb je de krootjes met gebakken uien gegeten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Gehaktballen, bietjes en gekookte aardappels. Lekker hollands. Gekookt, afgewassen en boodschappen gedaan
Dat dus! Je moeder vergeet nl. dat jij wel gaat kokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal! Als het nodig is, kan het ook met een stuk minderWel minimaal 50 euro per week, als je een beetje lekker wilt eten en niet teveel op de kleintjes letten zou ik uitgaan van 80-100. Voor twee, dus.
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus! Je moeder vergeet nl. dat jij wel gaat koken
Nee, het staat nog op. Hij is nog niet thuis. Maar ze gaan met rauwe uitjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je de krootjes met gebakken uien gegeten?
Ik zal de sokken van Kaas ergens instoppen ja. Maar als ze stuk zijn gaan ze wegquote:
Je kan het zo meenemen a.s. zaterdagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Gehaktballen, bietjes en gekookte aardappels. Lekker hollands.
meldtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jakan ik eindelijk maken wat ik zelf wil (nu alleen nog een vriend zoeken die groente lust
)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bah. Nee. Ik doe Oudhollandsche Borrelhappen.
De kaas is goddelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah. Nee. Ik doe Oudhollandsche Borrelhappen.
WTF??????????????????????????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44431889Gewoon geen koninginnenach meer in Den Haag
Het moet echt niet gekker worden dit jaar
Dat was een geheim! Niet méér vertellen hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef freecell het volgende:
Bezuinigen in Den Haag krijgt ineens een heel andere betekenis!
Veel rotzooi kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
200,- aan boodschappen per wéék?
Hoe doe je dat?
Hier lukt dat welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
200,- aan boodschappen per wéék?
Hoe doe je dat?
Dan maar leuk feestje bouwen in amsterdam de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef freecell het volgende:
Bezuinigen in Den Haag krijgt ineens een heel andere betekenis!
Wijn drinken wij ook vrij fanatiekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier lukt dat welSupermarkten zijn duurder, we eten alleen goed vlees, wijntje van de wijnhandel, even naar de kaasboer...
We zijn dus maar wat gaan bezuinigen
Wat suf trouwens, van de Nach
Hier ook zo iets met 2 personen. Kan eens een weekje minder zijn, maar ook zomaar iets meer.. hangt er maar net van af wat er op is die weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
hier 125 euro aan alleen eten gebudgetteerd
Maar jij eet bijvoorbeeld veel vlees, toch? Ik denk dat wij samen aan zoiets komen plus nog een en ander voor uit eten, wijntje drinken, op de Oude Markt hangen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
hier 125 euro aan alleen eten gebudgetteerd
Ik in mijn eentje 200quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar, wij doen 300,- per maand
Ja, precies, dat kan ook prima toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik in mijn eentje 200MAar dan eet ik best lekker vind ik zelf
Noodles?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff weekmenu maken maar weet ff geen lunch voor vrijdag. Ideeën anyone? Moet een beetje makkelijk mee te nemen zijn naar mijn werk..
Ja. Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, precies, dat kan ook prima toch?
Maar met z'n tweeën ben je wel minder kwijt dan 2x1 hoor
quote:
ehm feta, bosuitje, pijnboompitjes, paprikaatje, citroensap-en rasp,olijfolie, platte peterselie...quote:
Hmmm...goed idee voor binnenkortquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm feta, bosuitje, pijnboompitjes, paprikaatje, citroensap-en rasp,olijfolie, platte peterselie...
goed planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. KloptIk denk dat ik vanuit bezuinigingsoogpunt maar een vriendin moet hebben
ohh dat is wel een goed idee ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm feta, bosuitje, pijnboompitjes, paprikaatje, citroensap-en rasp,olijfolie, platte peterselie...
quote:
oh ja munt, ik kieper er meestal gedroogde munt doorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohh dat is wel een goed idee ja!Thanx! Gooi ik er nog wat tomaat en komkommer door, dan kan de couscous zelf beperkt blijven
Oh en munt
In de lente/zomer pluk ik het gewoon in de tuinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja munt, ik kieper er meestal gedroogde munt dooren wat paprikapoeder of cayennepeper.
vers is ook lekker maar gedroogde geeft t net wat meer kick (vind ik dan he?)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de lente/zomer pluk ik het gewoon in de tuinik ben dol op verse munt!
Mijn munt groeit nu ook nog als een gekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de lente/zomer pluk ik het gewoon in de tuinik ben dol op verse munt!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn munt groeit nu ook nog als een gek
Al mijn kruiden hebben winterstop, behalve de munt
Ohh lekker!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef DarkElf het volgende:
over eten gesproken: voor zondag heb ik trouwens t plan opgevat om een wildragú te maken voor bij pastaHeb nog hert en konijn liggen
Hmm ik mis bij gedroogde munt juist net het lekkere frissequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vers is ook lekker maar gedroogde geeft t net wat meer kick (vind ik dan he?)
Que??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
Lieve lieve cul-mensjes,
Dit gaat heel raar klinken, maar ik snap het leven nu. Ik heb de laatste tijd ervaringen gehad die m'n hele leven verandert hebben. Alles heeft meer kleur, smaakt beter en iedereen is lief. Ik kan niet meer boos worden, niet meer liegen enzo. Ik ga m'n studie stoppen en m'n materiële leven achter me laten.
Waarschijnlijk kom ik hier niet meer terug. Ik wil jullie bedanken voor alle inspiratie, mooie gerechten en gesprekken. Jullie hebben voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.
Als ik weet waar ik terechtkom zal ik het hier misschien nog even achterlaten. Dan kunnen jullie me eens opzoeken![]()
Groetjes en met veel liefde,
Rijst
hence the platte peterselie (en soms koriander maar dat geef ik dan weer niet aan de mr, die is daar niet zo van)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ik mis bij gedroogde munt juist net het lekkere frisseMaar in bepaalde gerechten juist goed toepasbaar
Erg lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hence the platte peterselie (en soms koriander maar dat geef ik dan weer niet aan de mr, die is daar niet zo van)
Nee lieve isaquote:
Volg je hart en blijf vragen. Ik heb ook nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
Das wel plotseling rijst!
Wel fijn dat je het leven begrijpt, ben je verder dan ik
Ik wil het leven ook helemaal niet begrijpenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volg je hart en blijf vragen. Ik heb ook nog een lange weg te gaan.
Ideaal, ze betaald ook mee aan het huishoudgeld en de huur dus het drukt de kosten ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. KloptIk denk dat ik vanuit bezuinigingsoogpunt maar een vriendin moet hebben
en toen konden wij de toscaanse Parkeerbon mooi gaan afhalen en betalen op het politiebureau ! in onze woonplaats.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wil het leven ook helemaal niet begrijpen
Ik weet waarvoor ik leef, dat is voor mij genoeg
Eerst 90 dagen, maar er is niet echt een weg terug. M'n studie kan me totaal niet meer interesseren omdat ik de leegte van geld en sociale status inzie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef DarkElf het volgende:
Maareuh Rijst, als je zegt; dat je erheen gaat? ga je dan bijv die 90 dagen waar ze het op hun site over hebben of iets anders?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou rijst, als het geen grapje is dan wens ik je oprecht het allerbeste toe. Laat zo nu en dan eens iets van je horen; wat je doet; hoe het met je gaat; dat soort dingetjes
Bedankt lieve meidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Rijst, succes op de lange reis die het leven is. Jou wens ik alle geluk en tevredenheid toe. Wat je gaat doen past niet in mijn straatje, en als het zomer was zou ik vragen of je een zonnesteek had. Maar ieder mens is uniek in de keuzes, die het maakt. En dat maakt deze wereld zo'n fascinerende wereld. Geen idee wat je nou precies gaat doen, maar veel wijsheid op de weg die voor je ligt toegewenst
Geen keus. Nature's call. Bedankt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
ah oknou ja als dat je keuze is... succes
![]()
Hoelang heb je eigenlijk nagedacht erover , tis nogal.... ingrijpend zeg maar.
Maar als ik een bontje aan wil trekken, is het huis te kleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef DarkElf het volgende:
over eten gesproken: voor zondag heb ik trouwens t plan opgevat om een wildragú te maken voor bij pastaHeb nog hert en konijn liggen
sorry voor de konijnenliefhebbers hier
Goed plan dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ideaal, ze betaald ook mee aan het huishoudgeld en de huur dus het drukt de kosten ook nog
Sharp!quote:
Nee hoor moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als ik een bontje aan wil trekken, is het huis te klein
ah ja wie niet?quote:
aanrader dus?quote:Wij gaan zo lekker verder met The Killing, mehn, da's behoorlijk gripping. Gisteren tot een uur zitten kijken.
Ja, je mag de DVD's lenen als wij klaar zijn.quote:
Bestaat reeds, alleen dan gezien vanaf de uitgang:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je zou er eens onderzoek naar moeten doen, de patronen van niet-willen-eten, de respons van ouders, en het moeilijk eten op latere leeftijd. Want dat laatste wordt altijd in verband gebracht met de peuter/kindertijd, maar ik vraag me sterk af of dat echt klopt.
hé die site ken ik? leuke spullen hebben ze idd, maar wel kostbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, even een linkje voor DE (bruiloft) en Sarabi: Red Juliet. Die jurken zijn duurmaar fantastische pasvorm en erg mooie materialen.
En de T-shirts zijn ook leuk. En een stuk goedkoper
Maar het is wel echt een klasse mooier gemaakt dan bijv. topvintage, deze mevrouw maakt ze zelf. Winkeltje hier in de stad verkoopt ze ook.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het is wel echt een klasse mooier gemaakt dan bijv. topvintage, deze mevrouw maakt ze zelf. Winkeltje hier in de stad verkoopt ze ook.
Killing kijken
Gastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
Lieve lieve cul-mensjes,
Dit gaat heel raar klinken, maar ik snap het leven nu. Ik heb de laatste tijd ervaringen gehad die m'n hele leven verandert hebben. Alles heeft meer kleur, smaakt beter en iedereen is lief. Ik kan niet meer boos worden, niet meer liegen enzo. Ik ga m'n studie stoppen en m'n materiële leven achter me laten.
Waarschijnlijk kom ik hier niet meer terug. Ik wil jullie bedanken voor alle inspiratie, mooie gerechten en gesprekken. Jullie hebben voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.
Als ik weet waar ik terechtkom zal ik het hier misschien nog even achterlaten. Dan kunnen jullie me eens opzoeken![]()
Volg je dromen!
Groetjes en met veel liefde,
Rijst
Krijgt ie dan ook zo'n dikke buik als Boedha?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Rijst wordt Boeddhist, en zal het pad der wijsheid gaan bewandelen
Bhagwan Sri Rajneesh leeft niet meer he en je moet toch wat als je wilt zweven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Rijst wordt Boeddhist, en zal het pad der wijsheid gaan bewandelen
Het Tafeltje in het Rijstveldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was na de heerlijke linzensoep iets meer dan een kort dutje. Anderhalf uur geslapen.![]()
Enne...teruggelezen...Rijst is mesjogge geworden
Misschien kan z'n moeder over een tijdje ook over hem een boekje schrijven over een jongen die gehersenspoeld is en lid van een sekte is geworden.
Het feit dat ik me er niet lekker bij voel. En het is niet een weekje maar al een paar weekjes. Ik eet gewoon slechtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
- Pee: wat is een weekje stabiel op gewicht blijven vergeleken met 20 kilo verlies en een doel in één jaar?
Nee, Boeddhisten zijn broodmager, die werken veel en eten soberquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgt ie dan ook zo'n dikke buik als Boedha?
Ah okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het feit dat ik me er niet lekker bij voel. En het is niet een weekje maar al een paar weekjes. Ik eet gewoon slecht
En waarom is Boeddha zelf dan dik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Boeddhisten zijn broodmager, die werken veel en eten sober
Ja. Ik snap jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee
Maar jouw pad is ook laaaang. Misschien kun je proberen op gewicht te blijven voor een maandje, of maar één kilo aan te komen, en dat in perspectief plaatsen: het is niet erg in het licht van het lange pad waar je op loopt. En even je lichaam weer wat rust gunnen.
Daarna kun je weer door afvallen op een laag maar gestaag tempo.
Boeddha was niet dik volgens mij, niet volgens echte oude beelden iigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
En waarom is Boeddha zelf dan dik?
Beetje het Jabba the Hutt principe? Andere mensen vóór je laten werken?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
ik weet niet wat jullie doen maar ik ga vroeg in de bedstee
Same herequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
ik weet niet wat jullie doen maar ik ga vroeg in de bedstee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |