Briljant dingquote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en deze klok wil ik kopen:
[ afbeelding ]
Ontworpen door de vriendin van mijn neef![]()
ging jij niet minder snaaienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net en portie Snickerdoodle-deeg tegen in de vriezerZo snickerdoodles dus
Sinds jij er over verteld had toen we bij jou waren ben ik er ook wel erg benieuwd naarquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net en portie Snickerdoodle-deeg tegen in de vriezerZo snickerdoodles dus
Het waren er ook nogal watquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mijn hand deed net pijn!!! Brr, was koud om te fietsen! En ik kon mijn hand niet in mijn mouw stoppen omdat ik alle tassen vast moest houden
Zoveel meer dan jij heb ik toch niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
door jou zijn de voorraden op
![]()
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zoveel meer dan jij heb ik toch niet?
Wow, je had nog echt meer dan Sun ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
Ik had:
- 2 x jurkje
- 2 x basic shirtje
- 1 x gestreept shirtje
- 1 x hemdje
- 1 x rokje (bloemetjes!)
- 1 x truitje
- 1 x blazer
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
Ohja, ik zie het jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, je had nog echt meer dan Sun ook
nopequote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het jaIk dacht dat het wel meeviel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, beessie heeft t wel fijn gehad toch, al die tijd?
Vind ik ook! Had hem al vaker zien hangen bij Steps, maar had er eigenlijk geen goed excuus voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef DarkElf het volgende:
36?jij slanke den.
steps heeft hele leuke jurkjes idd
ook een winkel waar ik even wil kijken voor de bruiloft in Juni
Staat haar echt heel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef Sarabi het volgende:
Wow skinny bitch LieLie
Wat een mooi jurkje
Wel jammer, want hij is heel leuk! Maar beter voor de portemonnee wellichtquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Staat haar echt heel goed![]()
![]()
Ik had ook nog een heel gaaf jurkje gezien, niet in de aanbieding, gelukkig stond het voor geen meter![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook van jou hoorquote:
Ywquote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja!! Lunch maken voor werk morgen!! Thanx Pee!
Wel echt prettyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik had ook nog een heel gaaf jurkje gezien, niet in de aanbieding, gelukkig stond het voor geen meter![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
eh lilleke stof?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt prettyHoezo stond het niet?
Hmm ik weet nog niet of ik dat jurkje zo leuk vindquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
pff ik geloof dat ik er te vol voor ben voor zo iets.. Voegde gewoon echt voor geen meter.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel echt prettyHoezo stond het niet?
quote:Een federale rechter in Florida heeft maandag de gezondheidswet van president Barack Obama ongrondwettelijk verklaard.
Achterlijk volk daar.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-obama-ongeldig.html
Mijn god! Stelletje leipo's daar in Amerika he
[..]
Ah jammer, maar je hebt er al uren aan besteedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga ookMorgen weer werken en ik ga nu ff verder opruimen zodat ik morgen gewoon lekker kan koken als ik thuis kom
Sorry Bloes. Foto's komen morgen of woensdag!
Is het weer zo'n puinhoop in je huis dat je niet kunt koken zonder eerst op te ruimen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga ookMorgen weer werken en ik ga nu ff verder opruimen zodat ik morgen gewoon lekker kan koken als ik thuis kom
![]()
Kan dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-obama-ongeldig.html
Mijn god! Stelletje leipo's daar in Amerika he
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het weer zo'n puinhoop in je huis dat je niet kunt koken zonder eerst op te ruimen?
BOE!!!!quote:
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen lunch meegenomenEigenlijk ook nog steeds weinig trek.
Vanavond even bellen! Ik val niet meer zo hard af, ik eet tegenwoordig met avondeten bijna normaal en probeer overdag ook her en der wat te snaaien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
wanneer krijg je weer wat te horen CF en val je nog steeds af?
Je weet dat vrouwen gewoon gemeen en jaloers zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
nou mijn vet begint toch echt op te vallen
in de kantine net; vrouwelijke collega maakt een bolletje over haar buik en begint te lachen. ik zeg; 'dik'?
zij: 'ja haha wel een beetje. maar tis niet erg hoor, zo is het goed'.
Ah vanavond. nou hopen dat er nu wel duidelijkheid is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanavond even bellen! Ik val niet meer zo hard af, ik eet tegenwoordig met avondeten bijna normaal en probeer overdag ook her en der wat te snaaien.
Gaat de goeie kant op dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanavond even bellen! Ik val niet meer zo hard af, ik eet tegenwoordig met avondeten bijna normaal en probeer overdag ook her en der wat te snaaien.
Succes, DEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:10 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo mijn spullen eens pakken en dan op naar Brasschaat. (weet niet precies waar t is dus wordt even zoeken denk ik en dan ben ik iig ruim op tijd).
Verstandigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
En ja Pee, ik werd op een gegeven moment zo naar&slap dat het echt maar moest.
En dat is nou precies wat ze niet gaat doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
succes DE bij de Wereldwinkel!
oh ik dacht dat dat dat (3xquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ze niet gaat doen
Misschien hap je te snel waardoor iedereen het grappig vindt om opmerkingen over je figuur te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een roddels beneden... komt er een monteur boven, zegt ie (omdat ie dat net heeft gehoord):
"zo wat heb jij een bolle kop gekregen"
nu is het wel genoeg
Dat klinkt leuk, heb je 'n recept?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:01 schreef LieLie het volgende:
Oh en ik wil een oudhollandseappeljamcustardtaart maken voor zaterdag, magda?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, heb je 'n recept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt gelijk hoor (alhoewel het niet was omdat ik hapte). ik zal het niet van mezelf zeggen, vind het alleen gek dat andere mensen het er wel over hebben. ik word van zulke opmerkingen toch nog onbewust wat onzeker en als iets niet past bij dansen dan denk ik van 'zie je wel, ze hebben gelijk'. stom ja, heel stom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hap je te snel waardoor iedereen het grappig vindt om opmerkingen over je figuur te maken.
Want je bent nog niet eens de helft van mij en de slankste die hier rondloopt en het komt me toch een klein beetje de strot uit dat je het altijd over je vetrollen en andere dikke lichaamsdelen hebt. Krijg eens wat perspectief.
En ik heb net papieren van een patiënt in handen waar achter het woord allergie: "voedsel" staat. Da's toch wel zielig
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:
Dan PM je het, ik kom toch niet naar de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
en het komt me toch een klein beetje de strot uit dat je het altijd over je vetrollen en andere dikke lichaamsdelen hebt. Krijg eens wat perspectief.
quote:En ik heb net papieren van een patiënt in handen waar achter het woord allergie: "voedsel" staat. Da's toch wel zielig
die ziet er stoer uit zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:06 schreef LieLie het volgende:
http://form5artisan.blogs(...)la-custard-tart.html
Deze is het, maar ik vind het ook wel wat oud hollands hebben en ik wil hem voor mijn verjaardag graag een keer proberen zonder dat ik m zelf helemaal op moet eten
Van mij welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:01 schreef LieLie het volgende:
Oh en ik wil een oudhollandseappeljamcustardtaart maken voor zaterdag, magda?
Werken is een bitch hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Pfft... weer 2 uur bezig geweest om server zooi op te ruimen. En ik wilde nog uitslapen ook.
Ik sliep pas om 02:00quote:
Ben je dan de enige die dit kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik sliep pas om 02:00. Iedereen weet dat ik later zou beginnen deze week (naar eigen inzicht) maar waarom gebeuren dit soort dingen altijd als ik afwijkende werktijden heb? Of weekend? Of vakantie?
Hollands genoeg lijkt me. Leuk recept wel, ik ben benieuwd wat je van het resultaat vindt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:06 schreef LieLie het volgende:
http://form5artisan.blogs(...)la-custard-tart.html
Deze is het, maar ik vind het ook wel wat oud hollands hebben en ik wil hem voor mijn verjaardag graag een keer proberen zonder dat ik m zelf helemaal op moet eten
Ik ben de enige die deze beheerstaken kan. Ik ben samen met een collega de enige die weet hoe het systeem werkt van binnen. Ik ben samen met een collega de enige die weet hoe de database structuur werkt. En ik ben ook de enige die verantwoordelijk is voor het uitrollen van nieuwe versies, het laten draaien van versies en over het algemeen de koers van het product (in overleg, dat wel). En mijn collega is niet echt een programmeurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je dan de enige die dit kanHeb je geen vervanging?
Nu vind ik je toch wel wat hard hoor. Aankomen is gewoon vervelend, zélfs als je van nature slank bent. Natuurlijk, in het grote geheel van obesitas in de VS en aids in Afrika valt het allemaal wel mee, maar het is toch niet zo raar dat FFT die opmerkingen vervelend vindt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Want je bent nog niet eens de helft van mij en de slankste die hier rondloopt en het komt me toch een klein beetje de strot uit dat je het altijd over je vetrollen en andere dikke lichaamsdelen hebt. Krijg eens wat perspectief.
Pffff...heftige zooi. Het is idd leuk, zo'n klein bedrijf maar dit zou ik lastig vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben de enige die deze beheerstaken kan. Ik ben samen met een collega de enige die weet hoe het systeem werkt van binnen. Ik ben samen met een collega de enige die weet hoe de database structuur werkt. En ik ben ook de enige die verantwoordelijk is voor het uitrollen van nieuwe versies, het laten draaien van versies en over het algemeen de koers van het product (in overleg, dat wel). En mijn collega is niet echt een programmeur.
Ergo, als ik onder een tram loop heeft mijn baas een groot probleem. Leuk, zo'n klein bedrijf.
Maar ik word er wel goed voor betaald. Dat dan weer wel. Dus ik mag niet klagen.
Da's echt lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn baas is heel schappelijk. Ik heb een behoorlijke vrijheid hier. Kan doen en laten wat ik wil, zolang het allemaal maar ter verbetering is van het bedrijf. Eigenlijk zijn wij gewoon professionele hobbyisten
. We doen allemaal wat wij leuk vinden.
Natuurlijk zijn die opmerkingen voor haar vervelend, maar elke keer als iemand iets over zijn of haar figuur plaatst dan moet FFT ook even vermelden dat ze te dik is/wordt of dat anderen dat vinden. Het is niet zo nu en dan, het is heel vaak. En dat mensen opmerkingen bij haar maken slaat werkelijk nergens op; ze heeft bijna geen vet op dat lijfje, dus het lijkt mij dat mensen of niks beters te zeggen hebben of dat ze haar makkelijk op de kast krijgen met dat soort opmerkingen oid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Nu vind ik je toch wel wat hard hoor. Aankomen is gewoon vervelend, zélfs als je van nature slank bent. Natuurlijk, in het grote geheel van obesitas in de VS en aids in Afrika valt het allemaal wel mee, maar het is toch niet zo raar dat FFT die opmerkingen vervelend vindt?
Maar da's niet erg hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
We hebben een functioneel beheerder nodig, maar ik denk dat wij een ander soort zoeken dan dat jij bedoelt of wilt. Wij hebben iemand nodig die bij een klant gaat zitten en aan de hand van hun wensen het eisen pakket opsteld, het implementeert in onze software (klikken, slepen, beetje goochelen met alle funky dingen die ik verzin), teruigkoppelt naar de klant en dat hele proces opnieuw
. En dat houd dus vooral in dat je bij klanten zit
Kom naar de meet zaterdag en je weet hetquote:
Onze grootste is Rotterdam. Maar ze zitten echt door het hele land. Gouda, Heerenveen, Tilburg, Oosterhout, Waalwijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar da's niet erg hoorIk zie er best
uit in pak
Maar wat jij nu omschrijft is meer een implementatie consultant
Ook leuk werk btw
Waar zitten jullie klanten? Voornamelijk randstad?
Leasebak erbij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onze grootste is Rotterdam. Maar ze zitten echt door het hele land. Gouda, Heerenveen, Tilburg, Oosterhout, Waalwijk.
Het is mij geenszins opgevallenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk zijn die opmerkingen voor haar vervelend, maar elke keer als iemand iets over zijn of haar figuur plaatst dan moet FFT ook even vermelden dat ze te dik is/wordt of dat anderen dat vinden. Het is niet zo nu en dan, het is heel vaak. En dat mensen opmerkingen bij haar maken slaat werkelijk nergens op; ze heeft bijna geen vet op dat lijfje, dus het lijkt mij dat mensen of niks beters te zeggen hebben of dat ze haar makkelijk op de kast krijgen met dat soort opmerkingen oid.
Komen jullie maar naar mij. Heb je er tenminste echt winterweer bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom naar de meet zaterdag en je weet het
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
Vast wel te bespreken. Ik weet er verder weinig van. Mijn baas vond het inmiddels wel nodig.
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik zie er ook geweldig uit in pak. En ik zoek een baan. Zal ik solliciteren?
Concurreren met Pee
Je moet wel met mij samenwerken. Dat is wel een beetje een deal breaker hé?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik zie er ook geweldig uit in pak. En ik zoek een baan. Zal ik solliciteren?
Concurreren met Pee
Dat zou in theorie te doen moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet wel met mij samenwerken. Dat is wel een beetje een deal breaker hé?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef freecell het volgende:
Ik heb voor mama gratis taxi-vervoer geregeld van en naar het ziekenhuis zolang als nodig
Zo ifjn om iets te kunnen doen voor ze!
Wordt onafhankelijk consultantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Was stiekem ontzettend leuk werkZo'n 8 telefoontjes
Zou het een beroep zijn?
Niet als we een soort Mad Men-setting met veel whisky creërenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet wel met mij samenwerken. Dat is wel een beetje een deal breaker hé?
Hmmm...de vraag is of Annie's baas dat nog wel kan waarderen danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet als we een soort Mad Men-setting met veel whisky creëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik geloof niet dat het hem iets kan schelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...de vraag is of Annie's baas dat nog wel kan waarderen dan
Klinkt leuk, DEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!!!
Volgende week dinsdagmiddag ga ik proefdraaien bij eventueel nieuw vrijwilligerswerkWas een erg leuk gesprek met een leuk mens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hem iets kan schelen.
tis heus niet iedere keer maar denk er toevallig aan als er opmerkingen worden geplaatst over iemands figuur. ik mag niet zeuren omdat jullie op dieet zijn maar die opmerking viel op vanmorgen en omdat iemand hier zoiets plaatste dacht ik 'ohja, vanochtend gebeurde er dit'. maar zoals ik aangaf; zal het niet meer doen als het vervelend overkomtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die opmerkingen voor haar vervelend, maar elke keer als iemand iets over zijn of haar figuur plaatst dan moet FFT ook even vermelden dat ze te dik is/wordt of dat anderen dat vinden. Het is niet zo nu en dan, het is heel vaak. En dat mensen opmerkingen bij haar maken slaat werkelijk nergens op; ze heeft bijna geen vet op dat lijfje, dus het lijkt mij dat mensen of niks beters te zeggen hebben of dat ze haar makkelijk op de kast krijgen met dat soort opmerkingen oid.
heel liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef freecell het volgende:
Ik heb voor mama gratis taxi-vervoer geregeld van en naar het ziekenhuis zolang als nodig
Zo ifjn om iets te kunnen doen voor ze!
Ik heb het via de zorgverzekering geregeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt goed Elf, super dat je dat gaat doen
En fijn voor je moeder FC, maar dit kan de zorgverzekering toch gewoon regelen? (zou normaal moeten zijn lijkt me? )
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!!!
Volgende week dinsdagmiddag ga ik proefdraaien bij eventueel nieuw vrijwilligerswerkWas een erg leuk gesprek met een leuk mens.
wat een mooi en waardevol werk. tof dat je dit gaat doen en ik hoop dat het je bevalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
jeeejquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben weer officieel student.inc. ov. Vanmiddag al college criminalistiek.
Jeejquote:
Ze is nog vrijgezel, dus sla je slagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Annie, ik moest lachen....jouw functie op de site van je bedrijfEn die accountmanager ....
![]()
Gisteren endoscopie (hoera, niks gevonden daar!) vandag CT, morgen MRI, maandag behandelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel! Meteen beginnen met behandelen, dus?
Ik heb er eigenlijk een heel goed gevoel over, maar vind dat altijd eng om te zeggenquote:
Dat is fijn van die endo! En goed dat ze haast maken, hoe sneller... .quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Gisteren endoscopie (hoera, niks gevonden daar!) vandag CT, morgen MRI, maandag behandelen.
En vorige week was er nog niks aan de hand...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!!!
Wat goed van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, nou ja het is ook fijn dat je iets kan doen iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb het via de zorgverzekering geregeld
En dan een machtiging via de huisarts (die eerst naar het verkeerde ziekenhuis ging, dus weer aangepast)
De zorgverzekeing wil het wel vergoeden, maar ze gaan niet voor je rondbellen.
Haha, klinkt bekend. Als TARA roept dat het goed ging is het regelmatig een 3 en een 8 als hij 'mwa'zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk een heel goed gevoel over, maar vind dat altijd eng om te zeggen![]()
Nu tosti eten!
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat is fijn van die endo! En goed dat ze haast maken, hoe sneller... .
Dat is het enge, was ook zo met mijn collega, het is een klotesluiperigerotziektequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Gisteren endoscopie (hoera, niks gevonden daar!) vandag CT, morgen MRI, maandag behandelen.
Gut, je kunt het niet bijbenen zo nee. Pfff.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
ssst, niet Sarabi bang makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
Haha, klinkt bekend. Als TARA roept dat het goed ging is het regelmatig een 3 en een 8 als hij 'mwa'zegt
Ja ik zeg wel heel vaak "mwa" en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, klinkt bekend. Als TARA roept dat het goed ging is het regelmatig een 3 en een 8 als hij 'mwa'zegt
Oeh, wat 'n luxequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef AnneX het volgende:
Wat een zaligheid ..... minimaal 24 uur alleen thuis !
Ook wel eens lekker.
Als het zo'n chipding is lijkt het me wel toch? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet jw tegenwoordig met studentenov inchecken bij de ns?
Nog nooit gedaan, alleen komen ze het wel controleren en dan zien ze of het geldig is of nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet jw tegenwoordig met studentenov inchecken bij de ns?
Die is uitlogeren met een gereedschapskist bij zijn broer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, wat 'n luxeWaar heb je Mr. AnneX gelaten?
half jaar tetug was inchecken niet nodig, houden ze m onder lezer en zien ze weekov etop staan, ga morgen naar Utrecht om schoon te naken dus vandaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het zo'n chipding is lijkt het me wel toch? Ik weet het eigenlijk niet.
schoon te naken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
half jaar tetug was inchecken niet nodig, houden ze m onder lezer en zien ze weekov etop staan, ga morgen naar Utrecht om schoon te naken dus vandaar
Nog een goeie reden om eens te solliciterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is nog vrijgezel, dus sla je slag.
Ik vind Guru leuker klinkenquote:Maar goed, mijn functie is officieel wel gewoon Software Engineer. Niet Guru.
Jij hebt echt de hele dag trek he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van wandelenNu maar een kwarkje want die broodjes waren overduidelijk niet genoeg
Nou, gister niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt echt de hele dag trek he?Ik heb daar bijna nooit last van, ik ben zo benieuwd hoe dat dan werkt?
Nou, er zat al een flinke hoeveelheid geitenkaas (50+ dus lekker vetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Meer eiwitjes Pee, dus dat kwarkje is goedOf wat meer vleeswaren op je brood... heb je langer een verzadigd gevoel misschien.
Meelbal bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, er zat al een flinke hoeveelheid geitenkaas (50+ dus lekker vet) op mijn brood, maar ja.....wit brood
Ach...morgen weer gewoon eigen brood mee
Morgen staat er weer yoghurt op het programma. En gister heb ik drie eieren op. Ik vond het verstandig om dan niet gelijk weer een paar eieren te eten vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
eiwitjes idd P, gewoon: gekookte eitjes 2 's ochtends geeft al een voller gevoel de rest van de dag.
kwark, yoghurt is prima! of gewoon een blikje tonijn op water op een broodje met wat groentjes...
Valt tegen volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef DarkElf het volgende:
geitenkaas is geloof ik beter dan gewone kaas(qua kcal en vet ofzo)
Doet-ie dat dan ook naakt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
De naked chef staat een maaltijdsoepje in elkaar te flansen met rode linzenZó benieuwd!
(en wortel en champ en ui en knof, rundersoepvlees, en een berg kruiden)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg dwars door hem heen natuurlijk
Oeh, yum. Ik vind dat echt heerlijk, van die uit elkaar gevallen linzenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
De naked chef staat een maaltijdsoepje in elkaar te flansen met rode linzenZó benieuwd!
(en wortel en champ en ui en knof, rundersoepvlees, en een berg kruiden)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Net als Gino.
Gino D'Acampo's weddenschap - die hij verloor
Lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb morgen lekker een hele dag vrij. En Meneer niet
Dat zijn de meeste Italianen. Grote mond maar enorme moederskindjes (dus idd wat soft) en huiliesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind hem wel een beetje... gay, hoor. Met zijn tattoo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik vind het een rotweek
Het is echt tijd voor een goede jankbui oid, maar hij komt nietHet is allemaal ook niet niks, FC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik vind het een rotweek
Het is echt tijd voor een goede jankbui oid, maar hij komt nietOh bah, dat soort ellende, daar word ik altijd zo vreselijk verdrietig van als het mensen in mijn omgeving overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad joh, wat een week voor jullie
![]()
Oeh, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Maak toch maar een verse spinazie/aardappelsoepje maken met oa dat natuurlijk maar ook een uitje, preitje, lekker wat kruiden, bouillon en wat alpro soya room. en bak er wat spekjes bij voor erover
pasta voor, stamp hoofd en pannenkoeken toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt lekker
Hier kliekjes denk ik
Er staat nog stamppot, er staat nog pasta en er zijn nog pannenkoeken over
Je prefrontale cortex wil nog wel afvallen, maar je amygdala vindt het wel welletjes. Die laatste constateert een chronisch tekort aan eten en leger rakende vetcellen en wil dat tegengaan. Daarom heb je nu meer zin in eten; het is de bedoeling van je hersenen dat je de voorraadschuren weer vult. Succes met tegen jezelf vechtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, gister niet hoorMaar het kan ook zijn dat ik me niet zo aan moet stellen en gewoon meer water moet drinken
Ik weet niet wat het is. Wat ik al zei: ben een beetje van die spirit van een half jaar geleden kwijt
Of TARA stamppot, F-je en ik pasta en Leander de pannenkoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pasta voor, stamp hoofd en pannenkoeken toe
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je prefrontale cortex wil nog wel afvallen, maar je amygdala vindt het wel welletjes. Die laatste constateert een chronisch tekort aan eten en leger rakende vetcellen en wil dat tegengaan. Daarom heb je nu meer zin in eten; het is de bedoeling van je hersenen dat je de voorraadschuren weer vult. Succes met tegen jezelf vechten(ps: je prefrontale cortex kan dat wel aan zolang je je er van bewust bent!)
Ik vind het een rotweek
Het is echt tijd voor een goede jankbui oid, maar hij komt nietFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is idd een beetje een rottijd voor jou he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ben blij dat je er kracht uit kunt putten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef freecell het volgende:
Dit zijn juist de momenten dat ik alles heb aan mijn geloof.
En niet aan het idee dat alles gebeurt met een reden, maar wél aan het idee dat God dichtbij is en me vasthoudt, ondanks wat dan ook.
Bedankt voor deze bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je prefrontale cortex wil nog wel afvallen, maar je amygdala vindt het wel welletjes. Die laatste constateert een chronisch tekort aan eten en leger rakende vetcellen en wil dat tegengaan. Daarom heb je nu meer zin in eten; het is de bedoeling van je hersenen dat je de voorraadschuren weer vult. Succes met tegen jezelf vechten(ps: je prefrontale cortex kan dat wel aan zolang je je er van bewust bent!)
Of tara pannenkoeken, jij stampot en L en F pasta?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Of TARA stamppot, F-je en ik pasta en Leander de pannenkoeken
Foutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Of TARA stamppot, F-je en ik pasta en Leander de pannenkoeken
tis wel een mooie uitlegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bemoedigende woordenOok nog tips
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Zekersquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus Pee, laat de voorraadschuren dicht!! Groot hangslot erop
Kan ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of tara pannenkoeken, jij stampot en L en F pasta?
Gewoon uithongeren die handel, gaan ze vanzelf eten. Al die tussendoortjes zorgen voor een voldaan gevoelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
Kan ook.
Maar als ik wil dat Leander ook daadwerkelijk iets binnenkrijgt, scoren de pannenkoeken het beste... (hij wil niet avondeten momenteel... maar zit as we speak een paprika op te eten)
En dan http://nl.wikipedia.org/wiki/Prefrontale_cortex erbijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Leuk leesvoer, met dank aan Isa
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amygdala
Je amygdala zal zorgen voor allerlei 'primitieve' (en erg effectieve) hongergevoelens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
Bedankt voor deze bemoedigende woordenOok nog tips
![]()
neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon uithongeren die handel, gaan ze vanzelf eten. Al die tussendoortjes zorgen voor een voldaan gevoel
mijn neefje zit vooral in een tortellini/pannenkoeken fase geloof ik. irritant lijkt me dat als ouders eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar als ik wil dat Leander ook daadwerkelijk iets binnenkrijgt, scoren de pannenkoeken het beste... (hij wil niet avondeten momenteel... maar zit as we speak een paprika op te eten)
Oh ja, dan hebben we een setjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
En dan http://nl.wikipedia.org/wiki/Prefrontale_cortex erbij
Ah.....dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je amygdala zal zorgen voor allerlei 'primitieve' (en erg effectieve) hongergevoelens.
Maar met je prefrontale cortex kan je denken, plannen, logisch redeneren en handelen! Het komt er dus op neer dat je meer moet gaan plannen, slanke maaltijden moet voorbereiden, moeilijke momenten ondervangen door energie arme hapjes in de koelkast of bij je te hebben. Juist impuls beslissingen in dit stadium kunnen funest zijn.
En als je die dingen die hij nu eet dan op zijn bordje legt als jullie allemaal aanschuiven 's avonds? En vooral geen aandacht geven, maar doen of het de normaalste zaak van de wereld is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
nee
nee, echt niet, been there done that.
Alle ongezonde tussendoortjes zijn geschrapt (eerst kreeg hij nogwel eens een koekje oid, nu even niet meer) hij eet overdag 4 of 5 boterhammen, maar het maakt niet uit hoeveel honger hij heeft, avondeten vertikt hij.
En dus krijgt hij nu wat meer gezonde tussendoortjes. Paprika, fruit, komkommer en soms rozijntjes
Uberhaupt....moeilijk etende kinderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn neefje zit vooral in een tortellini/pannenkoeken fase geloof ik. irritant lijkt me dat als ouders eigenlijk
Nope. ook al geprobeerd. Maar ik wil hem eigenlijk ook geen alternatief eten aanbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En als je die dingen die hij nu eet dan op zijn bordje legt als jullie allemaal aanschuiven 's avonds? En vooral geen aandacht geven, maar doen of het de normaalste zaak van de wereld is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet ook altijd grinniken om mijn neefje; hele drama's als hij weer eens niet wilt eten, genoeg heeft (na 3 happen) etc... maar hij heeft wel altijd zin in een snoepje of vla of ijs
Ik had het er met Lein zaterdag in de auto nog even over dat je dat zo geweldig deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef freecell het volgende:
Nope. ook al geprobeerd. Maar ik wil hem eigenlijk ook geen alternatief eten aanbieden.
Wij beslissen wat en wanneer we eten, hij hoeveel. En dat is nu even heel weinig, nou jammer dan.
Ik blijf aanbieden, maar ga niet dwingenEN ik ga er al helemaal geen aandacht aan geven én hij blijft aan tafel tot iedereen klaar is.
Ja idd, maar t lijkt me echt annoying om dat elke dag mee te makenquote:
Jawel, hiij heeft zijn zinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het er met Lein zaterdag in de auto nog even over dat je dat zo geweldig deedHij wou niet eten, je pakt het bordje gewoon weg zonder er eigenlijk een woord over vuil te maken en zette een schaaltje yoghurt (?) voor hem neer. Gewoon geen drama, geen gedoe. Niet eten? Dan niet.
Dat heeft een naam Isa, zie wikipediaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik at altijd allesEn het liefst twee borden
Holle Bolle Gijs.
Maar daar gaat het niet omquote:
Daar gaat het wel om. Het gaat om de macht... en niet om wát je te eten krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar gaat het niet omHij krijgt vanzelf weer zin in eten hoor. Mensen die er een drama van maken geven allemaal negatieve aandacht en kinderen worden daar soms nog moeilijker door.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef DarkElf het volgende:
Neefje wil wel altijd graag borrelenEcht hilarisch, vanaf dat hij net goed kon praten vroeg hij al, als de mr en ik er zijn , 'gaan we borrelen?' En dan wil hij ook gewoon stinkkaas eten enzo he?
![]()
(vooral de blikken van andere mensen op de vraag van het borrelen is leukIs misschien ook wel raar een kind van 2 die over borrelen loopt te neuzelen?).
*grin
Nee, hij krijgt altijd yoghurt, of hij nu eet of niet. Zelfs de hoeveelheid varieert niet.quote:
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij vrienden. Ik vind het echt drama en ik zou heel rap mijn geduld verliezen denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd, maar t lijkt me echt annoying om dat elke dag mee te maken
Hoewel het zondag weer prima gingmisschien is de moeilijke fase weer even over.
En de macht krijgt hij er dus niet mee, want ik trek me er geen drol van aan of hij eet of nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om. Het gaat om de macht... en niet om wát je te eten krijgt.
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef DarkElf het volgende:
Neefje wil wel altijd graag borrelenEcht hilarisch, vanaf dat hij net goed kon praten vroeg hij al, als de mr en ik er zijn , 'gaan we borrelen?' En dan wil hij ook gewoon stinkkaas eten enzo he?
![]()
(vooral de blikken van andere mensen op de vraag van het borrelen is leukIs misschien ook wel raar een kind van 2 die over borrelen loopt te neuzelen?).
*grin
Wat jij dus zegt is dat je het als ouder nooit goed kan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Daar gaat het wel om. Het gaat om de macht... en niet om wát je te eten krijgt.
Ik dacht altijd maar, met humor en met geduld is het te doen en bovendien alles is een fasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij vrienden. Ik vind het echt drama en ik zou heel rap mijn geduld verliezen denk ik
Heb jij soms orthodopologie gestudeerd? Nou?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet omHij krijgt vanzelf weer zin in eten hoor. Mensen die er een drama van maken geven allemaal negatieve aandacht en kinderen worden daar soms nog moeilijker door.
Nou daar lijkt het wel op als ik dat zo hoor om mij heen. Iedereen heeft adviezen heb ik wel eens van mijn zus gehoord bijv. en wat je ook doet of zegt er zijn áltijd mensen die zeggen: nou weet je... misschien moet je....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt is dat je het als ouder nooit goed kan doen.
Ik heb het ooit overwogen, dat telt ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Duderella het volgende:
Heb jij soms orthodopologie gestudeerd? Nou?![]()
Ik at als kind alles, behalve patat. Dat lustte ik niet.
Toen al een idioot ideaal type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als je gaat eten en het kind er bij zit in kinderstoel moet het ontspannen en gezellig zijn, daar gaat het toch om? Het ís ook lastig en vaak is onbedoeld de toon al in een heel vroeg stadium gezet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat jij dus zegt is dat je het als ouder nooit goed kan doen.
Geen aandacht geven = zijn zin (en macht) geven.
Wel aandacht geven = vaak probleem verergeren, drama en ruzie om het eten verpest de sfeer in het hele gezin en heeft eigenlijk nooit effect, maar het kind krijgt in iedere geval niet zomaar zonder slag of stoot zijn zin
Ja, maar op een forum moet je dan niet beginnen over de dingen die bij je thuis gebeuren, dan kan je er op wachtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef DarkElf het volgende:
Nou daar lijkt het wel op als ik dat zo hoor om mij heen. Iedereen heeft adviezen heb ik wel eens van mijn zus gehoord bijv. en wat je ook doet of zegt er zijn áltijd mensen die zeggen: nou weet je... misschien moet je....
ook al annoying
Maar als hij echt niet wil, krijst en huilt dan blijf jij geduldig glimlachend doen alsof het allemaal reuze gezellig is terwijl je de lepel in z'n mond probeert te wurmen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Als je gaat eten en het kind er bij zit in kinderstoel moet het ontspannen en gezellig zijn, daar gaat het toch om? Het ís ook lastig en vaak is onbedoeld de toon al in een heel vroeg stadium gezet.
Nee, want ik had een mega lastig kind/baby qua slapen, eten, zindelijk worden en rond zijn 6e had ie alleen nog wat lastige buien verder is ie helemaal leuk opgedroogd, eet alles en is een leuke vader gewordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je zou er eens onderzoek naar moeten doen, de patronen van niet-willen-eten, de respons van ouders, en het moeilijk eten op latere leeftijd. Want dat laatste wordt altijd in verband gebracht met de peuter/kindertijd, maar ik vraag me sterk af of dat echt klopt.
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je gaat eten en het kind er bij zit in kinderstoel moet het ontspannen en gezellig zijn, daar gaat het toch om? Het ís ook lastig en vaak is onbedoeld de toon al in een heel vroeg stadium gezet.
Geduld is niet mijn sterkste kant....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd maar, met humor en met geduld is het te doen en bovendien alles is een fase
Voor mijn tentamen moest ik leren dat de prefrontale cortex bij pubers nog niet helemaal klaar is met ontwikkelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je amygdala zal zorgen voor allerlei 'primitieve' (en erg effectieve) hongergevoelens.
Maar met je prefrontale cortex kan je denken, plannen, logisch redeneren en handelen! Het komt er dus op neer dat je meer moet gaan plannen, slanke maaltijden moet voorbereiden, moeilijke momenten ondervangen door energie arme hapjes in de koelkast of bij je te hebben. Juist impuls beslissingen in dit stadium kunnen funest zijn.
Nou ja, iedereen kent massa's verhalen over kinderen die precies wel of niet makkelijk waren als kind en nu ook helemaal niks lusten, blabla. Maar ik zou de serieuze statistiek weleens willen weten. En dan niet gebaseerd op enquetes, gewoon, écht onderzoekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Nee, want ik had een mega lastig kind/baby qua slapen, eten, zindelijk worden en rond zijn 6e had ie alleen nog wat lastige buien verder is ie helemaal leuk opgedroogd, eet alles en is een leuke vader geworden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Geen nieuwequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef freecell het volgende:
Pubers zijn gewoon ontoerekeningsfatbaar
Want buiten het feit dat dat nog niet helemaal ontwikkeld is, worden ze volledig overspoeld door nieuwe hormonen en gevoelens
Nieuwe baanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, iedereen kent massa's verhalen over kinderen die precies wel of niet makkelijk waren als kind en nu ook helemaal niks lusten, blabla. Maar ik zou de serieuze statistiek weleens willen weten. En dan niet gebaseerd op enquetes, gewoon, écht onderzoek
Eindelijk iemand die het zietquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef DarkElf het volgende:
Over eten en vroeger thuis:Jek ja, zo ging het bij ons soms ook. En mijn moeder was toen echt geen beste kok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik memoreerde vorige week wel even met Meneer dat ik van mijn moeder altijd mayo&mosterd mocht bij de spruitjes![]()
Dat bedoelde ik net, ik heb die machtsspelletjes vermeden als de pest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar als hij echt niet wil, krijst en huilt dan blijf jij geduldig glimlachend doen alsof het allemaal reuze gezellig is terwijl je de lepel in z'n mond probeert te wurmen?
gatver!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jek ja, zo ging het bij ons soms ook. En mijn moeder was toen echt geen beste kok!
Ik memoreerde vorige week wel even met Meneer dat ik van mijn moeder altijd mayo&mosterd mocht bij de spruitjes
Aan jou heb ik wat hequote:
Ieuw!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gatver!
nou ja de doodgekookte prei met groentenbinder enzo herken je dan vast ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |