Briljant dingquote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en deze klok wil ik kopen:
[ afbeelding ]
Ontworpen door de vriendin van mijn neef![]()
ging jij niet minder snaaienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net en portie Snickerdoodle-deeg tegen in de vriezerZo snickerdoodles dus
Sinds jij er over verteld had toen we bij jou waren ben ik er ook wel erg benieuwd naarquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net en portie Snickerdoodle-deeg tegen in de vriezerZo snickerdoodles dus
Het waren er ook nogal watquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mijn hand deed net pijn!!! Brr, was koud om te fietsen! En ik kon mijn hand niet in mijn mouw stoppen omdat ik alle tassen vast moest houden
Zoveel meer dan jij heb ik toch niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
door jou zijn de voorraden op
![]()
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zoveel meer dan jij heb ik toch niet?
Wow, je had nog echt meer dan Sun ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
Ik had:
- 2 x jurkje
- 2 x basic shirtje
- 1 x gestreept shirtje
- 1 x hemdje
- 1 x rokje (bloemetjes!)
- 1 x truitje
- 1 x blazer
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
Ohja, ik zie het jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, je had nog echt meer dan Sun ook
nopequote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het jaIk dacht dat het wel meeviel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, beessie heeft t wel fijn gehad toch, al die tijd?
Vind ik ook! Had hem al vaker zien hangen bij Steps, maar had er eigenlijk geen goed excuus voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef DarkElf het volgende:
36?jij slanke den.
steps heeft hele leuke jurkjes idd
ook een winkel waar ik even wil kijken voor de bruiloft in Juni
Staat haar echt heel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef Sarabi het volgende:
Wow skinny bitch LieLie
Wat een mooi jurkje
Wel jammer, want hij is heel leuk! Maar beter voor de portemonnee wellichtquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Staat haar echt heel goed![]()
![]()
Ik had ook nog een heel gaaf jurkje gezien, niet in de aanbieding, gelukkig stond het voor geen meter![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook van jou hoorquote:
Ywquote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja!! Lunch maken voor werk morgen!! Thanx Pee!
Wel echt prettyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik had ook nog een heel gaaf jurkje gezien, niet in de aanbieding, gelukkig stond het voor geen meter![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
eh lilleke stof?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt prettyHoezo stond het niet?
Hmm ik weet nog niet of ik dat jurkje zo leuk vindquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |