Maar dit was niet echt hacken te noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Op zich heeft die kerel wel gelijk. Je kan alles hacken.
Tja, hij had een Firefoxplug-in ofzo gemaakt. De beveiliging had inderdaad beter gekund, maar je kan ook niet verwachten dat ze er evenveel geld in investeren als een internetbankierbeveiliging ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar dit was niet echt hacken te noemen.
Idd. Wat een sukkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:14 schreef gamezz het volgende:
Ezelsorendie zelfde gast van PWIE-PWIEOEP
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Tware het volgende:
Die De Mos is zo dom, hij zal zichzelf iedere morgen vast even hard knijpen vol ongeloof dat hij mij zijn intellect inde kamer zit
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
De Mos Hans Spekman is echt een fokking debiel. schandalig dat hij in de kamer zit.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Tware het volgende:
Die De Mos is zo dom, hij zal zichzelf iedere morgen vast even hard knijpen vol ongeloof dat hij met zijn intellect in de kamer zit
Zijn jullie nou echt zo dom of doen jullie alsof?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
De Mos is echt een fokking debiel. schandalig dat hij in de kamer zit.
ik doe alsof, vind het stiekem een waar genie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:20 schreef arucard het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo dom of doen jullie alsof?
Wat een groots acteur zegquote:
Jij hebt in ieder geval weinig gevoel voor humorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Tware het volgende:
Die De Mos is zo dom, hij zal zichzelf iedere morgen vast even hard knijpen vol ongeloof dat hij met zijn intellect in de kamer zit
Nee kritiek is op De Mos. Hoor zijn woordvoeringen in de kamer maar eens of lees z'n belachelijke voorstellen. Die man is de verwezenlijking van tokkie nederland met IQ <80. Maar ach, die moeten ook in de kamer vertegenwoordigd worden. En betreft dat filmpje, het zou me niets verbazen als hij stiekem wel echt zo is.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:42 schreef Devz het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval weinig gevoel voor humor
Geweldig stukje was dat
Hoezo pwnt Rutger duisenberg?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef Eenskijken het volgende:
die reportageal die mensen daar, tering
duisenbergrutger pwnt haar ff
Ik vond ook wel dat Rutger op zijn beurt best wel de les werd gelezen door die oudere heer (een Auschwitz overlevende begreep ik?). Daar stond hij dan toch een beetje voor lul met ze pro-israel houdinkje.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoezo pwnt Rutger duisenberg?
Ik heb het niet zo op die overdreven pro-israel houding van powned, een beetje neutraler mag wel
Pro Israël houding? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoezo pwnt Rutger duisenberg?
Ik heb het niet zo op die overdreven pro-israel houding van powned, een beetje neutraler mag wel
Heel geenstijl / powned en daarmee ook Rutger hebben een Israel bias. Ik heb geen zin om dat nu helemaal uit te typen later op de avond, maar ze nemen Israel critici veel vaker in de zeik dan pro-Israel figuren. Dat impliceert een bias, die ook bij het item van vanavond weer kwam bovendrijven. Mensen die kritisch zijn tegenover Israel zijn laten zich volgens Weesie niet tegenhouden door 'Joden' en sowieso worden critici 'antisemiet' genoemd en zijn mensen die medicijnen willen brengen links tuig dat wil provoceren, etc. Als je dat niet door hebt gehad de afgelopen tijd dan heb je toch niet zo goed zitten opletten.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Pro Israël houding? Hoe kom je daar nu weer bij?
Wtf is er mis met hulpgoederen op een bootje? ze mogen het zelf ook controleren...maar nee er moet bruut geweld worden gebruikt door de Israelis.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het overdreven afkraken van mensen die sympathie hebben met de Palestijnen, kun je best pro israel noemenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef Don_Gurgen het volgende:
...
en zijn mensen die medicijnen willen brengen links tuig dat wil provoceren, etc.
...
ach kom op zeg, het is toch logisch dat een land wil voorkomen dat men wapens smokkelt naar een land/gebied waar men een conflict mee heeft? daarom willen ze dat hulpgoederen via hun controleposten gaan, daarom is er een zeeblokkade.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef Obama het volgende:
[..]
Wtf is er mis met hulpgoederen op een bootje? ze mogen het zelf ook controleren...maar nee er moet bruut geweld worden gebruikt door de Israelis.
Iedereen weet dat er geen wapens in die schepen zitten........die chekpoints zijn pesterijen, Isreal verdient er veel geld aan en kan zo de buren zwak houden, we mogen er toch van uit gaan dat landen als Turkije en Nederland niet uit zijn op het militair versterken van terroristen of andere debielen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:20 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
[..]
ach kom op zeg, het is toch logisch dat een land wil voorkomen dat men wapens smokkelt naar een land/gebied waar men een conflict mee heeft? daarom willen ze dat hulpgoederen via hun controleposten gaan, daarom is er een zeeblokkade.
als je dan stoďcijns door probeert te varen, dan ben je inderdaad gewoon aan het provoceren. Is het dan zo gek dat men de schepen entert? en wat de beelden lieten zien, waren de activistische matroosjes die als een dolle tekeer gingen daar, ze hadden de stokken en andere wapens al lang klaar liggen, en ja dan is het geoorloofd dat de militairen geweld gebruiken.
als die 'nederlandse' boot straks hetzelfde doet, mag iedereen aan boord wat mij betreft een knuppel in de nek krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |