Een Z4 heb ik nog niet gereden. De Z3 wel, maar dat ging met m'n 1.96 dus echt niet (overigens ben ik ook niet bijzonder slankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:58 schreef SingleCoil het volgende:
Prachtig.
Ik snap die Z-bezwaren niet, of ben je heel lang? Ik heb in een Z3 en Z4 gereden, geen problemen, Ik ben 1.94.
Ik zou graag een Z3 willen maar de meloenen zijn zo duur dit jaar.
Dat lijkt me een prima plan. Nu nog even de werkgever overtuigen dat grote mensen een paar salarisschalen hoger horen dan anderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Grote dikke brede mensen rijden toch ook niet in een Z3, maar in een 7-serie
Heb je alleen op de passagierstoel gezeten? Dat kan namelijk best een verschil maken. Ik weet niet helemaal of dat bij de Z3 ook zo is, maar ik ken diverse mensen van jouw lengte die zonder noemenswaardige problemen Z3 rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Z4 heb ik nog niet gereden. De Z3 wel, maar dat ging met m'n 1.96 dus echt niet (overigens ben ik ook niet bijzonder slank). Ik hou van beenruimte, dan is zo'n Z3 echt te krap. Wel rij ik regelmatig in een Audi TT. Dan staat ook alles maximaal plat en naar achteren en dat gaat net, maar de ruimte bij knieën, stuur en dashboard houdt ook dan echt niet over
Ofja, robuust.. ik bedoel stoerder dan die jij liet zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Mikkie het volgende:
Robuust? Als je een robuuste auto zoekt moet je geen Z4 maar een Land Rover kopen
BMW.nl geeft een indicatieve vanafprijs van 2k aan. Auwquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat zou het kosten om een M3 te leasen?
Incl. alle opties 2.5k. Als ik het geld heb, zeker!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
BMW.nl geeft een indicatieve vanafprijs van 2k aan. Auw
Wat zijn de specs nou? 325 dus, maar hoeveel heeft ie gelopen en wat moet dat nou zo ongeveer opbrengen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gekauft. Nu kan Yoshi weer posten
Ding was in nagenoeg perfecte toestand toen ik 'm bekeek, niet best. Kon 'm dan ook niet laten staan, ook niet voor een dankje.
Kerel had er zelfs nog voor ¤1200 een Inspection II tegenaan gegooid vorige maand (incl. nieuwe thermostaat), omdat hij een 'goede auto wilde verkopen'. Fantastisch, scheelt een hoop!
403 errorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gekauft. Nu kan Yoshi weer posten
Ding was in nagenoeg perfecte toestand toen ik 'm bekeek, niet best. Kon 'm dan ook niet laten staan, ook niet voor een dankje.
Kerel had er zelfs nog voor ¤1200 een Inspection II tegenaan gegooid vorige maand (incl. nieuwe thermostaat), omdat hij een 'goede auto wilde verkopen'. Fantastisch, scheelt een hoop!
Binnenkort als ik ff tijd heb!quote:
Hij bedoelt dat je voor wel wit hebt, maar achter oranje. Dat is cheapquote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Maharbal het volgende:
@ Bowny: voor wat voor lichtunits. PFL?
Dat was me eerlijk gezegd niet eens opgevallenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je voor wel wit hebt, maar achter oranje. Dat is cheap
Nette bak!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef TommyGun het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag ook de eigenaar van een BMW. Mijn eerste (tweede auto na een Seat Cordoba SX uit '98): 318i Executive. Ik heb lang gezocht naar een nette auto met weinig kilometers, en nu eindelijk gevonden. 142k gelopen, weliswaar uit '99 maar goed gezien de kilometerstand geen issue voor mij.
Een van de velgen is redelijk beschadigd, maar dat is enkel op de rand rondom. Even bij een velgenboer navragen of dat te repareren is, maar ik vermoed van wel. Verder zit er vocht in de linker koplamp maar onderdelen genoeg te vinden (WinParts) dus lukt het me niet om 'm weer zo mooi te maken als rechts dan bestel ik er gewoon eentje.
[ afbeelding ]
BS Auto's uit Roggel? Hmm nou ja je kan niet altijd je naam mee hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef TommyGun het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag ook de eigenaar van een BMW. Mijn eerste (tweede auto na een Seat Cordoba SX uit '98): 318i Executive. Ik heb lang gezocht naar een nette auto met weinig kilometers, en nu eindelijk gevonden. 142k gelopen, weliswaar uit '99 maar goed gezien de kilometerstand geen issue voor mij.
Een van de velgen is redelijk beschadigd, maar dat is enkel op de rand rondom. Even bij een velgenboer navragen of dat te repareren is, maar ik vermoed van wel. Verder zit er vocht in de linker koplamp maar onderdelen genoeg te vinden (WinParts) dus lukt het me niet om 'm weer zo mooi te maken als rechts dan bestel ik er gewoon eentje.
[ afbeelding ]
Amateurquote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen![]()
Verbruik hangt van de motor af he. Ben je op zoek naar een 318 of een 330... Nou ja, uit ervaring en verbruik van anderen zie ik dat het allemaal niet ver van elkaar af ligt, of je nou een 4 of 6-cilinder neemt. Bij normaal rijden (stad + snelweg) en af en toe het gas in trappen kom je toch vaak bij 1/10 - 1/11 uit. Ik heb zelf een 318ci en ben blij met 1 op 11, dus koop zo'n ding vooral niet voor het verbruikquote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef The6thgate het volgende:
Even een informatie-vraag post
Ik ben inmiddels aan het sparen voor een andere auto en ik betrap me er op dat ik toch wel vaker uit kom bij de bmw e46. Als ik kijk naar een max. budget van 7000 a 8000 en bouwjaar 2002 is er nog aardig wat te vinden.
Nou ben ik alleen benieuwd naar hoe het zit met onderhoud en brandstofverbruik. Het verbruik lijkt me niet bijzonder zuinig te zijn, maar 1 op 12 zou ik mee kunnen leven bijv. Maar hoe onderhoudsgevoelig zijn deze autos? Ik rij misschien zon 10.000 km per jaar dus het zal een benzine uitvoering worden.
Vermoed wel al dat ik voor het minste onderhoud/verbruik niet hier moet zijn, maar ik vind het toch wel een mooie auto met een fatsoenlijk interieur (mits origineel) dus wie weet is het het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |