abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93003420
Prachtig.

Ik snap die Z-bezwaren niet, of ben je heel lang? Ik heb in een Z3 en Z4 gereden, geen problemen, Ik ben 1.94.

Ik zou graag een Z3 willen maar de meloenen zijn zo duur dit jaar.
Mu!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:13:16 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93005699
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 08:58 schreef SingleCoil het volgende:
Prachtig.

Ik snap die Z-bezwaren niet, of ben je heel lang? Ik heb in een Z3 en Z4 gereden, geen problemen, Ik ben 1.94.

Ik zou graag een Z3 willen maar de meloenen zijn zo duur dit jaar.
Een Z4 heb ik nog niet gereden. De Z3 wel, maar dat ging met m'n 1.96 dus echt niet (overigens ben ik ook niet bijzonder slank :+). Ik hou van beenruimte, dan is zo'n Z3 echt te krap. Wel rij ik regelmatig in een Audi TT. Dan staat ook alles maximaal plat en naar achteren en dat gaat net, maar de ruimte bij knieën, stuur en dashboard houdt ook dan echt niet over :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93005756
Grote dikke brede mensen rijden toch ook niet in een Z3, maar in een 7-serie >:)
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:25:26 #214
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93006038
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Grote dikke brede mensen rijden toch ook niet in een Z3, maar in een 7-serie >:)
Dat lijkt me een prima plan. Nu nog even de werkgever overtuigen dat grote mensen een paar salarisschalen hoger horen dan anderen 8-). Al vind ik een Fünfer eigenlijk ook wel genoeg ;).
Zerg schreef:
pi_93006555
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een Z4 heb ik nog niet gereden. De Z3 wel, maar dat ging met m'n 1.96 dus echt niet (overigens ben ik ook niet bijzonder slank :+). Ik hou van beenruimte, dan is zo'n Z3 echt te krap. Wel rij ik regelmatig in een Audi TT. Dan staat ook alles maximaal plat en naar achteren en dat gaat net, maar de ruimte bij knieën, stuur en dashboard houdt ook dan echt niet over :P
Heb je alleen op de passagierstoel gezeten? Dat kan namelijk best een verschil maken. Ik weet niet helemaal of dat bij de Z3 ook zo is, maar ik ken diverse mensen van jouw lengte die zonder noemenswaardige problemen Z3 rijden.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:16:35 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93011409
Ik vind de Z3 ook wel leuk, maar ik ben natuurlijk wel een meisje. :')
pi_93012334
Waag het niet hoor... een E34 is veel cooler :)
pi_93014110
Mikkie ik vind de rode toch wat robuuster dan die andere.. :P
If not now, then when.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:16:02 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93015649
Robuust? Als je een robuuste auto zoekt moet je geen Z4 maar een Land Rover kopen :P
Zerg schreef:
pi_93015752
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Mikkie het volgende:
Robuust? Als je een robuuste auto zoekt moet je geen Z4 maar een Land Rover kopen :P
Ofja, robuust.. ik bedoel stoerder dan die jij liet zien. ;)

En anders als ik het geld had liever de M3. :9~
If not now, then when.
pi_93032691
De Z4 is inderdaad mooi, ik zag hem paar dagen terug rijden, wist toen nog niet dat er een nieuwe Z4 was :@
pi_93038788
Wat zou het kosten om een M3 te leasen?
If not now, then when.
pi_93039362
Zeg, mooie foto in de openingspost, maar volgens mij mis ik daar een model, in het midden. Die van mij staat er niet tussen. Ok, het is dan ook een cabrio, maar zelfs al was het geen cabrio, dan stond hij er nog steeds niet tussen. En nee, het is geen Z. Het is gewoon het pre-2000 model. De M36.
  zondag 20 februari 2011 @ 01:58:46 #224
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93041254
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat zou het kosten om een M3 te leasen?
BMW.nl geeft een indicatieve vanafprijs van 2k aan. Auw :P
Zerg schreef:
pi_93041836
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

BMW.nl geeft een indicatieve vanafprijs van 2k aan. Auw :P
Incl. alle opties 2.5k. Als ik het geld heb, zeker! :P
If not now, then when.
pi_93066778

Gekauft. Nu kan Yoshi weer posten :P

Ding was in nagenoeg perfecte toestand toen ik 'm bekeek, niet best. Kon 'm dan ook niet laten staan, ook niet voor een dankje.

Kerel had er zelfs nog voor ¤1200 een Inspection II tegenaan gegooid vorige maand (incl. nieuwe thermostaat), omdat hij een 'goede auto wilde verkopen'. Fantastisch, scheelt een hoop!
pi_93067767
Oh mooie kleur. Jammer van die neppe 5-serie velgen, maar dat spoilertjes is wel oke. 325ci dus?
  zondag 20 februari 2011 @ 18:44:08 #228
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93068046
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]

Ding was in nagenoeg perfecte toestand toen ik 'm bekeek, niet best. Kon 'm dan ook niet laten staan, ook niet voor een dankje.

Kerel had er zelfs nog voor ¤1200 een Inspection II tegenaan gegooid vorige maand (incl. nieuwe thermostaat), omdat hij een 'goede auto wilde verkopen'. Fantastisch, scheelt een hoop!
Wat zijn de specs nou? 325 dus, maar hoeveel heeft ie gelopen en wat moet dat nou zo ongeveer opbrengen? ;)

Overigens mis ik wel een schuifdak ;(
Zerg schreef:
pi_93068136
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]

403 error
  zondag 20 februari 2011 @ 19:09:21 #230
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_93068867
imageshack werkt volgens mij niet op Fok.
Ben ik ooit nog eens voor geband; te bloot meisje voor die Amerikaanse mietjes :P

http://img222.imageshack.us/img222/2337/19022011.jpg en dan even met Ctrl C in een nieuw venster van je browser openen. Dus niet op de link klikken maar kopiëren.

on-topic:
gefeli Maharbal.
Lijkt een nette originele auto (even afgezien van de wielen :P )
Hoeveel heeft ie gelopen?
Hoe lang zitten de draagarmen er al onder? ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_93072028
Mooiste kleur op de coupe en een mooi lipje achterop, veel plezier ermee Haarbal! :p

Wel nog even die achterunits vervangen ;)
pi_93073725
Mooie auto man, meer pics graag! :)
If not now, then when.
pi_93082369
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_93086892
Thanks!

Hij ziet er inderdaad erg netjes uit, ik was er zelf verbaasd over. Onderhoudshistorie erg compleet en de verkoper leek erg sympathiek. Hij heeft nu 150k gelopen (1000km mee gereden sinds zaterdag, d'oh). Geen idee hoe lang de draagarmen eronder zitten, maar daar heb ik eventueel een apart potje voor, en dan komen er waarschijnlijk Meyle HD's onder.

@ Bowny: voor wat voor lichtunits. PFL?

De kleur vind ik in het echt inderdaad geweldig. Aanvankelijk dacht ik dat 't alleen zilver/zwart voor mij zou worden, maar dat valt mee.

Overigens vind ik die M5 velgen persoonlijk best wel bij dat ding passen. Geen idee of dat eruit komt op de foto, maar in het echt vullen ze de kasten mooi en het patroon vind ik wel mooi.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie auto man, meer pics graag! :)
Binnenkort als ik ff tijd heb! :)

Ik moet eerst een storing in de radio verhelpen. Das het enige irritante.
pi_93091185
Jongens, ik heb een fluitend geluid in m'n motor.. :( En denk ook een rateltje te horen als de motor koud is. En als het koud is en ik start stinkt het. :( Fluitend geluid is er ook nog als de motor warm is. Heeft 20k geleden z'n grote beurt gehad, dat is 4 maanden geleden. 118d.
pi_93091515
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Maharbal het volgende:

@ Bowny: voor wat voor lichtunits. PFL?
Hij bedoelt dat je voor wel wit hebt, maar achter oranje. Dat is cheap :P
  maandag 21 februari 2011 @ 10:44:00 #237
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93093528
Ik ben vanaf vrijdag ook de eigenaar van een BMW :). Mijn eerste (tweede auto na een Seat Cordoba SX uit '98): 318i Executive. Ik heb lang gezocht naar een nette auto met weinig kilometers, en nu eindelijk gevonden. 142k gelopen, weliswaar uit '99 maar goed gezien de kilometerstand geen issue voor mij.

Een van de velgen is redelijk beschadigd, maar dat is enkel op de rand rondom. Even bij een velgenboer navragen of dat te repareren is, maar ik vermoed van wel. Verder zit er vocht in de linker koplamp maar onderdelen genoeg te vinden (WinParts) dus lukt het me niet om 'm weer zo mooi te maken als rechts dan bestel ik er gewoon eentje.

pi_93094108
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat je voor wel wit hebt, maar achter oranje. Dat is cheap :P
Dat was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen :@
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef TommyGun het volgende:
Ik ben vanaf vrijdag ook de eigenaar van een BMW :). Mijn eerste (tweede auto na een Seat Cordoba SX uit '98): 318i Executive. Ik heb lang gezocht naar een nette auto met weinig kilometers, en nu eindelijk gevonden. 142k gelopen, weliswaar uit '99 maar goed gezien de kilometerstand geen issue voor mij.

Een van de velgen is redelijk beschadigd, maar dat is enkel op de rand rondom. Even bij een velgenboer navragen of dat te repareren is, maar ik vermoed van wel. Verder zit er vocht in de linker koplamp maar onderdelen genoeg te vinden (WinParts) dus lukt het me niet om 'm weer zo mooi te maken als rechts dan bestel ik er gewoon eentje.

[ afbeelding ]
Nette bak! ^O^

Interieurpics?
pi_93094625
Even een informatie-vraag post :P

Ik ben inmiddels aan het sparen voor een andere auto en ik betrap me er op dat ik toch wel vaker uit kom bij de bmw e46. Als ik kijk naar een max. budget van 7000 a 8000 en bouwjaar 2002 is er nog aardig wat te vinden.
Nou ben ik alleen benieuwd naar hoe het zit met onderhoud en brandstofverbruik. Het verbruik lijkt me niet bijzonder zuinig te zijn, maar 1 op 12 zou ik mee kunnen leven bijv. Maar hoe onderhoudsgevoelig zijn deze autos? Ik rij misschien zon 10.000 km per jaar dus het zal een benzine uitvoering worden.

Vermoed wel al dat ik voor het minste onderhoud/verbruik niet hier moet zijn, maar ik vind het toch wel een mooie auto met een fatsoenlijk interieur (mits origineel) dus wie weet is het het waard :)
Too much is never enough!
pi_93094677
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef TommyGun het volgende:

[ afbeelding ]
BS Auto's uit Roggel? Hmm nou ja je kan niet altijd je naam mee hebben :') Wel mooie auto, ik vind groen altijd een saaie kleur maar als alles netjes mee gespoten is heeft het wel wat.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen :@

Amateur :P Koop meteen LED dan, ziet er wel cool uit.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef The6thgate het volgende:
Even een informatie-vraag post :P

Ik ben inmiddels aan het sparen voor een andere auto en ik betrap me er op dat ik toch wel vaker uit kom bij de bmw e46. Als ik kijk naar een max. budget van 7000 a 8000 en bouwjaar 2002 is er nog aardig wat te vinden.
Nou ben ik alleen benieuwd naar hoe het zit met onderhoud en brandstofverbruik. Het verbruik lijkt me niet bijzonder zuinig te zijn, maar 1 op 12 zou ik mee kunnen leven bijv. Maar hoe onderhoudsgevoelig zijn deze autos? Ik rij misschien zon 10.000 km per jaar dus het zal een benzine uitvoering worden.

Vermoed wel al dat ik voor het minste onderhoud/verbruik niet hier moet zijn, maar ik vind het toch wel een mooie auto met een fatsoenlijk interieur (mits origineel) dus wie weet is het het waard :)
Verbruik hangt van de motor af he. Ben je op zoek naar een 318 of een 330... Nou ja, uit ervaring en verbruik van anderen zie ik dat het allemaal niet ver van elkaar af ligt, of je nou een 4 of 6-cilinder neemt. Bij normaal rijden (stad + snelweg) en af en toe het gas in trappen kom je toch vaak bij 1/10 - 1/11 uit. Ik heb zelf een 318ci en ben blij met 1 op 11, dus koop zo'n ding vooral niet voor het verbruik :P

Verder is het wel een redelijk onderhoudsgevoelige auto dus als je maar max. 8000 op je bankrekening hebt (of in een oude sok) dan zou ik het niet doen.

Veel interesse in E46's de laatste tijd. Logisch ook, de E46 coupe is gewoon een hele mooie auto 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')