Beter zelfs...... alle straten naar Midan Tahrir zitten vol nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er staan ook nog mensen op de straten te wachten tot ze het plein op kunnen
Ik ben blij dat ik net mijn koffie had doorgesliktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Silenus het volgende:
Zou grappig zijn als er nu een gozer verkleed als Wally tussenloopt en de camera ineens op hem inzoomt.
Toeristische attracties zijn (af)gesloten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weet iemand of die tempels langs de Nijl enzo nog steeds druk bezocht worden door toeristen? Ben er een paar jaar geleden geweest en het stikte daar dan van de toeristen, stel dat er nu bijna niemand is moet je echt mooie plaatjes kunnen schieten...
Ben er in 1994 geweest..... hoop veranderd sindsdien zeg....... busstation was toen een vreselijke betonnen teringzooi en homo-ontmoetingsplaatsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weet iemand of die tempels langs de Nijl enzo nog steeds druk bezocht worden door toeristen? Ben er een paar jaar geleden geweest en het stikte daar dan van de toeristen, stel dat er nu bijna niemand is moet je echt mooie plaatjes kunnen schieten...
Dit deel is idd link voor je hardwarequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net mijn koffie had doorgeslikt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Toverheks het volgende:
en zag ik het nou goed, hing er wat aan een paal??
Da's iets wat je kan verwachten als de zittende machthebbers baat hebben bij een volk dat net ontwikkeld genoeg is om toeristen te ontvangen en sluizen te bedienen. Als de VS/NDP zelf wat in ontwikkeling hadden gestoken ipv. legercontracten hadden ze nu minder bang hoeven zijn voor de invloed van de extremisten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij verwacht niet dat miljoenen straatarme mensen op een partij gaan stemmen die voor gratis zorg en scholing zorgt en beterschap belooft als je maar in Allah (en de sharia) gelooft?
Die van mij is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het de kont van diegene rechts naast jou was
Ik zag eerder al foto's van een pop die Mubarak moet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon vergeten te drinken, net als ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit deel is idd link voor je hardware
Heb het niet gezien, maar was het soms die opgehangen Mubarak-pop?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Toverheks het volgende:
Een pop van Mubarakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Toverheks het volgende:
Wss een pop die Moebie voor moet stellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Toverheks het volgende:
Ze missen een generaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef _The_General_ het volgende:
Ik snap echt niet waar men op wacht? Wanneer trekken ze op ?
Generaal Pardon?quote:
Ben je er zelf ooit geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's iets wat je kan verwachten als de zittende machthebbers baat hebben bij een volk dat net ontwikkeld genoeg is om toeristen te ontvangen en sluizen te bedienen. Als de VS/NDP zelf wat in ontwikkeling hadden gestoken ipv. legercontracten hadden ze nu minder bang hoeven zijn voor de invloed van de extremisten.
Koffie is ook niet echt gezond voor je, droogt uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gewoon vergeten te drinken, net als ik
Dus eigenlijk ben ik heel goed bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koffie is ook niet echt gezond voor je, droogt uit
dan hangt die in de paal hoop ik zo, ze zullen toch geen echt mens daar hebben opgehangen, zag het in een flitsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zag eerder al foto's van een pop die Mubarak moet voorstellen.
quote:# Al Jazeera confirms signal is being blocked. Page grab of frozen screen. http://yfrog.com/h8pojekj 1 minute ago via Twitter for iPhone
# This contravenes the terms of lease of both NileSat & ArabSat. The US & EU must put pressure on the Mubarak regime to stop the info blackout 4 minutes ago via web
# Al Jazeera is now confirming that its signal on ArabSat is being corrupted. 5 minutes ago via web
Hij's een slaafje van Israël, gok ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom nou de Davidster op de stropdas van die pop?
Idd. Bilbuddies.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een slaafje van Israël, gok ik
Nee, da's een pop met een rode kont en davidster-achtigs op de stropdas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hangt die in de paal hoop ik zo, ze zullen toch geen echt mens daar hebben opgehangen, zag het in een flits
Waarschijnlijk om aan te tonen dat dat Israël voor moet stellen. Ik gooi slechts een balletje op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom nou de Davidster op de stropdas van die pop?
NOS - Diplomaat naar Mubarak voor het belang VSquote:
Nee is een pop, hangt aan een verkeerslicht oid... er waren er meerderequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hangt die in de paal hoop ik zo, ze zullen toch geen echt mens daar hebben opgehangen, zag het in een flits
Ja, die hangt in een paal ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat hij in vrede leeft met Israel. Ook de reden dat het moslimbroederschap zijn voorganger hebben vermoord (waarna hij aan de macht kwam).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's een slaafje van Israël, gok ik
dank jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, da's een pop met een rode kont en davidster-achtigs op de stropdas.
Dus ze zenden gewoon andere beelden uit en laten de mensen denken dat ze naar AJE kijken? Of hoe moet ik dit zienquote:
Nee, en ik chargeer. Maar wou je beweren dat de NDP er alles aan doet om de bevolking te ontwikkelen?quote:
Nasser, bedoel je? Wist je dat Mubarak ten tijde van Nasser vice-president was?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat hij in vrede leeft met Israel. Ook de reden dat het moslimbroederschap zijn voorganger hebben vermoord (waarna hij aan de macht kwam).
Volgens PowNews gisteravond begrepen de toeristen alle commotie niet, er was daar immers niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bron? Volgens mij waren in Sharm ook protesten... Lijkt me niet dat je dan blijft liggen bakken, zelfs niet als brit zijnde
Sadatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nasser, bedoel je? Wist je dat Mubarak ten tijde van Nasser vice-president was?
quote:Egyptische verstekelingen worden boven zee nog even geloosd. Eind goed, al goed.
fiets voorzichtigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef gehotseflotst het volgende:
Moet nu weer naar huis fietsen, de oppasstucadoor is weg en heb zo afspraak
![]()
Ben benieuwd naar het aantal demonstranten straks![]()
Ja maar dat waren ook mensen die vorige week hun vakantie van Tunesië ongeboekt hadden naar Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Volgens PowNews gisteravond begrepen de toeristen alle commotie niet, er was daar immers niets aan de hand.
Werkelijk? Is daar een stream van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
AJE weg; staatstelevisie zendt protest op Tahrir square uit...
nederland 1quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkelijk? Is daar een stream van?
ik heb nog steeds beeld van AJE????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
AJE weg; staatstelevisie zendt protest op Tahrir square uit...
http://www.jpost.com/Headlines/Article.aspx?id=206130quote:Muslim Brotherhood: Prepare Egyptians for war with Israel'
A leading member of the Muslim Brotherhood in Egypt told the Arabic-language Iranian news network Al-Alam on Monday that he would like to see the Egyptian people prepare for war against Israel, according to the Hebrew-language business newspaper Calcalist.
Muhammad Ghannem reportedly told Al- Alam that the Suez Canal should be closed immediately, and that the flow of gas from Egypt to Israel should cease in order to bring about the downfall of the Mubarak regime. He added that the people should be prepared for war against Israel, saying the world should understand that the Egyptian people are prepared for anything to get rid of this regime.
ik weet alleen CNN heeft redelijk lang staatstv uitgezonden , maar ik weet niet of dat nu nog zo is , heb em dicht gegooidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier geen tv, kan daar een cap van komen?
Wat een stemmingmakerijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Roi het volgende:
Ah kijk eens aan
[..]
http://www.jpost.com/Headlines/Article.aspx?id=206130
Dit is niet erg slim........quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Roi het volgende:
Ah kijk eens aan
[..]
Israël loopt al dagen te liegen over de opstand. Ik geloof per definitie niets wat daar weg komt hierover. Hun hebben enkel belang bij het steunen van een dictator.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Roi het volgende:
Ah kijk eens aan
[..]
Op pc. Heb nog paar keer gestart, maar niets...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nog steeds beeld van AJE????
op tv en livestream!!
of bedoel je wat anders ?
Boe boequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Israël loopt al dagen te liegen over de opstand. Ik geloof per definitie niets wat daar weg komt hierover. Hun hebben enkel belang bij het steunen van een dictator.
Echt een lichtend voorbeeld in de regio hoor
Idd. Ik stopte al met lezen toen ik Hebreeuws zag staan. WC-Eend maakt WC-Eend bang met WC-Eend-argumenten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Israël loopt al dagen te liegen over de opstand. Ik geloof per definitie niets wat daar weg komt hierover. Hun hebben enkel belang bij het steunen van een dictator.
Echt een lichtend voorbeeld in de regio hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |