wat heeft dat met groen haar te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef broer het volgende:
Met Nirvana op je koptelefoon en gaten in je spijkerbroek was je toch 'grunge', niet 'alto'?
Of is dat alweer een generatie eerder?
Oh, dan was ik Grunge.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef broer het volgende:
Met Nirvana op je koptelefoon en gaten in je spijkerbroek was je toch 'grunge', niet 'alto'?
Of is dat alweer een generatie eerder?
Weinig tot niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef miss-bakvis het volgende:
wat heeft dat met groen haar te maken?
oke. dan ben ik ook weer bijquote:
En voor je weet, krijg je dan ook nog een OP met de usericoontjes van de vaste posters erin en links naar de vorige delenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
De horror!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor je weet, krijg je dan ook nog een OP met de usericoontjes van de vaste posters erin en links naar de vorige delen.
Ik noteer het in Karrels POP.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
POPquote:
Gheghe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Wat is daar mee gebeurt dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had toen al flinke tieten.
Die zijn gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurt dan?
Gelukkig maar.quote:
Ging je ook naar d'Arc?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Frollo het volgende:
T-shirts van Prince, Joy Division of The Smiths, dat droeg ik.
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, maar ik kan toch niet alles maar altijd exact onthouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar daar hebben we het al eens over gehad, toch?
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Z het volgende:
Ik geloof dat de gemeente (nu pas) eist dat er een (echte) brandtrap komt.
Hmm, m'n ouders wonen pal achter d'Arc, dan had ik dat wel geweten ...? Maar misschien heb ik weer eens niet opgelet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.
Zullen we gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.
edit: Oh nee, dit jaar. 19 februari het eindfeest. Niet in d'Arc, maar in het Witte Theater.
http://www.d-arc.nl/
Och. Soms is het beter om het verleden het verleden te laten.quote:
Zouden wij elkaar kunnen kennen uit d'Arc, al is het maar van gezicht?quote:
Alsjeblieft geen 'waar we...'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Hmm. Dan moet ik nadenken. Iedereen die hockeyde (bij Strawberries). En Michiel van der Velden schiet me zo te binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Frollo het volgende:
Dat zou zomaar kunnen. Ik kende zowat iedereen tot drie jaar boven of onder mij van naam. Durf je namen te noemen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen 'waar we...'
Daar gooi ik gewoon een slotje op, begin maar opnieuw
Waar we wachten op het slotje van AR.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik betrap me erop dat ik 'Daan' en 'Mathieu' al ouderwets vind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Gellius het volgende:
WG van zijn eerste volledige dag op het KDV gehaald. Ten behoeve van de naamsociologie: zijn dispuutsgenootjes heten Adriaan, Daan, Elias, Goos, Juno, Lode, Lola, Mattieu, Mingus, Noor, Pelle, Puck, Storm (...), Tobias en Teun.
Dat je al die namen kent! En 15, of dat over de hele week verspreid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Gellius het volgende:
WG van zijn eerste volledige dag op het KDV gehaald. Ten behoeve van de naamsociologie: zijn dispuutsgenootjes heten Adriaan, Daan, Elias, Goos, Juno, Lode, Lola, Mattieu, Mingus, Noor, Pelle, Puck, Storm (...), Tobias en Teun.
Tja, sport interesseerde me niet zo en ik zou ook niet weten wie er hockeyde. Pieter-Anne Schaafsma of Loes Schaafsma wellicht?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Z het volgende:
[..]
Hmm. Dan moet ik nadenken. Iedereen die hockeyde (bij Strawberries). En Michiel van der Velden schiet me zo te binnen.
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op schoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Gellius het volgende:
Die staan in het 'hand-in-hand boekje'. Da's over de hele week verspreid hoor.
Linkse indoctrinatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Gellius het volgende:
Die staan in het 'hand-in-hand boekje'. Da's over de hele week verspreid hoor.
Dat komt echt wel goed, hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Z het volgende:
[..]
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op school [ afbeelding ]
Kan ze niet wennen? Of plagen kinderen al op die leeftijd? Ik heb geen idee. In de hogere klassen kon dat wel heel akelige vormen aannemen, herinner ik me. We hadden tweemaal "een nieuwe". Die hadden het niet makkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Z het volgende:
[..]
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op school [ afbeelding ]
IJshockey.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef Gellius het volgende:
Puck is nog leuk voor een peuter. Als het een liefdevolle verkorting is. Maar waar moet je op volwassener leeftijd soelaas zoeken als je echt alleen maar Puck heet? Het is eigenlijk kort voor... wat? Patricia?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga er achteraan, Z.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Z het volgende:
The Lower Dens DO, daar moet je eens naar luisteren (Twin-Hand Movement).
In 't geheel niet? Of 't nieuwe album?quote:Die Isolee doet me niet zoveel geloof ik.
Ze is te eigenwijs, in combinatie met wennen. En ze plast soms in haar broek, maar volgens mij heb ik daar net de reden van ontdekt, ze gaat niet helemaal goed op de WC zitten en dan stroomt het over de bril (vaak zijn problemen bij kindjes vooral praktisch).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan ze niet wennen? Of plagen kinderen al op die leeftijd? Ik heb geen idee. In de hogere klassen kon dat wel heel akelige vormen aannemen, herinner ik me. We hadden tweemaal "een nieuwe". Die hadden het niet makkelijk.
Lower Dens klinkt goed, fijne productiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Z het volgende:
The Lower Dens DO, daar moet je eens naar luisteren (Twin-Hand Movement). Die Isolee doet me niet zoveel geloof ik.
Zo heet de hond van mijn zwager. Zijn katten heten Bootsy en Badu, naar Collins en Erykah.quote:
Alsof het plebs Bootsy Collins en Charles Mingus kent. Bovendien is Erykah niet echt muziek voor de upper class.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef Lienekien het volgende:
Het is meer van 'kijk mij eens met mijn muzieksmaak'.
Precies. Het plebs zegt het niks. Dat is juist het pretentieuze eraan. En je kind Mingus noemen is ook gewoon stom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alsof het plebs Bootsy Collins en Charles Mingus kent. Bovendien is Erykah niet echt muziek voor de upper class.
Als je een hond Mingus noemt is het pretentieus en als je een kind mingus noemt is het. Vreemde gedachtegang.
Onze poes heet trouwens Muis. zo heette ze al in het asiel en aangezien ze 13 was vonden we het zielig om haar anders te noemen. Anders hadden we haar Mevrouw genoemd.
Onze grootste wens is een kat met 3 poten die we dan Stompie noemen.
Wat heb je aan pretenties als niemand ze inziet? Ze leggen echt niet uit hoe ze aan de namen komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies. Het plebs zegt het niks. Dat is juist het pretentieuze eraan. En je kind Mingus noemen is ook gewoon stom.
En Muis is een uitstekende naam voor een kat. Elke dierenarts heeft er legio in de kaartenbak.
Stompie!quote:
De herkenning door slechts de elite.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat heb je aan pretenties als niemand ze inziet? Ze leggen echt niet uit hoe ze aan de namen komen.
Dan nogmaals: De ande kat het Badu, naar Erykah. Dat doet dan toch afbreuk aan die andere namen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De herkenning door slechts de elite.
Ja, dat kan ik niet helpen, natuurlijk. Feit blijft dat ik een hekel heb aan pretentieuze dierennamen. Niks mis met Poekie, Koos of Karel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan nogmaals: De ande kat het Badu, naar Erykah. Dat doet dan toch afbreuk aan die andere namen.
Ik ben dol op prententieuze dierennamen, waar moet je je status anders aan ontlenen?quote:
quote:Het isolement heeft mij gevormd naar zijn beeld en gelijkenis. De aanwezigheid van een ander --wie dan ook-- reduceert onmiddellijk mijn denkvermogen, en in gelijke mate als het contact met een ander bij een normaal iemand stimulerend werkt, is dat contact bij mij een contrastimulans, als dat gekunstelde woord tenminste houdbaar is ten overstaan van de taal. Wanneer ik alleen ben, ben ik in staat om honderden uitspraken te bedenken die overlopen van esprit, rappe antwoorden te geven op wat niemand heeft gezegd, flitsend het spel te spelen van een intelligente sociale omgang met niemand; maar dat alles verdwijnt op slag wanneer ik tegenover een fysiek ander kom te staan, dan verlies ik mijn intelligentie, kan ik niet meer behoorlijk praten en voel ik na een paar kwartier alleen nog maar slaap. Ja, van praten met mensen krijg ik slaap. Alleen mijn spectrale, gefantaseerde vrienden, alleen de gesprekken die zich in mijn dromen voltrekken, zijn werkelijk reëel en tastbaar, en de geest is in hen aanwezig als een beeld in een spiegel.
Guppen zijn natuurlijk ontzettend suf. Ik gok dat je allergisch bent voor katten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben dol op prententieuze dierennamen, waar moet je je status anders aan ontlenen?
Ik gaf mijn guppen ook juridische namen, of ik nummerde ze (4:19, 4:20, 4:21 en 4:22). Maar vooruit: ik noemde één visje D66, omdat ie niet goed wist of hij dood moest gaan of blijven leven.
Je kat Gizmo of Tijger noemen getuigt van weinig creativiteit. Die mensen minacht ik uiteraard.
quote:Voor de heidenen was de volmaakte mens de volmaaktheid van de bestaande mens; voor de christenen is de volmaakte mens de volmaaktheid van de niet bestaande mens; voor de boeddhisten is de volmaakte mens de volmaaktheid dat de mens niet bestaat.
De natuur is het verschil tussen de ziel en God.
Al wat de mens laat zien of uitdrukt is een opmerking in de kantlijn van een geheel uitgegomde tekst. Uit die opmerking leiden wij min of meer de betekenis af van de tekst die er had moeten staan, maar altijd blijft er twijfel en zijn er veel mogelijke betekenissen.
Je mag een hekel hebben aan pretentieuze dierennamen, maar ik vraag me af in hoeverre een dierennaam pretentieus is en in hoeverre je pretenties af kan lezen aan ankel de naamgeving.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet helpen, natuurlijk. Feit blijft dat ik een hekel heb aan pretentieuze dierennamen. Niks mis met Poekie, Koos of Karel.
quote:Twee dingen slechts heeft het noodlot mij gegeven: kasboeken en de gave om te dromen.
Dat was de andere optie. Hoe raad ik het zo, of wist ik het al? Je vindt katten zeker van die enge, glijerige beesten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:03 schreef Thisbe het volgende:
Als je met allergisch bedoelt dat ik een hekel heb aan katten, dan heb je gelijk Lienekien. Honden zijn coolerder.
Bovendien zijn guppen makkelijk, en kun je ook eens gewoon een week weg. Nu zijn ze dood helaas.
Jij probeert objectief vast te stellen of we iets als pretentieus kunnen beschouwen, terwijl ik probeer aan te geven dat het in dezen gaan om mijn subjectieve mening.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je mag een hekel hebben aan pretentieuze dierennamen, maar ik vraag me af in hoeverre een dierennaam pretentieus is en in hoeverre je pretenties af kan lezen aan ankel de naamgeving.
Pretenties gaan mijns inziens gepaard met gedrag. Een naam is pas pretentieus als je te pas en te onpas semi-nonchalant verteld hoe je aan die naam komt. Anders bestaat de mogelijkhied dat je de naam gewoon mooi vindt. Als je veel naar Jazz luister wordt dat beïnvloedt door jazzmuzikanten. Had hij naar country geluisterd, dan waren het misschien wel Dolly, Garth en Dixie geweest.
Is dat dan ook pretentieus, of niet omdat het country is?
Vervolgvraag; Is iedereen die naar jazz luistert in jouw ogen dan pretentieus?
Het kan me helemaal niks schelen, Thisbe. Maar het is zo toevallig het onderwerp van gesprek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Thisbe het volgende:
Mensen moeten zelf weten welke beesten ze als huisdier hebben, maar de heiligverklaring van hun beest moeten ze voor zich houden. Wat kan jou het schelen dat ik niet van katten hou?
Nou ja! Zo'n bewering is pas pretentieus. Zeg dan gewoon dat je er zelf geen reet aan vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, naar jazz luisteren vind ik ook vrij pretentieus. Ik geloof lang niet altijd dat mensen die dat doen jazz ook echt leuk vinden, maar meer denken dat ze het leuk moeten vinden.
Ik vind sommige jazz best leuk. We hebben bijv. drie (!) cd's van Miles Davis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja! Zo'n bewering is pas pretentieus. Zeg dan gewoon dat je er zelf geen reet aan vindt..
Ivan beheerst inmiddels: boe, woefwoef en mauw.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben voorstander van onomatopeïsche aanduidingen voor dieren. Blup. Mauw. Woef. Snuf. Tsjilp. Less is more, mensen.
En omdat jij jazz minder leuk vindt ga je er maar van uit dat mensen jazz leuk vinden omdat ze het leuk moeten vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind sommige jazz best leuk. We hebben bijv. drie (!) cd's van Miles Davis.
Nee, ik vind jazz en bijv. klassieke muziek typisch van die potentieel pretentieuze muzieksmaakkeuzes. Iets waar je lekker interessant mee voor de dag kan komen. Country leent zich daar nu eenmaal minder toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En omdat jij jazz minder leuk vindt ga je er maar van uit dat mensen jazz leuk vinden omdat ze het leuk moeten vinden.
Wat Ringo zegt, Beetje pretentieus en egeocentrisch ook.
Kan ook iets heel pretentieus hebben, ja. Als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind country nu typisch van die kijk-mij-eens-met-het-gewone-volk-meekunnen-muziek.
Mijn indruk is dat je het net een beetje te serieus neemt, allemaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind dit een beetje benauwende discussie. Ik hou er absolutt niet van om labeltjes aan mensen te hangen en daar riekt dit toch wel een beetje naar.
Ga je ook zitten scatten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Ringo het volgende:
Als ik naar jazz luister, zit ik vaak als een extatische spastische jostidrummer mee te jammen. Dan moeten er maar liever geen andere mensen meekijken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef Ringo het volgende:
Ik schud en zwaai vooral heel hard met mijn hoofd, heupen en armen.
Ik moet binnenkort maar weer eens langskomen om Ivan (en Lena) te adoreren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan beheerst inmiddels: boe, woefwoef en mauw.
Dat zou kunnen, maar ik hou echt niet van hokjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat je het net een beetje te serieus neemt, allemaal.
Nee, maar ik ben wel van mening dat je over het algemeen dingen uit meerdere hokjes meeneemt en niet uit 1 hokje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Gellius het volgende:
Toch raar eigenlijk, dat mensen zo panisch van hokjes worden. Zo uniek is iedereen nu ook weer niet.
Jouw kat heet Teringblubber?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Frollo het volgende:
Ik zeg lekker niet hoe mijn kat heet, want dan weet iedereen mijn wachtwoord.
En zit ik nu in het hokje van 'die plaatst mensen in hokjes'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik hou echt niet van hokjes.
Scatten is echt tof.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
SHIT WIL JE DIT WEGHALEN LIENEKIEN!1!!
Haha. Ja, en nu weer terug in je hok!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zit ik nu in het hokje van 'die plaatst mensen in hokjes'?
En dan keihard volhouden dat je zenuwachtig wordt van kinderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik moet binnenkort maar weer eens langskomen om Ivan (en Lena) te adoreren.
Wat is Het Onderwerp?quote:
Natuurlijk Gellius. Ik ben nu bezig met het dwingen van Zodiakk tot een huwelijk met drie kinderen. Binnenkort laat ik hem zien welke ring ik wil hebben.quote:
En mijn planten, en mijn globe, en mijn boekenkast, en mijn houten beeldje uit Indonesië, en de vormgeving van mijn keuken, en het slot op mijn voordeur, en de verlichting in mijn badkamer, en het gebrek aan stoelen in mijn slaapkamer, etc, etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb ook al de kleur op zijn muren ter discussie gesteld
Schuldig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef zodiakk het volgende:
En mijn planten, en mijn globe, en mijn boekenkast, en mijn houten beeldje uit Indonesië, en de vormgeving van mijn keuken, en het slot op mijn voordeur, en de verlichting in mijn badkamer, en het gebrek aan stoelen in mijn slaapkamer, etc, etc.
Dit kwam in het vorige topic ook al voorbij toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Gellius het volgende:
Thinking outside the box, Liene. Out of the box is volgens mij weer iets anders.
Ik heb het onlangs ergens gezien, dacht dat het hier was, maar kan het zo snel niet terug vinden. Ik dacht ook altijd dat het out of the box was, maar outside the box klinkt toch beter, al wil dat natuurlijk niet automatisch zeggen dat het dan goed is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:36 schreef Gellius het volgende:
Is dat zo? Ik had er wel laatst een meningsverschil over met iemand, maar dat was niet hier, dacht ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thinking_outside_the_boxquote:Thinking outside the box (sometimes erroneously called "thinking out of the box" or "thinking outside the square") is to think differently, unconventionally or from a new perspective.
Vooral niet aan sherry-drinkers begrijp ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind dit een beetje benauwende discussie. Ik hou er absolutt niet van om labeltjes aan mensen te hangen en daar riekt dit toch wel een beetje naar.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vooral niet aan sherry-drinkers begrijp ik.
Kan allebei. Er is wel een nuanceverschil: met 'thinking out-of-the-box' benadruk je het proces (van beweging uit conventionele kaders) meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Gellius het volgende:
Thinking outside the box, Liene. Out of the box is volgens mij weer iets anders.
Snap ik. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar 'outside the box'. Maar op Google krijg je veel meer hits voor 'thinking out of the box' dan voor 'thinking outside the box'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Gellius het volgende:
Misschien. Maar als 'out of the box' wil zeggen: ready-made; direct klaar voor gebruik; this router works out of the box, dan heb ik bij out-of-the-box-denken toch hele andere, eerder tegengestelde associaties dan bij outside-the-box-denken.
Gezocht: energieke self-starter zonder 9-5 mentaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef ShadyLane het volgende:
Het is in elk geval zo'n kreet die, in welke variant dan ook, in een personeelsadvertentie aangeeft dat je met 'n 'veel geschreeuw en weinig wol'bedrijf te maken hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens langskomen om Ivan (en Lena) te adoreren.
Dat kun je hem niet kwalijk nemen; Ivan at pindakaas op zijn bank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dan keihard volhouden dat je zenuwachtig wordt van kinderen.
Vergeet 'teamplayer met humor' niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef NoCigar het volgende:
Gezocht: energieke self-starter zonder 9-5 mentaliteit.
Ik geloof niet dat we ooit nog gezien hebben hoe je de hut uiteindelijk nou ingericht hebt, met alle Mad Men en Dexter invloeden en a rug that really ties the room together.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef zodiakk het volgende:
[..]
En mijn planten, en mijn globe, en mijn boekenkast, en mijn houten beeldje uit Indonesië, en de vormgeving van mijn keuken, en het slot op mijn voordeur, en de verlichting in mijn badkamer, en het gebrek aan stoelen in mijn slaapkamer, etc, etc.
Elke reden om een plaatje van een poesje te posten is een goede reden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik erken de fout, hoor. Het moest 'outside the box' zijn, hoewel ik ook geen grote liefhebber ben van dat soort speak.
Ik vond het trouwens een aardig plaatje over hokjes en katten.
Mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef Frollo het volgende:
Elke reden om een plaatje van een poesje te posten is een goede reden.
Maar ik neem die shit helemaal niet mee! Ik wil gewoon ruimte voor pampers, billendoekjes, eten en drinken en een setje back-upkleding. Die kleine vakjes zijn helemaal niet handig! En er zit niet eens een etui in voor kleding!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Gellius het volgende:
Vind je 'm onhandig? Ik zou niet willen zeggen dat het de beste uitvinding na gesneden brood is, maar hij is stevig en ik kan er alle nodige shizzle in kwijt, en dan heb je nog zijvakjes over voor tientallen tubes zinkzalf, pantserdoorborende kogels en pezdispensers.
Waar is die haak voor?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef Gellius het volgende:
Hm ja. We hangen 'm inderdaad nooit meer aan de kinderwagen, maar gewoon aan onszelf.
De entertainment value van wanneer Frolo de animatie ziet is al beloning genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef DO2 het volgende:
Goed beschouwd is dat geen plaatje, maar een reeks plaatjes.
Dus die magnetron kan je op je buik schrijven, beeer.
Aan de binnenkant! Bovenin!quote:
Ik vind hem stom. Kutnegers.quote:
Wacht maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was vergeten hoe weinig werk een baby is.
[ afbeelding ]
Ze weegt niks, slaapt het merendeel van de dag, ik hoef geen eten te bereiden en de luiers zijn nog bescheiden en stinken niet.quote:
Hij eet tenminste nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet haar 's nachts een paar keer voeden en verschonen, maar de afgelopen paar nachten sliep ze zelfs 5-6 uur achtereen.
Het is maar goed dat Ivan er is voor wat leven in de brouwerij. Die begint ineens de peuter uit te hangen. Hij gaat mokken als het eten te lang op zich laat wachten:
[ afbeelding ]
En hij stort zich dramatisch ter aarde als iets hem niet zint:
[ afbeelding ]
Hij kan gerust een tijdje zonder eten.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Het voorbeeldige gedrag van Lena, mag ik hopen?
Oh sorry, dan ben ik hier verkeerd. Ik wist niet dat dit de GC slowchat is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Wen er maar aan. Het mag hier overal over gaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Z het volgende:
Pastaborden? (mijn autocorrrectie maakt daar heel toepasselijk pasgeboren van) Ik vul een varkenshaas en pak 'm in.
Ik heb daarvoor inpaktouw gekocht, 80 meter zit er op zo'n rolletje om precies te zijn. Zou dat ooit opgaan?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh sorry, dan ben ik hier verkeerd. Ik wist niet dat dit de GC slowchat is.
Dat vraagt om een feestpoes, Frollo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef Frollo het volgende:
Gefeliciteerd en bovendien proficiat!![]()
Die kat wordt gewurgd. Bel de dierenpolitie!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lekker verhaal dan.
Dan is het zeker de nieuwe van Adele. Zoveel doorsnee zou ik ook niet vertellen.
Hokjesdenkert!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lekker verhaal dan.
Dan is het zeker de nieuwe van Adele. Zoveel doorsnee zou ik ook niet vertellen.
Uiteraard.quote:
Ik houd mij juist vandaag stikt aan mijn suikerdieet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hoofdpijn omdat ik van de suikers aan het afkicken ben.
Het is patat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Donderdag ongezond dag op het werk.
Moet nu bedenken wat ik bij het frietkot neem.
Ik neem sowieso een frietje diarree (Pindasaus en Joppiesaus)
Nu nog een snack.
Dank. Stukje paprika?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Thisbe het volgende:
Nee hoor Frollo, nu moet ik het echt oneens zijn met je, het is friet!
Gefeliciteerd Lienekien.
Zelfs al zou je het ironisch gebruiken, dan nóg blijft het een Volstrekt Verboden Woord.quote:
Pommes Frites.quote:
Van Nazareth, die bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |