POPquote:
Gheghe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
Wat is daar mee gebeurt dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had toen al flinke tieten.
Die zijn gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurt dan?
Gelukkig maar.quote:
Ging je ook naar d'Arc?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Frollo het volgende:
T-shirts van Prince, Joy Division of The Smiths, dat droeg ik.
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, maar ik kan toch niet alles maar altijd exact onthouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar daar hebben we het al eens over gehad, toch?
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Z het volgende:
Ik geloof dat de gemeente (nu pas) eist dat er een (echte) brandtrap komt.
Hmm, m'n ouders wonen pal achter d'Arc, dan had ik dat wel geweten ...? Maar misschien heb ik weer eens niet opgelet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.
Zullen we gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof dat d'Arc vorig jaar definitief is gesloten.
edit: Oh nee, dit jaar. 19 februari het eindfeest. Niet in d'Arc, maar in het Witte Theater.
http://www.d-arc.nl/
Och. Soms is het beter om het verleden het verleden te laten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |