Zouden wij elkaar kunnen kennen uit d'Arc, al is het maar van gezicht?quote:
Alsjeblieft geen 'waar we...'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef Z het volgende:
Ik vind het een stomme TT. Voor je het weet worden het titels als "LPT: Waar we blabla blabla-en", en daar ben ik tegen.
Hmm. Dan moet ik nadenken. Iedereen die hockeyde (bij Strawberries). En Michiel van der Velden schiet me zo te binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Frollo het volgende:
Dat zou zomaar kunnen. Ik kende zowat iedereen tot drie jaar boven of onder mij van naam. Durf je namen te noemen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen 'waar we...'
Daar gooi ik gewoon een slotje op, begin maar opnieuw
Waar we wachten op het slotje van AR.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik betrap me erop dat ik 'Daan' en 'Mathieu' al ouderwets vind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Gellius het volgende:
WG van zijn eerste volledige dag op het KDV gehaald. Ten behoeve van de naamsociologie: zijn dispuutsgenootjes heten Adriaan, Daan, Elias, Goos, Juno, Lode, Lola, Mattieu, Mingus, Noor, Pelle, Puck, Storm (...), Tobias en Teun.
Dat je al die namen kent! En 15, of dat over de hele week verspreid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Gellius het volgende:
WG van zijn eerste volledige dag op het KDV gehaald. Ten behoeve van de naamsociologie: zijn dispuutsgenootjes heten Adriaan, Daan, Elias, Goos, Juno, Lode, Lola, Mattieu, Mingus, Noor, Pelle, Puck, Storm (...), Tobias en Teun.
Tja, sport interesseerde me niet zo en ik zou ook niet weten wie er hockeyde. Pieter-Anne Schaafsma of Loes Schaafsma wellicht?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Z het volgende:
[..]
Hmm. Dan moet ik nadenken. Iedereen die hockeyde (bij Strawberries). En Michiel van der Velden schiet me zo te binnen.
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op schoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Gellius het volgende:
Die staan in het 'hand-in-hand boekje'. Da's over de hele week verspreid hoor.
Linkse indoctrinatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Gellius het volgende:
Die staan in het 'hand-in-hand boekje'. Da's over de hele week verspreid hoor.
Dat komt echt wel goed, hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Z het volgende:
[..]
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op school [ afbeelding ]
Kan ze niet wennen? Of plagen kinderen al op die leeftijd? Ik heb geen idee. In de hogere klassen kon dat wel heel akelige vormen aannemen, herinner ik me. We hadden tweemaal "een nieuwe". Die hadden het niet makkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Z het volgende:
[..]
Ah. Met m'n dochtertje wil het nog niet echt lukken op school [ afbeelding ]
IJshockey.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef Gellius het volgende:
Puck is nog leuk voor een peuter. Als het een liefdevolle verkorting is. Maar waar moet je op volwassener leeftijd soelaas zoeken als je echt alleen maar Puck heet? Het is eigenlijk kort voor... wat? Patricia?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga er achteraan, Z.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Z het volgende:
The Lower Dens DO, daar moet je eens naar luisteren (Twin-Hand Movement).
In 't geheel niet? Of 't nieuwe album?quote:Die Isolee doet me niet zoveel geloof ik.
Ze is te eigenwijs, in combinatie met wennen. En ze plast soms in haar broek, maar volgens mij heb ik daar net de reden van ontdekt, ze gaat niet helemaal goed op de WC zitten en dan stroomt het over de bril (vaak zijn problemen bij kindjes vooral praktisch).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan ze niet wennen? Of plagen kinderen al op die leeftijd? Ik heb geen idee. In de hogere klassen kon dat wel heel akelige vormen aannemen, herinner ik me. We hadden tweemaal "een nieuwe". Die hadden het niet makkelijk.
Lower Dens klinkt goed, fijne productiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Z het volgende:
The Lower Dens DO, daar moet je eens naar luisteren (Twin-Hand Movement). Die Isolee doet me niet zoveel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |