Hey Xeno: Huizenmarkt # 100; JUBILEUM! gem. daling = 0.06 % (~150 ¤) per deelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bang dat door zeepbel zijn blog je paleisje in waarde gaat dalen Whuzz
Waarop Whuzz vanonder zijn warme vacht tegen Scorpie zegt:quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef xenobinol het volgende:
[ afbeelding ]
Whuzz en Scorpie gebroederlijk op de dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarop Whuzz vanonder zijn warme vacht tegen Scorpie zegt:
Jij denkt zodra er een schaap in het spel is als eerste aan sexquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Terrorizer het volgende:
Deze snap ik niet.
Hebben ze sex met elkaar gehad?
Oh sorry, ik dacht aan samen van onder de dekens (=vacht).quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij denkt zodra er een schaap in het spel is als eerste aan sex![]()
First of all, je mag je eigen geld uitgeven. Het uitgeven van geld is wel aan bepaalde voorwaarden verbonden waarop DNB toezicht houdt:quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:58 schreef xenobinol het volgende:
Maar wie zijn de banksters die mijn geld stelen? Heb ik daar voor gekozen? Zijn deze mensen door het volk gekozen? Nee... het zijn criminelen die de hele wereld in hun houdgreep houden. Waarom mag ik niet mijn eigen geld uitgeven?
Toen werden de kosten gedekt door andere (niet transparante) wijzen van innen. Bijvoorbeeld rente pakken in de tijd dat een overschrijving duurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, probeer je loon maar eens handje contantje te krijgen zoals vroeger. Banken hebben een prima positie, er zijn weinig alternatieven en elk jaar rekenen ze allemaal meer kosten, terwijl er steeds minder mensen nodig zijn als vroeger om hetzelfde werk uit te voeren. ERn toen rekenden ze niets.
Ik zeg doen. Kan ik lekker rustig over de weg kachelen. Wat een plezier zal dat opleverenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Haal voor de fun eens alle auto's van de weg die niet gekocht zijn van eigen geld. Is het fileprobleem in 1 klap opgelost en houden we nog genoeg rijstroken over om te rolschaatsen.
Dat hadden we al gezien, anders had je nooooit tijd gehad om deze topic reeks vol te spammenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daar kun je met de meeste werkgevers prima afspraken over maken hoor... het is nou niet bepaald zo dat ik keurig mijn 8 uurtjes per dag draai. Je spreek met elkaar targets af en die kom je gewoon na... that's the deal
Iemand moet de wereld toch beschermen tegen de bankstersquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat hadden we al gezien, anders had je nooooit tijd gehad om deze topic reeks vol te spammen
Of heb je soms een uitkering Xeno?
Kannibaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nou dat klopt wel. Ik liet gisteren 2 patat-kapsalon bezorgen en was 20 euro kwijt. Dat is meer dan mijn woning per dag aan hypotheek kost.![]()
Wat een geblaat maar weerquote:
Jip en dan via banksparen hetzelfde rentetarief krijgen dat je betaald. De HRA is dan pure winst!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Terrorizer het volgende:
Ik zou nog meer lenen. Krijg je meer HRA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |