abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:18:48 #151
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92228812
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ja, jij.

Ik vind overigens dat de woonbond ook maar vaker de media moet gaan opzoeken.
Ik ben niet van de VEH, de NVM of de Rabobank. En ik probeer ook geen huurders over te halen om te gaan kopen. Tsk. Iemand moet toch mijn HRA bekostigen?
Ik ben wél tegen scheefhuren. Ik vindt dat scheefhuurders in de vrije sector moeten gaan huren. Ze mogen van mij ook gaan kopen hoor, maar dat is helemaal hun keus en het zal mij een rotzorg zijn.

Maar goed, ik ben ook tegen overdrachtsbelasting, vóór geleidelijke afschaffing van de HRA, vóór afschaffing van koopsubsidies en startersleningen, enz enz. Ik ben volledig voor een gezonde huizenmarkt met eerlijke kansen voor rijk en arm. Maar het liefst zonder dat er mensen financieel aan kapot gaan, zoals lui als zaadbal het liefst zouden zien :')

Ik ga er iig geen blog over openen :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Whuzz op 02-02-2011 16:25:29 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_92229222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben wél tegen scheefhuren. Ik vindt dat scheefhuurders in de vrije sector moeten gaan huren. Ze mogen van mij ook gaan kopen hoor, maar dat is helemaal hun keus en het zal mij een rotzorg zijn.

:D, ik huur lekker verschrikkelijk scheef, and im loving it. O-)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92230521
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:D, ik huur lekker verschrikkelijk scheef, and im loving it. O-)
Vieze parasiet !
pi_92230614
quote:
8s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vieze parasiet !
Waarom? Waarom mag ik geen geodkope woning betrekken? Ik ben amper thuis, vooral in de weekenden ben ik meestal weg. Ik stel heel weinig eisen aan een woning en ik geef mijn geld liever uit aan weekendjes weg. :D
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92231885
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik kon het niet laten hier een associatie met jou te leggen, Xeno
Ik hoef geen revolutie te veroorzaken dat doen de marktpartijen wel voor mij. Simpelweg omdat degene die in staat waren de boel in goede banen te leiden dat verzaakt hebben en zich te goed gedaan hebben aan alle toxische middelen die er beschikbaar waren >:O
Hebzucht en decadentie zijn de veroorzakers van dit falende systeem w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_92232034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Whuzz het volgende:
Laten we beginnen om ipv 5% iets van 30% huurverhoging voor scheefhuurders te doen. Dan gaan die allemaal op zoek naar een koopwoning en komen hun huizen vrij voor mensen die het nodig hebben. Klaar! :)
Je moet ze wel de kans geven om een ander huis te vinden he....

Dus gewoon 5%. Per kwartaal. En dat maximaal 30 jaar lang, net als de HRA. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_92232201
quote:

Omdat jezelf jaren in de vrije sector hebt gehuurd moeten anderen dat dus ook maar gaan doen :')
Beetje hypocriet vind je niet? Zelf HRA lurken (een veelvoud van de subsidies die WBV krijgen) maar wel vinden dat anderen zitten te parasiteren _O-

quote:
Maar goed, ik ben ook tegen overdrachtsbelasting, vóór geleidelijke afschaffing van de HRA, vóór afschaffing van koopsubsidies en startersleningen, enz enz. Ik ben volledig voor een gezonde huizenmarkt met eerlijke kansen voor rijk en arm. Maar het liefst zonder dat er mensen financieel aan kapot gaan, zoals lui als zaadbal het liefst zouden zien :')
Het probleem is dat het uitrekken van de klap alleen maar zal leiden tot nog meer regulering en overheidsbemoeienis.
I'll sing you a lullaby.
pi_92232333
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom? Waarom mag ik geen geodkope woning betrekken? Ik ben amper thuis, vooral in de weekenden ben ik meestal weg. Ik stel heel weinig eisen aan een woning en ik geef mijn geld liever uit aan weekendjes weg. :D
Scheefhuren is een term bedacht door jaloerse bankslaven die vinden dat ze moesten kopen omdat de wachtlijsten voor een huurwoning te lang waren :')
Niemand heeft ze gedwongen in de vrije sector te gaan huren... maar dat was je geld over de schutting smijten tot 2007. Tegenwoordig kan het wel eens het beste zijn wat je ooit over de schutting gegooid hebt :D
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:29:28 #159
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92232932
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef xenobinol het volgende:
Omdat jezelf jaren in de vrije sector hebt gehuurd moeten anderen dat dus ook maar gaan doen :')
Nee, ik vind dat ze dat moeten gaan doen omdat er mensen zijn die wél in die sociale woningen thuishoren. Heeft met mij verder niets te maken, want ik heb lekker een koophuis en heb van die hele huurcellen crisis geen last meer :D

quote:
Beetje hypocriet vind je niet? Zelf HRA lurken (een veelvoud van de subsidies die WBV krijgen) maar wel vinden dat anderen zitten te parasiteren _O-
Yup. Ik ben hypocriet, jij bent parasiet. Ik krijg HRA en jij lekker niet *O* :D _O-

quote:
Het probleem is dat het uitrekken van de klap alleen maar zal leiden tot nog meer regulering en overheidsbemoeienis.
Prima, die bemoeienis gaat de goede kant op voorlopig. 5% extra bemoeienis tot zover ;)
pi_92233283
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Whuzz het volgende:

Nee, ik vind dat ze dat moeten gaan doen omdat er mensen zijn die wél in die sociale woningen thuishoren. Heeft met mij verder niets te maken, want ik heb lekker een koophuis en heb van die hele huurcellen crisis geen last meer :D

Wie hoort er thuis in een sociale woning? Kennelijk alle grootschuldbezitters met hun leensubsidie? Men noemt het sociaal beleid maar ik noem het asociaal en debiel.
Als onze overheid zich tot doel had gesteld om voor elke burger betaalbare huisvesting te realiseren dan hadden we geen problemen gehad op de woningmarkt.
Maar het is de invloed van de vastgoedmaffia en de banken op corrupte politici die er een gedrocht van gemaakt hebben :X
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:40:20 #161
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92233472
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef xenobinol het volgende:
Wie hoort er thuis in een sociale woning? Kennelijk alle grootschuldbezitters met hun leensubsidie?
Nee. Moeders met kinderen die heel hard moeten werken en dan net genoeg geld hebben om een sociale huurwoning te kunnen betalen, maar noodgedwongen op een mini-flatje in de vrije sector zitten omdat Xeno het vertikt om een normaal bedrag voor een woning te betalen.

quote:
Men noemt het sociaal beleid maar ik noem het asociaal en debiel.
Inderdaad. Vrij asociaal richting die moeder. Doe er wat aan Xeno!
En daarnaast ben ik voorstander van HRA afschaffen, dus niets hypocriets aan....

quote:
Als onze overheid zich tot doel had gesteld om voor elke burger betaalbare huisvesting te realiseren dan hadden we geen problemen gehad op de woningmarkt.
Daar zijn ze dan ook mee bezig en daarom ga jij alvast 5% meer betalen. Kut voor je, maar wel eerlijk :)

quote:
Maar het is de invloed van de vastgoedmaffia en de banken op corrupte politici die er een gedrocht van gemaakt hebben :X
Dus de vastgoedmaffia verplicht jou om misbruik te maken van ons sociale stelsel? Lekker makkelijk afschuiven zo Xenotje... :N
pi_92233510
Je bent een miet,
Je bent een parasiet,
Je bent een miet en een parasiet, als je van huursubsidie geniet!
Lekker scheefhuren wat een feest,
Maar die arme gezinnen zijn er geweest,
Je houdt als scheefhuurder een huis bezet,
Voor Jan met de Pet!
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:32:38 #163
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_92235784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef Scorpie het volgende:
Je bent een miet,
Je bent een parasiet,
Voor Jan met de Pet!
Wat een gejank vandaag.
pi_92236411
quote:
Je bent een miet,
Je bent een parasiet,
Voor Jan met de Pet!
Ik krijg geen hoersubsidie :(
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:48:14 #165
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92236480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik krijg geen hoersubsidie :(
Scheefhuren is ook verkapte huursubsidie. Net als HRA. Moeten we allemaal vanaf dus!
pi_92236579
quote:
Je bent een miet,
Je bent een parasiet,
Voor Jan met de Pet!
Ik krijg ook geen huursubsidie vuile HRA subsidiehoer dat je bent :(
I'll sing you a lullaby.
pi_92236696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Scheefhuren is ook verkapte huursubsidie. Net als HRA. Moeten we allemaal vanaf dus!
klopt, maar de overheid is de schuldige in deze. Die moet zorgen dat er goedkope woonruimte is voor IEDEREEN. En als mensen graag een groot huis willen bezitten moeten ze dat kopen zoals je al je eigen bezit koopt, van EIGEN geld. Maar koophuizen zullen dan ook een stuk goedkoper worden als er voor iedereen een goedkope huurwoning voorradig is ( en nee je hoeft niet voor iedereen een goedkope huurwoning te bouwen. het gaat om een bepaald percentage op de bevolking en dat is momenteel veel te laag)
pi_92236725
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Total bull shit natuurlijk, vooral als je beseft dat de oplossing van de VVD is om meer huur te gaan vragen terwijl de enige juiste optie is om voldoende woning bij te bouwen. Maar dat is natuurlijk slecht nieuws voor de vastgoedmaffia en de banksters, gaat dus niet gebeuren. Je begint misschien wel een beetje te begrijpen waarom ik voorstander ben van een ineenstorting van het systeem :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92237212
quote:
Bang dat door zeepbel zijn blog je paleisje in waarde gaat dalen Whuzz :*
I'll sing you a lullaby.
pi_92237253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
En als mensen graag een groot huis willen bezitten moeten ze dat kopen zoals je al je eigen bezit koopt, van EIGEN geld.
Wat een onzin. Als iemand een hypotheek afsluit betaald hij daar extra voor. Van zijn eigen geld.

Haal voor de fun eens alle auto's van de weg die niet gekocht zijn van eigen geld. Is het fileprobleem in 1 klap opgelost en houden we nog genoeg rijstroken over om te rolschaatsen.
pi_92237341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef xenobinol het volgende:
Bang dat door zeepbel zijn blog je paleisje in waarde gaat dalen Whuzz :*
Zolang hij/zij zich hier nog iedere keer onsterfelijk belachelijk maakt met zijn quasi psychologische knip en plakwerk zit dat er niet in.

Je moet het maar durven om bij zulke reacties je weblog te vermelden. :D
pi_92238077
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Wat een onzin. Als iemand een hypotheek afsluit betaald hij daar extra voor. Van zijn eigen geld.
HRA? Eigen geld? Gewoon ordinaire belastingontduiking :7

quote:
Haal voor de fun eens alle auto's van de weg die niet gekocht zijn van eigen geld. Is het fileprobleem in 1 klap opgelost en houden we nog genoeg rijstroken over om te rolschaatsen.
Als al die leenkneuzen nu eens gaan sparen voor een auto dan kan ik weer eens normaal doorrijden :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92238153
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Zolang hij/zij zich hier nog iedere keer onsterfelijk belachelijk maakt met zijn quasi psychologische knip en plakwerk zit dat er niet in.

Je moet het maar durven om bij zulke reacties je weblog te vermelden. :D
Je bent er gewoon nog niet klaar voor.... later vertel je tegen je kleinkinderen dat er een weblog was dat je de ogen geopend heeft het hete www.huizenmarkt-zeepbel.nl ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_92238868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef xenobinol het volgende:
HRA? Eigen geld? Gewoon ordinaire belastingontduiking :7
Nope. Gewoon een volstrekt legale aftrekpost

quote:
Als al die leenkneuzen nu eens gaan sparen voor een auto dan kan ik weer eens normaal doorrijden :)
Nee, dan sta je iedere keer in de file omdat er weer een slechte kwaliteit huurauto pech heeft.
pi_92239003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef xenobinol het volgende:
Je bent er gewoon nog niet klaar voor.... later vertel je tegen je kleinkinderen dat er een weblog was dat je de ogen geopend heeft het hete www.huizenmarkt-gezemel.nl ^O^
Ik denk eerder dat ik ze dan tegen die tijd zou moeten vertellen dat Opa helaas geen geld heeft voor een kadootje omdat Opa 1400,- huur per maand moet betalen aangezien Opa de fout heeft gemaakt om af te gaan op een weblog i.p.v. gezond verstand. En dat Opa daar de rest van zijn leven voor moet boeten. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')