Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze willen rechten, geen kindjes (ja, er zijn vast ook wel vrouwen bij de demonstratie
)
Heb je over 9 maanden toch 3 miljoen demonstranten......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze willen rechten, geen kindjes (ja, er zijn vast ook wel vrouwen bij de demonstratie
)
Op Ned 1 andere live beelden dan op AJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt AJ niet op staan? Of heeft de NOS een ander camera standpunt?
Nou, ik hoop niet dat de demonstraties ZO lang gaan durenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?
Het plein heet Mydan Tahrirquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
NRC heeft em nu ook door .. 1:20 NRC Live:
Ik denk dat Al Arabiya English het Tahrir plein bedoelde met 'midan square'.
LOL
Ik hoop het voor de Egytenaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe langer dit duurt, hoe meer hij ook gedwongen gaat worden door andere landen.
was volgens mij beeld van AJE ???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Op Ned 1 andere live beelden dan op AJ
Ik zit op m'n werk, hier hebben we alleen kabelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt AJ niet op staan? Of heeft de NOS een ander camera standpunt?
Soms wel, soms niet.... ze wisselen verschillende live beelden steeds afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was volgens mij beeld van AJE ???
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat worden de spelers gehuldigd?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, hier hebben we alleen kabel
klopt hij zei net van reuters staatstv en aljazeera en andere zenders... alleen elke x dat ik kijk , zag ik AJE ( moet ik omkijken tv staat achter mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.... ze wisselen verschillende live beelden steeds af
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Het lijkt erop dat de NOS heeft mee gelezen hoe wij dacht over de Nederlandse Media.
Ze gaan nu schakelen tussen verschillende live beelden en volgen verschillende media.
Dat is wel wat anders dan 1 soort bericht verkondigen die totaal de plank mis slaat
& de reactie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.
Dat geloof ik graag, zou het ook wel willen zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wie heeft b.t.w. ook gezien toen AJE zijn camera even over het plein liet gaan ( verschoof, 10 min ongeveer geleden ) liet duidelijk zien dat het beeld wat je ziet nog geen kwart is van het aantal mensen ...
Meen je dit echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |