Ze is absoluut gek op mij, zeker weten. En ze heeft ook meerdere keren benadrukt dat ze me waardeert om wie ik ben. Ze vindt het fijn om met iemand te zijn die niet alleen heel anders is dan haar qua karakter, maar ook qua interesses en denkbeelden. Dat kan haar wereld verrijken en haar scherper maken. Dat heeft ze nog eens erg duidelijk benadrukt na onze "grote" ruzie vorige maand. Bizar dat ik zelfs na dat gesprek nog steeds niet kan/wil inzien dat het gewoon zo is en ik dat ook gewoon moet aannemen. De huidige omstandigheid speelt daar zeker een rol in, omdat al mijn negatieve gevoelens weer komen bovendrijven. Ook het feit dat ze me na 2,5 jaar samen nog steeds overrompelt met zichzelf en haar leuke en soms irritante dingetjes speelt een rol. Ik was tot haar komst in mijn leven gewend aan het lopen van blauwtjes na hopeloze vormen van verliefdheid. Ik had de hoop opgegeven tot ik haar ontmoette. Mijn eerste date met haar geldt als de mooiste dag van mijn leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Suesse het volgende:
- Na het lezen van het hele verhaal: jamaar, je vriendin wil zo graag weten hoe het met je gaat, toont interesse, is bezorgd... als ik het zo lees is ze hartstikke gek op je!
- Ondertussen dacht ik: door alle onzekerheden en door zijn verliefdheid ben je gewoon verblind, je ziet wat je wil zien en daardoor kun je nooit zien wat er écht is, namelijk liefde die door de miscommunicatie tussen jullie (wat weer wordt veroorzaakt wordt door die blindheid waar ik het over heb) vertroebeld is.
Als ik dingen voor me zie, lijkt het in mijn hoofd net een oscar-waardige Universal-productie met alle bijbehorende soon-to-be-popular quotes en allerlei special effects. Uiteindelijk verwacht ik ook dat dingen zullen lopen zoals ik ze voor me zie. In de praktijk loopt het uiteindelijk altijd anders. Ik heb soms grote moeite met wat er op dat moment gebeurt. Ik ga me irriteren, negatieve gedachten en denkbeelden krijgen en reflecteer dat uiteindelijk op haar. Ja, ook op dat punt mag ik een hoop veranderen. Mijn verwachtingspatronen van de afgelopen 2,5 jaar lijken in veel opzichten op de teksten in die lovesongs en happy endings in die romantische films die ik vroeger als leidraad gebruikte. Ik denk dat het hoog tijd word dat ik inzie dat het leven vol plotwendingen zit, en mijn verwachtingspatroon op een laag pitje moet houden. Niet gelijk doemdenken, maar het gewoon zn vrije loop laten. Het kan vriezen, het kan dooien......quote:
Voor mijn gevoel is het voortbestemd. Aan de andere kant had ik vroeg of laat sowieso wel moeten weten dat ik naar een verklaring moest zoeken voor mijn gedrag en buien op dit moment. Ik begon gek te worden van het feit dat ik mezelf zo gek maakte. Ik denk dat ik een zetje in de juiste richting nodig had. Onbewust heeft mijn vriendin me die gegeven, door voor 2 maanden te vertrekken.....ze heeft wat sporen achtergelaten, maar zoals ik me op dit moment begin te voelen kan ik er wellicht toch in slagen die sporen te wissen. In de zin van: het een plaats geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Suesse het volgende:
- Wat goed dat je je er al zo bewust van bent, en dat je goede inzichten hebt. Ik denk ook dat dit iets is wat je moest overkomen.
Dit raakte me toen ik het las. Je beschrijft mijn hele bovenstaande bestseller in slechts een paar zinnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Suesse het volgende:
- Je kijkt tegen je vriendin op, je bent jaloers op haar omdat je zo zou willen zijn als zij is. Weer herkenbaar. Ik heb dat dus ook een beetje met mijn vriend, zoals je misschien wel hebt gelezen. Wat je nu doet is jezelf afwijzen. Maar wat je ook al aan het doen bent is leuke dingen doen, enz. Dat is heel goed. Probeer ook meer jezelf te zijn. Ik zie iemand vertellen die totáál niet zichzelf is. Ben je bang om jezelf te zijn, bang voor de reacties van je vriendin/anderen daarop? Niet bang zijn, express yourself. Het zal bevrijdend aanvoelen, echt!
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben daar nog eens over gaan nadenken. En het zal alleen maar averechts werken. Dat heeft ze niet verdiend want ze wil juist contact met mij maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Surfergirl het volgende:@ Flylib
Goede inzichten maar je pakt het verkeerd aan tov haar, ga haar niet negeren want daar stoot je haar mee af. Je bent goed bezig aan jezelf, maar je hoeft haar niet zo aan de kant te zetten zoals je nu doet.
Je bent gewoon zo overrompeld omdat dit dus de eerste keer is dat het wederzijds is. En tegelijkertijd ben je zo onzeker, en daardoor kijk je ook nog eens tegen haar op. Maar wat het ook is: liefde!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Flylib het volgende:
[..]
Ze is absoluut gek op mij, zeker weten. En ze heeft ook meerdere keren benadrukt dat ze me waardeert om wie ik ben. Ze vindt het fijn om met iemand te zijn die niet alleen heel anders is dan haar qua karakter, maar ook qua interesses en denkbeelden. Dat kan haar wereld verrijken en haar scherper maken. Dat heeft ze nog eens erg duidelijk benadrukt na onze "grote" ruzie vorige maand. Bizar dat ik zelfs na dat gesprek nog steeds niet kan/wil inzien dat het gewoon zo is en ik dat ook gewoon moet aannemen. De huidige omstandigheid speelt daar zeker een rol in, omdat al mijn negatieve gevoelens weer komen bovendrijven. Ook het feit dat ze me na 2,5 jaar samen nog steeds overrompelt met zichzelf en haar leuke en soms irritante dingetjes speelt een rol. Ik was tot haar komst in mijn leven gewend aan het lopen van blauwtjes na hopeloze vormen van verliefdheid. Ik had de hoop opgegeven tot ik haar ontmoette. Mijn eerste date met haar geldt als de mooiste dag van mijn leven.Dit keer was het eindelijk raak, maar 2,5 jaar later voel ik me nog steeds zo verward. Ik ben gewoon een heel moeilijk hoopje mens...geef ik eerlijk toe
Oh, dit is echt zo herkenbaar. Zowel jij als ik kunnen ons een ongeluk visualiseren. Je wil graag zien wat je aan de binnenkant van je ogen ziet, of je wil juist niet zien (bijvoorbeeld dat je vriend(in) vreemdgaat, en dat je dat voor je ziet) wat je gedachten je laten zien. En dat is het 'm: je gedachten laten je/ons iets zien. Daardoor is het nog moeilijker om die gedachten te negeren. Althans, zo gaat het er in mijn hoofd aan toe.quote:Als ik dingen voor me zie, lijkt het in mijn hoofd net een oscar-waardige Universal-productie met alle bijbehorende soon-to-be-popular quotes en allerlei special effects. Uiteindelijk verwacht ik ook dat dingen zullen lopen zoals ik ze voor me zie. In de praktijk loopt het uiteindelijk altijd anders. Ik heb soms grote moeite met wat er op dat moment gebeurt. Ik ga me irriteren, negatieve gedachten en denkbeelden krijgen en reflecteer dat uiteindelijk op haar. Ja, ook op dat punt mag ik een hoop veranderen. Mijn verwachtingspatronen van de afgelopen 2,5 jaar lijken in veel opzichten op de teksten in die lovesongs en happy endings in die romantische films die ik vroeger als leidraad gebruikte. Ik denk dat het hoog tijd word dat ik inzie dat het leven vol plotwendingen zit, en mijn verwachtingspatroon op een laag pitje moet houden. Niet gelijk doemdenken, maar het gewoon zn vrije loop laten. Het kan vriezen, het kan dooien......
Ik geloof er heilig in dat alles in het leven voorbestemd is. Natuurlijk ligt niet elke seconde van je leven vast, maar je wordt geboren omdat je bepaalde dingen moet leren in het leven. Dit is iets wat wij moeten leren. Dit is voor jou dan wel je eerste relatie, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Het is iets wat in je zit en wat een 'zwak' punt is. Dat komt er op een gegeven moment uit. Relaties (in welke vorm dan ook) zijn onze leerscholen. Zie dit 'zwaktepunt' van jou wat je nu hebt ontdekt daarom als iets positiefs, als een cadeau. Zowel jouw vriendin als mijn vriend, ex-vrienden en ex-vriendinnen, komen in je leven om je iets te leren. De een doet daar een paar relaties over, de ander één. Je zal net zo lang met je probleem geconfronteerd worden totdat je inziet dat je er aan moet werken. Net als Surfergirl heb ik hiervoor een relatie gehad waar dat al tot uiting kwam, en toen ik tot dat inzicht kwam ging het uit. Vervolgens kwam ik mijn vriend tegen, die overigens veel sterker en evenwichtiger is dan mijn ex (en mij dus aankan met mijn buien), en bij hem kan ik wat ik geleerd heb in de praktijk brengen. Ik ben echt ontzettend blij dat hij er is, hij mij dit laat inzien en ik het inzie. Maar ook aan de 'relaties' hier in dit topic heb ik vreselijk veel. Jullie zijn absoluut de doorslaggevende factor!quote:Voor mijn gevoel is het voortbestemd. Aan de andere kant had ik vroeg of laat sowieso wel moeten weten dat ik naar een verklaring moest zoeken voor mijn gedrag en buien op dit moment. Ik begon gek te worden van het feit dat ik mezelf zo gek maakte. Ik denk dat ik een zetje in de juiste richting nodig had. Onbewust heeft mijn vriendin me die gegeven, door voor 2 maanden te vertrekken.....ze heeft wat sporen achtergelaten, maar zoals ik me op dit moment begin te voelen kan ik er wellicht toch in slagen die sporen te wissen. In de zin van: het een plaats geven.
Ik ben blij en voel me haast vereerd dat ik je hiermee raakquote:Dit raakte me toen ik het las. Je beschrijft mijn hele bovenstaande bestseller in slechts een paar zinnen![]()
Inderdaad. Ik kijk tegen haar op. Ze heeft eigenschappen die ik zelf niet heb, en soms mis.
Vroeger had ik veel denkbeeldige vrienden en een denkbeeldige vriendin. In mijn denkbeeldige vriendenkring was ik een heel ander mens; Spontaan, zelfverzekerd en vriend van iedereen. Mijn denkbeeldige vriendin was precies zo, en het klikte op alle gebieden.
De band met mijn denkbeeldige vrienden is intussen verwaterd, ik heb ze niet meer nodig in mijn leefwereldje. Maar wat nog belangrijker is: die denkbeeldige vriendin is overgegaan in een echte vriendin; en zij matcht met alle kenmerken die mijn denkbeeldige vriendin ook had. Tussen mij en mijn denkbeeldige vriendin is het al 2,5 jaar over, ik kon beter krijgen![]()
Ik durf best mezelf te zijn bij haar. Ik durf vanalles tegen haar te zeggen, ik durf emotioneel te zijn, damn...ik durf zelfs scheten te laten waar zij bij is (ook al waardeert ze dat doorgaans niet echt) Maar doordat ik me soms zo anders voel dan anderen op sommige gebieden heb ik de neiging mezelf op te sluiten in mijn eigen wereldje. Gevolg: zelfs na al die tijd kent ze me helaas nog steeds niet goed genoeg. En dat heb ik allemaal aan mezelf te danken. Fuck....wat kan een leerproces soms zo eenvoudig zijn. Ik moet meer denken, minder piekeren.
Dit leerproces zal zoals eerder gezegd niet in 3 tellen voltooid zijn. Ik zal het ongetwijfeld aan mijn hart voelen als ik weer van die gelukkige foto's en berichten van haar zie vanuit India. Maar ik probeer mijn best te doen gelukkig te zijn voor haar, zoals zij gelukkig is voor mij als ik iets moois bereik. Ik zal ongetwijfeld gevoelens van jaloezie krijgen als ik zie/lees hoe leuk ze het heeft met haar medevrijwilligers en met de locals.
Ik moet maar gewoon inzien dat die mensen haar nu vormen, en dat ze over 2 maanden weer helemaal de mijne is als vanouds, al verwacht ik wel dat ook zij wel wat veranderingen doormaakt en op bepaalde gebieden anders naar dingen is gaan kijken. Een verblijf in India kan nogal wat indruk maken, getuige de ervaringen van kennissen, collega's en familieleden. Enige binding had ze sowieso al. Ik ben zelf van Hindoestaanse komaf, dus ze kende bepaalde culturele dingetjes al dankzij mij en mijn familie.....
Maar ja....waar een wil is, is een weg. Ik ga niet langer piekeren, maar gewoon doen. Ik merk aan mezelf dat ik me nu al stukken beter voel dan 2 dagen geleden. Ik schraap langzaam maar zeker de energie en de wilskracht bij elkaar om haar een gezonde plaats in mijn leven te geven en mezelf de ruimte te geven me te richten op de dingen die echt belangrijk zijn voor mij: studie, rijbewijs, werk.....en uiteraard mijn globetrotterdingetjes over 2 maanden![]()
Het is overdreven om te zeggen dat ik me herboren voel. Maar ik voel me wel een stuk leger en beter, en heb inzicht gekregen....poehee, soms kan ik best rationeel zijn. In ieder geval een fijn vooruitzicht voor het sociale weekendje wat ik voor de boeg heb
Yep, klopt helemaal. Zo heb je het nooit gehad, en zo is het er ineens. Het blijft een vreemde gewaarwording. Veel van mijn angsten komen voort uit het idee dat ze op me afknapt, me verlaat, ik het moeilijk vind haar zomaar haar eigen gang te laten gaan enzovoort. Dat er van geen van die punten nog sprake is en ze een leuke tijd kan hebben zonder mij maar me toch kan missen, is in mijn belevingswereld gewoon raar, maar vanuit een realistische kijk gewoon hartstikke mooi en iets om te koesteren. Ik denk te vaak na over eventuele gevolgen van zo'n negatieve uitwerking, vooral nu. Ik vraag me dan af: zal ze veranderen? Zal ze mij vanuit een ander (negatief) oogpunt gaan bekijken? Gaan we uiteindelijk als slechts vrienden door zuidoost Azië reizen? Ik probeer mijn best te doen niet na te denken over zulke uitwerkingen en het gewoon zn vrije loop te laten. Of het nou positief of negatief is; je kunt niet je eigen belevingswereld volledig praktiseren. Het loopt zoals het loopt. En hoe moeilijk het ook is...ik moet dat gewoon onder ogen komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Je bent gewoon zo overrompeld omdat dit dus de eerste keer is dat het wederzijds is. En tegelijkertijd ben je zo onzeker, en daardoor kijk je ook nog eens tegen haar op. Maar wat het ook is: liefde!Misschien is het je angst dat ze een keer bij je weg zal gaan, dat je het moeilijk vindt om je te laten gaan? Dat je bang bent dat je op den duur gekwetst gaat worden?
Zo gaat het er bij mij ook aan toe. Alles hoort ideaal te zijn of alles hoort uit de hand te lopen. Ik weet het soms ook niet meer....wie het menselijk brein ook heeft ontwikkeld; hij of zij was een bad muthafucka. Hoe het de komende tijd ook gaat lopen, ook straks; Over een paar jaar en tegen de tijd dat ik in een verzorgingstehuis zit blijf ik het hebben. Kunst is nu gewoon om het vanuit een ander perspectief te bekijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Oh, dit is echt zo herkenbaar. Zowel jij als ik kunnen ons een ongeluk visualiseren. Je wil graag zien wat je aan de binnenkant van je ogen ziet, of je wil juist niet zien (bijvoorbeeld dat je vriend(in) vreemdgaat, en dat je dat voor je ziet) wat je gedachten je laten zien. En dat is het 'm: je gedachten laten je/ons iets zien. Daardoor is het nog moeilijker om die gedachten te negeren. Althans, zo gaat het er in mijn hoofd aan toe.
Het van me afschrijven hier, evenals de verhalen hier, gecombineerd met mijn zoektocht naar het creëren van een stabieler bewustzijn geven mij ook veel kracht en moed. Aan de ene kant had ik deze hele kwestie graag veel eerder ontdekt, wie weet had het me dan veel meer opgeleverd. Maar aan de andere kant mag ik blij zijn dat ik het nu heb ontdekt, op zo'n cruciaal moment. Het kan helpen mijn relatie vanuit een ander (positiever) oogpunt te bekijken. Mijn vriendin is wel op de hoogte van mijn eigen wereldje, maar de grote klap heeft ze (misschien gelukkig) net gemist. Ze vertelde me voor haar vertrek wel dat ze het idee heeft dat we na 2,5 jaar in een fase terecht zijn gekomen die zal bepalen of we nog lang samen en gelukkig zullen zijn. Ik had daar niet echt een boodschap aan toen ze dat zei, ik leefde meer in mezelf op dat moment. Maar nu zie ik in dat ze gelijk heeft. Nu is het een kwestie van afwachten. Gaan we het redden of niet? Ik ga er vanuit dat het goedkomt, maar probeer me er niet op vast te binden. Al zei ze wel bij het afscheid op schiphol: we redden het wel he schatje? In tranen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Ik geloof er heilig in dat alles in het leven voorbestemd is. Natuurlijk ligt niet elke seconde van je leven vast, maar je wordt geboren omdat je bepaalde dingen moet leren in het leven. Dit is iets wat wij moeten leren. Dit is voor jou dan wel je eerste relatie, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Het is iets wat in je zit en wat een 'zwak' punt is. Dat komt er op een gegeven moment uit. Relaties (in welke vorm dan ook) zijn onze leerscholen. Zie dit 'zwaktepunt' van jou wat je nu hebt ontdekt daarom als iets positiefs, als een cadeau. Zowel jouw vriendin als mijn vriend, ex-vrienden en ex-vriendinnen, komen in je leven om je iets te leren. De een doet daar een paar relaties over, de ander één. Je zal net zo lang met je probleem geconfronteerd worden totdat je inziet dat je er aan moet werken. Net als Surfergirl heb ik hiervoor een relatie gehad waar dat al tot uiting kwam, en toen ik tot dat inzicht kwam ging het uit. Vervolgens kwam ik mijn vriend tegen, die overigens veel sterker en evenwichtiger is dan mijn ex (en mij dus aankan met mijn buien), en bij hem kan ik wat ik geleerd heb in de praktijk brengen. Ik ben echt ontzettend blij dat hij er is, hij mij dit laat inzien en ik het inzie. Maar ook aan de 'relaties' hier in dit topic heb ik vreselijk veel. Jullie zijn absoluut de doorslaggevende factor!
Geweldig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Daar ben ik dus afgelopen week mee begonnen. Ik ben nu dus bij mijn ouders. Gisteravond, toen ik mijn vriend gedag zei, vroeg hij of ik zondagavond naar hem toe kwam of hij naar mij. Ik zei toen - vanuit mezelf, omdat ik dat ook echt zo wil en het niet (al dan niet bewust) voor hem doe - dat ik nog niet zeker wist of ik morgenavond alweer terug zou komen, omdat ik nog niet wist of ik daar dan zin in had. Ik weet nu wel dat ik morgenavond terug ga, maar dat doe ik omdat ik anders maandag de halve dag kwijt ben aan reizen en ik wil graag studeren. Het voelt erg fijn om zo'n besluit te nemen op basis van wat ik wilGisteravond ook niks meer van me horen, een tijd met m'n broertje gekletst en toen ik op m'n telefoon keek (die ik in mijn jaszak had laten zitten) had hij een half uur daarvoor gesmst dat ik 'echt echt echt de liefste ben'
Ik voel me super
Ik heb best een leuke dag gehad vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Ik ben blij en voel me haast vereerd dat ik je hiermee raakEn ik ben vooral blij dat je je al na een paar dagen stukken beter voelt! Je vertelt wel dat je blij voor haar wil zijn enzo, en dat is ook hartstikke lief en logisch, maar denk aan jezelf. Blijf dichtbij jezelf. Ga veel ondernemen zoals dit weekend, en blijf dat doen. Dan heb jij haar straks ook veel te vertellen en dan zul je zien dat dat 'jaloerse' gevoel al minder is. Je hebt namelijk dingen gedaan voor jezelf, en daarmee voel je je niet meer zo afhankelijk! Dat is namelijk het gevoel waardoor je je zo rot voelt. Ik ben dus ook onafhankelijk geweest en dat ben ik nog steeds wel, maar ik wil me nooit meer zo voelen alsof ik constant op hem zit te wachten.
Dat hielp mij ook idd die stukken van floor!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef Suesse het volgende:
Zo, heb net weer even het stuk van Surfergirl op pagina 7 (bovenaan) gelezen en dat helpt echt![]()
Heb me nu ook voorgenomen om - als ik me wat minder voel - even wat stukjes uit dit topic te lezen om mezelf tot de orde te roepen.
Ok ik snap je ... en ik reageerde een beetje te impulsief als ik je post nu nog een keer terug lees. Excuus ... ik ga beter lezen de volgende keer! (ik moet ook gewoon m'n mond houden als ik maar de helft weetquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Flylib het volgende:
@VoltVolt
Ik geef haar juist niet de schuld, ook niet onbewust. Ik heb in mijn mail ook duidelijk benadrukt dat het niets met haar te maken heeft en dat ik juist ga proberen mezelf sterker te maken zodat ik stabieler in onze relatie kan staan. Maar het zou kunnen dat zij dat anders opvat. Maar ik denk dat het feit dat ik even niks van me liet horen (wat eigenlijk ook niet slim was als ik er nu over nadenk) ook wel een rol heeft gespeeld in haar emotie. Daarnaast wil ze klare taal, niet een uitgebreid thesis-achtige uitdraai. Maar ja, ik dacht dat ze me langer kende dan vandaag...zo kan ik mijn ei beter kwijt dan klare taal......misschien ook iets om beter onder de loep te nemen
Hallo mensen... lees nog steeds met volle aandacht mee, al kost het soms wel even tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef Surfergirl het volgende:
Die brief zou ik laten. Is alsof je haar duidelijk wil maken hoe veel je wel niet veranderd bent. En alsof je haar goedkeuring nodig hebt om je daadwerkelijk beter in je vel wil voelen.
Op jezelf wonen daarentegen is een erg goede stap. Ook niet verkeerd misschien om met dat ene meisje gewoon wat losjes af te spreken, zal wonderen doen voor je zelfvertrouwen. En misschien is het inderdaad beter om nog niks serieus met haar te willen beginnen.
Als je ex ziet dat je op jezelf woont en dat je allemaal dingen doet om je leven beter te maken, sporten, werken, met andere meisjes afspreken en je je goed voelt over je leven en jezelf heb je misschien ooit nog een kans bij haar.
Juist omdat je nu op de goede weg bent zou ik daar nog mee wachten, het risico op een terugval kan dan best groot zijn door de verhoudingen die nu zijn ontstaan. Als je nu op de goede weg bent kan het alleen nog maar beter worden. Uiteindelijk draait het om jezelf en de lessen die je nu leert. Die kunnen je helpen in een volgende relatie. Deze relatie heeft je op een harde manier bewust gemaakt van je denken en doen. Dat je nu een stuk stabieler bent zegt heel veel....dat je voor jezelf kunt kiezen, gewoon door blijven gaan! De rest komt vanzelf welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Hallo mensen... lees nog steeds met volle aandacht mee, al kost het soms wel even tijd![]()
Wil mijn ontwikkelingen graag ook hier even posten aangezien ik al heel wat nuttige adviesen heb gehad hier..
Toeval of niet maar na mijn posts hier afgelopen donderdag (pag7) Ben ik mijn ex tegen gekomen,(5 min oppervlakkig gesproken) ik keek op een heel andere manier naar haar...en tot mijn zeer grote verbzazing was ze min of meer een vreemde geworden, na 2 maand geen contact na de break, merkte dat ik afstand had gemaakt tot haar, was haar stem zelfs al vergeten...nu weet ik me geen raad meer, of vriendschappelijk contact zoeken, of doorgaan met mijn goede ontwikkelingen (mede door dit topic) , maar wellicht zou het dan ooit te laat zijn om haar nog te kunnen laten zien dat ik aan het veranderen ben of al ben! Het feit dat zij mij al na 2 weken na de break al als een goede vriend ging beschouwen (en ik absoluut nog steeds niet begrijp dat dat kan btw) maakt het voor mij nog lastigere te bepalen, of ik dit al kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |