Zit ook met verbasing mee te lezen, echt heel herkenbaar alles!
Alleen mijn relatie is naar de knoppen gegaan en daar heb ik het heel moeilijk mee, want ik zie nu pas na de break, in dat het allemaal verkeerd was...had ik dat maar eerder ingezien dan had ik het nog kunnen redden mischien....
Zoals ik al eerder (pag.3) omschreef waren wij heel afhankelijk aan elkaar, zagen elkaar ELKE avond en belde zeker 2 keer per dag met elkaar, we waren verliefd dus waarom niet dachten we? Ik was blij dat ik iemand had om van te houden, en zij zag weer licht in haar leven want ze zat niet goed in haar vel, doordat ze een beperking had en niet mocht werken en dus thuis zat, ik kon haar leven mooi maken...nou niet dus blijkt, dat moet iedereen zelf doen, en dat ging ze dus ook doen op een gegeven moment mocht ze weer werken, in de horeca, en daar had ik het ontzettend moeilijk mee, maar ik wist dat dat belangrijk voor haar was dus liet haar gaan, maar echt steunen kon ik niet...dat waren we niet gewoon, zo was onze relatie niet...maar ik heb het geprobeerd!! er zijn toen ook kleine dingen gebeurd waardoor ik haar helemaal niet meer vertrouwde, ging haar controleren enzenz...zij merkte dat ook wel, en ging mij dus gewoon uittesten op een gegeven moment...het ging helemaal de verkeerde kant op, hoe meer ik trekte aan haar, hoe meer zij vrij wou zijn.. dat merkte ik ook maar wat moest ik dan?...ze kreeg nieuwe vrienden, inkomen, werd weer onafhankelijk....en toen maakte ze het uit! na 2jaar, het gevoel was weg zegt ze...maar ik weet wel beter, helaas...
Opmerkelijk is wel: toen ze zei dat het uit was, was het eerste wat ik zei ik moet weer zelfvertouwen krijgen dan komt het goed met mij....ik wist het al die tijd al..alles lag in haar handen..
Nu 3 maand verder, gaat het steeds beter ik zie in dat ik mijzelf wel red, ik ben best wel leuk, en ben heel hard bezig met mijzelf...het gaat redelijk goed, alleen ik mis haar, nog steeds...zoek zo weinig mogelijk contact, maar als die er is, val ik gelijk terug...en wil ik haar terug! dat is dus niet aanmijzelf denken hè...maar ze ziet mij als haar maatje (nog steeds) en doet overal heel luchtig over en haar leventje is nu perfect

...
Voel me soms gebruikt, nu is ze mij niet meer nodig....maar ik haar
wel...zo voelt dat soms nog steeds!
En daar gaat het al verkeerd, zie ik dankzij jullie in!!
Super...kom er wel..maar jullie zijn nog lang niet van mij af, super topic