abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92165695
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wil je nu echt POL/NWS met KLB vergelijken, "omdat men in KLB verontwaardigd reageert"? :D
Daarom heb ik voor jou in de edit een Nieuws bericht toegevoegd. Misschien dat je dan nu eindelijk gaat inzien dat men bij Christenen niet liefkozend reageert en alleen bij Moslims ageert. Maar goed ik denk dat het valse hoop is. Daarnaast is het wederom een argument van niks want men klaagt in die topics over Christenen dus men ergert zich eraan. Men zou dan ook in een Nieuwstopic over Christenen klagen.
pi_92165721
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je ontkent daarmee je eerdere claim. Maar goed.
Waar heb je het over?
pi_92165741
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Nee serieus hoor, ik zie gewoon ineens posts die totaal niet meer over het onderwerp gaan en daar reageerde ik op.
Ik zit niet in 1 van de 2 kampen ofzo :P
Dat mag wel hoor.
pi_92165794
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

The fuck?

[..]

soera 9:5 'dood de ongelovigen waar je ze vindt':
Misschien kan een moslim mij helpen met wat ik gelezen heb en waar dat staat. Ik zie het staan, maar dat spreekt tegen van wat ik heb gelezen. Daar stond toch echt weg te gaan uit het land waar jij je geloof niet kan belijden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_92165854
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Daarom heb ik voor jou in de edit een Nieuws bericht toegevoegd.
Ja, uit fucking 2008. _O- _O_

Nuff said. :')
pi_92165861
Maar laten we het idd maar weer hebben over de OP. Handen geven in bedrijven etc
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_92165945
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef paddy het volgende:

[..]

Misschien kan een moslim mij helpen met wat ik gelezen heb en waar dat staat. Ik zie het staan, maar dat spreekt tegen van wat ik heb gelezen. Daar stond toch echt weg te gaan uit het land waar jij je geloof niet kan belijden.
Cool verhaal. Maar toch is het een beetje respectloos dat men dan moet gaan bidden tot Allah en geld moet betalen. Of niet? :7
pi_92165964
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uit welke tijd het komt zegt toch niet dat men niet verontwaardigd reageert? Jij grijpt echt alles aan om maar niet hoeven toe te geven dat men geen Christenen knuffelt he? Bovendien was dat gewoon een willekeurig nieuwsbericht dat ik kon vinden toen ik Christenen in de search intypte.

quote:
Maar laten we het idd maar weer hebben over de OP. Handen geven in bedrijven etc
Ik vind het wel relevant voor het topic want meneer beweert dat voor Christenen een uitzonderingspositie geldt en voor Moslims niet. Ik toon aan dat dat niet zo is en meneer probeert zich in allerlei bochten te wringen om vooral maar niet toe te hoeven geven dat het niet zo is.
pi_92165987
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het uit 2008 komt? Mijn god...
pi_92166114
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Cool verhaal. Maar toch is het een beetje respectloos dat men dan moet gaan bidden tot Allah en geld moet betalen. Of niet? :7
Laten we het nu maar weer ontopic gaan houden. Misschien iets voor een topic in F&L? Ik ga het verder ontopic houden :P

Moet zo weg, dus kijk vanmiddag wel weer.
pi_92166200
Okey. Ontopic. Zijn er nog meer mensen met een mening? Want deze discussie word momenteel een gedomineerd door handjevol mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DoctorPressure op 01-02-2011 11:53:21 (Woordje teveel) ]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:54:04 #112
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92166384
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef DoctorPressure het volgende:
Okey. Ontopic. Zijn er nog meer mensen met een mening? Want deze discussie word momenteel een gedomineerd door handjevol mensen.
Ja hoor, de leraar in kwestie moet de laan uit worden geknikkerd.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92166455
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja hoor, de leraar in kwestie moet de laan uit worden geknikkerd.
Ik ben het met je eens. Maar, op grond van welke norm, waarde, regel, gebruik of wet?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:57:39 #114
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92166533
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Maar, op grond van welke norm, waarde, regel, gebruik of wet?
Westerse fatsoensnormen, en een voorbeeldfunctie voor je leerlingen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92166580
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Westerse fatsoensnormen, en een voorbeeldfunctie voor je leerlingen.
Mee eens. Daar zou je een goede discussie met Xa1pt over kunnen hebben. Volgens mij is hij niet zo van de westerse fatsoensnormen.

Nog iemand met een mening? Mee eens? Niet mee eens?
pi_92166585
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Artikel 1 van de grondwet. En van datzelfde Artikel kan hij geen gebruik maken omdat zijn mening geen geldende mening is binnen de Godsdienst, maar slechts een controversiële interpretatie. Bovendien zou hij er ook voor kunnen kiezen om ook mannen geen hand te geven, dan zou er namelijk niks aan de hand zijn. Maar aangezien hij dat niet doet, moet hij zelf maar de consequenties dragen.

quote:
Mee eens. Daar zou je een goede discussie met Xa1pt over kunnen hebben. Volgens mij is hij niet zo van de westerse fatsoensnormen.
Ik vraag het me af of dat kan. Zelfs het feit dat zijn knuffelobjecten het er zelf niet mee eens zijn (zie verderop in het topic) overtuigt hem niet dat deze vent fout zit.
pi_92166621
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Uit welke tijd het komt zegt toch niet dat men niet verontwaardigd reageert? Jij grijpt echt alles aan om maar niet hoeven toe te geven dat men geen Christenen knuffelt he? Bovendien was dat gewoon een willekeurig nieuwsbericht dat ik kon vinden toen ik Christenen in de search intypte.
Dan is het op z'n zachtst gezegd een nogal ongelukkig gekozen topic.

quote:
Ik vind het wel relevant voor het topic want meneer beweert dat voor Christenen een uitzonderingspositie geldt en voor Moslims niet. Ik toon aan dat dat niet zo is en meneer probeert zich in allerlei bochten te wringen om vooral maar niet toe te hoeven geven dat het niet zo is.
Eh, ja. NWS en POL worden al enige tijd gedomineerd door rechtse users die iedere gelegenheid aangrijpen om de islam verwerpelijk te noemen. Als ik het aantal topics (van zeg de afgelopen 3 maanden) waarin tegen moslims geageerd wordt tegenover het aantal topics waarin men perk en paal wil stellen aan de invloed van christenen -zet weet ik nu de uitkomst al. Dat je om mijn ongelijk te bewijzen met een topic uit 2008 komt, zegt genoeg wat mij betreft.

Men gaat zelfs op zoek naar teksten om op het dubieuze karakter er van te wijzen, iets wat ik voorheen alleen bij een handjevol verzuurde atheïsten en ex-gelovigen heb gezien. Dat men dan niet de moeite neemt om het boek - waar het grootste deel van onze wetgeving en normen en waarden op zijn gebaseerd - open te slaan, spreekt ook voor zich. Daar zijn overigens diezelfde soort teksten in terug te vinden, maar dat terzijde. Als het gaat om een eventuele bedreiging van de seculiere staat gaat, zul je toch echt bij christenen aan moeten kloppen. Voorbeelden te over. Maar nee, die verdomde moslims hè. :(
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:00:30 #118
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92166668
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Nog iemand met een mening? Mee eens? Niet mee eens?
Links Europa zit dan ook vol met excuustruusjes en zelfhaters.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92166746
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan is het op z'n zachtst gezegd een nogal ongelukkig gekozen topic.

[..]

Eh, ja. NWS en POL worden al enige tijd gedomineerd door rechtse users die iedere gelegenheid aangrijpen om de islam verwerpelijk te noemen. Als ik het aantal topics (van zeg de afgelopen 3 maanden) waarin tegen moslims geageerd wordt tegenover het aantal topics waarin men perk en paal wil stellen aan de invloed van christenen -zet weet ik nu de uitkomst al. Dat je om mijn ongelijk te bewijzen met een topic uit 2008 komt, zegt genoeg wat mij betreft.

Men gaat zelfs op zoek naar teksten om op het dubieuze karakter er van te wijzen, iets wat ik voorheen alleen bij een handjevol verzuurde atheïsten en ex-gelovigen heb gezien. Dat men dan niet de moeite neemt om het boek - waar het grootste deel van onze wetgeving en normen en waarden op zijn gebaseerd - open te slaan, spreekt ook voor zich. Daar zijn overigens diezelfde soort teksten in terug te vinden, maar dat terzijde. Als het gaat om een eventuele bedreiging van de seculiere staat gaat, zul je toch echt bij christenen aan moeten kloppen. Voorbeelden te over. Maar nee, die verdomde moslims hè. :(
Waar je beweerde eerder in dit draad dat agnosten en atheisten de Bijbel niet hebben gelezen. Heb je me linkje nou al doorgelezen? Want daar reageer je dan weer niet op. Je reageert zo selectief. Waarom doe je dat?
pi_92166762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Artikel 1 van de grondwet. En van datzelfde Artikel kan hij geen gebruik maken omdat zijn mening geen geldende mening is binnen de Godsdienst, maar slechts een controversiële interpretatie.
Volgens mij is de wetgever neutraal, en houdt ze zich niet bezig met waarheidsvinding.

quote:
Ik vraag het me af of dat kan. Zelfs het feit dat zijn knuffelobjecten het er zelf niet mee eens zijn (zie verderop in het topic) overtuigt hem niet dat deze vent fout zit.
Nee, omdat dat ook niet van belang is.
pi_92166785
quote:
Een willekeurig gekozen topic nogmaals. Ik lette geen eens op de datum. Het bewijst dus niets. En het aantal Islam topics domineert ook meer dan het aantal Christenen topics. Logisch dus dat er in jouw perceptie meer tegen Moslims wordt geageerd. Maar jij bent geheel vrij om allerlei misstanden van Christenen aan de kaak te stellen en je zal zien dat men ook daar dan op tegen is.

quote:
Je hebt BIJNA gelijk, ware het niet dat beide groepen gewoon een bedreiging vormen voor de seculiere staat.
pi_92166789
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Waar je beweerde eerder in dit draad dat agnosten en atheisten de Bijbel niet hebben gelezen. Heb je me linkje nou al doorgelezen? Want daar reageer je dan weer niet op. Je reageert zo selectief. Waarom doe je dat?
Omdat dit topic volstroomt en ik net moet doen alsof ik aan het werk ben.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:04:50 #123
322645 Voorschrift
See if I care
pi_92166843
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij is de wetgever neutraal, en houdt ze zich niet bezig met waarheidsvinding.

Want vrouwen een hand weigeren te geven is geen discriminatie van de vrouw?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92166876
quote:
Nee dat doet de rechter. Maar de rechter zou zeker dit kunnen oordelen.

quote:
Nee, omdat dat ook niet van belang is.
Niet? Ten eerste toont het aan dat deze man een éénling is, wat jou toch aan zou moeten staan. Het toont namelijk aan dat niet alle Moslims er achterlijke denkbeelden op nahouden. Tevens toont het aan dat deze man niet erg sterk staat als hij zich op zijn geloof beroept.
pi_92166878
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat dit topic volstroomt en ik net moet doen alsof ik aan het werk ben.
Stop dan met posten en lees eerst het linkje door. Is een interessant artikel, waar jij nog veel van kan leren.

Edit:
quote:
ik net moet doen alsof ik aan het werk ben.
Dus dat doen linkschmenschen tijdens het werk bij hun loonslaaf.

[ Bericht 16% gewijzigd door DoctorPressure op 01-02-2011 12:16:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')