Ik kan wel ff wat drank gebruiken, afgelopen maand of 2 kut periode achter de rug.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou ik moet nodig minderen. Beetje problematisch af en toe
O zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee dat niet maar hij komt hier af en toe langs in dit topic
of het is een nepperd kan ook maar ze reageert wel heel fel op hem
Verrekquote:
watskeburt dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan wel ff wat drank gebruiken, afgelopen maand of 2 kut periode achter de rug.
jah is goed, kruip er maar alvast in. ik kom zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga zometeen maar een naar bed denk ik..
hihiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah is goed, kruip er maar alvast in. ik kom zo
Alvast welterusten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga zometeen maar een naar bed denk ik..
ja maar geloven doe ik het nietquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga er vandoor liefjes
trusten![]()
Daarvoor kom ik hier te weinig denk ik. Die met wie ze een relatie zou hebben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja maar geloven doe ik het niet
zoals dragems al zei er is iets met die griet ze heb ook alle contacten verbroken met dat andere wijf die zogenaamde vriendin die wel HEEL erg veel op dr leek
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga er vandoor liefjes
trusten![]()
Nichtje die zelfmoord wou plegen vanwege gepest van haar eigen ouders en te horen gekregen dat ik voorzichtiger met mijn rechterknie moet zijn (al paar keer uit kom geschoten) anders kan ik defenintief stoppen met taekwondo.quote:
Trusten manquote:
trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga er vandoor liefjes
trusten![]()
over anderhalf uur hebben we trolololoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat jullie zo echt stream loos gaan worden
Ik ga zo nog ff roken, maar ik durf het niet om de stream aan te laten staan
Maar zo lang rook ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef Viro het volgende:
[..]
over anderhalf uur hebben er trolololo
heftige shit manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Nichtje die zelfmoord wou plegen vanwege gepest van haar eigen ouders en te horen gekregen dat ik voorzichtiger met mijn rechterknie moet zijn (al paar keer uit kom geschoten) anders kan ik defenintief stoppen met taekwondo.
Eigen ouders?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Nichtje die zelfmoord wou plegen vanwege gepest van haar eigen ouders en te horen gekregen dat ik voorzichtiger met mijn rechterknie moet zijn (al paar keer uit kom geschoten) anders kan ik defenintief stoppen met taekwondo.
mjah da geeft toch nie? aan drank kan je ook wel steun hebben opzich. drank laat je geest ontspannen. en soms ik het is het gewoon ff nodig om rust te creëren in je hoofd. dus als je drank gebruikt zegt om ff moeilijke periode in je leven te overbruggen is daar niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan wel ff wat drank gebruiken, afgelopen maand of 2 kut periode achter de rug.
Klinkt als een plan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:03 schreef Viro het volgende:
[..]
hmmm als de stream eruit knalt duik ik mijn nest ook in
Tja, heb mijn nichtje opgevangen door haar in huis te nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heftige shit man
dan kan ik me voorstellen dat je wel ff een borrel kan gebruiken
Nee.quote:
ja maar als zo'n moeilijke periode dan een keer aanhoudt heb je opeens een alcoholprobleem snap jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah da geeft toch nie? aan drank kan je ook wel steun hebben opzich. drank laat je geest ontspannen. en soms ik het is het gewoon ff nodig om rust te creëren in je hoofd. dus als je drank gebruikt zegt om ff moeilijke periode in je leven te overbruggen is daar niks mis mee toch?
En is het pesten nu wel genokt dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja, heb mijn nichtje opgevangen door haar in huis te nemen.
[..]
Nee.
Sterkte man!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:04 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Dat is wel een gevaar, maar goed dat ik een fanatieke sporter ben. dus drinken doe ik zelden en roken al helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja maar als zo'n moeilijke periode dan een keer aanhoudt heb je opeens een alcoholprobleem snap je
jah dat is gevaar idd, al denk ik dat ook beetle in je genen moet zitte om verslaafd aan drank te raken toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja maar als zo'n moeilijke periode dan een keer aanhoudt heb je opeens een alcoholprobleem snap je
Ik bedoel ook niet dat jij het verzonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:04 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Kan zeker zo zijn jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat is gevaar idd, al denk ik dat ook beetle in je genen moet zitte om verslaafd aan drank te raken toch?
Heb haar ouders (mijn oom en tante) erop aangesproken. En de consequenties van hun daden haarfijn uitgelegd. Nichtje woont nu bij haar oma.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En is het pesten nu wel genokt dan?
Damn ik zou die pesters echt opzoeken man
Thnxquote:
trusten manquote:
jah kweet ook nie hoe pcies zit, maar ik drink gewoon graag om te vergeten. ff schijt en alles en gewoon mn ding doen, daarom dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zeker zo zijn ja
Hersenen van iemand die alcoholist is of het gen daarvoor draagt zien er anders uit en reageren anders op prikkels dan die van een 'normaal' persoon. Zelfs als diegene nuchter is.
Tijd om mijn bedje klaar te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:18 schreef Zokunen het volgende:
Nu ga ik pissen, roken en dan gooi ik de stream er toch echt uit
Wat wou jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
heel erg verkeerd
Laat maar, ik dacht aan wat anders
Gij combo breakerquote:
Nu kan hij in je tuin landen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
alweer waar.
mijn laptop begint te blazen als een gek, lijkt wel op een vliegtuig
Die heb ik zo te zien nietquote:
Zou wel makkelijk zijn jaquote:
Got to grab those boobsquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil dement worden :S dan zie ik dit ook echt weer
Zou wel moeten, maar niet in dit mapje, zal zo ff kijkenquote:
wehehehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:32 schreef Zokunen het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk
Vast wel, stiekem op de intercomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:43 schreef Viro het volgende:
[..]
zou hij een eigen thema lied hebben ?
vetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Prima!
De automaat neemt het automatisch over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |