Wat is beter of handiger om mee te broadcasten? heb hier virtual dj 7quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:29 schreef Zokunen het volgende:
ik doe zo nog een echte afsluiter, SAM bevroor even toen ik alle mp3 naar de queue sleepte
Nee oke, ik begon al rare dingen te denkenquote:
Anders stop je even met die kanker gabber filmpjes te posten, die toch niemand hier bekijktquote:
hmm oke, laat maar weten wat handiger is in omgang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:31 schreef Zokunen het volgende:
ik heb sam vdj, edcast en butt en ik ben er nog niet uit
Juup heeft alleen van die kleine flesjes....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
Zoheey gaat hard met die bier, heel die krat HJ alweer leeg, maar vrees nie vrinde heb nog vrachtwagentje staan
[ afbeelding ]
en bij bier horen natuurlijk ook wa iets lekkers om te knabbelen, heb ik ook aan gedacht
[ afbeelding ]
Proost!
Ok slaap lekker en later enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Anders stop je even met die kanker gabber filmpjes te posten, die toch niemand hier bekijkt
Trustenquote:
jah hier in Nederland verkopen ze alleen 25cl flesjes idd, in beglie kan je wel kratte halen met grotere flessequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Juup heeft alleen van die kleine flesjes....
Is lekker bier net als Murphey's Redquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hier in Nederland verkopen ze alleen 25cl flesjes idd, in beglie kan je wel kratte halen met grotere flesse
Zeg wil je niet zo boos naar mij kijken ik heb jou niets gedaan hoor je mequote:
pcies, als ze jupiler op de tap hebben blijf ik maar doorgieten zonder misselijk te worden! dat is Jupiler, maar als de lichten uit gaan en je loopt zo naar buiten dan voel je pas da je toch wel veel gezopen hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is lekker bier net als Murphey's Red
Ken ik, ken ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, als ze jupiler op de tap hebben blijf ik maar doorgieten zonder misselijk te worden! dat is Jupiler, maar als de lichten uit gaan en je loopt zo naar buiten dan voel je pas da je toch wel veel gezopen hebt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, als ze jupiler op de tap hebben blijf ik maar doorgieten zonder misselijk te worden! dat is Jupiler, maar als de lichten aan gaan en je loopt zo naar buiten dan voel je pas da je toch wel veel gezopen hebt
haha met bier heb ik dat nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, als ze jupiler op de tap hebben blijf ik maar doorgieten zonder misselijk te worden! dat is Jupiler, maar als de lichten uit gaan en je loopt zo naar buiten dan voel je pas da je toch wel veel gezopen hebt
Ik keek niet boosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg wil je niet zo boos naar mij kijken ik heb jou niets gedaan hoor je me [ afbeelding ]
Ik heb dat nooit gehad. Ben eigenlijk nooit zo dronken geweest dat ik niet meer normaal kon lopen. En ik kan aardig wat drinken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha met bier heb ik dat niet
wel met wodka
dat je relaxt zit te praten en niks aan de hand. tot je opstaat en gewoon niet meer kan lopen
heel verraderlijk die sjit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Juf Boterhamzakje.
Ik zou er naar luisteren.
good girls go bad van cobra starshipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:43 schreef Zokunen het volgende:
Nog iemand een verzoekje? want ik ga zo echt stoppen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah doe us liever bhzakje, zo heb ik jou toch nie opgevoed heeey!!!
nou wees blij man dat is echt fucked upquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gehad. Ben eigenlijk nooit zo dronken geweest dat ik niet meer normaal kon lopen. En ik kan aardig wat drinken.
Leuken lingeriequote:
haha nee die pabo nietquote:
Ik ben niet zo van de GOldstrike.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou wees blij man dat is echt fucked up
vooral als je teveel goldstrike op heb dan ga je zo hard kotsen dat je zweert nooit meer te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |