Mijn krat is al op, mag ik een biertje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Een statafel is niets zonder een kratje bier.
[ afbeelding ]
een tafel zonder balle is niks idd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tafel staat er, nu nog de ballen
Nee ik praat met verschillende mensen tegelijk, dus afzonderlijke gesprekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is het alweer vergeten, jij bent maar een nummertje voor haar![]()
Life's good.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
staantafel+bier+bitterballen! wat hebbe wij he goed!
Ja denk het wel, denk dat koelkast of andere admin van de server je er om 5.30 eraf schoptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Zokunen het volgende:
maar kan ik die set laten lopen tot morgen of niet, want ik blijf niet lang meer wakker?
Van mij wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn krat is al op, mag ik een biertje?
Altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee? dus alles is weer goed dan?
ik zou het echt niet weten, je kan het proberen, als je om 5.30 nog draait weet ik iig meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:16 schreef Zokunen het volgende:
moet ik disconnecten, of kan koelkast me schoppen?
Hoinquote:
Ik moest lachenquote:
ik heb alleen jou hoofd gezien, hoe ziet de rest eruit. heb je foto's waar je zo helemaal op staat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Altijd
Kunnen we nu neuqen dan?
quote:
Uhhh Vast wel ergens..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb alleen jou hoofd gezien, hoe ziet de rest eruit. heb je foto's waar je zo helemaal op staat?
jah wil van tevoren natuurlijk we weten waarmee ik ga neuqen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Uhhh Vast wel ergens..
Maar hoezo
Mogguh kerelquote:
Whahah hoeveel dacht je dat er aan het luisteren waren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:20 schreef Zokunen het volgende:
Hmm luisteren sowieso nog maar 4 mensen, waarom doe ik dan überhaupt moeilijk :S
gemenerdquote:
Ik heb geen kiddo's, nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lol.
Ik zal jouw kiddo's wegblazen!
ik moest gewoon lachen, kan er niks aan doen.quote:
Ok ff voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah wil van tevoren natuurlijk we weten waarmee ik ga neuqen he
weet ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ok ff voor de duidelijkheid
Ik ben maar aant ouwehoeren he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |