Mijn krat is al op, mag ik een biertje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Een statafel is niets zonder een kratje bier.
[ afbeelding ]
een tafel zonder balle is niks idd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tafel staat er, nu nog de ballen
Nee ik praat met verschillende mensen tegelijk, dus afzonderlijke gesprekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is het alweer vergeten, jij bent maar een nummertje voor haar![]()
Life's good.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
staantafel+bier+bitterballen! wat hebbe wij he goed!
Ja denk het wel, denk dat koelkast of andere admin van de server je er om 5.30 eraf schoptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Zokunen het volgende:
maar kan ik die set laten lopen tot morgen of niet, want ik blijf niet lang meer wakker?
Van mij wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn krat is al op, mag ik een biertje?
Altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee? dus alles is weer goed dan?
ik zou het echt niet weten, je kan het proberen, als je om 5.30 nog draait weet ik iig meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:16 schreef Zokunen het volgende:
moet ik disconnecten, of kan koelkast me schoppen?
Hoinquote:
Ik moest lachenquote:
ik heb alleen jou hoofd gezien, hoe ziet de rest eruit. heb je foto's waar je zo helemaal op staat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Altijd
Kunnen we nu neuqen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |