Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
Onmogelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
quote:
Doe dr eens voorstellen enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bijquote:
Geen schaamhaar heeft wel iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.quote:
Maar anders dan anders toch ook wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Een persoon is niet echt representatief hequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.
[..]
Maar anders dan anders toch ook wel?
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een persoon is niet echt representatief he
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
Alles leuk en aardig hoor, maar ik denk dat jij wat meer bezig bent met mij dan andersom. ik hou er verder wel mee op
Ja, ik las het netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinken
vlechtjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bij
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar anders dan anders toch ook wel?
Een streepje voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterretjes, vlechtjes, dreadsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AF!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.
Ik vind het echt leuke mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor ze germans. Vriendelijke mensen, respectvol. Een stuk beter dan Nederlanders ieg. En ze kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuke mensenHeel gastvrij ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |