Inderdaad Saekerhett. Meestal is het er maar 1 filmpje, en dan komen er een hele lading debunkers aan om dat ene filmpje af te kraken.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Best wel vaag ja, vooral ook omdat het meerdere filmpjes van verschillende personen zijn...
Nu je het zegt!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Inderdaad Saekerhett. Meestal is het er maar 1 filmpje, en dan komen er een hele lading debunkers aan om dat ene filmpje af te kraken.
Nu zijn het er meerdere (en komen er misschien meer nog bij ) waarvan het met gsmcamera's zijn opgenomen EN eindelijk een hd camera. Als zoiets als dit met gsm camera's worden opgenomen is dat bijna onmogelijk te faken.
Op ATS kunnen mensen volgen over echtheid etc. of het toch niet CGI is of wat anders.
Allah Akhbar Annunaki vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
OMG. Dit moeten de Anunnaki zijn!
Een hersenspinsel van 1 of andere real life Tinoz.quote:
Tinoz?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hersenspinsel van 1 of andere real life Tinoz.
Ik dacht meer omdat vliegtuigen níet heen en weer bewegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef mousy31 het volgende:
En nee t was geen vliegtuig want die lampjes knipperen.
Yep. Komt omdat dat een still is met een cgi lichtballetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
Mis ik in dit filmpje nou die lichtflits of
Die filmpjes zijn allemaal echt.. er is er wel 1 die nep is, weet alleen niet welke...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef YpS het volgende:
It's fake...
volgens deze meneer die er tijd ingestoken heeft (ik heb alledrie de filmpjes gezien en vond het idd nogal verdacht.)
Hij heeft het beeld stilgezet zodat je niet zo parkinsonachtig naar het beeld moet kijken en dan ziet het er nogal raar uit ;-)
Aan het einde van dit filmpje krijg je hotlinks met de 2 probleem in dit stukje van het filmpje
Ik heb dit 5 maanden terug gezien toen ik van Raamsdonkveer naar Utrecht reed. Exact zo'n zelfde witte bol die aburpte bewegingen maakte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:18 schreef benx het volgende:
GVD dit heb ik 2 weken hier in Almelo gezien, heb er ook nog maar even na zitten kijken maar eigenlijk vrij snel weer vergeten
Dit zijn toch wel opmerkelijke shots mede door de goede kwaliteit en de diverse bronnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef YpS het volgende:
Een vierde filmpje opgedoken..
dichterbij en betere kwaliteit:
Deze is gisteren al gepost!..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef YpS het volgende:
Echt wtfquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef YpS het volgende:
Oh je hebt nooit met digitale zoom gewerkt op een camera....quote:
Misschien weet wikileaks meer, maar daar zijn nog geen UFO 'verhalen' vandaan gekomen of wel?quote:V.S. roepen alle ambassadeurs en consuls bijeen
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton, bereidt een nooit eerder vertoonde massabijeenkomst van ambassadepersoneel voor. Toppersoneel van vrijwel alle 260 Amerikaanse ambassades uit meer dan 180 landen zal maandag bijeenkomen op het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.
Ambtenaren zeggen dat dit de eerste keer is dat zo'n massale bijeenkomst van ambassadeurs gehouden wordt. De bijeenkomst komt op een tijdstip dat de crisis in Egypte het politieke landschap in het Midden-Oosten volledig op z'n kop kan zetten, rotzooi uit officiële documenten op straat ligt en het congres schreeuwt om ingrepen in buitenlandse financiële steunprojecten.
De bijeenkomst wordt gehouden om de Amerikaanse buitenlandse politiek te bespreken, maar Clinton zal de mogelijkheid ook aangrijpen om het personeel onder vier ogen uit te horen over de ontwikkelingen in de landen waar zij gestationeerd zijn.
Zover ik weet niet.. maar zou er nog aankomen dacht ik eens gezien te hebben op een tekening van die site.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef fokthesystem het volgende:
Misschien weet wikileaks meer, maar daar zijn nog geen UFO 'verhalen' vandaan gekomen of wel?
Daar zat ik ook aan te denken, een disco misschien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die Chinezen maken die laserpointers ook steeds sterker
Mooie effectloze effectverlichting dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, een disco misschien?
Bedankt voor het volledig en begrijpend lezen van dat bericht. Het zij je vergevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef YpS het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik moet editten.
Idd was de video gister al gepost. Sorry mannen!
Maar ik zag Copycat staan bij dat filmpje van gister en heb hem daarom niet bekeken.
Ik dacht dat het eenzelfde filmpje was maar dan met videoskills aangepast of net wat dan ook. En daardoor 'gewoon' een copy was van een al bekend filmpe.
sorry mijn fout :$
Derde filmpje uit OP is fake. Zoals ik aan heb gegeven, is er vanaf een foto gefilmd + Adobe After Effects + geluidsfragment ander UFO filmpje. Maker heeft het gedaan om zo aan te geven dat het makkelijk is om iets na te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar op de derde film waar je een en ander van dichtbij ziet, zie je toch wel dat de bol behoorlijk pulseert danwel om zijn eigen as draait.
Was reeds gedebunked. Iets met ballonnen die ergens anders worden opgelaten. Helaas voor deze profeet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef fokthesystem het volgende:
Zoekend naar Hebreeuwse bronnen kwam ik deze tegen : edit en deze:
Ja, ja,. nee, nee.... TT = *WOW* : UFO Over Temple Mount in Jerusalemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef devl1nsect het volgende:
Daarnaast zijn het ufo's, helaas niets met dit topic te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef ufopiloot12 het volgende:
Jongens ufo's bestaan niet hoor.UFO's bestaan wel. (als in: >>> Unidentified <<< flying object)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitenaardse, "vliegende schotels" wordt al wat twijfelachtiger ...
The truth may be out there, but the lies are in your head.
Hoe bedoel je ja ja nee nee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, ja,. nee, nee.... TT = *WOW* : UFO Over Temple Mount in Jerusalem
http://www.jpost.com/Headlines/Article.aspx?id=207231quote:Baby abandoned at Dome of the Rock in Jerusalem02/07/2011 22:08
A weeks-old baby was abandoned in the Dome of the Rock mosque on Monday morning, police reported.
The baby was healthy when it was left at the mosque. Police brought the baby to social services for care. An investigation was opened to determine the parents of the baby.
Ja, zo worden kindjes niet geboren hè!?..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:21 schreef Ticker het volgende:
Nou vooruit.. omdat niemand anders er nog ook maar iets over had gezegd:
[..]
http://www.jpost.com/Headlines/Article.aspx?id=207231
En volgens sommige anderen is het officieel , alle mogelijke info begraven, want de happening was echt.... En nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:01 schreef Ticker het volgende:
Volgens sommige is het nu officieel een HOAX.
Wat ik weet is dat je bij Mill vliegtuigen het strobo light en het beacon light uit kan zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef mousy31 het volgende:
En nee t was geen vliegtuig want die lampjes knipperen.
SOON..... 1 April ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Darklight het volgende:
Zijn nieuwe filmpjes opgedoken, maar dat 2e filmpje ziet er wel heel nep uit
http://niburu.nl/index.ph(...)tid=34:ufo&Itemid=47
edit Hier het 2e filmpje, een close-up van de 'ufo'
Een drie seconden durende zesde video werd Eligael enkele dagen geleden toegestuurd. De beelden zijn gefilmd vanaf de klaagmuur en laten het object in een zeer gedetailleerde close-up zien.
De video bevat slechts een fragment van de gehele film die in totaal zo'n 2 minuten bedraagt, maar deze laat nog even op zich wachten totdat Eligael het volledige materiaal tot zijn beschikking heeft. Naar eigen zeggen denkt Eligael dat er bij het zien van de complete originele video heel wat mensen van verbazing stijl achterover zullen slaan.
Mja, zullen we zien? of zal het onze tijd wel duren?quote:Jeruzalem UFO: Tekens onder vliegende schotel komen overeen met een
graancirkel.
http://ufobriefcase.net/2(...)+%28UFO+Briefcase%29
Jerusalem UFO Crop Circle Connection
The 6th Video of the Jerusalem UFO incident of 2011 has revealed a
deeper mystery that connects this now famous case to an even more famous
crop circle formation from 1991.
The unknown witness zooms
in on the underside of the object revealing a distinct geometric formation.
The geometric symbol is an exact match to the crop circle formation near
Barbury Castle, England that first appeared on the 16th of July 1991
(pictured Below).
The following images present each of the key symbols on the underside of
the UFO featured in the video:
Deze doet zo nep aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:43 schreef fokthesystem het volgende:
NIeuws update, nu al 6 clipjes, en DIT ! :
http://ufobriefcase.net/2(...)+%28UFO+Briefcase%29
Met aldaar tekst als :
[..]
Mja, zullen we zien? of zal het onze tijd wel duren?
Oh hij moet het andere filmpje eerst dus nog afmakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Darklight het volgende:
Zijn nieuwe filmpjes opgedoken, maar dat 2e filmpje ziet er wel heel nep uit
http://niburu.nl/index.ph(...)tid=34:ufo&Itemid=47
edit Hier het 2e filmpje, een close-up van de 'ufo'
Een drie seconden durende zesde video werd Eligael enkele dagen geleden toegestuurd. De beelden zijn gefilmd vanaf de klaagmuur en laten het object in een zeer gedetailleerde close-up zien.
De video bevat slechts een fragment van de gehele film die in totaal zo'n 2 minuten bedraagt, maar deze laat nog even op zich wachten totdat Eligael het volledige materiaal tot zijn beschikking heeft. Naar eigen zeggen denkt Eligael dat er bij het zien van de complete originele video heel wat mensen van verbazing stijl achterover zullen slaan.
Ja ok, maar die alien graffiti in graan is eigenlijk best wel C>@,@<L !quote:
met een soort van cliffhanger, lijkt mij een poging om opgemerkt te worden door filmmakers ipv een echte ufo-sighting.quote:
Buitenaardse kut hip-hoppersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja ok, maar die alien graffiti in graan is eigenlijk best wel C>@,@<L !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |