Zit hij hier verkeerd, uiteraard is niemand van ons saai!quote:
Vooral betrouwbaarquote:
Als dat het enige criterium is, ben ik niet prettig gestoordquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat in je Relatieplanet profiel zet
Nope, iedere dag is weer anders met die labiele figuren hier.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Zit hij hier verkeerd, uiteraard is niemand van ons saai!
Lastig lastig, loslaten is met alles lastig!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er nog niet aan.
Refereren we nog aan Krengel?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hoeft niet psychisch gestoord te zijn, maar saai... neh...
Ik ben vreselijk saai.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit hij hier verkeerd, uiteraard is niemand van ons saai!
Ah...maar hoeft niet saai te zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, iedere dag is weer anders met die labiele figuren hier.
Behalve als de zwaartekracht je helptquote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Lastig lastig, loslaten is met alles lastig!
Haha ja, hoewel ik niet zo heel erg ben geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Lastig lastig, loslaten is met alles lastig!
Maar jij bent FF niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeeerlijk. En met jou, krullebol?quote:
Ik ben bekend met haar geschiedenis.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Daar wel je toch echt niet aan beginnen hé
Die heeft echt de meest onmogelijke verhalen hier op Fok! verteld
Maar, wat is dan nu prettig gestoord? Naakt in de Viva/Linda/Libelle willen staan?quote:
Ik niet. En volgens mij is dat een goed iets.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben bekend met haar geschiedenis.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat is dan nu prettig gestoord? Naakt in de Viva/Linda/Libelle willen staan?
+1.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. En volgens mij is dat een goed iets.
Krengel is een hele lieve meid, niks mis mee. Alleen een beetje gebrek aan zelfvertrouwen, that's itquote:
Treintjequote:
Dat vind iedereen anders. Waarom aan Babs vragen. Dat is niet het orakel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat is dan nu prettig gestoord? Naakt in de Viva/Linda/Libelle willen staan?
Hij kwam met die term, ik ben wel benieuwd wat hij daaronder verstaat danquote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind iedereen anders. Waarom aan Babs vragen. Dat is niet het orakel.
I know babequote:
Nee gewoon, weet ik het, ongein uithalen, harmless ongein. Kan het niet heul goed uitleggen denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik associeer dat nog steeds met de korte, pittige ende roodgeverfde kapsels uit dergelijke bladen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
Dus eigenlijk gewoon driekwart vrouwelijk Nederlandquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gewoon, weet ik het, ongein uithalen, harmless ongein. Kan het niet heul goed uitleggen denk ik
Al een paar maanden niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, goed, dankjewel. Ook nog lekker vrijgezel?
Nee dat blijkt, aangezien je met die term komtquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee gewoon, weet ik het, ongein uithalen, harmless ongein. Kan het niet heul goed uitleggen denk ik
Ja, ik dus ook. Daarom was ik benieuwd naar zijn definitiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik associeer dat nog steeds met de korte, pittige ende roodgeverfde kapsels uit dergelijke bladen.
Och, ik denk dat het wel meevalt, maar door de jaren heen is het een eigen leven gaan leiden, zeker in de hechte gemeenschappen van FOK waar het beter is om met z'n allen 1 persoon aan te vallen, zodat je iig zelf niet wordt aangevallenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. En volgens mij is dat een goed iets.
Vrouwen die regelmatig 'lekker gek' doen enzo met de dinnetjes?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Techno het volgende:
Ik associeer dat nog steeds met de korte, pittige ende roodgeverfde kapsels uit dergelijke bladen.
Misschien niet HET...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind iedereen anders. Waarom aan Babs vragen. Dat is niet het orakel.
Ik heb nooit beweert dat het een bijzondere eigenschap isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon driekwart vrouwelijk Nederland
Ja, en daarna 'gezellie' met een roseetje op de bank.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen die regelmatig 'lekker gek' doen enzo met de dinnetjes?
Ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat het een bijzondere eigenschap is
Ik had even moeten bedenken dat het een kriebelterm is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat blijkt, aangezien je met die term komt
Misschien generaliseer je te veelquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Gooise vrouwen kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en daarna 'gezellie' met een roseetje op de bank.
Bridget Jones Diarree aan enzo...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
Ja, en daarna 'gezellie' met een roseetje op de bank.
Thinking before doing, dacht dat je dat nu wel had geleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had even moeten bedenken dat het een kriebelterm is.
Oh ha haquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thinking before doing, dacht dat je dat nu wel had geleerd
Arme kerels die ooit leuker en gekker hebben meegemaakt, die kunnen niet meer settelen voor een saaiere vrouwquote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik merk het jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ben ik bij lange na niet de enige.. en onder de vrouwen hier leeft hetzelfde.
Aah ja, dat is ff kijken dan want je tegenkomt.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen vriendin.
Nog altijd opzoek...
Het was mijn 1e keus als voorbeeld trouwens. Maar ik dacht, misschien vind Sammz dat juist leuk.quote:
Ja!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Arme kerels die ooit leuker en gekker hebben meegemaakt, die kunnen niet meer settelen voor een saaiere vrouwOMG Wat heb ik de wereld aangedaan!
Oh, niet heel leuk hoor, maar ik heb alle afleveringen wel gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was mijn 1e keus als voorbeeld trouwens. Maar ik dacht, misschien vind Sammz dat juist leuk.
Vind het alleen zo jammer dat je geen enkele van die termen meer kan gebruiken, of het over kort haar bij vrouwen, zonder dat meteen al die termen er bij worden genoemd. En dat hoeft dus heul nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als zelfs vrouwen er zo over denken moet er toch wel een kern van waarheid inzitten.
Alles wat wij vrouwen zeggen heeft een kern van waarheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als zelfs vrouwen er zo over denken moet er toch wel een kern van waarheid inzitten.
Je wordt burgerlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef vencodark het volgende:
En waarom schrijf ik structureel Samzz naam fout..behalve in deze post?
En waarom hou ik de laatste tijd zo van het woord 'structureel'?
Jij bent niet de enigequote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef vencodark het volgende:
En waarom schrijf ik structureel Samzz naam fout..behalve in deze post?
En waarom hou ik de laatste tijd zo van het woord 'structureel'?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het alleen zo jammer dat je geen enkele van die termen meer kan gebruiken, of het over kort haar bij vrouwen, zonder dat meteen al die termen er bij worden genoemd. En dat hoeft dus heul niet
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niet heel leuk hoor, maar ik heb alle afleveringen wel gezien
Stekelteven zou een betere uitdrukking zijn. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef stbabylon het volgende:
Vind het alleen zo jammer dat je geen enkele van die termen meer kan gebruiken, of het over kort haar bij vrouwen, zonder dat meteen al die termen er bij worden genoemd. En dat hoeft dus heul niet
Ik kom wel vaak heel mooie vrouwen tegen, maar mijn `inpalmtechnieken´ schieten wat te kort denk ik. Ze vinden mij niet interessant genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
Aah ja, dat is ff kijken dan want je tegenkomt.
Wie kwam daar ook weer mee? HW toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Stekelteven zou een beter uitdrukking zijn. Dat ben ik met je eens.
Ohjee. Bij burgerlijk denk ik aan lelijke lange rokken, truttige sieraden, fan van programma's als Boer zoekt vrouw en een kort, pittig kapsel.quote:
Dat bedoel ik dus, je hebt stekelteven en je hebt andere vrouwen met kort haarquote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Stekelteven zou een beter uitdrukking zijn. Dat ben ik met je eens.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg in vervolg wel vrouwen met half lang haar, misschien dat ik er dan mee weg kom
Nou, je bent wel in korte tijd een sensatie of Fok! geworden. Ik kom je werkelijk overal tegenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak heel mooie vrouwen tegen, maar mijn `inpalmtechnieken´ schieten wat te kort denk ik. Ze vinden mij niet interessant genoeg.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak heel mooie vrouwen tegen, maar mijn `inpalmtechnieken´ schieten wat te kort denk ik. Ze vinden mij niet interessant genoeg.
Misschien is inpalmen ook niet handig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik doe er vaak niets aan want ik zit bij voorbaat al in mn hoofd "Naah, dat wordt toch niets.."quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouw naar m'n hartquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee. Bij burgerlijk denk ik aan lelijke lange rokken, truttige sieraden, fan van programma's als Boer zoekt vrouw en een kort, pittig kapsel.En wandelwagens + truttige babykleding. En baby's.
Ik doe aan niets van zulke dingen.
Heb je het er al over gehad metquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee. Bij burgerlijk denk ik aan lelijke lange rokken, truttige sieraden, fan van programma's als Boer zoekt vrouw en een kort, pittig kapsel.En wandelwagens + truttige babykleding. En baby's.
Ik doe aan niets van zulke dingen.
Oh ben ik nog goed weggekomen dusquote:
Ja, zoals MissB.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef stbabylon het volgende:
Dat bedoel ik dus, je hebt stekelteven en je hebt andere vrouwen met kort haar
quote:
geen idee of jij een stevige beurt gehad hebt..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ben ik nog goed weggekomen dus
Ja leuk heh?! Ik laat hem gewoon staan uit respect voor de maker!quote:
Nee, daarvoor zijn we nog niet serieus genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je het er al over gehad metdan?
Wat is daar mis mee? Ik ben gewoon niet `gezellig´. Ik hoef niet per se naar de andere kant van de wereld. Ik vermaak mij prima in Nederland en de rest van Europa.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee of jij een stevige beurt gehad hebt..
All aroundquote:
Mja, dat is dus idd compleet de verkeerde instelling. Ik doe wel mijn best, maar hou wel in mijn hoofd, proberen kan altijd, en als het niks wordt, heb ik het iig geprobeerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe er vaak niets aan want ik zit bij voorbaat al in mn hoofd "Naah, dat wordt toch niets.."
En de zijne? Daar had je het laatst over toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zijn we nog niet serieus genoeg.Mijn al dan niet kinderwens is nog niet van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |