InWork Detachering en 1 project is in Rotjeknor als Technisch Applicatiebeheerder en de ander als Unix/Linux Systeembeheerderquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Misan het volgende:
[..]
welke detacheerder? interessante projecten?
ooh inwork, dat heb ik volgens mij eerder gevraagdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
InWork Detachering en 1 project is in Rotjeknor als Technisch Applicatiebeheerder en de ander als Unix/Linux Systeembeheerder
Wat ben jij ff slecht bezigquote:
In het Modern Warfare 2 topic iddquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat ben jij ff slecht bezig![]()
Vraag me niet waarom maar ik zag er net ook in in een CoD topic voorbij komen
Die was toch echt beter
Ik had hem al gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het Modern Warfare 2 topic iddVoor jullie hou ik het iets minder ranzig
Vanwege de taxiquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Misan het volgende:
[..]
niet vergeleken bij mijn werktijden waar je mij niet over hoort klagen
neuh, elke week meer dan 40 uur als het ff kan, scheelt ook als je je werk leuk vind om te doen natuurlijkquote:
Dat is zeker zoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, elke week meer dan 40 uur als het ff kan, scheelt ook als je je werk leuk vind om te doen natuurlijk
gewoon morgenochtend bellen dusquote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ik heb tot nu 1 sollicitatie lopen, eens kijken hoe dat gaat. Had eigenlijk gehoopt vandaag al iets te horen, vanwege opzegtermijn
Vind je dat serieusquote:
donderdag rol ik het vliegtuig uit. Vrijdag solli, maandag andere solli. Je moet wat op je vrije dagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ik heb tot nu 1 sollicitatie lopen, eens kijken hoe dat gaat. Had eigenlijk gehoopt vandaag al iets te horen, vanwege opzegtermijn
nogal een verschil idd, sportauto's rijden daar misschien 150 en F1 gaat daar al met het dubbele doorheenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_rouge_overlap.html
tof filmpje! Die F1 wagens gaan HARD jong
Wel een chilluh dunk jongen!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)netje_imponeren.html
Ook geniaal vanaf 1.30![]()
Midden op de wei in freaking Zeeland, bij de baas.quote:
ik moest hier aan denkenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
een neger in Zeeland?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Midden op de wei in freaking Zeeland, bij de baas.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Misan het volgende:
[..]
een neger in Zeeland?
Daar moet haast wel vlakbij een asielzoekerscentrum zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
My bad, het was een shetlandpony. Ze schijnt Pinky te heten, aldus het vriendinneke.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Misan het volgende:
[..]
een neger in Zeeland?
da's heul geen echtequote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
My bad, het was een shetlandpony. Ze schijnt Pinky te heten, aldus het vriendinneke.
Het klopt trouwens wel, mijn vriendin heeft pas rond haar negende levensjaar voor het eerst een neger gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Misan het volgende:
[..]
een neger in Zeeland?
vind ik dat mijn OP-beschrijving ook aangevuld moet worden met 'Heeft het (beg/h)eerlijke zusje van RitseB.'quote:Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje
ik dacht zelf aan wat andersquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Nebo het volgende:
Op basis van:
[..]
vind ik dat mijn OP-beschrijving ook aangevuld moet worden met 'Heeft het (beg/h)eerlijke zusje van RitseB.'
Floor is heel nieuwgierig waar jij aan dacht. Ik ook for that matter.quote:
check de wiki, ben benieuwd of ze 'm snaptquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Floor is heel nieuwgierig waar jij aan dacht. Ik ook for that matter.
Ik snap hem niet en zij ook niet, leg uitquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef Misan het volgende:
hij was trouwens eerst pakkender alleen wel bijzonder ordinair
steekt zijn pik in een pak boter in plaats van een taartquote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet en zij ook niet, leg uitHoe was het eerst dan?
we missen nog een behoorlijke foto van 'r voor in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef Nebo het volgende:
Wel een verdomd lekker pakje boter trouwens.
Die zooi kijk ik dan ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus? Dat is nog niks. Dat heb ik al zo vaak gezien.
In medische programma's wel te verstaan
Van de week ook gezien! Erg bruutquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ikzelf zal er ook niet snel naar kijken, maar ik zap er soms ff langsheen.quote:
Absoluutquote:
Cool filmpjequote:
Als je eerst Taiwan doet en daar die secret agent bevriend helpt die je mee met die missie tegen die russische gast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
En weer aan het werk. Gister weer Alpha Protocol opgepakt na de lovende mensen hierzo. Leuk spel, zeker niet goed, maar aardig. Ik zit nu bij die klotemissie met die russische jaren 60 disco baas.
Zit nu al bij discobaas. Even kijken of het mogelijk is om te zetten. Ik wist helemaal niet dat ik matties kon maken in Taiwan. Is er ergens een guide om de beste route te volgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je eerst Taiwan doet en daar die secret agent bevriend helpt die je mee met die missie tegen die russische gast.
Super vet spel!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zit nu al bij discobaas. Even kijken of het mogelijk is om te zetten. Ik wist helemaal niet dat ik matties kon maken in Taiwan. Is er ergens een guide om de beste route te volgen?
Dan ga ik hem een tweede keer spelen MET de goede route
tja er is kans op, het hoeft niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Intel blundert met chip; kosten $1 mld
Heb ik weer :/
je kunt savegame van laatste bezoek safehouse laden. En dan via de backknop naar ander land gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zit nu al bij discobaas. Even kijken of het mogelijk is om te zetten. Ik wist helemaal niet dat ik matties kon maken in Taiwan. Is er ergens een guide om de beste route te volgen?
Dan ga ik hem een tweede keer spelen MET de goede route
Had ik vanmorgen ook, en volgende week waarschijnlijk weer, 1 of andere stage gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Absoluut
Vandaag komt er weer een externe firma wat testen voor me uitvoeren hier op mijn werk. Op zich is dat wel nice, het jammere is dat ik alles weer een gehele dag moet gaan begeleiden. Helemaal geen zin in
Vanavond maar eens proberen. Eerst mn presentatie over SQL afmaken vanaaf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je kunt savegame van laatste bezoek safehouse laden. En dan via de backknop naar ander land gaan.
Zo heb ik dat namelijk ook gedaan, ik ben weggegaan naar Italie. Waar ik ook nog het eindgevecht moet. Maar ik ben alles behalve gemotiveerd om het uberhaupt uit te spelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Vanavond maar eens proberen. Eerst mn presentatie over SQL afmaken vanaaf.
Dat spel wordt echt overal de grond in getrapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo thuis lekker MindJack spelen!en vermoedelijk een hele lieve recensie schrijven.
Moederbord bestaat nu ineens niet meer op de site :/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja er is kans op, het hoeft niet natuurlijk.
dan maar voor deze combi gaan als je niet kan wachtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moederbord bestaat nu ineens niet meer op de site :/
processor met processorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan maar voor deze combi gaan als je niet kan wachten
http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_Socket_1366/Intel(R)/Core_en_trade_i7_950/347888/?tn=HARDWARE&l1=Processoren&l2=Desktop&l3=Socket+1366
met
http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_Socket_1366/Intel(R)/Core_en_trade_i7_950/347888/?tn=HARDWARE&l1=Processoren&l2=Desktop&l3=Socket+1366
en
http://www.alternate.nl/h(...)l2=DDR3&l3=DDR3-1600
Welke heb je ook alweer?quote:
ohh crapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
processor met processor? Nja ik ga dadelijk eens bellen
de 710 wordt niet meer geproduceerd, zou voor de 711 gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welke heb je ook alweer?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk de Sony 40EX710 halen. Episch!
samsung c6700quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook een nieuwe tv...
Maar ik weet niet welke en ik vind het te veel uitzoek-werk.
Op bol.com staat de 710 nog wel. De 711 is de tweede optiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de 710 wordt niet meer geproduceerd, zou voor de 711 gaan![]()
die in eigenlijk indentiek maar wordt nog steeds nieuwe gemaakt.
Samsung UE46C6730quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welke heb je ook alweer?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk de Sony 40EX710 halen. Episch!
de hele 67xx lijn is het zelfde op opname mogelijkheden , en nog wat luxe opties naquote:
6700 nemen , heeft nog wat helderder beeld ondanks dat het het zelfde paneel is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef Kn0x het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen
Samsung UE40C6000 of Sony 40EX700?
Bij consumentenbond krijgt de Samsung een 7.2 en Sony een 7.0. Hmm...
Ik heb ongeveer 800 - 850 te besteden.
verschil tussen full-led en edge lit is bijna niet te zien. ( mits het een goed paneel is uiteraard )quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef Fallen het volgende:
mja, over het algemeen ben ik niet zo kapot van LCD. De backlight bleeding en kijkhoek vind ik al snel storend, net zoals de meeste input lag.
En bij LED zou ik alleen kiezen voor een Full-Led, nooit edge lit.
Wat dat betreft heb ik nog altijd liever een plasma, ook al zit daar iets meer stroomverbruik in en natuurlijk de weerkaatsing van omgevingslicht. Ook qua kleuren veel natuurlijker en een hogere motion resolution.
Waarschijnlijk ga ik binnenkort dan toch maar voor een mooie midrange Panasonic.
Full-led met local dimming of een edge-lit waar geen uniformiteit in zit, mwah... ik weet mijn keuze dan wel. Maar je hebt zeker gelijk dat het voor een groot gedeelte staat of valt met het paneel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verschil tussen full-led en edge lit is bijna niet te zien. ( mits het een goed paneel is uiteraard )
en plasma's vind ik echt storend het reflecteerd als de pest, en als die uitstaat is het net een spiegel.
en gelukkig hebben led tv's allemaal een clear motion rate van 400 of hoger tegenwoorden dus daar heeft de plasma ook geen meerwaarde meer
meeste plasma's hebben anders een CMR van 600quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Full-led met local dimming of een edge-lit waar geen uniformiteit in zit, mwah... ik weet mijn keuze dan wel. Maar je hebt zeker gelijk dat het voor een groot gedeelte staat of valt met het paneel.
Maar een clear motion van 400? Serieus? Dat is toch maar een fractie van de 1080 full motion die de meeste plasma's hebben? En dan is dat bij LCD's vaak opgekrikt van 300 met allerlei Clear Motion, Pixel Plus etc. ellende. Dat is wat ik vaak juist zo storend vind, die egale vlakken die roteren, alsof er totaal geen diepte meer in zit.
Maar goed, ik heb misschien te veel op de pro-plasma afdeling gestaan bij een oud-werkgever...
Plasma ook maar 800? Ow, ik begreep altijd volle 1080, maar dat zal dan ook wel met zo'n software truc gaan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
meeste plasma's hebben anders een CMR van 600
en er zijn zat led tv's die 800 cmr hebben ( zijn vaak de 3d modellen )
de standaard led's hebben allemaal 400 . en dat is ruim voldoende, gezien je invoer bron toch altijd 50hz is. waardoor het bij plasma's en led tv's allebei op software aan komt voor een stiller beeld.
overigens hebben plasma's juist een slechte inkijk hoek door dat vreselijke spiegel paneel.
gewone lcd's hadden daar wel last van dat de boel dan wazig werd, maar dat is bij een led tv opgelost
ehhh die 1080 staat voor 1080 beeld lijnen als in 1920x1080 en dat is de resolutie, een echte full-HD film wordt geschoten in 1080-24pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Plasma ook maar 800? Ow, ik begreep altijd volle 1080, maar dat zal dan ook wel met zo'n software truc gaan....
Maar die kijkhoek vind ik echt wel tegenvallen bij LCD's. En van de spiegeling heb ik toch geen last, heb nu ook omgevingslicht zo dat het niet irritant is bij de CRT-bak die er nu staat.
Blijkbaar heb ik te veel pro-plasma verhalen gehoord.... damn you, oud-collega's!
Maar eigenlijk zit mijn eerste twijfel nog steeds bij het wel of niet halen van een nieuwe lamp voor m'n beamer. Ik kijk al zo weinig TV, dus PS3 weer aan de beamer hangen kan voldoende zijn.
hohoho... dat is niet waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehhh die 1080 staat voor 1080 beeld lijnen als in 1920x1080 en dat is de resolutie, een echte full-HD film wordt geschoten in 1080-24p
waar de 24 staat voor 24 hz dat is je echte refresh-rate. het menselijk oog werkt namelijk op 27hz.
overigens was bij plasma's vroeger de resoultie lager als de echte HD resolutie, zo kreeg je bijvoorbeeld 1280x720 ( hd ready beeld ) op een 1024x768 beeld getoond en werd het dus gecompressed op een plasma.
dat is tegenwoordig niet meer het geval maar miss dat je daar bij in de war bent geraakt.
lcd's hebben overigens altijd op de jusite native resoultie gedraaid, en de hd-ready tv's draaien op 1366x768.
wat dus 24p isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
hohoho... dat is niet waar.
De full motion resolutie gaat over hoeveel beeldlijnen er bewegen binnen de frames. Daarom zien de meeste LCD's er qua beeld vaak platter uit, omdat niet alle beeldpixels mee bewegen van frame naar frame.
CMR heeft daar wel invloed op, maar gaat wel op basis van berekeningen, niet van hetgeen dat uit het bronmateriaal wordt uitgelezen en de display dan weergeeft.
Dat er bij HD-ready plasma's compressie optreed bij het vertonen van HD-materiaal is waar, maar net zo bij de HD-ready LCD's. 1366x768 is geen native resolutie voor 1280x720 of 1920x1080. Daar wordt dan weer opgeschaald.
Overigens is de CMR qua hoeveelheid pas interessant wanneer deze deelbaar is door 50, 60 en 24 (dus 600). Het is niet zo dat alle input slechts gebaseerd is op 50Hz, de PS3 gebruikt PAL 60 (60 Hz) en kan ook op 24Hz uitsturen, mits het bronmateriaal dat aanlevert.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Mn leven is eindelijk weer compleet, ik heb weer een xbox!!
Ik heb het niet over interlaced of progressive, maar de vergelijking komt in de buurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat dus 24p is
maar goed bij plasma's is dat dus ook 600 cmr ( 600hz razor frame LG ( cmr wordt vaak gewoon aangegeven als hz wat eigenlijk niet mag ) , panasonic vierra 600cmr )
bij led tv's binnen de 2d lijn is de cmr vaak 400, en de 3d tv's zijn 800 cmr
wat dus weer hoger ligt als bij een plasma, want ook de 3d plasma's zijn 600 cmr .
edit:
heb jij het nu trouwens niet over 1080p en 1080i ?
P voor progressive scan en I voor interlaced.
waarbij die bij interlaced inderdaad maar de helft van de beeldlijnen vernieuwd.
en bij P progressive alle beeld lijnen ?
dat maakt het verhaal een stuk duidelijker
Was je al klaar met je studie-dingen dan?!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaar dat je weer online komt op Xbox Livequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Je moet er wel even voor gaan zitten, het is geen serie die je kijkt terwijl je links en rechts wordt afgeleidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice! Ja Morthill, heb Boardwalk Empire hier ook al klaar staan om te gaan kijken, weet alleen nog niet wanneer
Ja dat had ik al doorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je moet er wel even voor gaan zitten, het is geen serie die je kijkt terwijl je links en rechts wordt afgeleidMaar de eerste aflevering belooft veel goeds
Jammer genoeg wel, nja van de ene kant wel fijn. Alternate heeft het moederbord al uit de handel genomen, en iedereen zou morgen bericht krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Tain het volgende:
Nick:
Dit al gelezen?
http://tweakers.net/nieuw(...)bridge-chipsets.html
Yup, goedemorgen allemaal.quote:
Je ging The Naked Man doen tijdens de keuring?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef Fallen het volgende:
Zo, medische controle gehad, naar het schijnt alles goed.
En dan ook nog door een mooie co-assistente. Voelde bijna weer een HIMYM-momentje opkomen, maar kon me inhouden.![]()
Je knie nog steeds? Of vanwege je nieuwe jobquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef Fallen het volgende:
Zo, medische controle gehad, naar het schijnt alles goed.
En dan ook nog door een mooie co-assistente. Voelde bijna weer een HIMYM-momentje opkomen, maar kon me inhouden.![]()
Bijna, maar toen drong het tot me door dat ze zei dat ze terug zou komen "met de huisarts".quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je ging The Naked Man doen tijdens de keuring?
Da's m'n broer, Tain.quote:
HA! Ik ben niet de enige die jullie zo moeilijk uit elkaar kan houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's m'n broer, Tain.
Ik heb geen last van m'n knie. Alleen de laatste tijd wat andere ongemakken, maar niks bijzonders geconstateerd. Mag dus nog steeds voluit sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Er gaat geen lijntje van Misan naar PoederSuikerPoeder!!quote:
errrbek ook niet, die hebben ook nog nooit contact met elkaar gehad via fokquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er gaat geen lijntje van Misan naar PoederSuikerPoeder!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HA! Ik ben niet de enige die jullie zo moeilijk uit elkaar kan houdenJa pff het lijkt allemaal op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Volgens mij doe ik iets fout, sta in niemand zijn lijstje geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Poit is de spin in het web!quote:
je moet dat hele stuk eens kijken op flabberquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/kamasutrabeurs.html
Ik moest hardop lachen
Hij klinkt als een geit
Echt te erg... komen daar ook 'normale' mensen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef Misan het volgende:
[..]
je moet dat hele stuk eens kijken op flabberhttp://www.flabber.nl/web(...)-kamasutrabeurs-7353
jeweet!quote:
Wat doet die robot dan? En als ik een van die werknemers was zou ik snel een gespecialiseerd onderhoudsbedrijf oprichten met een paar collega's!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo en toen was de leverancier van de robot die hier staat failliet![]()
Gisteren stonden ze gewoon onderhoud te plegen hier![]()
Nu maar kijken wat er straks gebeurd qua onderhoud.
Ik hoorde net dat ze iets te fanatiek gratis robotten stonden uit te delen. Een importeur van Rational heeft dat ooit gedaan. 10 gratis weggeven en nu de grootste leverancier in Horeca Nederland.
En het ow zo geweldige preverentiebeleid van de zorgverzekeraars hebben meegespeeld.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat doet die robot dan? En als ik een van die werknemers was zou ik snel een gespecialiseerd onderhoudsbedrijf oprichten met een paar collega's!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom zelf uitleggen als zij het al doen
Het werkt absoluut snellerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat een ding, want allejezus wat kan het soms lang duren in een apotheek voor ze de juiste pillen gevonden hebben! Dan werkt het ook niet mee dat 100% van mijn opetheek-ervaringen in het oude (lees bejaarde) gedeelte van Rijswijk was met zelf ook bijna bejaarden apothekers en -assistenten...
Awesome!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik zaterdag mijn prijs mag verdedigen met schaken
Truequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!
Schaken is voor ekte koningen!
Ik kom er bijna nooit, maar als ik er heen moet, ben ik binnen 5 min weer buitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat een ding, want allejezus wat kan het soms lang duren in een apotheek voor ze de juiste pillen gevonden hebben! Dan werkt het ook niet mee dat 100% van mijn opetheek-ervaringen in het oude (lees bejaarde) gedeelte van Rijswijk was met zelf ook bijna bejaarden apothekers en -assistenten...
Ik kwam er zo'n 2,5 jaar lang dagelijks binnen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom er bijna nooit, maar als ik er heen moet, ben ik binnen 5 min weer buiten
Goeie reis kerel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
Gegroet. Veertig minuten voordat de lange zit naar Amsterdam gaat plaatsvinden.
Awesome!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
True
En laat het nu een bierweekend zijnhoeveel beter kan het dan nog worden? Ja mooie vrouwen zijn er ook
Gelukkig ben ik langer binnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom er bijna nooit, maar als ik er heen moet, ben ik binnen 5 min weer buiten
Toffe foto's!quote:
Thanksquote:
Is de nieuwe Pokemon niet gewoon een mooiere versie van de oude met nieuwe Pokemon erbij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
Omdat ie tof is Poit, ik heb de nieuwe in Japan even gespeeld (is daar al uit) en het is gewoon verslavend. Kutgames.
Het overkwam mij zo vaak dat ik standaard startkabels bij me heb. Tegenwoordig gebruik ik ze eerder voor iemand anders dan mijzelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef DJ_ het volgende:
kut, mn deur van mn auto zat niet goed dicht nu is mijn accu leeg
nu moet ik een uur wachten op de dealer >.< alleen voor een paar startkabels een een 2e auto.
Met alleen nieuwe pokemon, 'volwassener' verhaal en mooiere plaatjes ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is de nieuwe Pokemon niet gewoon een mooiere versie van de oude met nieuwe Pokemon erbij?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kwam er zo'n 2,5 jaar lang dagelijks binnen...Hèhè, ik moet trouwens wel quoten, anders zie ik niet wat er in de spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Goeie reisquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
Gegroet. Veertig minuten voordat de lange zit naar Amsterdam gaat plaatsvinden.
Paar dagen terug als ik mij niet vergis. Als ik hem vrijdag nog krijg kan hij zo mee naar de bierweekquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Petti, wanneer zei ik nou dat de shirtjes onderweg waren? Hoop eigenlijk dat ze er al zijn!
Ik ga dadelijk eens kijken! Je woont niet in de buurt hè?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Paar dagen terug als ik mij niet vergis. Als ik hem vrijdag nog krijg kan hij zo mee naar de bierweek
Allemaal voor de ps3?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, ik heb de GOTY ook binnen. Nja is wel lullig dat het codes zijn :/, ging er van uit dat het op een disc stond ofzo. Nu had ik gister net zo goed die DLC kunnen downloaden.
Iemand die nog Borderlands zoekt trouwens? Heb hem nu dus 2x! Ook Fallout 3 en FFXIII dubbel, dus mag ook weg
Speciaal SC prijsje
Uhm... Xbox360 natuurlijkquote:
niet bepaaldquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk eens kijken! Je woont niet in de buurt hè?
Bentelo ja, dat was hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
niet bepaaldBentelo
Dat is in Overijssel, redelijk in de buurt van Hengelo. Ik weet dat naar Tilburg het mij 2 uur rijden kost
Hehe nicequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, ik heb de GOTY ook binnen. Nja is wel lullig dat het codes zijn :/, ging er van uit dat het op een disc stond ofzo. Nu had ik gister net zo goed die DLC kunnen downloaden.
Iemand die nog Borderlands zoekt trouwens? Heb hem nu dus 2x! Ook Fallout 3 en FFXIII dubbel, dus mag ook weg
Speciaal SC prijsje
Nja ga straks nog wel ff verderquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe niceAls je een beetje doorspeelt haal je mij, michhas, bozz, teun en fsmxi nog wel bij
Anders haal jij mij ff inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe niceAls je een beetje doorspeelt haal je mij, michhas, bozz, teun en fsmxi nog wel bij
Je moet je scherenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://twitpic.com/3vttxj
http://twitpic.com/3vttxi
Ben er hard mee bezigquote:
tja in 4 jaar tijd is het me nog nooit overkomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het overkwam mij zo vaak dat ik standaard startkabels bij me heb. Tegenwoordig gebruik ik ze eerder voor iemand anders dan mijzelfGelukkig heb ik ze zelden nodig
Ja wist niet of het erop stondquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet je scheren
Oh en tof T-shirt
Heb jij meteen die codes ingevoerd ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben er hard mee bezigHeb nu een lvl 25 en een lvl 30 character
Ben de DLC nu aan het binnenhalen. Is wel fucking veel trouwensquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij meteen die codes ingevoerd ?
4 stuksquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben de DLC nu aan het binnenhalen. Is wel fucking veel trouwens
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef DJ_ het volgende:
voor mensen die alan wake nog niet hebben.
hij is nu te krijgen voor 15 euro als digitale download
http://www.livecodes.nl/alan-wake.php
6 euro goedkoperde goedkoopste op het internet.
en 10 euro goedkopernederlandse winkels
zijn genoeg mensen die zeuren over de prijzen van games, miss dat ze hem nu wel willen.quote:
Die blijven ten allertijde zeuren. Die vinden ten allertijde wel wat. Het is net als met mensen die rijk zijn en zichzelf rijk vinden. De laatste groep doen voor alsof ze heel wat zijn door zich beter voor te doen dan ze zijn. Die kom ik via mijn werk (hotel) helaas te vaak tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn genoeg mensen die zeuren over de prijzen van games, miss dat ze hem nu wel willen.
quote:The White Stripes would like to announce that today, February 2nd, 2011,
their band has officially ended and will make no further new recordings or perform live.
quote:
fucked up is dat, heb je er veel last van?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Ut gaat Spanks.
Natuur doet niet helemaal wat ze moet doen, dus ik moet naar het ziekenhuis vrijdag.
Hoe het na vrijdag gaat zie ik dan wel weer.
Hm, nee. Helemaal niet. Dat is het "probleem"quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef Misan het volgende:
fucked up is dat, heb je er veel last van?
Oh nou, hopelijk ken'de snel weer fatsoenlijk lopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Misan het volgende:
maandag terug, dan weet ik meer over de rest van het verloop
Het duurde even voor ik het zag, maar:quote:
Moest dat nouquote:
Hopelijk is alles goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Ut gaat Spanks.
Natuur doet niet helemaal wat ze moet doen, dus ik moet naar het ziekenhuis vrijdag.
Hoe het na vrijdag gaat zie ik dan wel weer.
Weer terug in het treurige NL.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hopelijk is alles goed.
*Gamebabe geeft een dikke knuffel
Dank uquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Weer terug in het treurige NL.
Leuke foto's
Haha, zal best. Paar daagjes weer rustig aan doen om in het schema te komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dank uIk ben nog wel op egyptische tijd, moeoe en dat als avondmens...
Nightquote:
Nice!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh
Status:
Uw bestelling wordt momenteel verwerkt.
De assemblage van uw Complete PC is klaar / Wachten op verzending
quote:
Mooie foto'squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dank uIk ben nog wel op egyptische tijd, moeoe en dat als avondmens...
Wat heb je voor iets?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh
Status:
Uw bestelling wordt momenteel verwerkt.
De assemblage van uw Complete PC is klaar / Wachten op verzending
Je kunt er ook gewoon heen gaan om verder te slapen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef Kn0x het volgende:
Te.Vroeg...On.Cool. Stomme werk dat verlangt dat ik werk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Moest dat nou
Ik weet dat ik een waardeloze muziek/game/film/boek smaak heb maar om het zo diep in te wrijven
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
De vernieuwde site!!!
http://www.emarnetwork.nl/
Nooit geweten dat je vroeger wel tof wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]de site is nóg lelijker geworden! Hotdamn, zo'n achtergrond met allemaal van die sterren heb ik niet meer gezien sinds ik in een X-Wing vs. TIE-Fighter clan zat en fora van rivaliserende clans ging onderspammen met "Rebel Allian is GAY!!! YOU GUYS ARE GAYLORDS!!! LONG LIVE THE EMPEROR!!!"
Jongen, TUURLIJK!! Dark Side 4 liff weetje!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je vroeger wel tof was
Dark Sidequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen, TUURLIJK!! Dark Side 4 liff weetje!
Faalhaasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik nog nooit een star wars film heb gezien.. nja afgekeken dan, misschien tijdens het zappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
FaalhaasNja kut vinden is overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Heb ze gewoon nog nooit gezien. En ik ga ze niet op RTL5 kijken of wat dan ook
.
Heb ze wel allemaal op de mediaspeler staan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik nog nooit een star wars film heb gezien.. nja afgekeken dan, misschien tijdens het zappen
Doet me denken aan geocitiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
De vernieuwde site!!!
http://www.emarnetwork.nl/
We waren de enige toeristen die nog niet opgepikt waren ongeveer, dus hij moest wel met ons klungels meequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooie foto'sEn alles heel erg herkenbaar, ik was er met oud en nieuw namelijk. Ik ben vooral jaloers op de duikfoto's, want die hebben ze bij ons niet gemaakt
Hurghadaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We waren de enige toeristen die nog niet opgepikt waren ongeveer, dus hij moest wel met ons klungels mee
Waar was jij precies?
Daar zijn er zo veel vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HurghadaZo te zien hebben jullie die woestijn-jeepsafari gedaan
Ook toevallig gedoken bij die duikschool met dat nederlandse vrouwtje?
Wij zaten in Dahab, dat is een klein dorpje boven sharm el sjeik. dit was gewoon lekker scheuren op een quad en onderweg snorkelen en een oase bezoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HurghadaZo te zien hebben jullie die woestijn-jeepsafari gedaan
Ook toevallig gedoken bij die duikschool met dat nederlandse vrouwtje?
Toendertijd kwamen de deel IV, V en VI standaard geregeld op ned 1 of 2. Daardoor heb ik ze toen al heel vaak gezien zonder reclamequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kut vinden is overdreven! Heb ze gewoon nog nooit gezien. En ik ga ze niet op RTL5 kijken of wat dan ook
.
Heb ze wel allemaal op de mediaspeler staan
Ik zit serieus te overwegen om naar Ziggo te gaanquote:
Ah Hilton, ooit mee gedoken, Emporer Diver dacht ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wij zaten in Dahab, dat is een klein dorpje boven sharm el sjeik. dit was gewoon lekker scheuren op een quad en onderweg snorkelen en een oase bezoeken
Dit was de duikschool van het Hilton
Aanvragen enzo is allemaal geen probleem. Dat gaat razendsnel.. maar ga nooit verhuizen. Want dat kunnen ze niet aan bij Ziggo. Dan kun je het beter opzeggen en op een nieuw adres opnieuw aanvragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om naar Ziggo te gaanPuur omdat ik van bv Kneusteun meerdere malen gehoord heb dat de internet van Tele2 al helemaal ruk zijn en hij woont in Enschede. Ik kan mij niet voorstellen dat Hengelo ineens wel goed is.
En dan krijg ik ook meteen 13th street op mijn tv
Ik heb hier een prima 60Mbit verbinding van Tele2quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om naar Ziggo te gaanPuur omdat ik van bv Kneusteun meerdere malen gehoord heb dat de internet van Tele2 al helemaal ruk zijn en hij woont in Enschede. Ik kan mij niet voorstellen dat Hengelo ineens wel goed is.
Heb met mn 20mbit connectie eigenlijk ook weinig te klagen tot nu toequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hier een prima 60Mbit verbinding van Tele2
Het internet hier is meestal ook prima. Een sporadische storing dat te wijten valt aan de nieuwbouw die ze hier uitvoeren. Daar kan UPC dan weer niets aan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hier een prima 60Mbit verbinding van Tele2
hier was het sinaidiversquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah Hilton, ooit mee gedoken, Emporer Diver dacht ik?
Ik heb net door het vriendje gemaakte witlofsoep met kaasbruchetta's gegeten, jamjam...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in een kaasbroodje met ketchup.
Oh Hilton in Dahab, die ken ik dan weer niet. Hurghada wel. Daar was het Emporer als ik me niet vergis. Dan moet ik de duikvideo weer terugkijken, daar staat vast de boot een keer opquote:
Ik heb ziggo en ben wel tevreden eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kijk nog rustig rond, ik sowieso weinig doen totdat ik de sleutel heb. Dat is pas over 2 weken.
Hier al denk 10 jaar ziggo (voorheen @home) en ik ben 1 of 2 dagen van het netwerk afgeweest en dat kwam door mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
* Solique geeft scheermesjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik scheermesjes? My Chemical Romance
Welke sfeer?quote:
quote:
Pff ik doe niet zo moeilijk over geslacht vandaag, rare after vakantie hormonenquote:
whats kebeurd...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen bij bepaalde rassenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef GameBabe het volgende:
Even een vraagje, als een kitten blauwe ogen heeft, blijven die dan blawuw?
AWESOME!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)-keren-terug-tv.html
WHOEHOOEEE!!
Wat is er tof aan kleine mensen die op elkaar inslaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Misan het volgende:
MIDGET FIGHT!!! http://www.at5.nl/artikel(...)gd-door-lilliputters
Geen idee, de humor ervan ontgaat mij geheel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is er tof aan kleine mensen die op elkaar inslaan?
Allesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is er tof aan kleine mensen die op elkaar inslaan?
Je zou eens op YouTube moeten zoeken op midget fight en dan die Jerry Springer-filmpjes bekijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:45 schreef Gamer_V het volgende:
OMG KLEINE MENSEN DIE OP ELKAAR INSLAAN WOO WOO WOOOOO
Eensch. Van 30+ naar dit weer met regen is gewoon kudt.quote:
Bijna weer maandagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:44 schreef Kn0x het volgende:
Bijna weekend gelukkig. Nog 8 uur te gaan.
Bijna in de VUTquote:
Omdat het mijn schoonzus isquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pff ik doe niet zo moeilijk over geslacht vandaag, rare after vakantie hormonen![]()
En Ross, waarom heeft u de zus (Anneke T) van een van mijn beste vrienden op uw facebook
FRUITJE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |