Combinatie van navo en rusland gok ik.. rusland is niet echt blij met de manier waarop China aan het groeien is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?
Je hebt daarnaast ook nog eens luchtoverwicht nodig om acties te kunnen uitvoeren daar, plus dat het overzee zal moeten komen, weinig landen in de regio zie ik Amerikanen aan land laten om china binnen te gaan vallen..
Als ik me niet vergis heeft China nog steeds een stuk minder gevechtsvliegtuigen dan de VS, en is hun marine absoluut niet geschikt voor grootschalige operaties zoals een invasie over zee.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Turkije? Never.. echt nooit.
Dat leger heeft me een Frankrijk 1939 mentaliteit.. niet normaal.
Amerika zie ik het niet 1,2,3 doen..
Rusland heeft de enige optie..
Hoe schiet je in godsnaam 17 burgers dood (en verwond je er 56) in één salvo?quote:Somalische soldaat schiet 17 burgers dood
MOGADISHU - Een Somalische soldaat heeft maandag minstens zeventien burgers gedood in een drukke winkelstraat. Hij schoot met een luchtdoelmitrailleur vanaf een truck nabij een markt in de hoofdstad Mogadishu.
© ANP
Door het geweersalvo vielen 56 gewonden en twaalf doden. Vijf gewonden overleden later in het ziekenhuis, zei directeur Mohamed Yusuf van het Madinaziekenhuis in de stad.
''We onderzoeken nog wat er precies is gebeurd. We kunnen niet zeggen of de soldaat per ongeluk of opzettelijk het vuur heeft geopend'', zei een Somalische veiligheidsfunctionaris. Enkele getuigen hadden gezegd dat de beschieting een ongelukje was.
Maar volgens de Britse omroep BBC was er een vuurgevecht tussen de politie en het leger. Een soldaat zou een agent hebben gedood vlakbij het Benadir ziekenhuis. Daarop kwam een politiemacht ter plaatse en ontstond een schotenwisseling.
Spijt
De minister van Defensie heeft zijn spijt betuigd over het incident en beloofde hulp aan de gewonden. Hij zei dat de verantwoordelijke militairen voor de rechtbank worden gedaagd.
De Somalische regering heeft nauwelijks grip op de gebeurtenissen in het land.
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12327898quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef hcwp het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)17-burgers-dood.html
[..]
Hoe schiet je in godsnaam 17 burgers dood (en verwond je er 56) in één salvo?
Echt, dat continent
Dat is onmogelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef AchJa het volgende:
Fuck, heb net "the Road" helemaal afgekeken... Ik had het ff slecht toen pa dood ging.
Shit, ik heb emoties...
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gauw een biertje... Ik weet niet wat er gebeurd is...
Mooie film.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef AchJa het volgende:
Fuck, heb net "the Road" helemaal afgekeken... Ik had het ff slecht toen pa dood ging.
Shit, ik heb emoties...
Je gaat vast mijn verjaardags cadeau kopen.quote:
Wanneer ben je jarig dan!?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat vast mijn verjaardags cadeau kopen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |