Onder aan die Wikipedia pagina staat een CIA rapport, welke pas in 2007 is vrijgegeven, het zal wel weer een CIA actie zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef Vronsky het volgende:
Ach, ik kan heus wel geloven dat ze onofficieel steun kregen, maar niet in de fysieke zin.
Tussen steun krijgen en steun krijgen zit nogal een verschil. En er zal achter gesloten deuren ook wel het een en ander op diplomatiek gebied geregeld zijn. Tenslotte was India de USSR niet onvriendelijk gestemd en een afnemer van wapens. En inmenging door de US door eer een vliegdekschip (met bij behorend eskader) naar toe teschikken en daardoor India een bondgenoot van de US zien worden moet de USSR een doorn in de ogen geweest zijn. Maar had je het voorheen niet over militair ingrijpen en hoeveel Amerikanen gesneuveld waren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef Vronsky het volgende:
Ach, ik kan heus wel geloven dat ze onofficieel steun kregen, maar niet in de fysieke zin.
Bedankt voor de extraquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Maitje het volgende:
Deffers.. bij deze wilde ik jullie nog welteruste wensen..
(Sine(ke) voor jou een extra![]()
)
Over zo goed als alle conflicten ter wereld zullen wel CIA rapporten bestaan, dus volgens die logica zou de CIA ook bij alle conflicten betrokken zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Onder aan die Wikipedia pagina staat een CIA rapport, welke pas in 2007 is vrijgegeven, het zal wel weer een CIA actie zijn geweest.
Naja als het al om een Christians In Action rapport gaat kan het niet echt veel voorgesteld hebben, normaal worden zulken rapporten enkel na 50 jaar vrij gegeven, en dan ook nog eens als het geen lopende zaken in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Onder aan die Wikipedia pagina staat een CIA rapport, welke pas in 2007 is vrijgegeven, het zal wel weer een CIA actie zijn geweest.
Nee, alleen dat de Ghurka's de Amerikanen een vrijgeleide hadden gegeven en daar veel Ghurka's bij waren gesneuveld, compleet in de pan gehakt, voor de Amerikanen was dit een soort van 'test case' om te kijken of ze China aan te vallen viel, ik moet echt even uit de herinnering putten, is namelijk jaren geleden dat ik dit las. Wat ik wel wet is dat er ook Amerikanen zijn gesneuveld. Ik moet echt eens zoeken of ik dat blad nog heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Tussen steun krijgen en steun krijgen zit nogal een verschil. En er zal achter gesloten deuren ook wel het een en ander op diplomatiek gebied geregeld zijn. Tenslotte was India de USSR niet onvriendelijk gestemd en een afnemer van wapens. En inmenging door de US door eer een vliegdekschip (met bij behorend eskader) naar toe teschikken en daardoor India een bondgenoot van de US zien worden moet de USSR een doorn in de ogen geweest zijn. Maar had je het voorheen niet over militair ingrijpen en hoeveel Amerikanen gesneuveld waren?
Zou me overigens niets verbazen als er ooit eens een wijsneus de christians in action naam als dekmantel heeft gebruikt bij iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja als het al om een Christians In Action rapport gaat kan het niet echt veel voorgesteld hebben, normaal worden zulken rapporten enkel na 50 jaar vrij gegeven, en dan ook nog eens als het geen lopende zaken in gevaar brengt.
Wees dan eens een keer op tijd trage. Het zullen de mariniers weer eens niet zijn: "Beter laat dan nooit!"quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
En weer een film die ik nou niet meer hoef te zien..
Durf spoilers te gebruiken, kutpauper..
Jij bent nog laat op, vrije dag morgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wees dan eens een keer op tijd trage. Het zullen de mariniers weer eens niet zijn: "Beter laat dan nooit!"
Nee, was in slaap gepleurd met mijn pak nog aan. Net ff gedouched en een biertje gepakt. Ga straks weer snurken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij bent nog laat op, vrije dag morgen?
Lekker zweten in zo'n pakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, was in slaap gepleurd met mijn pak nog aan. Net ff gedouched en een biertje gepakt. Ga straks weer snurken.
Gelukkig had ik de kachel ook op standje nucleair gezet... Dat zal ook gerust meegeholpen hebben met mijn "zwakke" momentje.quote:
Ik vroeg mij trouwens af, jij bent verplaatsbaar of niet, hoe zit dat dan met bevorderingen bij jou, omdat ik niet verplaatsbaar was ging dat namelijk heel langzaam, er zijn mensen die net als mij onderaan begonnen zijn en die al officier waren toen ik pas Sgt 1 was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de kachel ook op standje nucleair gezet... Dat zal ook gerust meegeholpen hebben met mijn "zwakke" momentje.
Die gaat morgen weer 'An die arbeit'?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:35 schreef Lotusss het volgende:
Ook even wakker... ErwinRommel ligt heerlijk naast me te slapen
Yep!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Die gaat morgen weer 'An die arbeit'?
Wat is zijn werkgebied? Brabant/Gelderland?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep!
En hij vindt het echt leuk werk, beetje door het boerenland heen toeren!
Gelderland. In de buurt van Tiel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat is zijn werkgebied? Brabant/Gelderland?
Erg mooi gebied ja. Heb er zelf vaak genoeg gereden toen ik nog een auto van de zaak had....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een mooi gebied, daar heb ik een hoop geoefend.
Tegenwoordig niet meer aan de orde. Iedereen is tegenwoordig verplaatsbaar, je gaat maar werken waar de baas het nodig vindt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vroeg mij trouwens af, jij bent verplaatsbaar of niet, hoe zit dat dan met bevorderingen bij jou, omdat ik niet verplaatsbaar was ging dat namelijk heel langzaam, er zijn mensen die net als mij onderaan begonnen zijn en die al officier waren toen ik pas Sgt 1 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |