dát bedoel ik dusquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij werd gister toch toegeschreeuwd door demonstranten dat ze hem niet nodig hebben als hun vertegenwoordiger?
LOLquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef deleriouz het volgende:
[..]
MB, die maakten vroeger Pim-pam-pet en Ganzebord
dus toch !quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Million Men Mars zou morgen van Tahir Sq. naar Pres. Palace gaan, afstand van 10km.
Wat was er in alexandrië dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooie beelden Alexandrië op ALE. Weet iemand iets over Suez?
De EU moet zich hier buiten houden, anders krijgt de bevolking van Egypte alleen maar meer een hekel aan ons.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef mazaru het volgende:
De EU vind dus dat Elbaradei de leider moet zijn
heuuuul veeeel mensenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat was er in alexandrië dan?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik was in slaap gevallen
Niks gemist neem ik aan? Nu officieel al eens bekend wat 't leger doet?
Lolquote:CNN-police setting up CONCRETE barriers to roads leading to #Tahrir - Concrete?wow, i think they've realised how strong egyptians are #jan25
Ze zullen zich er echt wel buiten houden. Maar ze moeten er natuurlijk wel over spreken, anders krijg je weer het gerucht dat ze hun kop in het zand steken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De EU moet zich hier buiten houden, anders krijgt de bevolking van Egypte alleen maar meer een hekel aan ons.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef deleriouz het volgende:
Het verplaatsen van tonnen wegende betonblokken zou geen moeite moeten zijn voor Egyptenaren, dacht ik zo. Ze hebben het tenslotte al eens eerder geflikt...
Bronquote:DEMONSTRATIE EGYPTENAREN OP DE DAM
Egyptenaren die hier wonen, gaan morgen demonstreren op de Dam in Amsterdam. Ze willen daarmee hun steun betuigen aan de bevolking van Egypte en het vertrek van president Mubarak eisen.
Ook in Caïro is morgen weer een grote demonstratie gepland. Gehoopt wordt op een miljoen deelnemers. Om de mars te dwarsbomen, hebben de autoriteiten het treinverkeer in het land stilgelegd.
Morgen is het een week geleden dat de demonstraties tegen het regime van president Hosni Mubarak begonnen. Tot nu toe zijn daarbij zeker 100 mensen om het leven gekomen.
© ANP
Op FP staan de updates Protesten Egypte: Deadline voor het legerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn er al vooruitgangen?
Ben een tijdje niet binnen het bereik van tv en of internet geweest.
Als ik de naam van dit topic moet geloven lijk het te zijn opgestapt ?
En met succes ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef deleriouz het volgende:
Het verplaatsen van tonnen wegende betonblokken zou geen moeite moeten zijn voor Egyptenaren, dacht ik zo. Ze hebben het tenslotte al eens eerder geflikt...
We zitten ook in Israël, alleen niet letterlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
Terug....
Maar idd vreemde manier hoe dit in de media in Nederland wordt gebracht. Zoals sommige users eerder schreven.
Alsof we hier in Israël zitten en het in onze broek doen.
Zonet op het RTL Nieuws deden ze het toch best aardig?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
Terug....
Maar idd vreemde manier hoe dit in de media in Nederland wordt gebracht. Zoals sommige users eerder schreven.
Tsja christelijke waanideeën achtervolgen ons anno 2011 nog steeds.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We zitten ook in Israël, alleen niet letterlijk.
Ik heb gevraagd hoe het nu werkelijk zit met de watervoorziening?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik heb gevraagd of hij al is aangevallen
er werd gezegd dat dat al weer was aangesloten sorry kan je nu geen bron gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe het nu werkelijk zit met de watervoorziening?
Water is al enige tijd beschikbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe het nu werkelijk zit met de watervoorziening?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie hebben die blokken daar neergezet dan?
We zitten in de kont van Ome Sam die het in z'n broek doet. Dus als het goed is zitten we straks niet meer in de kont van Ome Sam. Dan raken onze politici on paniek want die kunnen niet voor zichzelf denken, en dan neemt Fok! de macht over in dit land.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
Terug....
Heb dat als vraag naar Roel(rtl) gemaild.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd gezegd dat dat al weer was aangesloten sorry kan je nu geen bron geven
Die zijn vanmogen vroeg door het leger neergezet om te voorkomen dat er nog meer mensen naar het plein komen. Tevens om het verkeer te beperken...quote:
Dat en economische slavendrijvers die er alles aan doen om hun machtsstructuur in stand te houden, ook al moet daar een heel land voor boeten. De situatie? Beetje onrust.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja christelijke waanideeën achtervolgen ons anno 2011 nog steeds.
Ik heb vandaag vooral veel impressies gezien van terugkerende Nederlandse vakantiegangers (1 van de 3 x per jaar op vakantie...) vandaag...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Zonet op het RTL Nieuws deden ze het toch best aardig?
Edit: Alhoewel, ze wekken ook daar wel de indruk dat alhoewel de demonstranten gematigd zijn de andere 79,9 miljoen Egyptenaren best wel eens streng-islamitische fundamentalisten zouden kunnen zijn...
Zijn ze ook een galg aan het klaarzetten op Tahrir?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Flashbox het volgende:
Farrah3m Ouch!(last retweet): Chants have changed from "the people want to BRING DOWN mubarak" to "the people want to EXECUTE mubarak" #jan25 #tahrir
less than a minute ago via web
Ik niet hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We zitten ook in Israël, alleen niet letterlijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Flashbox het volgende:
Farrah3m Ouch!(last retweet): Chants have changed from "the people want to BRING DOWN mubarak" to "the people want to EXECUTE mubarak" #jan25 #tahrir
less than a minute ago via web
Tsja de VS en Israel offeren genadeloos het Egyptische volk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat en economische slavendrijvers die er alles aan doen om hun machtsstructuur in stand te houden, ook al moet daar een heel land voor boeten. De situatie? Beetje onrust.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef thecamel1982 het volgende:
"We will not be silenced, whether you're a Christian, whether you're a Muslim, whether you're an atheist, you will demand your goddamn rights, and we will have our rights, one way or the other! We will never be silenced!"
Toch vertrouw ik die Moslims niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |