Nee? Egypte heeft niet of nauwelijks olie, wat betekent dat ze olie niet exporteren, maar juist importeren. Hoe duurder een vat olie is, hoe duurder het wordt om het te importeren. Enkel de olie exporterende-landen profiteren ervan.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo ver was ik wel, maar da's toch een goed teken voor Egypte?
Hè shit, ok, nu heb ik het duidelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee? Egypte heeft niet of nauwelijks olie, wat betekent dat ze olie niet exporteren, maar juist importeren. Hoe duurder een vat olie is, hoe duurder het wordt om het te importeren. Enkel de olie exporterende-landen profiteren ervan.
Laten we daar dan maar troepen heen sturen ipv naar Afghanistan.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het Suezkanaal snel onder controle komt van de VN als de veiligheidsraad het wilt.
Of innovatie een boost:quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou welkom in de double dip dan maar.
Als het lang doorgaat krijgt zelfs onze economie weer een knal.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_productionquote:Op maandag 31 januari 2011 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee? Egypte heeft niet of nauwelijks olie, wat betekent dat ze olie niet exporteren, maar juist importeren. Hoe duurder een vat olie is, hoe duurder het wordt om het te importeren. Enkel de olie exporterende-landen profiteren ervan.
Laten we hopen van niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou welkom in de double dip dan maar.
Als het lang doorgaat krijgt zelfs onze economie weer een knal.
naar mijn weten heeft indd. egypte niet veel olie ooor, maar het Suez kanaal iserg belangrijk vanwege in en export ervan ( en andere dingen )quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_production
Hebben nog behoorlijk wat als deze info nog een beetje klopt.
Valt wel mee. Is nu niet echt een 'export-aantal'. Ze hebben immers ook te maken met een binnenlandse vraag naar olie.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Ame_thyst het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_production
Hebben nog behoorlijk wat als deze info nog een beetje klopt.
Nee, helaas niet. Dat wil iedereen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef mu_barak_obama het volgende:
Hoezo Mubarak game over? Is hij weg?
Nee, daarna komt Insert Coin en gaat hij weer verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef mu_barak_obama het volgende:
Hoezo Mubarak game over? Is hij weg?
We hebben de bot gevonden!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik vind het een verwarrende tekst in het topic maar
Nu is het ook duidelijk waarom niemand accepteert.quote:Most mobile phones are still off thanks to the disruption of service by Vodaphone Egypt and Mobinil therefore no SMS, no Blackberry service or data packages. Etisalat Misr mobile phones are working most of the time though. As for the internet, there is no access whatsoever even all Egyptian websites are down. My Facebook homepage feed suddenly shrunk dramatically my Egyptian friends had disappeared.
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
EgyptAir staakt morgen al haar vluchten tot woensdag 10 uur. Nu kunnen de betogers behalve geen trein ook geen vliegtuig nemen naar de demo.
Stoffen (gesponnen en geweven), metal engineering en voedsel ook. Voedsel = gewassen = katoen, graan, mais en rijst.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef rakotto het volgende:
Egypte heeft wel olie, maar natuurlijk niet zoveel als de golfstaten. Egypte moet het hebben van
Toerisme, gas en suezkanaal en wat olie, maar er is nog meer waar ik niet op kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |