dát bedoel ik dusquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij werd gister toch toegeschreeuwd door demonstranten dat ze hem niet nodig hebben als hun vertegenwoordiger?
LOLquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef deleriouz het volgende:
[..]
MB, die maakten vroeger Pim-pam-pet en Ganzebord
dus toch !quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Million Men Mars zou morgen van Tahir Sq. naar Pres. Palace gaan, afstand van 10km.
Wat was er in alexandrië dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooie beelden Alexandrië op ALE. Weet iemand iets over Suez?
De EU moet zich hier buiten houden, anders krijgt de bevolking van Egypte alleen maar meer een hekel aan ons.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef mazaru het volgende:
De EU vind dus dat Elbaradei de leider moet zijn
heuuuul veeeel mensenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat was er in alexandrië dan?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik was in slaap gevallen
Niks gemist neem ik aan? Nu officieel al eens bekend wat 't leger doet?
Lolquote:CNN-police setting up CONCRETE barriers to roads leading to #Tahrir - Concrete?wow, i think they've realised how strong egyptians are #jan25
Ze zullen zich er echt wel buiten houden. Maar ze moeten er natuurlijk wel over spreken, anders krijg je weer het gerucht dat ze hun kop in het zand steken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De EU moet zich hier buiten houden, anders krijgt de bevolking van Egypte alleen maar meer een hekel aan ons.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef deleriouz het volgende:
Het verplaatsen van tonnen wegende betonblokken zou geen moeite moeten zijn voor Egyptenaren, dacht ik zo. Ze hebben het tenslotte al eens eerder geflikt...
Bronquote:DEMONSTRATIE EGYPTENAREN OP DE DAM
Egyptenaren die hier wonen, gaan morgen demonstreren op de Dam in Amsterdam. Ze willen daarmee hun steun betuigen aan de bevolking van Egypte en het vertrek van president Mubarak eisen.
Ook in Caïro is morgen weer een grote demonstratie gepland. Gehoopt wordt op een miljoen deelnemers. Om de mars te dwarsbomen, hebben de autoriteiten het treinverkeer in het land stilgelegd.
Morgen is het een week geleden dat de demonstraties tegen het regime van president Hosni Mubarak begonnen. Tot nu toe zijn daarbij zeker 100 mensen om het leven gekomen.
© ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |