Vervelend inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef ImMaxa het volgende:
Tsja, dit is KLB. Serieuze reacties zijn hier ver te zoeken. Het went.
Bushalte blijkbaar: Zus maakt topic over mij op Fok!quote:
Toen ik zei "lemming" had ik echter een degelijke lemming in gedachten. Had op iets gehoopt dat beter uitgedacht was...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bushalte blijkbaar: Zus maakt topic over mij op Fok!
Hoevaak heeft ze al borstjes gekregen dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg
Goed zo jongen, vraag maar naar de bekende weg. Zo hoort het.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoevaak heeft ze al borstjes gekregen dan?
Zij hangen tenminste wel de vlag uit, al is het maar 1x per maandquote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Goed zo jongen, vraag maar naar de bekende weg. Zo hoort het.
Nou, en dat moet verteld worden!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Zij hangen tenminste wel de vlag uit, al is het maar 1x per maand
nou, nu weten we iig wie al die foute negers genaaid heeft!,snolquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Phantomesse het volgende:
Nou TS, als je er nog bent.
Ik ga maar proberen een iets serieuzere reactie te schrijven ipv te lachen om je dt fout.
Ik begrijp dat het naar voor je is dat je zusje ouder wordt, want ja nu is ze niet meer klein enzo.
Nu moet je je zorgen gaan maken of ze geen sletje wordt en met de verkeerde negers in zee gaat. Ze krijgt boobies, en heupen, waardoor haar strakke jonge taille benadrukt wordt en zij aantrekkelijker voor negers (en andere mannen en vrouwen) is. Dat jij hier niet tegen kunt is helemaal normaal, mijn zus had er ook moeite mee. Je gaat de grote harde zussen techniek op haar toepassen, maar dat gaat totaal averechts werkenAls er in mijn jeugd 1 wezen was waar ik wel schijt aan had was het mijn zus wel, alles wat zij mij verbood dat deed ik dus pas daar maar mee op en ik en mn zus schelen 4 jaar en jullie maar 2 dus je hebt geluk dat ik je zusje niet ben,
Je kunt ook de leuke kanten er van zien, dat je haar mee uit kunt nemen als ze 16 is. Jullie kunnen nu samen tutten en shoppen, kleding ruilen enzo (of ruzie maken want jullie stelen kleding van elkaar).
Jij was ook een keer klein.... Maarja. Pas op voor negers en marokkanen.
Waarom zo racistisch.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Phantomesse het volgende:
Nou TS, als je er nog bent.
Ik ga maar proberen een iets serieuzere reactie te schrijven ipv te lachen om je dt fout.
Ik begrijp dat het naar voor je is dat je zusje ouder wordt, want ja nu is ze niet meer klein enzo.
Nu moet je je zorgen gaan maken of ze geen sletje wordt en met de verkeerde negers in zee gaat. Ze krijgt boobies, en heupen, waardoor haar strakke jonge taille benadrukt wordt en zij aantrekkelijker voor negers (en andere mannen en vrouwen) is. Dat jij hier niet tegen kunt is helemaal normaal, mijn zus had er ook moeite mee. Je gaat de grote harde zussen techniek op haar toepassen, maar dat gaat totaal averechts werkenAls er in mijn jeugd 1 wezen was waar ik wel schijt aan had was het mijn zus wel, alles wat zij mij verbood dat deed ik dus pas daar maar mee op en ik en mn zus schelen 4 jaar en jullie maar 2 dus je hebt geluk dat ik je zusje niet ben,
Je kunt ook de leuke kanten er van zien, dat je haar mee uit kunt nemen als ze 16 is. Jullie kunnen nu samen tutten en shoppen, kleding ruilen enzo (of ruzie maken want jullie stelen kleding van elkaar).
Jij was ook een keer klein.... Maarja. Pas op voor negers en marokkanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |