abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92121285
★★★
pi_92121410
toch wel handig dat twitter, nu is het wel mogelijk om de zaak een beetje te volgen, wel stom dat het resultaat niet tijdens de zitting bekend wordt.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:03:42 #3
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92121430
Duurt lang hè.
AFC AJAX
pi_92121432
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
toch wel handig dat twitter, nu is het wel mogelijk om de zaak een beetje te volgen, wel stom dat het resultaat niet tijdens de zitting bekend wordt.
Wanneer dan?
pi_92121465
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Enige wat niet handig is dat ik 3 ajax dingen volg. En als er een wedstrijd is 2 van die live verslagen doen _O- en als ik een tweet heb krijg ik een berichtje op mijn telefoon... Dus ik krijg 23032 berichtjes per wedstrijd :P
pi_92121466
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef Devz het volgende:

[..]

Wanneer dan?
na de zitting gaat de arbitragecommissie in beraad en ik dacht ergens te hebben gelezen dat de uitkomst aan het begin van de avond bekend wordt.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:06:51 #7
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92121535
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

na de zitting gaat de arbitragecommissie in beraad en ik dacht ergens te hebben gelezen dat de uitkomst aan het begin van de avond bekend wordt.
Mooi optijd voor VI dus ^O^
AFC AJAX
pi_92121540
RT @BasvVeenendaal: #Dost qua speelminuten 9e van spelers, speelde 19 van de 21 wedstrijden. Creëert vertrouwensbreuk die er volgens #Heerenveen niet is. #ajax

RT @BasvVeenendaal: Als #Dost niet meer ballen zou krijgen zou hij er voor zorgen dat hij naar een andere club zou gaan, aldus H'veen. Moddergooien is begonnen

RT @AntalCrielaard: Heerenveen: er is geen vertrouwensbreuk. We hebben nog alle vertrouwen in. #Dost

RT @ajax1nl: RT @BasvVeenendaal: Jans zou gezegd hebben: "Weet niet wat met je aan moet." Jans ontkent dat. #Dost

RT @MartijndeGraaf: #Heerenveen: "#dost koos half jaar geleden bewust niet voor #ajax. Er is geen breuk in de vertrouwensrelatie Dost creëert die'

klinkt als het woord van dost tegen die van heereveen, ben benieuwd
  maandag 31 januari 2011 @ 14:07:33 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92121553
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. :'(
Goed. Schenk hem dan aan Feyenoord of VVV of Heerenveen. Gaan we kijken hoe hij het daar doet als hij wekelijks speelt.

Kunnen jullie hem over 3 jaar weer proberen terug te kopen.

Bij bepaalde spelers zie je binnen een paar seconden of ze potentie hebben. Dat zag ik destijds al bij Honda, toen iedereen nog moest lachen over Japanner/VVV en vlak daarna 'eerste divisie', dat zie ik nog steeds bij Aissati, en in de minuten dat ik Suk zag spelen, was het nogal 'nerveus' soms, maar ook al meerdere keren zag je positionering en aannames en een doelgerichtheid en overzicht/inzicht waaruit je kunt opmaken dat deze jongen echt wel iets kan.
Dat zie ik veel liever dan pure snelheid of jongens die alleen maar lopen te dribbelen.

Of het eruit komt, is een tweede, en dat ligt dus ook gedeeltelijk aan de kansen die zo'n jongen krijgt en daarmee dus op de ontwikkeling die hij kan maken of niet. Volgens mij moest destijds ook compleet FOK! lachen om die gekke Park en Lee die Hiddink had meegenomen uit Z. Korea. Of die vreemde snuiter Goms of die loche Alex....
pi_92121594
Haha één ding is zeker, het is over tussen Heerenveen en Dost, dit gaat zo niet verder.
★★★
pi_92121628
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha één ding is zeker, het is over tussen Heerenveen en Dost, dit gaat zo niet verder.
tja vraag me ook af wat er zal gebeuren als heereveen gelijk heeft, hij wordt er zo niet populairder op in Friesland
  maandag 31 januari 2011 @ 14:09:58 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92121644
Aan de ene kant logisch dat Heerenveen zo doet, aan de andere kant is : oh, Ajax wil hem, prijsverdubbelen tov wat we aan Twente zouden vragen, ook niet slim.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_92121689
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant logisch dat Heerenveen zo doet, aan de andere kant is : oh, Ajax wil hem, prijsverdubbelen tov wat we aan Twente zouden vragen, ook niet slim.
Dat doen alle clubs. Als iemand naar Ajax gaat gaat de prijs ineens met een faktor 2 of 3 omhoog. Zeker nu er net zoveel geld bij Ajax is binnengekomen door Suarez.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 31 januari 2011 @ 14:12:33 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92121728
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat doen alle clubs. Als iemand naar Ajax gaat gaat de prijs ineens met een faktor 2 of 3 omhoog. Zeker nu er net zoveel geld bij Ajax is binnengekomen door Suarez.
ja, dat zeg ik dus :P.

Alle clubs gooien de prijs omhoog als Ajax komt, en dan wordt een overeenkomst gewoon lastig en krijg je dus risico op een arbitragezaak.
Get woke, go broke!
pi_92121791
volgens heereveen had dost heen toestemming om met ajax te praten, Ik vind de argumenten van heereveen tot nu toe wel sterker dan die van Dost...stiekem hoop ik nog op mertens:P
pi_92121848
heereveen wil 7 miljoen en een beetje
pi_92121873
Heerenveen krijgt maximaal 5 miljoen. :r
★★★
pi_92121923
Ik zou het mooi vinden als Bas bij Ajax zal voetballen, maar mocht Bas gelijk krijgen dan is het toch een slechte zaak voor het voetbal in Nederland. Die gast heeft volgens mij 18 wedstrijden gevoetbald en Ron laat hem ook nog wel eens voetballen, het is niet zo dat hij hem geen kans geeft.

Een jonge voetballer die nog maar net een contract heeft bij Heerenveen. Ik snap niet dat Ajax het niet heeft tegengehouden. De meerderheid is naar mijn idee ook over eens dat het een goede voetballer is en dat Heerenveen een koopje had toen ze hem haalden.

Krijg bijna het idee dat Ajax zijn imago wil redden qua aankopen en daarom niet veel geld voor hem over hebben. Het enige waar naar mijn idee de focus op ligt is dat Heerenveen hem voor minder dan 3,5 miljoen heeft gekocht. Als Heerenveen er 8 miljoen voor had betaald dan had Ajax hem allang overgekocht voor 7 miljoen.

En Heerenveen zal ook op zoek moeten gaan naar een vervanger. Financieel de laatste paar jaren zeer slecht gepresteerd en het blijft een club die ondanks alles wil groeien zonder daar slecht financieel beleid voor te voeren. Dan heb je eindelijk een goede aankoop gedaan en dan zou die, door procedures van een speler. Dit zou nog een schepje bovenop het Bosman-arrest doen, mochten ze Bas gelijk geven.

Ik ben er echter van overtuigd dat Heerenveen gelijk krijgt in deze zaak. Niet omdat ik dat wil, maar omdat ze veel sterker staan.
pi_92121931
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heereveen wil 7 miljoen en een beetje
Wat een lozers :')
Dan houden ze hem maar lekker en hebben ze een dure bankzitter.
pi_92122000
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef opinionr het volgende:

[..]

Wat een lozers :')
Dan houden ze hem maar lekker en hebben ze een dure bankzitter.
5 miljoen krijgen ze in de zomer er sowieso wel voor. Ze voetballen straks ook nergens meer om, dus mag ie dan lekker minuten maken.
pi_92122060
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef Kabolter het volgende:
Als Heerenveen er 8 miljoen voor had betaald dan had Ajax hem allang overgekocht voor 7 miljoen.

Wat een onzin :')

Dan had Ajax minimaal 12 moeten betalen :')
pi_92122070
Heerenveen heeft Dost gekocht voor 2,8 miljoen en 3 ton tekengeld. Dost wil (eist) voor 3,1 miljoen naar Ajax.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 14:30:45 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92122354
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerenveen heeft Dost gekocht voor 2,8 miljoen en 3 ton tekengeld. Dost wil (eist) voor 3,1 miljoen naar Ajax.
Dost heeft een contract getekend en heeft vrij weinig te eisen. Gelukkig maar.

Daarnaast geeft ik Heerenveen groot gelijk dat ze rond de 5 miljoen vragen. Ze hebben destijds een prima koopje gedaan met Dost, en ze zien daar heel veel potentie in, maar valt op dit moment gewoon nog niet helemaal goed in het huidige systeem...

Als Dost nu iedere week op de tribune zou zitten, dan zou ik hem groot gelijk geven, maar deze hele arbitragezaak slaat echt helemaal nergens op.

Ajax moet ook niet flauw doen. Als ze Dost daadwerkelijk een dusdanig goede spits vinden, dan betalen ze Heerenveen 5 miljoen en maken met Dost gewoon een goede afspraak over een langdurige verbintenis tegen een gelijkwaardig of wat lager salaris, zodat ze straks weer de hoofdprijs kunnen vragen voor hem wanneer hij er 25 in het seizoen inlegt voor ze...
pi_92122391
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dost heeft een contract getekend en heeft vrij weinig te eisen. Gelukkig maar.

Daarnaast geeft ik Heerenveen groot gelijk dat ze rond de 5 miljoen vragen. Ze hebben destijds een prima koopje gedaan met Dost, en ze zien daar heel veel potentie in, maar valt op dit moment gewoon nog niet helemaal goed in het huidige systeem...

Als Dost nu iedere week op de tribune zou zitten, dan zou ik hem groot gelijk geven, maar deze hele arbitragezaak slaat echt helemaal nergens op.

Ajax moet ook niet flauw doen. Als ze Dost daadwerkelijk een dusdanig goede spits vinden, dan betalen ze Heerenveen 5 miljoen en maken met Dost gewoon een goede afspraak over een langdurige verbintenis tegen een gelijkwaardig of wat lager salaris, zodat ze straks weer de hoofdprijs kunnen vragen voor hem wanneer hij er 25 in het seizoen inlegt voor ze...
Weet waar je over praat, rond de 5 miljoen was prima geweest. maar 7 MILJOEN voor een bankzitter?!
★★★
pi_92122455
- Sportieve verbetering is zeker
- Financiele verbetering nu ook (hij zal bij Ajax twee keer zoveel verdienen)
- ..
★★★
pi_92122550
quote:
'De Zeeuw maakt late transfer naar Turkije'

Demy de Zeeuw heeft volgens Turkse media de mogelijkheid om een 'lastminute-transfer' te maken. Ajax zou bereid zijn om de middenvelder voor een bedrag van acht miljoen euro naar Fenerbahçe te laten vertrekken.

Het Turkse Haberciniz schrijft dat de twee clubs zelfs al een akkoord hebben bereikt, maar Ajax en Fenerbahçe hebben daar nog geen melding van gemaakt. Onduidelijk is of De Zeeuw openstaat voor een avontuur bij de Turkse grootmacht.

De 27-jarige De Zeeuw kwam in 2009 over van AZ. Hij tekende in Amsterdam een vierjarig contract. Eerder speelde de international voor Go Ahead Eagles.
De Zeeuw weg is niet heel erg, als ze Driesje er maar voor terugkopen.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:37:44 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92122573
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Weet waar je over praat, rond de 5 miljoen was prima geweest. maar 7 MILJOEN voor een bankzitter?!
Dost is topscorer bij Heerenveen, is nog jong, is groot en sterk, is een zeldzame targetman die Ajax zegt nodig te hebben, dus dat drijft allemaal de prijs op. Ja, hij is een bankzitter, maar dan nog vind ik het niet vreemd dat Heerenveen gewoon genoeg harde euro's wilt zien wanneer hij nou zou vertrekken...

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
- ..
Financiele verbetering: Als Dost echt weg wilt, en Ajax wil Dost echt hebben, dan kunnen Ajax en Dost toch gewoon besluiten om dat salaris niet 2x zo hoog te doen als bij H'veen, maar gewoon gelijkwaardig te houden, waardoor Ajax meer kan besteden aan de transfer zelf!?
  maandag 31 januari 2011 @ 14:38:58 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92122606
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

De Zeeuw is 1 van jullie beste spelers, maar goed, het is ook zo'n speler die je waarschijnlijk pas mist wanneer hij er niet meer is...

Altijd al een zeer ondergewaardeerde middenvelder geweest.
pi_92122656
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dost is topscorer bij Heerenveen, is nog jong, is groot en sterk, is een zeldzame targetman die Ajax zegt nodig te hebben, dus dat drijft allemaal de prijs op. Ja, hij is een bankzitter, maar dan nog vind ik het niet vreemd dat Heerenveen gewoon genoeg harde euro's wilt zien wanneer hij nou zou vertrekken...

[..]

Financiele verbetering: Als Dost echt weg wilt, en Ajax wil Dost echt hebben, dan kunnen Ajax en Dost toch gewoon besluiten om dat salaris niet 2x zo hoog te doen als bij H'veen, maar gewoon gelijkwaardig te houden, waardoor Ajax meer kan besteden aan de transfer zelf!?
Dat verdubbelt de prijs idd. :') kom op joh! Haha.
★★★
pi_92122673
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De Zeeuw is 1 van jullie beste spelers, maar goed, het is ook zo'n speler die je waarschijnlijk pas mist wanneer hij er niet meer is...

Altijd al een zeer ondergewaardeerde middenvelder geweest.
Hij heeft een legendarische vrije trap inderdaad. En hij is eindbaas op het middenveld. Nooit balverlies, altijd controle, altijd op de juiste positie.
pi_92122700
quote:
BasvVeenendaal Bas van Veenendaal
Bod #Ajax ligt hoger dan 3.1mln, maar lager dan eerder gevraagde 6. Tegen Feyenoord heeft men 5 als vraagprijs gesteld...
pi_92122715
En nog iets, als Suarez ruzie met de trainer zou hebben, en hij zou alleen maar op de bank zitten .. zou hij dan ook 26.5 miljoen waard zijn geweest?

NEE.
★★★
pi_92122813
De prijs van Dost schijnt omhoog te zijn gegaan naar 7 miljoen netto.

bron
pi_92122871
Blub geen aankoop voor het einde van transfermarkt.
maarja die achterlijke scouting van ajax weet zeker nergens een supertalentje ?
pi_92122880
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

5 miljoen.. Dan zou Dost in zijn eentje meer waard zijn dan de hele Feyenoord selectie bij elkaar :')
pi_92122923
Volgens de logica in dit topic, zou iedere speler die naar een betere club kan gaan waar hij meer kan verdienen, mogen eisen dat zijn huidige club altijd akkoord gaat met een geboden transfersom.

Ik vind dat echter nogal raar, als je bedenkt dat een speler zijn contract zelf en zonder dwang heeft getekend.
pi_92122964
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Ebbao het volgende:
Volgens de logica in dit topic, zou iedere speler die naar een betere club kan gaan waar hij meer kan verdienen, mogen eisen dat zijn huidige club altijd akkoord gaat met een geboden transfersom.

Ik vind dat echter nogal raar, als je bedenkt dat een speler zijn contract zelf en zonder dwang heeft getekend.
Dan lees je niet helemaal goed, wie heeft dat hier gezegd?
★★★
pi_92123061
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dan lees je niet helemaal goed, wie heeft dat hier gezegd?
Dat is wat ik interpreteer uit een post als deze..

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
- ..
  maandag 31 januari 2011 @ 14:51:27 #39
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123070
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Mooie deal voor Ajax én Demy als dat zo zou zijn. Hij bedoelt het vast wel goed, Demy, maar het wil maar niet lukken met hem. Vind hem ook niet ondergewaardeerd zoals Enoh dat is. Bovendien verdien je bij FB bakken met geld.

Maak je ook meteen geld vrij om Mertens of zo te halen :9
AFC AJAX
pi_92123148
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Dat is wat ik interpreteer uit een post als deze..

[..]

Dat zijn de argumenten van de Arbitragezaak .. :') :W Interpreteer niet, lees.
★★★
pi_92123215
Als vertonghen maar niet vertrekt... Dan is het voor dit seizoen sowieso al over... Totale leegloop daar in de arena.
pi_92123259
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat zijn de argumenten van de Arbitragezaak .. :') :W Interpreteer niet, lees.
Als je nou niet zo kinderlijk had gereageerd had je ons meteen nog een paar puntjes kunnen geven. Maar ik denk niet dat jezelf het idee hebt dat je nog een paar dingen achter de hand hebt die nog overtuigender zijn.
pi_92123324
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Als je nou niet zo kinderlijk had gereageerd had je ons meteen nog een paar puntjes kunnen geven. Maar ik denk niet dat jezelf het idee hebt dat je nog een paar dingen achter de hand hebt die nog overtuigender zijn.
Klopt. :W
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 14:57:16 #44
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123348
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef muzas het volgende:
Als vertonghen maar niet vertrekt... Dan is het voor dit seizoen sowieso al over... Totale leegloop daar in de arena.
Zal in de zomer wel vertrekken denk ik.

Ach, wij krijgen tenminste nog goed betaald voor onze spelers, voor hetzelfde geld zit je zonder spelers én zonder geld zoals de nummer 15.
AFC AJAX
pi_92123413
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. :W
Dank je dat de manier van reageren pas echt voor de bevestiging zorgt.
pi_92123432
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dank je dat de manier van reageren pas echt voor de bevestiging zorgt.
AJB
★★★
pi_92123445
Hoop dat het waar is:

quote:
Turkse media: 'De Zeeuw naar Fenerbahçe'
8 miljoen.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 15:00:40 #48
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123503
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat het waar is:

[..]

8 miljoen.
Was al gemeld ja hierboven.

Je haalt er geen winst uit, maar ook geen groot verlies volgens mij. Zijn transfersom was ook zo rond de 8 of 10 miljoen toch? Je kunt er iig een nieuw projectje mee starten :9
AFC AJAX
pi_92123569
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Je haalt er geen winst uit, maar ook geen groot verlies volgens mij. Zijn transfersom was ook zo rond de 8 of 10 miljoen toch? Je kunt er iig een nieuw projectje mee starten :9
Ja leuk project, terwijl je toch wel championsleague wil spelen volgend jaar...
pi_92123585
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Kostte volgens mij 6 miljoen. Maar hij heeft de laatste tijd alleen maar last van blessures, dus vind het best als hij voor 8 weggaat.
★★★
pi_92123614
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef OreO het volgende:

[..]

Ohja, en dat is onmogelijk zonder De Zeeuw.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 15:05:38 #52
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92123712
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef OreO het volgende:

[..]

Wat ajacied4lif zegt dus. Leuke speler soms maar ik zie hem niet als garantie voor een plekje in de CL, verre van zelfs. Verre van.
AFC AJAX
  maandag 31 januari 2011 @ 15:06:43 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92123746
De Zeeuw? Die heeft geen wedstrijd meer boven een 4 gezeten dit seizoen.. Die mis je echt niet.
Get woke, go broke!
pi_92123902
het hangt ervan af wie op zijn plek gaat spelen dan...
pi_92123916
quote:
Simon Zwartkruis: Fenerbahçe heeft concrete belangstelling voor Demy de Zeeuw, maar #Ajax laat de Oranje-middenvelder niet gaan.
:|W
pi_92123971
quote:
Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef OreO het volgende:
het hangt ervan af wie op zijn plek gaat spelen dan...
o, echt?

.

Verhoeven
★★★
pi_92124033
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

o, echt?

.

Verhoeven
Ga maar weer FM spelen
pi_92124071
quote:
Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef OreO het volgende:

[..]

Ga maar weer FM spelen
FM :')
OSM :*
★★★
pi_92124091
- edit -

[ Bericht 82% gewijzigd door Happel op 31-01-2011 22:27:27 ]
pi_92124211
- edit -

[ Bericht 59% gewijzigd door Happel op 31-01-2011 22:28:09 ]
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 15:31:58 #61
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_92124706
Zou toch nog wel eens niet door kunnen gaan de transfer van Dost. Wat mij betreft proberen we Boerrigter te halen, die zal ook niet zoveel moeten kosten dus het is maar een klein risico.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:33:45 #62
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92124776
Bodul nu ook weg, ruimt wel lekker op zo :P
AFC AJAX
pi_92125000
Ik vraag me af of ze nou nog bezig zijn met Mertens. Wat ik hoorde is dat Ajax zelf wacht op een belletje van Utrecht? Ik denk dat je dan lang kan wachten. Zoals het er nu uitziet zal Dost ook wel niet doorgaan inderdaad, dus geen aankopen. Of misschien nog uit onverwachte hoek? Misschien één of ander mega-talent wat ze stilgehouden hebben? :P

Van der Wiel gaat waarschijnlijk niet weg. Dani Alves tekent misschien toch bij. Hopen dat v/d Wiel het nog een half jaartje kan opbrengen om voor Ajax te spelen o|O
pi_92125275
nog een dikke 8 uur en dan weten we het
pi_92125305
Laatste paar wedstrijden, speelt v/d Wiel slechter dan Manolev, wist niet dat het mogelijk was. Ongeconcentreerd, geen zin, waardeloos.

Hoop dat hij het kan opbrengen, maar denk het niet. Hij zal veel fouten gaan maken (zo'n gevoel heb ik).

We zullen zien :D
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 15:48:00 #66
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_92125387
Nou, Heerenveen vraagt 7 Miljoen. :{
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  maandag 31 januari 2011 @ 15:50:23 #67
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_92125505
We kunnen Heerenveen nu ook gewoon naaien door het af te blazen en ze met een heel ontevreden speler te laten zitten. Pikken we m volgend jaar voor een vierde van het bedrag alsnog op. :P
pi_92125656
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
We kunnen Heerenveen nu ook gewoon naaien door het af te blazen en ze met een heel ontevreden speler te laten zitten. Pikken we m volgend jaar voor een vierde van het bedrag alsnog op. :P
Gaat Ajax ook doen, ze gaan echt niet onderhandelen met Heerenveen die blijft volhouden dat ze 7 miljoen willen. In de zomerstop halen dan maar, voor 2/3 miljoen.
★★★
pi_92125753
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gaat Ajax ook doen, ze gaan echt niet onderhandelen met Heerenveen die blijft volhouden dat ze 7 miljoen willen. In de zomerstop halen dan maar, voor 2/3 miljoen.
2/3 miljoen nooit, er zijn altijd andere clubs. Feyenoord, Groningen en misschien dan ook nog andere clubs zullen altijd interesse in hem hebben. Eigenlijk is 6 miljoen helemaal geen gekke prijs voor zo'n speler, maar dit is gewoon een hard spelletje van alle 3 de partijen. Niet echt leuk.
pi_92125797
quote:
Excelsior onderhandelt met Ajax over huurovereenkomst spits Suk
_O_ _O-
★★★
pi_92125877
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nou, Heerenveen vraagt 7 Miljoen. :{
Bron?
pi_92125924
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bron?
Onder andere: Voetbalprimeur.nl
pi_92125925
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O_ _O-
Wat ben jij nou voor supporter? Niet dat ik erg fan ben van Suk, maar als het aan jou ligt mag vrijwel iedere Ajax speler gewoon weg. Als er maar geld, geld, geld wordt neergelegd. Zie nou eens in dat allerlei transfers ook niet goed zijn.
En hoe veel kost Suk eigenlijk? Excelsior zal vast niet zijn hele salaris betalen.
pi_92125977
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Adames het volgende:

[..]

2/3 miljoen nooit, er zijn altijd andere clubs. Feyenoord, Groningen en misschien dan ook nog andere clubs zullen altijd interesse in hem hebben. Eigenlijk is 6 miljoen helemaal geen gekke prijs voor zo'n speler, maar dit is gewoon een hard spelletje van alle 3 de partijen. Niet echt leuk.
Feyenoord en Groningen kunnen echt niet meer bieden dan 3 miljoen. En 6 miljoen is wel een belachelijke prijs voor iemand die een half jaar terug nog geen 3 miljoen kostte en in de tussentijd bankzitter is geweest.
pi_92126091
Iemand die misschien weet hoelang Lodeiro nog uit de running is en op welke plaatsen die allemaal kan spelen? Is een aanvallende middenvelder toch? Die kan opzich ook wel een balletje trappen, als ik zo wat video's en dergelijke gezien heb. Jammer dat hij onder Jol zo weinig speeltijd kreeg.

Leuke actie op 7:25 :9
  maandag 31 januari 2011 @ 16:03:31 #77
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_92126157
Er gaan nu ook al geruchten over Vertonghen. De transfercarousel is wel heel hard aan het draaien voor ons. Bodul, Suk, De Zeeuw, Vertonghen, Luis, Steek.
pi_92126207
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Adames het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor supporter? Niet dat ik erg fan ben van Suk, maar als het aan jou ligt mag vrijwel iedere Ajax speler gewoon weg. Als er maar geld, geld, geld wordt neergelegd. Zie nou eens in dat allerlei transfers ook niet goed zijn.
En hoe veel kost Suk eigenlijk? Excelsior zal vast niet zijn hele salaris betalen.
Stel je niet zo aan joh, we hebben het over Suk?

Oh, je hebt eigenlijk wel gelijk, zonder Suk waren we vorig jaar geen 2e geworden. Hij is best belangrijk in de kleedkamer en op de trainingen gaat hij voor in de strijd. :')

En wie mag er allemaal van mij vertrekken? Suk en De Zeeuw .. De Zeeuw heeft zijn niveau niet meer gehaald en is de laatste paar maanden steeds geblesseerd of zit niet lekker in zijn vel. Als je nu nog 8 miljoen voor hem kan krijgen hoor je dat meteen te doen. Hij is al 27/28 hé...
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 16:05:23 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92126252
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Er gaan nu ook al geruchten over Vertonghen. De transfercarousel is wel heel hard aan het draaien voor ons. Bodul, Suk, De Zeeuw, Vertonghen, Luis, Steek.
Daarom vind ik de wintertransferperiode ook echt debiel....
Get woke, go broke!
pi_92126303
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom vind ik de wintertransferperiode ook echt debiel....
Klopt, tis gewoon competitievervalsing eigenlijk. :r
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 16:08:44 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92126415
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Haaai Keje
AFC AJAX
pi_92126431
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef msnk het volgende:

[..]

Haaai Keje
Held _O_
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 16:09:12 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92126439
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

het is gewoon idioot. Waarom maken we elftalfotos aan het begin van een seizoen? Shirts met een naam, je bent gestoord als je ze koopt....

Ik zie niet in waarom 1 heel seizoen niet gewoon met je selectie kan.
Get woke, go broke!
pi_92126470
quote:
De Zeeuw en Vertonghen.. onzin geruchten. Over een eventuele transfer van Stekelenburg heb ik al helemaal niks gehoord.
pi_92126499
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef 16meter het volgende:

[..]

De Zeeuw en Vertonghen.. onzin geruchten. Over een eventuele transfer van Stekelenburg heb ik al helemaal niks gehoord.
Als Steek weggaat, zal het in de zomerstop gebeuren.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 16:12:20 #86
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92126575
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als Steek weggaat, zal het in de zomerstop gebeuren.
Met een Edwin die zegt dat hij na dit seizoen stopt lijkt het me al helemaal evident inderdaad.

Volgens mij heb ik dit al een keer eerder gezegd :{
AFC AJAX
pi_92126664
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef 16meter het volgende:

[..]

Volgens geruchten 13,5 miljoen van City voor Vertonghen, geweigerd.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:17:49 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92126843
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Allemaal zaken die onder andere omstandigheden prima waren geweest, maar we kunnen nu gewoon bijna niemand meer missen willen we niet degraderen :').
Get woke, go broke!
pi_92127266
Ik snap Heerenveen niet echt

quote:
"Dost heeft dit seizoen slechts één keer niet bij de wedstrijdselectie gezeten", aldus Stoker.
"Dat kwam omdat hij toen geblesseerd was. Heerenveen geeft Dost alle ruimte om zich te ontwikkelen. De ontwikkeling van een jonge speler gaat echter altijd met vallen en opstaan."
"Het feit is dat Dost er moeite mee heeft niet in het basisteam te staan. Ontevredenheid moet niet worden uitgelegd als een gebrek aan vertrouwen. Heerenveen wil met Dost de toekomst in."
Papadopulos
De Friese club verkocht maandag aanvaller Michal Papadopulos aan het Russische FC Zjemtsjoezjina Sotsji. "Daarnaast is Samir Fazli geblesseerd", aldus Stoker.
"Dat betekent dat wanneer Dost vertrekt, Heerenveen alleen Viktor Elm nog als spits over heeft. En stel dat hij ook geblesseerd raakt? Bovendien is er geen tijd meer om een vervanger voor Dost te halen."
Vallen en opstaan
"De ontwikkeling van een jonge speler gaat echter altijd met vallen en opstaan. Het feit is dat Dost er moeite mee heeft niet in het basisteam te staan. Ontevredenheid moet niet worden uitgelegd als een gebrek aan vertrouwen. Heerenveen wil met Dost de toekomst in."
Als hij echt onmisbaar is komende half jaar vanwege het spitsenprobleem, dan laten ze hem ook niet gaan voor 6/7 miljoen. Dan speel je het zoals PSV met Dzsudzsak. Echter is nu het verhaal, 'Dost is geweldig en wij mogen hem heel graag, tevens willen we geen spits kwijt, maar voor 4 miljoen naar Feyenoord of 7 miljoen naar Ajax is geen probleem'
  maandag 31 januari 2011 @ 16:29:15 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92127373
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Als hij echt onmisbaar is komende half jaar vanwege het spitsenprobleem, dan laten ze hem ook niet gaan voor 6/7 miljoen. Dan speel je het zoals PSV met Dzsudzsak. Echter is nu het verhaal, 'Dost is geweldig en wij mogen hem heel graag, tevens willen we geen spits kwijt, maar voor 4 miljoen naar Feyenoord of 7 miljoen naar Ajax is geen probleem'
gewoon zoveel mogelijk geld eruit slepen, met allerlei kutsmoesjes, dat snap ik prima, geef ze ongelijk.
Get woke, go broke!
  maandag 31 januari 2011 @ 16:31:34 #91
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92127504
quote:
:')!!!!!. Suk en Bodul hebben geen toegevoegde waarde. Steek en Vertonghen gaan in de zomer weg, als ze weggaan. Luis was al op voorbereid en De Zeeuw is bagger. Ik zou Schaars halen voor De Zeeuw.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92127611
Jammer dat Ajax Royston Drenthe niet ff binnenharkt :D
pi_92127617
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Adames het volgende:

[..]

En wat snap je niet? Ze moeten ook een nieuwe (reserve) spits halen. Dat gaat ze ook weer kosten. En ze weten dat Ajax geld heeft. Natuurlijk zetten ze hoog in.

Ik snap meer het gezeur op Heerenveen niet en de rare reacties dat hij maar weg moet mogen voor 3 miljoen -O-
pi_92127709
Als je Dost niet voor een billijk bedrag kunt halen, dan gewoon niet doen. De tijd dat Ajax middelmaat voor teveel geld haalt moet voorbij zijn. Heerenveen is de afgelopen jaren al genoeg verrijkt.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:35:21 #95
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92127711
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En wat snap je niet? Ze moeten ook een nieuwe (reserve) spits halen. Dat gaat ze ook weer kosten. En ze weten dat Ajax geld heeft. Natuurlijk zetten ze hoog in.

Ik snap meer het gezeur op Heerenveen niet en de rare reacties dat hij maar weg moet mogen voor 3 miljoen -O-
Van 3.2 naar 6/7 miljoen terwijl hij niet eens een basisspeler is. Als je dat niet snapt....tja..:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92127725
Nou hup, als Ajax ff slim is dan laten ze die stinkFriezen nu achter met een gefrustreerde 3 miljoen kostende spits _O-
pi_92127805
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Van 3.2 naar 6/7 miljoen terwijl hij niet eens een basisspeler is. Als je dat niet snapt....tja..:')
Wat tja? :? :?

Hij moet niet weg van ze. En het is een vrije markt, dus ze mogen vragen wat ze willen.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:37:51 #98
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92127842
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat tja? :? :?

Hij moet niet weg van ze. En het is een vrije markt, dus ze mogen vragen wat ze willen.
Natuurlijk, maar het is vrij onrealistisch natuurlijk. Je vraagt voor Castaignos nu ook geen 25 mln bijv.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 16:39:01 #99
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_92127904
quote:
ZEIST - Advocaat Stoker van SC Heerenveen bestrijdt dat de Friezen de prijs van Bas Dost hebben opgevoerd, nadat Ajax de miljoenen incasseerde voor Luis Suarez. "Er is geen verband tussen de vraagprijs en de transfersom van Luis Suarez. Heerenveen heeft op 20 januari aangegeven dat Dost mag vertrekken. Maar alleen als aan de eisen tegemoet zou worden gekomen.”
Liegende advocaten. :')
pi_92127908
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat weigeren, maar wel zelf maar 4 miljoen willen overharken voor Mertens. Wat een aa(r)sgieren zeg..
pi_92127946
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het is vrij onrealistisch natuurlijk. Je vraagt voor Castaignos nu ook geen 25 mln bijv.
Ik vraag me af hoe onrealistisch het is. Aan 010 vroegen ze 5 miljoen. En zelfs dan, al is het volledig onrealistisch. Het blijft hun vraagprijs. Ajax hoeft er niet op te bieden.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:39:51 #102
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92127953
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat weigeren, maar wel zelf maar 4 miljoen willen overharken voor Mertens. Wat een aa(r)sgieren zeg..
Vertonghen is meer waard dan 13.5 mln, Mertens niet :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 16:40:20 #103
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92127982
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe onrealistisch het is. Aan 010 vroegen ze 5 miljoen. En zelfs dan, al is het volledig onrealistisch. Het blijft hun vraagprijs. Ajax hoeft er niet op te bieden.
En dat doen ze toch ook niet? De zaak in niet onstaan door Ajax, maar door Dost zelf.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92128009
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vertonghen is meer waard dan 13.5 mln, Mertens niet :')
onzin, het is eerder andersom
pi_92128038
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En dat doen ze toch ook niet? De zaak in niet onstaan door Ajax, maar door Dost zelf.
Het gaat mij erom dat er veel zijn die lopen te zeuren op Heerenveen omdat die teveel eisen. En dat is niet terecht, zeker niet als je ziet wat ze denken dat hij wel moet kosten :')
  maandag 31 januari 2011 @ 16:42:34 #106
73209 dnzl
Minimalist.
pi_92128098
* dnzl duimt nog steeds voor komst Mertens
pi_92128173
Als je Twitter mag geloven is Ajax rond met Mertens en Dost...
  maandag 31 januari 2011 @ 16:43:59 #108
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92128177
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

onzin, het is eerder andersom
Vertonghen minder waard? Yeah right :').
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat er veel zijn die lopen te zeuren op Heerenveen omdat die teveel eisen. En dat is niet terecht, zeker niet als je ziet wat ze denken dat hij wel moet kosten :')
Dat is ook logisch. Een speler die op de bank zit wordt binnen een halfjaar niet meer dan 100% zoveel waard. Common sense. Maar Heerenveen mag het doen, moeten ze niet verwachten dat Dost het leuk ermee eens is of dat Ajax het ook gaat doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 16:44:08 #109
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_92128189
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

:') grapjas. Ajax heeft niet eens officieel geboden op Mertens, alleen maar de vraagprijs gevraagd. Maar ja, als je zo naief bent dat je alle rumoeren gelooft :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_92128365
Ik heb mij twijfels over Dost, en vraag me af of hij goed genoeg is om direct mee te draaien bij Ajax. En 7 miljoen is te veel, die Friezen liggen in een deuk als we daar in gaan trappen. Laten we de komende uren nog proberen om een paar overbodige spelers elders onder te brengen en de rest binnen boord houden.
pi_92128448
Dost gaat gewoon naar Ajax, let maar op!
pi_92128566
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Dost gaat gewoon naar Ajax, let maar op!
Vast wel. We hebben te hard een goaltjesdief nodig om het niet te doen.
Als de arbitrage commissie nee zegt, lapt Ajax gewoon 6 mil.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:53:12 #113
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92128626
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef alphalpha het volgende:
Ik heb mij twijfels over Dost, en vraag me af of hij goed genoeg is om direct mee te draaien bij Ajax. En 7 miljoen is te veel, die Friezen liggen in een deuk als we daar in gaan trappen. Laten we de komende uren nog proberen om een paar overbodige spelers elders onder te brengen en de rest binnen boord houden.
Ik ben ook bang dat hij faalt, denk dat de kans groter is dat hij faalt :'(. Maar aan de andere kant, hij kan ook een Huntelaar worden. Oh..Ajax kan beter Boerrigter halen dan Mertens, maar neen...flikkers.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 16:53:32 #114
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92128636
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef opinionr het volgende:

[..]

Vast wel. We hebben te hard een goaltjesdief nodig om het niet te doen.
Als de arbitrage commissie nee zegt, lapt Ajax gewoon 6 mil.
Ajax lapt never 6 mln voor Dost.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92128685
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vast 4 + 2 miljoen in een of andere clausule.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:56:00 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92128750
quote:

[..]

Ik ben ook bang dat hij faalt, denk dat de kans groter is dat hij faalt :'(. Maar aan de andere kant, hij kan ook een Huntelaar worden. Oh..Ajax kan beter Boerrigter halen dan Mertens, maar neen...flikkers.
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vast 4 + 2 miljoen in een of andere clausule.
NEEEEEEEEEEEEEE :(!!!!!!!!!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92128820
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef dnzl het volgende:
* ajacied4lf duimt nog steeds voor komst Mertens voor een realistische bedrag.
★★★
pi_92128872
Er komt niemand meer
pi_92128965
110131_246107_img-310111-253.onlineBild_1296487461.jpg

Hij is boos. :'(

We krijgen vanavond tussen 19:00 en 22:00 het 'resultaat'. Dus VI kijken _O_
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 17:01:35 #120
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92129016
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is boos. :'(

We krijgen vanavond tussen 19:00 en 22:00 het 'resultaat'. Dus VI kijken _O_
Gast, doe je oude avatars, dit is geen gezicht meer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92129048
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Gast, doe je oude avatars, dit is geen gezicht meer.
< > :N
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 17:03:21 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92129088
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

< > :N
:( Je doet me pijn :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92129212
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:( Je doet me pijn :(
w/
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 17:07:04 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92129280
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

w/
Zelfs m'n Duikeend heeft een :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 17:08:01 #125
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_92129339
Gijp, wat een koning is het toch. _O_
pi_92129593
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zelfs m'n Duikeend heeft een :(
<> *O*
★★★
pi_92129703
Twitter :')

Man City gaat Vertonghen kopen en Chivu is gespot op Schiphol _O-

NOT
pi_92129964
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:

NOT
Chivu *O* Ik zie hem nog proberen Nederlandse liedjes zingen op het kampioensfeest. :D
Helaas geloof ik er ook geen donder van, daarbij moet je Vertonghen ook echt niet voor het 1e beste bod verkopen.
pi_92130475
Tja, het is natuurlijk ook wel lullig voor Bas. Hij zag het natuurlijk helemaal voor zich, kiezen voor Heerenveen. Met die belabberde aanvallers sta je standaard elke wedstrijd in de basis. Eventjes blijven en dan snel sportief door springen naar een grotere club. Bij andere clubs was dit waarschijnlijk toch een stuk lastiger geweest. En dan word je op de bank gezet terwijl je weet dat je op die leeftijd zoveel mogelijk minuten moet spelen.
pi_92130778
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Kabolter het volgende:
Tja, het is natuurlijk ook wel lullig voor Bas. Hij zag het natuurlijk helemaal voor zich, kiezen voor Heerenveen. Met die belabberde aanvallers sta je standaard elke wedstrijd in de basis. Eventjes blijven en dan snel sportief door springen naar een grotere club. Bij andere clubs was dit waarschijnlijk toch een stuk lastiger geweest. En dan word je op de bank gezet terwijl je weet dat je op die leeftijd zoveel mogelijk minuten moet spelen.
Dat vind ik zo'n onzin, op elke leeftijd moet/wil je zoveel mogelijk minuten maken, of je nou 18 of 30 bent..
  maandag 31 januari 2011 @ 17:39:39 #131
189963 nubreektmijnklomp
pi_92130928
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin, op elke leeftijd moet/wil je zoveel mogelijk minuten maken, of je nou 18 of 30 bent..
Op die leeftijd ben je nog volop in ontwikkeling dus moet je zoveel mogelijk spelen om beter te worden. Op je 30e is het hoogtepunt van je carriere al achter je en ben je aan het afbouwen. Groot verschil.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_92130969
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja oké, maar qua ontwikkeling gezien biedt het op die leeftijd toch nog meer mogelijkheden.
Kan je misschien sneller een overstap maken, daar is het niveau weer hoger, kan je je daar weer aan optrekken als het verschil niet te groot is, etc.

Naar mijn idee ben je namelijk op jongere leeftijd wat kneedbaarder.
Al zul je vast wel uitzonderingen hebben.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:46:16 #133
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92131213
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:

NOT
Kanu was afgelopen vrijdag in de Bijenkorf in Amsterdam... :Y :D
pi_92135027
Dost heeft de zaak verloren.
pi_92135160
http://knvb.nl/nieuws/11043/vorderingen-bas-dost-afgewezen
quote:
De arbitragecommissie heeft maandagavond inzake het geschil tussen Bas Dost en sc Heerenveen vonnis gewezen. De commissie heeft de vorderingen van Bas Dost afgewezen en Dost in de kosten van deze arbitrageprocedure veroordeeld.

Voor verdere inhoudelijke informatie verwijst de bond naar beide partijen.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 31 januari 2011 @ 19:08:58 #136
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92135267
Was te verwachten natuurlijk.
AFC AJAX
  maandag 31 januari 2011 @ 19:09:17 #137
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92135288
Alea iacta est
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92135347
:D

Succes met je carriere als bankzitter Dost.
Succes met een nog meer geonmotiveerde speler Heerenveen.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 19:10:53 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92135373
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Alea iacta est
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:

Succes met een nog meer geonmotiveerde speler Heerenveen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92135487
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:

Succes met een nog meer geonmotiveerde minder gemotiveerde speler Heerenveen.
Wedden dat Dost straks bij feyenoord opduikt. :')
pi_92135615
Ajax kan echt niet onderhandelen, 26 miljoen kom nou zelfs Newcastle krijgt 40 voor Caroll :P. Waar zijn ze toch mee bezig bij Liverpool :o .
pi_92135649
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wedden dat Dost straks bij feyenoord opduikt. :')
Nee, die hebben net een nieuwe spits.

Maar weet je wat ik niet snap. Waarom kan éne Amauri wel naar Parma en niet naar Ajax?! AJAX?!
★★★
pi_92135979
Heel dat persco gerucht is zeker ook Twitter bullshit?
pi_92136112
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heel dat persco gerucht is zeker ook Twitter bullshit?
Uiteraard, vrijwel alle geruchten op twitter zijn bullshit.
Citius, Altius, Fortius.
pi_92136135
19.30 een persconferentie, waarover? idk.

Weet iemand waar je het kan volgen?
★★★
pi_92136148
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maar weet je wat ik niet snap. Waarom kan éne Amauri wel naar Parma en niet naar Ajax?! AJAX?!
Lijkt me een goeie voor Ajax bovendien heeft hij al bewezen te kunnen scoren in de ArenA.
Citius, Altius, Fortius.
pi_92136214
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Agüero het volgende:

[..]

Lijkt me een goeie voor Ajax bovendien heeft hij al bewezen te kunnen scoren in de ArenA.
Welke stadions nog meer? Noem ze even allemaal, dan weten we waar hij nog meer kan scoren.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 19:27:16 #148
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92136234
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax kan echt niet onderhandelen, 26 miljoen kom nou zelfs Newcastle krijgt 40 voor Caroll :P. Waar zijn ze toch mee bezig bij Liverpool :o .
26 miljoen is gewoon een heel mooi bedrag voor een speler uit de Nederlandse competitie, zeker gezien de transfermarkt iets is ingezakt, en een aantal spelers uit Nederland het de laatste tijd niet, of niet rechtstreeks hebben waargemaakt. Wel bizar inderdaad dat Liverpool, die er al tijden slecht voor stonden financieel, nu even het britse transferrecord verbreekt. Nu heeft die jongen aardige statistieken, maar of hij ZO veel waard is moet ik toch nog maar zien. Het lijken nogal paniekaankopen, hetzelfde eigenlijk met suarez waar ze uiteindelijk heel veel meer voor geven dan ze in eerste instantie wilden.

Ik vraag me af of je als ajax zo'n Dost wel moet willen binnenhalen:

quote:
Dost voelt zich 'mentaal geknakt' door Jans

Bas Dost ziet voor zichzelf geen toekomstperspectief meer bij sc Heerenveen. De clubtopscorer heeft tijdens de arbitragezaak aangegeven 'mentaal geknakt' te zijn door trainer Ron Jans.

Dost speelde dit seizoen negentien van de 21 competitiewedstrijden. Dat deed de aanvaller de laatste maanden echter telkens als invaller. Op 9 december spraken beiden over deze situatie. "Na dat gesprek heb ik aangegeven een streep te zetten onder het verleden en er weer vol voor te gaan", vertelde Dost maandag.

"Ik koos er bewust voor om volle bak voor Heerenveen te gaan", vervolgde Dost. "Het trainingskamp ging ook hartstikke goed. Ik werd door Jans continu positief benaderd. Ik had er vertrouwen in, totdat ik hoorde dat Jans wilde voortborduren op de wedstrijden van voor de winterstop. Met Viktor Elm in de spits."
Ik weet niet in hoeverre dat serieus zo is, of dat het gespeeld is in verband met die arbitragezaak, maar dit is wel heel zwak.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 31 januari 2011 @ 19:28:02 #149
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92136279
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Salaris? interessantere competitie?
  maandag 31 januari 2011 @ 19:28:11 #150
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_92136289
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
Dost heeft de zaak verloren.
Niet om te trollen, maar dit is toch gewoon goed nieuws? Als een 21-jarige speler die net een langdurig contract getekend heeft na een paar maanden al onder zn contract uit kan, dan is het hek van de dam toch? :{
pi_92136305
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
19.30 een persconferentie, waarover? idk.

Weet iemand waar je het kan volgen?
ongetwijfeld twitter, mertens schijnt vandaag trouwens wel gespot te zijn bij de arena, maar wat daar waar van is, is altijd maar afwachten. Zo erg vind ik het trouwens niet dat dost niet komt, de druk op hem zou mede door de arbitragezaak wel erg groot zijn geworden. Nu mag hij lekker gaan banken in friesland, denk dat ze er in heereveen niet blij eme zullen zijn, mocht hij niet vertrekken.
pi_92136339
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Salaris? interessantere competitie?
Salaris zal bij Parma niet zoveel beter zijn. Interessantere competitie kan ik me voorstellen, maar ik zou liever ook in Europa spelen.

Achja.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 19:29:47 #153
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92136376
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Niet om te trollen, maar dit is toch gewoon goed nieuws? Als een 21-jarige speler die net een langdurig contract getekend heeft na een paar maanden al onder zn contract uit kan, dan is het hek van de dam toch? :{
Eensch. Voor ajax zou deze zaak direct gezien voordelig kunnen zijn, maar voor het hele voetbal zou het indirect een ramp zijn. 5 jaar tekenen, en na 6 maanden al weg zijn omdat je niet altijd een basisplaats krijgt: het moet toch niet gekker worden.
pi_92136405
quote:

[..]

Inderdaad. Zeker gezien hij bij Ajax ook niet de onbetwiste #1 voor zijn positie zou worden.
Maar de macht van spelers is groot, in principe kan hij nog een half jaar wat lummelen om zo op een gegeven moment een transfer te forceren.
pi_92136439
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Inderdaad. Zeker gezien hij bij Ajax ook niet de onbetwiste #1 voor zijn positie zou worden.
Juist wel, we hebben geen spitsen!
★★★
pi_92136472
Ajax moet nu wel snel een oplossing vinden, want zo wordt het lastig.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 19:31:22 #157
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92136474
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

ongetwijfeld twitter, mertens schijnt vandaag trouwens wel gespot te zijn bij de arena, maar wat daar waar van is, is altijd maar afwachten. Zo erg vind ik het trouwens niet dat dost niet komt, de druk op hem zou mede door de arbitragezaak wel erg groot zijn geworden. Nu mag hij lekker gaan banken in friesland, denk dat ze er in heereveen niet blij eme zullen zijn, mocht hij niet vertrekken.
Zou me niet verbazen als hij alsnog naar ajax gaat hoor. Bij suarez is het akkoord toch uiteindelijk ook noodgedwongen buiten de rechtbank om bereikt, dat Groningen ook inzag dat ze aan zo'n speler niets meer hadden? Van Seumeren schatte de kans op een transfer van Mertens vanmiddag nog op niet meer dan 10%...
pi_92136478
quote:

[..]

Nou, dat is natuurlijk ook wel zo. Spelers tekenen duur betaalde contracten met het volle verstand. Uiteraard is de houding van Heerenveen wat stroef want een speler is na een half jaar banken niet eens meer dan het dubbele waard. Maar de andere kant is dat het het goed recht van de club is.

Het zou natuurlijk ook niet goed zijn voor Ajax, of welke club dan ook, als een speler voor wie een grotere club langskomt, zomaar ineens onder zijn contract uit kan komen. Jammer voor Dost, maar ik denk dat Ajax maar verder moet kijken. Zeven miljoen is veel te gek voor hem.
pi_92136487
gaan nu zelfs geruchten over chivu, helaas toch echt te mooi om waar te zijn
pi_92136551
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
gaan nu zelfs geruchten over chivu, helaas toch echt te mooi om waar te zijn
Alles is mogelijk, Chivu _O_ Gerucht gaat dat Messi ook gespot is op schiphol.
★★★
pi_92136574
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet nu wel snel een oplossing vinden, want zo wordt het lastig.
Zal wel Gudjohnsen worden. Is zo af te halen geloof ik. Niet mijn eerste keuze, maar als hij de vacature kan vullen totdat Castillon zover is, is het een optie. Maar ik weet alleen niet of Castillon goed genoeg is om het eerste te halen. Ik zie hem nooit spelen.
pi_92136609
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Alles is mogelijk, Chivu _O_ Gerucht gaat dat Messi ook gespot is op schiphol.
Hans Kraai junior ook.... het zal toch niet :P ?
pi_92136690

Ohja, even hier luisteren allemaal hoe het verder gaat

http://www.viradio.nl/fil(...)tm_campaign=vi_radio:
★★★
pi_92136847
er is een zwarte auto de parkeergarage binnen gereden, wie zou dat zijn, de nieuwe speler???
pi_92136881
Micheal Jackson word de nieuwe aankoop, met als backup Elvis p
pi_92136888
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er is een zwarte auto de parkeergarage binnen gereden, wie zou dat zijn, de nieuwe speler???
Volgens Twitter zijn het Dost en Mertens :D

'Dost en Mertens gespot in parkeergarage Amsterdam Arena, 19:30 persconferentie van Ajax. Nou ik ben benieuwd. Nog eventjes geduld. '
★★★
pi_92136921
Goed voor de voetbal dat Dost heeft verloren, maar jammer voor Ajax. Wat moeten ze nu? Over 4,5 uur sluit de markt.
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Volgens twitter zou er ook een bom zijn ontploft bij Zandvoort
pi_92136955
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

'Dost en Mertens gespot in parkeergarage Amsterdam Arena, 19:30 persconferentie van Ajax. Nou ik ben benieuwd. Nog eventjes geduld. '
Misschien is het wel D. Villa :')
pi_92136967
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Adames het volgende:
Goed voor de voetbal dat Dost heeft verloren, maar jammer voor Ajax. Wat moeten ze nu? Over 4,5 uur sluit de markt.

[..]

Volgens twitter zou er ook een bom zijn ontploft bij Zandvoort
Dat is echt, dat van Zandvoort ..
★★★
pi_92137020
Kan iemand hier iets melden als het bekend is?
Ik lees ook Chivu maar dat zal wel veel te mooi zijn :P
pi_92137094
quote:
#Ajax heeft een bod gedaan op middenvelder Davy Pröpper van Vitesse. De Arnhemse club heeft het bod afgewezen. 3 minutes ago via TweetDeck
pi_92137354
Quizvraag: welke eredivisie-speler is er nog niet met Ajax in verband gebracht?

Wie weet het? Nou, nou?
  maandag 31 januari 2011 @ 19:46:22 #173
68638 Zwansen
pi_92137426
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef 0634 het volgende:

Wie weet het? Nou, nou?
Dat moet V. Beukering zijn!
pi_92137434
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef 0634 het volgende:

Wie weet het? Nou, nou?
Manolev.
12.gif
★★★
pi_92137755
Ik word gek hier, al 20 minuten voorbij.. niks bekend!?
pi_92137883
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef BluesRebel het volgende:
Ik word gek hier, al 20 minuten voorbij.. niks bekend!?
word niet gek man, nu komen al die schoolkindertjes die onzin de wereld in helpen
reken maar op niets
pi_92137920
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat moet V. Beukering zijn!
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ik zag hem net nog in Amsterdam, op het Leidseplein. Bij de Mac uiteraard.
pi_92137958
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Manolev.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. U wint een appeltaart.
pi_92137961
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef dudleyville het volgende:

[..]

word niet gek man, nu komen al die schoolkindertjes die onzin de wereld in helpen
reken maar op niets
Waarom dan een persconferentie :P
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef 0634 het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ik zag hem net nog in Amsterdam, op het Leidseplein. Bij de Mac uiteraard.
:')
  maandag 31 januari 2011 @ 19:54:05 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92137963
quote:

[..]

Je liegt man :'). Hij komt alleen in de Burger King
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92138024
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom dan een persconferentie :P

[..]

:')
is die al aangekondigd dan?
pi_92138058
quote:

[..]

Gefeliciteerd. U wint een appeltaart.
Haha falert! Hij is aan het shoppen in Amsterdam! Hij gaat zo naar Ajax voor een gesprek! *O*
★★★
pi_92138123
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef dudleyville het volgende:

[..]

is die al aangekondigd dan?
http://search.twitter.com/search?q=persconferentie Ik las het ook gewoon ergens.
pi_92138201
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

http://search.twitter.com/search?q=persconferentie Ik las het ook gewoon ergens.
Twitter :O
pi_92138210
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Twitter jonge, Twiteer .. :') Luister naar VI Radio ..

http://www.viradio.nl/files/vi-radio/player.html
★★★
pi_92138304
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik keek alleen naar twitter om hem te laten zien dat er overal over een persconferentie wordt gesproken. Weet verder niet eens hoe die site werkt :') Maar een persconferentie is dus niet aangekondigd? :'(
pi_92138331
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarom doet die radio het nooit bij mij? :?
pi_92138362
Dost nu toch nog naar Ajax :o medische keuring ATM.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_92138417
quote:
5s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Waarom doet die radio het nooit bij mij? :?
Geen geluidspeakers? :{
★★★
pi_92138428
Dost alsnog naar Ajax.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:00:17 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92138453
quote:
EXCLUSIEF - SC Heerenveen-aanvaller Bas Dost ondergaat momenteel een medische keuring bij Ajax, voor het geval beide clubs maandagavond alsnog tot overeenstemming komen over een transfer van de 21-jarige spits.

Eerder op de avond had de arbitragecommissie van de KNVB bepaald dat de Friese club Dost niet naar Ajax hoeft te laten gaan. Dit tot grote woede van zaakwaarnemer Rob Jansen, die als belangenbehartiger van Dost bij de zaak aanwezig was.

'Deze uitspraak is schan-da-lig', foetert Jansen tegen Voetbal International. 'Op deze manier hoeft geen enkele speler ooit nog de gang naar de arbitragecommissie te maken. Dit besluit stond al vantevoren vast. De mensen in de commissie zitten er puur voor de rechtsbescherming van de KNVB.'

Volgens Jansen dreigt Dost slachtoffer te worden van 'deze mensen'. Jansen: 'De kans op een transfer schat ik nu in op één procent. Ajax biedt vier miljoen euro voor hem, terwijl Heerenveen vasthoudt aan een prijs van zes miljoen. Zelfs in een tank zit nog meer beweging.' (Simon Zwartkruis)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92138504
Die zaakwaarnemer. :')
pi_92138506
Dus weinig kans
pi_92138529
4 miljoen is mooi.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_92138542
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jawel. :'(
pi_92138569
Zaakwaarnemer kan weer geen geld verdienen, zielig voor hem
pi_92138617
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

"Geen geluid, klik hier!" en dan ga ik gewoon naar Vi.nl
pi_92138648
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

"Geen geluid, klik hier!" en dan ga ik gewoon naar Vi.nl
Hmm, I Dont Know. O-)
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 20:04:50 #199
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92138766
Grappig toch eigenlijk om te zien hoe (snel) mond-op-mond (of in dit geval tweet-op-tweet) werkt om onzin(?) verspreid te krijgen :P

Had veel tijd gescheeld voor de wereldreligies iig :o
AFC AJAX
pi_92138803
Gaaap er komt toch geen man ,
pi_92138862
quote:
BREKEND: SC Heerenveen-aanvaller Bas Dost ondergaat momenteel een medische keuring bij Ajax. http://bit.ly/i4fr4g
pi_92138907
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

:'D
:'D bestaat niet. :D of :')
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 20:07:14 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92138937
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92138988
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Is het nu goed

< :{
★★★
pi_92139071
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

No shit..

Overigens zal Ajax waarschijnlijk wel op de knieën gaan en aan die 7 miljoen voldoen.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:09:28 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92139093
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Is het nu goed

< :{
Dat is beter :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92139134
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

No shit..

Overigens zal Ajax waarschijnlijk wel op de knieën gaan en aan die 7 miljoen voldoen.
Dan liever niemand. Heerenveen wil weer een 'Sulejmani' doen.
pi_92139157
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

No shit..

Nope.
★★★
pi_92139261
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nope.
Rik vd Boog zit er, dus gebeurt wel
pi_92139287
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nope.
Stel je voor. Dost speelt uiteindelijk weer bij H'veen en scoort er ineens 10-15 in. Dan zal het niet meer blijven tot die 7 miljoen ;). Dan zeggen ze: 15 miljoen! o.i.d.
pi_92139317
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef dudleyville het volgende:

[..]

Rik vd Boog zit er, dus gebeurt wel
Luister dan even naar de interview van laatst.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 20:12:55 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92139328
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Stel je voor. Dost speelt uiteindelijk weer bij H'veen en scoort er ineens 10-15 in. Dan zal het niet meer blijven tot die 7 miljoen ;). Dan zeggen ze: 15 miljoen! o.i.d.
Ik kots op het BEstuur van Heerenveen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_92139392
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Luister dan even naar de interview van laatst.
en dat geloof jij ?lol
  maandag 31 januari 2011 @ 20:14:19 #214
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92139430
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als hij alsnog naar ajax gaat hoor. Bij suarez is het akkoord toch uiteindelijk ook noodgedwongen buiten de rechtbank om bereikt, dat Groningen ook inzag dat ze aan zo'n speler niets meer hadden? Van Seumeren schatte de kans op een transfer van Mertens vanmiddag nog op niet meer dan 10%...
:D !
Zou het best amusant vinden als hij alsnog voor 7 miljoen naar jullie gaat. Of als hij wegkwijnt, volgend jaar naar italie gaat voor 2,5 miljoen, het jaar daarop naar een oostblokland voor 600.000 en na op z'n 25e in de hoofdklasse beland :D

Overigens, het is gewoon een algemeen bekend feit dat ajax meer voor z'n spelers kan vragen dan welke andere club dan ook, buiten proporties soms. Als hij dan al komt voor 7 miljoen, en hij schiet er 6 in de rest van het seizoen, kun je hem al weer met winst verkopen, dus ach, what's the big deal...
pi_92139431
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef dudleyville het volgende:

[..]

en dat geloof jij ?lol
Dat zullen we wel zien, even wachten tot 12 uur dan weten we wie gelijk heeft.
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 20:14:27 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92139440
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef dudleyville het volgende:

[..]

en dat geloof jij ?lol
Ja. Hij is een watje en een draaier. Men is tegen een hoog bedrag, dus hij ook.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 31 januari 2011 @ 20:14:45 #217
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92139468
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Dan gaat die maar lekker naar Schalke of zo :W
AFC AJAX
  maandag 31 januari 2011 @ 20:15:02 #218
68638 Zwansen
pi_92139503
WTF, die zaakwaarnemer. Snapt hij niet dat juist hij het voetbal verpest? :r
  maandag 31 januari 2011 @ 20:15:16 #219
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92139524
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Omdat ze hetzelfde doen als jullie, namenlijk altijd het maximale uit een transfer proberen te halen? Beetje raar/overdreven...
pi_92139615
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Omdat ze hetzelfde doen als jullie, namenlijk altijd het maximale uit een transfer proberen te halen? Beetje raar/overdreven...
WIJ ZIJN AJAX, WE ZIJN ARROGANT, WIJ ZIJN DE GROOTSTE, WIJ MOGEN DAT! :@
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 20:17:22 #221
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92139685
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Zwansen het volgende:
WTF, die zaakwaarnemer. Snapt hij niet dat juist hij het voetbal verpest? :r
Hier is niemand bij gediend, behalve die zaakwaarnemer zelf. Dost krijgt een stempel en de nodige druk, de clubs in het algemeen, dus ook ajax, verliezen terrein wat betreft de waarde van een contract, Heerenveen zou een speler kwijtraken voor veel minder dan ze willen. Alleen die schoft houdt er weer een paar ton aan over ofzo.
pi_92139715
quote:

[..]

Tja, vanuit Ajax-kant gezien wel. Alleen je moet niet vergeten dat men bij Heerenveen niet zomaar een vervanger hebben. Als kleinere club zal er ook vast een frustratie hangen dat wanneer het grote Ajax komt, dat ze weer de club leegkopen. Dan maar zo stevig verzet bieden.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:19:50 #223
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_92139848
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Tja, vanuit Ajax-kant gezien wel. Alleen je moet niet vergeten dat men bij Heerenveen niet zomaar een vervanger hebben. Als kleinere club zal er ook vast een frustratie hangen dat wanneer het grote Ajax komt, dat ze weer de club leegkopen. Dan maar zo stevig verzet bieden.
Gebeurt bij Ajax toch ook? Als Liverpool, Real, Barca enz. aankloppen zijn ze ook de lul hoor.
Snelle Egel
pi_92139856
Nog een gerucht, El Hamdaoui mist rotterdam en daarom is Ajax bereid om hem te ruilen met van Beukering. van Beukering is onderweg, maar is blijven hangen bij de Burger king op station Bijlmer. Verhoeven is hem nu gaan zoeken
  maandag 31 januari 2011 @ 20:20:39 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_92139915
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Alhoewel ik Dost graag zie komen, ben ik het hier volledig mee eens. Ajax wordt door het buitenland leeggeroofd en is zowaar bij Suarez eens vasthoudend geweest en dat heeft uiteraard een sneeuwbal effect naar de clubs waar Ajax wil shoppen.
Ik hoop alleen niet dat Ajax die 7 miljoen gaat betalen. Best veel voor een wisselspeler (ook al ziet Frank de Boer hem als basisspeler).
  maandag 31 januari 2011 @ 20:20:46 #226
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92139930
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef dudleyville het volgende:
Nog een gerucht, El Hamdaoui mist rotterdam en daarom is Ajax bereid om hem te ruilen met van Beukering. van Beukering is onderweg, maar is blijven hangen bij de Burger king op station Bijlmer. Verhoeven is hem nu gaan zoeken
_O- _O- :'( :'( !!!!
AFC AJAX
  maandag 31 januari 2011 @ 20:22:06 #227
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_92140033
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef dudleyville het volgende:
_O-
Snelle Egel
pi_92140092
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef S0nic het volgende:

[..]

Gebeurt bij Ajax toch ook? Als Liverpool, Real, Barca enz. aankloppen zijn ze ook de lul hoor.
Klopt. Maar bv bij Liverpool met Suarez ging het wat makkelijker. Beetje blufpokeren om uiteindelijk tot een redelijk hoog bedrag te komen.
pi_92140145
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Klopt. Maar bv bij Liverpool met Suarez ging het wat makkelijker. Beetje blufpokeren om uiteindelijk tot een redelijk hoog bedrag te komen.
Liverpool kwam 10 dagen voor de deadline. Heerenveen kan nu niks meer.
pi_92140195
Waarom is er niet meer over Daniel de Ridder gesproken? Die vleugelspeler was een half jaar geleden nog een gesprek bij Ajax
pi_92140196
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Het is een bankzitter, ze kunnen mij halen als bankzitter. Ik kan het misschien wel beter.
★★★
pi_92140227
quote:

[..]

Ajax kwam uiteraard eerder
pi_92140324
quote:
Dat weet ik. Ik vind het ook raar dat Ajax niet een principeakkoord gemaakt heeft met Heerenveen, indien Suarez weggaat.
pi_92140464
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is een bankzitter, ze kunnen mij halen als bankzitter. Ik kan het misschien wel beter.
Hij begint op de bank maar komt wel vaak in toch?

Ik ga VI kijken, als er iets gebeurt melden zij het wel.
pi_92140508
quote:
'Vitesse blokkeert Ajax-transfer Pröpper'
Vitesse heeft Davy Pröpper een transfer naar Ajax door de neus geboord. De aanvaller was het alternatief voor Bas Dost, die maandagavond zijn arbitragezaak verloor.
Ajax heeft zich na het horen van de uitslag in Gelderland gemeld, maar zonder succes. De Arnhemmers willen Pröpper niet voor het geboden bedrag laten gaan, zo meldt Voetbal International.

De negentienjarige Pröpper maakte vorig jaar zijn debuut in de hoofdmacht en kwam dit seizoen tot dusver tot negentien wedstrijden. Daarin scoorde hij drie keer.
en
quote:
Suk mag nog niet naar Excelsior vertrekken
Hyun-Jun Suk zal door Ajax niet worden verhuurd aan Excelsior. Mocht de Zuid-Koreaan eerder nog vertrekken uit Amsterdam, na de transfer van Darko Bodul wil Ajax niet nog een spits van de hand doen, meldt RTV Rijnmond.
Excelsior hoopte nog voor het sluiten van de transfermarkt de aanvaller op huurbasis over te nemen van de Amsterdammers, maar die laten hem niet meer vertrekken. Na het vertrek van Luis Suarez en Darko Bodul is de spoeling voor trainer Frank de Boer dun.

Mogelijk mag Suk alsnog op huurbasis vertrekken als Ajax maandagavond nog een akkoord bereikt over de transfer van Bas Dost. De speler van sc Heerenveen wordt op dit moment medisch gekeurd in de ArenA, maar beide ploegen zijn nog in gesprek over een directe overgang.

Eerder huurde Excelsior al jongeling Marvin Zeegelaar van Ajax. De buitenspeler maakte afgelopen zondag in het duel met ADO Den Haag al zijn debuut in de basis.
pi_92142195
quote:

[..]

ja, ajax is ook echt verplicht om die speler te kopen... :') :') :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 20:53:50 ]
pi_92142224
Er komt niemand meer, zoals verwacht
  maandag 31 januari 2011 @ 21:11:18 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92143419
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef Adames het volgende:

[Suk]

Hopen dat Suk toch gewoon speelt ergens deze tweede seizoenshelft. Ik blijf volhouden dat die jongen erg veel potentie heeft. Zou mooi zijn als hij ergens de kans krijgt om het ook te laten zien.
Ik hoop niet dat het weer zo'n Manucharyan verhaal wordt, waarbij zo'n gozer een paar jaar volledig stil staat in zijn ontwikkeling (alhoewel Manycharyan ook de pech had met een aantal serieuze blessures...)
pi_92143547
Dost aub :{
pi_92143600
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Dost aub :{
No chance in hell
  maandag 31 januari 2011 @ 21:17:44 #241
189963 nubreektmijnklomp
pi_92143845
quote:

[..]

Suarez was een bewezen speler die altijd in de basis stond, dost is een bankzitter.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_92143935
volgens zwartkuis heeft van den boog tegen hem gezegd dat dost waarschijnlijk niet komt en ook niemand anders...
pi_92144034
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
volgens zwartkuis heeft van den boog tegen hem gezegd dat dost waarschijnlijk niet komt en ook niemand anders...
ik zei het toch?
  maandag 31 januari 2011 @ 21:21:16 #244
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92144103
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef dudleyville het volgende:

[..]

ik zei het toch?
:O
AFC AJAX
  maandag 31 januari 2011 @ 21:21:58 #245
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92144154
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Kan net zo goed scare tactics zijn om Heerenveen tot verkoop te forceren natuurlijk. Ik wacht het allemaal nog eventjes af.
AFC AJAX
pi_92144281
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Kan net zo goed scare tactics zijn om Heerenveen tot verkoop te forceren natuurlijk. Ik wacht het allemaal nog eventjes af.
naief jong :P
pi_92144561
Als er niemand meer komt is dat wel een enorme faal van Ajax zeg... Ze hebben ruim de tijd gehad om een opvolger van Suarez binnen te halen en dan gaan ze tot het laatste moment onderhandelen met een kansloos vooruitzicht. De hele scouting kunnen we ook beter opdoeken, scheelt vast weer een paar miljoen op jaarbasis.
pi_92144922
Ajax bied 4 miljoen voor Dost. Dat is een miljoen meer dan SCH heeft betaald.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_92145383
Gerucht:

Bojan Krkic wordt door Ajax half jaar gehuurd van Barcelona
pi_92145478
Als er voor half 12 geen vorderingen zijn, zou ik gewoon Eidur gratis weghalen.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')