quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oh-oh is de bot!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh's lapo (heel pagina 7 eigenlijk) is niet te zien?
[..]
had ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je mist er nix aanquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Kleine viezerik in tha cribquote:
Heb jij dat boekje gelezenquote:
boekje ?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij dat boekje gelezenIk wel / ook
Oei, hier verraadt zich een generatiekloof![]()
![]()
ik ruik je adem, en zie je gezicht...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Muis006 het volgende:
maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog
Tssss Kleine Viezerik is geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef vamperotica het volgende:
Dochterlief mocht van papa naar de jeugd vam Tegenwoordig, maar "de rest" wil naar die viezerik en daar heeft ze geen zin in...Moet ik nu blij zijn?
een leek was echt allang gezwiiiiiiichtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik ruik je adem, en zie je gezicht...
komen droooooooomeeeeeeen uit!quote:
* Zich inluisteren gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tssss Kleine Viezerik is geweldig![]()
Maar de Jeugd ook
ja maar dat was dus al iets later, toen ze wat bekender hadden en meer materiaal hadden. Bij Lowlands stond iedereen 18 minuten langquote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag ze op Pinkpop op tv en dat was echt geweldig goed![]()
Dikke vette party![]()
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LLquote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er is ook een heuse samenzwering hé
Als je je geluid écht vrij hard zet, dan hoor je hier iemand al bij de eerste keer dat het nummer gespeeld word na dat Yo '...alleen' uitspreekt een mannenstem (Daniel Dekker?) roepen; "Dit wordt 'm"
Pygmee met mannenstem.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
Serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp had je de tijdschriften nog gevonden?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, de tekst van Sterrenstof is geweldig
Had je er wat aan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat mijn telefoon jou ook nog gepmd had, maar niet dus!
TNX
OMG geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Nonneke het volgende:
de troubabour van ali b![]()
![]()
laaaaaaaaaalalalalaiiiiiiiiiiiiiilalalaaaaaaaaa
Noh, voor een vrouwtje van nog geen 1.60 wel en met iets teveel volume op z'n tijd. Dus het zou echt zomaar kunnen omdat ik wel op dat moment zoiets riep.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pygmee met mannenstem.![]()
Ik dacht al dat het een fokker was, het klonk zo dicht bij me in de buurt.
Maar da's toch heel normaal? Ik word ook altijd gefeliciteerd met de verjaardagen van diverse familieleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wat bezielt al die mensen toch om de koningin bloemen te gaan brengen?
Daar zit dat mens toch heul nie op te wachten![]()
En dat feliciteren ze de marrechaussee die t aannemen
Volgend jaar ga je gewoon mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
Oh oh, je drugs zijn aangekomen!
En godverdomme, ben net wakker want ik viel in slaap (ga zo weer verder vannacht was bagger) droom ik gvd over dat kloten nsf en de 3 j's. Bedankt he!
Laat het maar even goed genezen voor je weer los gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vanmorgen in bed dacht ik dat het een stuk beter was, maar toen ik opstond voelde in dat ik gefopt was, en ik had een hele valium genomen gisteren.
Waar ik overigens echt niet van in slaap val of niks. Nog een uur wakker gelegen![]()
Nu werkt de diclo weer en gaat het weer prima.
Maar ik sta maar zo weinig mogelijk op
Nou ja er lijkt geen enkele verbetering in te zitten so far.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat het maar even goed genezen voor je weer los gaat.
Anders blijft het misschien terug komen![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Strega het volgende:
Wij zijn gisteren werkelijk heerlijk uit eten geweest!![]()
![]()
Daardoor natuurlijk het Songfestival gemist, gelukkig vanmorgen bijgeleze, de screenshots van APK en commentaar van Ynske![]()
![]()
![]()
Zijn we gelukkig toch weer op de hoogte!
Maare.....jullie hebben het fijn gehad?
Oh-Oh, gaat je heup al wat beter? Niet gaan werken?
Q alweer wat beter?
Pagan is hier nu erg grieperig. Hij was vannacht net een straalkachel.
Kind, hoe is het mogelijk; waar zenuwen allemaal wel niet goed voor zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik leef nogWie had dat nou gedacht? Het was zelfs super leuk
Je leeft!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ja bijzonder he!?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je leeft!![]()
Wat heb je allemaal gedaan?
Hé gelukkig!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
*plof*quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja bijzonder he!?
Ik heb een beetje meegelopen met de verschillende verpleegkundigen/verzorgenden. Ben mee geweest met de ronde om de dienbladen van het middag eten weer op te halen en een drinkronde heb ik mee gedaan dus heb de patiënten allemaal al gezien. Allemaal oudjes maar wel heel lief, sommige.
Ik ben nog niet zo huiverig op patiënten met stoma's en wonden. Daar blijf ik liever nog even van op afstand, maar ik neem aan dat dat vanzelf wel komt. Woensdag t/m vrijdag heb ik meteen late dienst tot 23 uur.
Ja, ze hadden mij gisteren al die bloemen moeten brengen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wat bezielt al die mensen toch om de koningin bloemen te gaan brengen?
Daar zit dat mens toch heul nie op te wachten![]()
En dat feliciteren ze de marrechaussee die t aannemen
Oh hij ligt niet in bed hoor.quote:
Volgens mij istie dood.quote:
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!quote:
Er word net een envelop voor Christan gepost.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!
dat zou wel heul zielig zijn voor zn zwangere vrouw hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij istie dood.![]()
Maar het hobbelpaard leeft nog. Volgens de cameraman was dat erg belangrijk.
Wat leuk dat hij meekijktquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!
ik moest lachen bij " niet punctueel"quote:De slang is het zesde dier in de twaalfjaarlijkse cyclus van de Chinese dierenriem volgens de Chinese kalender.
Karaktereigenschappen volgens de Chinese astrologie: intelligent, sluw, mysterieus, actieve geest, zeer seksueel, artistiek, organisatorisch, bizar gevoel voor humor, instinctief, financieel geluk, maar ook onbetrouwbaar, niet punctueel (leven volgens het eigen klokje), jaloers, ontrouw (ook in vriendschappen).
mmmm jaloers én ontrouw. Slechte combinatiequote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
[..]
ik moest lachen bij " niet punctueel"
ontrouw ben ik zeker niet, dat is nou net een van de dingen waar ik een gruwelijke hekel aan hebquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
mmmm jaloers én ontrouw. Slechte combinatie
Mooi plaatje! Hebben jullie het leuk?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Strega het volgende:
Er word net een envelop voor Christan gepost.
* Rewimo jaloers isquote:
Jaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi plaatje! Hebben jullie het leuk?
Ja, eerst was er "niks aan" maar ondertussen waarschuwt ie me als het begintquote:
Wij hebben het leuk gemaakt!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaasuperweer!
Hoe was het gister??
Hihihihi! Dit is wel een drahamatische aflevering.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, eerst was er "niks aan" maar ondertussen waarschuwt ie me als het begint
I wish. Vandaag HA geweest... zware bronchitis... terwijl de hap zei van niet. Komt van de humira dat ik er nu zo vatbaar voor ben. Had voor die humira shizzle nergens last van.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Ben je al beter Q? Ik heb niet teruggelezen
De Mr had de laptop even gepikt ga even kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hebben het leuk gemaakt!
Verslag van Erik: [SC] #8 - FOK!ers waren op het NSF
Momenteel ben ik niet aan het inpakkenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip de 1e dag zit er op en fijn dat je het leuk vindt
@pagan beterschap
@Q elke dag een stukje beter is ook prettig ben je al aan het inpakken?
@oh-oh relax
Pff bronchitis lijkt me echt niet fijn om te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
I wish. Vandaag HA geweest... zware bronchitis... terwijl de hap zei van niet. Komt van de humira dat ik er nu zo vatbaar voor ben. Had voor die humira shizzle nergens last van.
Het gaat wel beter hoor.... ik ben godzijdank niet meer zo ziek als Donderdag,Vrijdag en Zaterdag. Maar het gaat nog niet echt goed. Vet verkouden ook dus heb de hele nacht geen oog dicht gedaan enzulks
thnx for asking trouwens!
Ja, echt. Zo onverwacht en ontroerendquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Hij overleeft het!En de buren hebben spijt en zaaien zijn land voor hem in.
![]()
De onverwachte plottwists doen het toch elke keer weer he.
Het is ook niet fijn om te hebben. Vroeger toen ik een kleine Q was (quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pff bronchitis lijkt me echt niet fijn om te hebben
Komt ook niet echt 'gelegen' op dit moment he, dat ziek zijn? Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd natuurlijk zoals inpakken en nieuwe dingetjes uitzoeken. Mooi shitMaar gelukkig dat het iig iets beter gaat. Beter langzaam dan dat het alleen maar slechter wordt.
Waarop?quote:
Heb je Christans berichtje aan jou gezien (ergens hierboven)?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Nonneke het volgende:
ik vond net mn spicegirl schoenen, echt dat ik mn enkels nooit gebroken heb
Had jij dat ook in het begin Cat? Dat je dat maar niks vond? Er loopt nog een stagiair bij mij op de afdeling en die vindt het maar wat interessant en wil ook graag alles alleen doen. Ik moet daar echt nog niet aan denkenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goed.En die wond- en stomazorg komt vanzelf. Als je het een paar keer gezien hebt wordt het steeds minder vreemd en eng.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je Christans berichtje aan jou gezien (ergens hierboven)?
heel erg graag gedaan, ik hoop dat je een mooi plekje voor ze hebt !quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef Rewimo het volgende:
***Bericht voor Non, ik herhaal: bericht voor Non***
Christan: Het pakje is aangekomen, ik vind de schelpen heel erg mooi, heel hartelijk bedankt en groetjes van mij!
Ik wilde het heel graag leren, al vanaf het begin, maar was superonzeker dat ik het niet goed deed. Dus de truc was goed opletten zodat ik het zo snel mogelijk onder de knie had zodat er niemand meer over mijn schouder hoefde mee te kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Had jij dat ook in het begin Cat? Dat je dat maar niks vond? Er loopt nog een stagiair bij mij op de afdeling en die vindt het maar wat interessant en wil ook graag alles alleen doen. Ik moet daar echt nog niet aan denken
Zo dus jij wilde alles al meteen, bijna iedereen die ik ken wil dat ook dus ik ben weer een apart gevalquote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde het heel graag leren, al vanaf het begin, maar was superonzeker dat ik het niet goed deed. Dus de truc was goed opletten zodat ik het zo snel mogelijk onder de knie had zodat er niemand meer over mijn schouder hoefde mee te kijken.
Hij vindt ze heel erg mooi, er zitten ook wel speciale bij! En hij ging meteen luisteren of hij de zee hoordequote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Nonneke het volgende:
heel erg graag gedaan, ik hoop dat je een mooi plekje voor ze hebt !
Groetjes !
Het zijn vooral drempels die je voor jezelf opwerpt inderdaad. Wassen is ook zoiets. Het scheelt een hoop dat je op een afdeling werkt waar de mensen het inmiddels gewend zijn. Ik mocht het voor het eerst doen bij mijn snuffelstage cardiologie. Was een man van middelbare leeftijd die maar 2 dagen opgenomen was (maar dus niks mocht) en hij was er net zo gegeneerd bij als ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo dus jij wilde alles al meteen, bijna iedereen die ik ken wil dat ook dus ik ben weer een apart gevalMaar goed ik vind het gewoon allemaal nog heel spannend en ben best onzeker en dat helpt niet mee. Eigenlijk moet ik gewoon alles gaan doen, dan heb ik het maar gehad.
Een vriendin van mijn studie heeft vandaag al iemand gewassen. Tegen dat wassen zie ik ook op, maar ja als je dat eenmaal gedaan hebt geeft dat wel rust.
In welk jaar mocht jij stoma's en wonden verzorgen? Dat was niet in het eerste toch?
Dat waren wij, jaaaa!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rol ff binnen tussen vanalles en nogwat aan geregel door en lees boel zielige zieke meisjes hier dus kom even een geestelijk paracetamolletje rondstrooien. Alle kleine beetjes helpen hopelijk een ietsie.
By the way, las ergens iets over geplande vlaggetjes bij het NSF, keek gisteren even en zag vlaggetjes zwaaien. waren jullie dat?
En heb ik me opgepoetst voor Trix, ben alweer niet uitgenodigd voor haar feestje, nou, dan niet
Je wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg net trouwens een e-mail dat mijn volkskrant beach cruiser onderweg is
gelukkig geen schelpenpad dusquote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij vindt ze heel erg mooi, er zitten ook wel speciale bij! En hij ging meteen luisteren of hij de zee hoordeZe doen het
Kek... alleen ik zou hem overspuitenquote:
Ja, je kon er bijna onder koekeloeren!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Óh, dus waren jullie ook echt in beeld? Dan ga ik terstond uitzending gemist kijken, geef ff aan wat en wanneer (in de zin van tijdstip)
(en was die jurk nou echt zo kort)
Haha ben jij meer van de telegraaf?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kek... alleen ik zou hem overspuitenEr staat volkskrant op
Ja fuchsia ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
*Pagan hier*quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ben jij meer van de telegraaf?Het maakt mij echt niks uit wat er op mijn fiets staat, zolang ie maar fietst
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Strega het volgende:
[..]
*Pagan hier*
Zo weet je zeker dat niemand hem jat.![]()
*Pagan out*
Truequote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Strega het volgende:
[..]
*Pagan hier*
Zo weet je zeker dat niemand hem jat.![]()
*Pagan out*
ik heb 2 van deze in de schuur staanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dûh, dat heb je als je onder het podium zitquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je kon er bijna onder koekeloeren!
2???? Fuckquote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb 2 van deze in de schuur staan![]()
[ afbeelding ]
weet niet wat beter is
Als je een vlag ziet wapperen dan zijn wij het. Simpeler kan niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Óh, dus waren jullie ook echt in beeld? Dan ga ik terstond uitzending gemist kijken, geef ff aan wat en wanneer (in de zin van tijdstip)
(en was die jurk nou echt zo kort)
Ik lees ook geen krant maar mijn vriend wel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat deze fiets best leuk jat-materiaal zou zijn omdat hij redelijk uniek is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk lees geen krant.
Ik lees altijd www.fok.nl en www.rtlnieuws.nl / www.nu.nl
Wow, dan heb ik jullie gezien!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je een vlag ziet wapperen dan zijn wij het. Simpeler kan niet!
Uiteindelijk zijn alle fietsen jat materiaalquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lees ook geen krant maar mijn vriend wel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat deze fiets best leuk jat-materiaal zou zijn omdat hij redelijk uniek is.
quote:
Waar is die van? Die ziet er leuk uitquote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef Nonneke het volgende:
ik heb 2 van deze in de schuur staan![]()
[ afbeelding ]
weet niet wat beter is
Ahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Barbaaf het volgende:
Aww, had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Was het echt je eerste meet?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
Srega nog gefeiliciteerd met je verjaardag gisterenen Pagan beterschap.
![]()
![]()
Qwea en oh-oh jullie ook beterschap , het schiet met jullie allebei niet echt op he.![]()
![]()
Oognip wat fijn dat je eerste dag meegevallen is.
Mijn eerste Fok meet viel reuze mee ik was gisteren doodmoe maar voldaanen dat lag aan het goede gezelschap en niet aan de organisatorische kwaliteiten van de Tros
postcode loterijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar is die van? Die ziet er leuk uit
Leuk!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Nonneke het volgende:
postcode loterij
http://www.postcodeloterij.nl/Prijzen/PostcodeLoterijFiets.htm
ja eigenlijk wel maar was gelukkig pijnloosquote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het echt je eerste meet?Dus we hebben je min of meer ontmaagd.
Tsja, met liefde, hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef indaha het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel maar was gelukkig pijnloos![]()
Ik ga eten tot later![]()
eigenlijk wel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
hey
hoe was je eerste dag alleen bellen?
Omdat al mijn games en 3d tekenprogramma's daar op draaienquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Ynske het volgende:
overigens wel grappig om te zien, ik ben met zoveel dingen nu naast mn werk bezig, dat ik eigenlijk niet eens de tijd heb om me er druk over te maken
Goed zo Ynske!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Ynske het volgende:
overigens wel grappig om te zien, ik ben met zoveel dingen nu naast mn werk bezig, dat ik eigenlijk niet eens de tijd heb om me er druk over te maken
en kleine beetjes eten? werkt dat niet? of wat vanillevla, dat zeggen ze toch ook vaker dat dat de boel neutraliseertquote:Op maandag 31 januari 2011 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan zo gaan spugen hoor. Hoef ik geen moeite voor te doen maar ik wil het niet.
Het avondeten is het enige dat ik vandaag echt binnen heb gehouden en dat wil ik graag zo houden
n00bquote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat al mijn games en 3d tekenprogramma's daar op draaien
had per ongeluk mijn harde schijf gewist bij het installeren van Linux
ik weet het, maar het gekke is dat als je linux installeert hij toch standaard een eigen partitie moet aanmaken ipv gewoon overal overheen schrijven?quote:
jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, maar het gekke is dat als je linux installeert hij toch standaard een eigen partitie moet aanmaken ipv gewoon overal overheen schrijven?
En datquote:en I know, there is no excuse, ik had beter moeten kijken welk vinkje er aangevinkt stond
Ja, en daarna kom je +75 kilo aan ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q zwanger worden val je eerst ook vanaf.
en aquarius?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Die vind ik zelf vies dus dan spuug ik zeker. Ik drink er nu ORS bij maar dat vind ik ook niet echt lekker.
Ik ga maar even naar mijn grote vriend ik hou die niet lang meer vol. Dan neem ik vanavond nog wel wat vla oid
fijn zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het goed ging Ynske en ook leuk dat je zo'n leuk compliment kreegDat geeft de burger moed
Bij mij viel het ook mee
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
btw Oh-Oh, ik lig regelmatig in de kreukels om jouw verhalen over je vijftal, denk echt dat je zó het in boekvorm kunt uitbrengen, niemand die zo smakelijk over haar honden kan vertellen dan jij. da's waarom ik altijd even kom loeren hier , in de hoop op weer zo'n dag-leukmakend verhaal van jou en jouw Sjon. Makes my day.
Je hebt echt schrijftalent
quote:niemand die zo smakelijk over haar honden kan vertellen dan jij. da's waarom ik altijd even kom loeren hier
Je schrijft wel zo leuk dat de situaties goed voor te stellen zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil graag zo een bakfiets maar dat kan ik heul nie betalen![]()
Ik moet wel een goeie hebben want tis allemaal pokkeberg op hier![]()
Schrijftalent, I wish
er zijn mensen die zijn erger hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je schrijft wel zo leuk dat de situaties goed voor te stellen zijn
Ik krijg altijd veel complimenten over mijn goed geschreven verslagen, maar dat komt hier nooit zo goed uit de verfBij jou wel.
Laten we idd alles wat we willen hebben maar niet zo kunnen betalen maar gaan vragen in FHF jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
gooi ff een balletje op in FHF voor die bakfiets![]()
Dat dan ook weer nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we idd alles wat we willen hebben maar niet zo kunnen betalen maar gaan vragen in FHF ja![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we idd alles wat we willen hebben maar niet zo kunnen betalen maar gaan vragen in FHF ja![]()
dan wil ik nog wel een backupbodyquote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, want ik wil ook graag een hele goeie spiegelreflex, geen trage rommel , en een lockmachine natuurlijk
![]()
Ll open je een topic voor me
Jezus fuck Ynske, INECTO!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Ynske het volgende:
k heb nieuwe shampoo gevonden, waar mn haar zo mooi glanzend en zacht van word
de henna shampoo van t kruidvat, erg goedkoop en lekker
don't push your luckquote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, want ik wil ook graag een hele goeie spiegelreflex, geen trage rommel , en een lockmachine natuurlijk
![]()
Ll open je een topic voor me
Ja geen trage rommel , wel de echte pro shit heaquote:
das cocos toch, dan heb ik de hele dag hongerquote:
ow en doe me die vent dan toch ook maar meteen danquote:
iddquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja geen trage rommel , wel de echte pro shit hea
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
oh-oh, is een bakfiets niks voor jou met al dat spul, al zal Sjon wel weer giga eruit donderen en aanstellend gaan gillen, maar toch![]()
(ga familie in maastricht eens polsen of ze jou kennen met dat gajus van je)
Oh ja, Johnny de Mol of Johnny Depp of David Duchovny mag de meuk wel komen brengenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en doe me die vent dan toch ook maar meteen dan
Maar verder zijn we niet veeleisend, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, Johnny de Mol of Johnny Depp of David Duchovny mag de meuk wel komen brengen![]()
In de bakfiets
hahahaha, daar heb ik dan weer minder eisen aanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, Johnny de Mol of Johnny Depp of David Duchovny mag de meuk wel komen brengen![]()
In de bakfiets
Ja Yns INECTO! 'Helaas' heb ik nu veel te dure shampoo gekocht, maar wel voor gekleurd haar dus kan helaas geen inecto meer gebruiken. Naja kan wel maar ik wil mijn kleur behoudenquote:
Tuurlijk kan dat wel, al die verkooppraatjesquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Yns INECTO! 'Helaas' heb ik nu veel te dure shampoo gekocht, maar wel voor gekleurd haar dus kan helaas geen inecto meer gebruiken. Naja kan wel maar ik wil mijn kleur behouden
jamaarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Yns INECTO! 'Helaas' heb ik nu veel te dure shampoo gekocht, maar wel voor gekleurd haar dus kan helaas geen inecto meer gebruiken. Naja kan wel maar ik wil mijn kleur behouden
deze kostte 1.50quote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
das cocos toch, dan heb ik de hele dag honger
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ooit es toen ik alleen Fripsje en Karel nog had zo een fietsmandje voor aan het stuur![]()
Lalala ik blij fietsen, dacht kunnen we lekker naar de Maas voor een wandelingetje.
Bij de eerste kat die ze zagen hing het spul buitenboord aan hun tuigjes, ze bungelden nog net niet met de appelkopjes tussen de spaken van mn voorwiel
Neuhquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar verder zijn we niet veeleisend, toch?
tweedehands vent ben ik ook al tevreden meequote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je niet voor een 2e hands bakfiets kijken oh-oh?
Ja man, dat had zooi gegevenquote:
Inecto kost iets van 4 euro en mijn shampoo en cremespoeling 45 euroquote:
ja maar, die was nog niet droog vanmorgenquote:
Dan hebben we altijd de bergen nogquote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je niet voor een 2e hands bakfiets kijken oh-oh?
jakkiebakkiequote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inecto kost iets van 4 euro en mijn shampoo en cremespoeling 45 euroEn voor je hongerprobleem kun je hele lekkere inecto lipgloss kopen dus dan kan je die lekker op eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Whehehehe ja zag me me gaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd de bergen nog
ergo:
[ afbeelding ]
in huis? nee das Saarquote:
Nee nee de lipgloss van de Tuinen, cocos, dies zooooo mjammiequote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inecto kost iets van 4 euro en mijn shampoo en cremespoeling 45 euroEn voor je hongerprobleem kun je hele lekkere inecto lipgloss kopen dus dan kan je die lekker op eten
Ohja! Naja Yns, lipgloss van de Tuinen dusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee de lipgloss van de Tuinen, cocos, dies zooooo mjammie
ja maar dat plaktquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ohja! Naja Yns, lipgloss van de Tuinen dus
Heb je nog een stukje bananentaart oh-oh? Ik neem zo weer een stukje van mn appeltaartje
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was ik ff mijn Lot kwijt![]()
is man er mee aan de wandel
Mis dan dus wel hond maar niet man![]()
Ben jij zo'n lipgloss-likkerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat plakt
ben al blij dat ik lippetif gevonden heb die ik wel laat zitten, zelfs de blistex lik ik weg
Wie?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Barf brengt de oplossing: een heuvel-proef bakfiets![]()
(en Sjon, och, muts over doe oren en ogen en geen haan die er naar kraait, hij went er maar aan0
't Is wel wat fris om al topless te gaan. Dapper hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:
wist je trouwens dat t ffffffffucking koud is buiten
loop je dan met een rokje en alleen een pantytje aan
T maakt niet uitquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben jij zo'n lipgloss-likkerd?![]()
Ik heb een lippenbalsemding van purol en die smaakt echt niet dus die laat ik wel zitten. Misschien een ideetje voor jou om een vieze smaak te kopen? Of maakt het je niet uit hoe het smaakt, likken doe je toch?
goed hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is wel wat fris om al topless te gaan. Dapper hoor!
Er staan een paar schattige foto's im mn huisjes topicquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er staan een paar schattige foto's im mn huisjes topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Heey, een stille liefde?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed he
alleen degene die t moest zien was er niet
Stom hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb GTST aanstaan ( vergeten te zappen na het journaal ), zie ik inene Ruud de Wild als stripper uit een taart springen
Welke weddenschap zal hij hebben verlorenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb GTST aanstaan ( vergeten te zappen na het journaal ), zie ik inene Ruud de Wild als stripper uit een taart springen
Tuurlijk meid.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik was na het journaal met mn eten bezig dus ik had 4 op laten staan jaquote:
Zal ik je anders elke avond een gtst samenvattinkje geven? Hoef je nooit meer wat van gtst te missenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was na het journaal met mn eten bezig dus ik had 4 op laten staan ja![]()
Nou, dat had ik niet willen missen hoor
jij durft ervoor uit te komen dat je een trouwe kijker bent?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zal ik je anders elke avond een gtst samenvattinkje geven? Hoef je nooit meer wat van gtst te missen
Hap!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was na het journaal met mn eten bezig dus ik had 4 op laten staan ja![]()
Nou, dat had ik niet willen missen hoor
Jaaaa dat durf ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij durft ervoor uit te komen dat je een trouwe kijker bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Thnx but no thnxquote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zal ik je anders elke avond een gtst samenvattinkje geven? Hoef je nooit meer wat van gtst te missen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nou best dapper juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben geen arm kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch juist vet stoer dat ik hier voor uit durf te komen?
![]()
tijd om te vervenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
iets totaal dom's, echt té erg maar dacht dus echt een tijdje dat met de lapo dus de laptop bedoeld was![]()
en ben geeneens blont
dat wel, maar t kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben geen arm kindHet is toch juist vet stoer dat ik hier voor uit durf te komen?
daar kan niets aan tippenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Komt dr iets leuks op vanavond?
Zo leuk als gisteren wordt het natuurlijk niet meer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |