quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oh-oh is de bot!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh's lapo (heel pagina 7 eigenlijk) is niet te zien?
[..]
had ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je mist er nix aanquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Kleine viezerik in tha cribquote:
Heb jij dat boekje gelezenquote:
boekje ?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij dat boekje gelezenIk wel / ook
Oei, hier verraadt zich een generatiekloof![]()
![]()
ik ruik je adem, en zie je gezicht...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Muis006 het volgende:
maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog
Tssss Kleine Viezerik is geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef vamperotica het volgende:
Dochterlief mocht van papa naar de jeugd vam Tegenwoordig, maar "de rest" wil naar die viezerik en daar heeft ze geen zin in...Moet ik nu blij zijn?
een leek was echt allang gezwiiiiiiichtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik ruik je adem, en zie je gezicht...
komen droooooooomeeeeeeen uit!quote:
* Zich inluisteren gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tssss Kleine Viezerik is geweldig![]()
Maar de Jeugd ook
ja maar dat was dus al iets later, toen ze wat bekender hadden en meer materiaal hadden. Bij Lowlands stond iedereen 18 minuten langquote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag ze op Pinkpop op tv en dat was echt geweldig goed![]()
Dikke vette party![]()
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LLquote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er is ook een heuse samenzwering hé
Als je je geluid écht vrij hard zet, dan hoor je hier iemand al bij de eerste keer dat het nummer gespeeld word na dat Yo '...alleen' uitspreekt een mannenstem (Daniel Dekker?) roepen; "Dit wordt 'm"
Pygmee met mannenstem.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
Serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp had je de tijdschriften nog gevonden?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, de tekst van Sterrenstof is geweldig
Had je er wat aan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat mijn telefoon jou ook nog gepmd had, maar niet dus!
TNX
OMG geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Nonneke het volgende:
de troubabour van ali b![]()
![]()
laaaaaaaaaalalalalaiiiiiiiiiiiiiilalalaaaaaaaaa
Noh, voor een vrouwtje van nog geen 1.60 wel en met iets teveel volume op z'n tijd. Dus het zou echt zomaar kunnen omdat ik wel op dat moment zoiets riep.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pygmee met mannenstem.![]()
Ik dacht al dat het een fokker was, het klonk zo dicht bij me in de buurt.
Maar da's toch heel normaal? Ik word ook altijd gefeliciteerd met de verjaardagen van diverse familieleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wat bezielt al die mensen toch om de koningin bloemen te gaan brengen?
Daar zit dat mens toch heul nie op te wachten![]()
En dat feliciteren ze de marrechaussee die t aannemen
Volgend jaar ga je gewoon mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
Oh oh, je drugs zijn aangekomen!
En godverdomme, ben net wakker want ik viel in slaap (ga zo weer verder vannacht was bagger) droom ik gvd over dat kloten nsf en de 3 j's. Bedankt he!
Laat het maar even goed genezen voor je weer los gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vanmorgen in bed dacht ik dat het een stuk beter was, maar toen ik opstond voelde in dat ik gefopt was, en ik had een hele valium genomen gisteren.
Waar ik overigens echt niet van in slaap val of niks. Nog een uur wakker gelegen![]()
Nu werkt de diclo weer en gaat het weer prima.
Maar ik sta maar zo weinig mogelijk op
Nou ja er lijkt geen enkele verbetering in te zitten so far.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat het maar even goed genezen voor je weer los gaat.
Anders blijft het misschien terug komen![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Strega het volgende:
Wij zijn gisteren werkelijk heerlijk uit eten geweest!![]()
![]()
Daardoor natuurlijk het Songfestival gemist, gelukkig vanmorgen bijgeleze, de screenshots van APK en commentaar van Ynske![]()
![]()
![]()
Zijn we gelukkig toch weer op de hoogte!
Maare.....jullie hebben het fijn gehad?
Oh-Oh, gaat je heup al wat beter? Niet gaan werken?
Q alweer wat beter?
Pagan is hier nu erg grieperig. Hij was vannacht net een straalkachel.
Kind, hoe is het mogelijk; waar zenuwen allemaal wel niet goed voor zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik leef nogWie had dat nou gedacht? Het was zelfs super leuk
Je leeft!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ja bijzonder he!?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je leeft!![]()
Wat heb je allemaal gedaan?
Hé gelukkig!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
Hoi
*plof*quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja bijzonder he!?
Ik heb een beetje meegelopen met de verschillende verpleegkundigen/verzorgenden. Ben mee geweest met de ronde om de dienbladen van het middag eten weer op te halen en een drinkronde heb ik mee gedaan dus heb de patiënten allemaal al gezien. Allemaal oudjes maar wel heel lief, sommige.
Ik ben nog niet zo huiverig op patiënten met stoma's en wonden. Daar blijf ik liever nog even van op afstand, maar ik neem aan dat dat vanzelf wel komt. Woensdag t/m vrijdag heb ik meteen late dienst tot 23 uur.
Ja, ze hadden mij gisteren al die bloemen moeten brengen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Wat bezielt al die mensen toch om de koningin bloemen te gaan brengen?
Daar zit dat mens toch heul nie op te wachten![]()
En dat feliciteren ze de marrechaussee die t aannemen
Oh hij ligt niet in bed hoor.quote:
Volgens mij istie dood.quote:
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!quote:
Er word net een envelop voor Christan gepost.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!
dat zou wel heul zielig zijn voor zn zwangere vrouw hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij istie dood.![]()
Maar het hobbelpaard leeft nog. Volgens de cameraman was dat erg belangrijk.
Wat leuk dat hij meekijktquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Christan maar roepen: Het hobbelpaard! Het hobbelpaard!
ik moest lachen bij " niet punctueel"quote:De slang is het zesde dier in de twaalfjaarlijkse cyclus van de Chinese dierenriem volgens de Chinese kalender.
Karaktereigenschappen volgens de Chinese astrologie: intelligent, sluw, mysterieus, actieve geest, zeer seksueel, artistiek, organisatorisch, bizar gevoel voor humor, instinctief, financieel geluk, maar ook onbetrouwbaar, niet punctueel (leven volgens het eigen klokje), jaloers, ontrouw (ook in vriendschappen).
mmmm jaloers én ontrouw. Slechte combinatiequote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
[..]
ik moest lachen bij " niet punctueel"
ontrouw ben ik zeker niet, dat is nou net een van de dingen waar ik een gruwelijke hekel aan hebquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
mmmm jaloers én ontrouw. Slechte combinatie
Mooi plaatje! Hebben jullie het leuk?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Strega het volgende:
Er word net een envelop voor Christan gepost.
* Rewimo jaloers isquote:
Jaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi plaatje! Hebben jullie het leuk?
Ja, eerst was er "niks aan" maar ondertussen waarschuwt ie me als het begintquote:
Wij hebben het leuk gemaakt!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaasuperweer!
Hoe was het gister??
Hihihihi! Dit is wel een drahamatische aflevering.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, eerst was er "niks aan" maar ondertussen waarschuwt ie me als het begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |