quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oh-oh is de bot!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh's lapo (heel pagina 7 eigenlijk) is niet te zien?
[..]
had ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je mist er nix aanquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Kleine viezerik in tha cribquote:
Heb jij dat boekje gelezenquote:
boekje ?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij dat boekje gelezenIk wel / ook
Oei, hier verraadt zich een generatiekloof![]()
![]()
ik ruik je adem, en zie je gezicht...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Muis006 het volgende:
maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog
Tssss Kleine Viezerik is geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef vamperotica het volgende:
Dochterlief mocht van papa naar de jeugd vam Tegenwoordig, maar "de rest" wil naar die viezerik en daar heeft ze geen zin in...Moet ik nu blij zijn?
een leek was echt allang gezwiiiiiiichtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik ruik je adem, en zie je gezicht...
komen droooooooomeeeeeeen uit!quote:
* Zich inluisteren gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tssss Kleine Viezerik is geweldig![]()
Maar de Jeugd ook
ja maar dat was dus al iets later, toen ze wat bekender hadden en meer materiaal hadden. Bij Lowlands stond iedereen 18 minuten langquote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag ze op Pinkpop op tv en dat was echt geweldig goed![]()
Dikke vette party![]()
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LLquote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er is ook een heuse samenzwering hé
Als je je geluid écht vrij hard zet, dan hoor je hier iemand al bij de eerste keer dat het nummer gespeeld word na dat Yo '...alleen' uitspreekt een mannenstem (Daniel Dekker?) roepen; "Dit wordt 'm"
Pygmee met mannenstem.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
Serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem em effe mee hierheen om antwoord te geven op LL
Dat was ik vanuit het publiek![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp had je de tijdschriften nog gevonden?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, de tekst van Sterrenstof is geweldig
Had je er wat aan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat mijn telefoon jou ook nog gepmd had, maar niet dus!
TNX
OMG geweldigquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Nonneke het volgende:
de troubabour van ali b![]()
![]()
laaaaaaaaaalalalalaiiiiiiiiiiiiiilalalaaaaaaaaa
Noh, voor een vrouwtje van nog geen 1.60 wel en met iets teveel volume op z'n tijd. Dus het zou echt zomaar kunnen omdat ik wel op dat moment zoiets riep.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pygmee met mannenstem.![]()
Ik dacht al dat het een fokker was, het klonk zo dicht bij me in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |