Ik heb ook pijn overalquote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef tdrone het volgende:
jij hebt het maar goed Lipjes![]()
heb me maar even een paracetamol gepakt vanwege pijn overal
weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef tdrone het volgende:
jij hebt het maar goed Lipjes![]()
heb me maar even een paracetamol gepakt vanwege pijn overal
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Een druilerige maandag, HA! Hoe kom je erop
Oh, oh, oh, die tdrone ook hé
In Rome was het warmquote:
Wat heb ik daar nou aanquote:
quote:
Niets.quote:
Die van mij houdt uberhaupt niet van eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets.
Mijn laptopje vind 800 foto's eten niet zo lekker
Michhhhquote:
NBTquote:
Jij ookquote:
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
eens het word tijd dat we ruzie gaan maken!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoog kusjekroel gehalte hier, waar is de KLB SC?
RELLEEEEENNNN!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
eens het word tijd dat we ruzie gaan maken!
wie begint?
eens, maar jij ook!quote:
Crewbash?quote:
Gaan wij knuffelen als ik langskom?quote:
Nee, rellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash?
8 uur slaap in 2 dagen, veel doen, en weinig slaap. Ik ben kapot.
natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan wij knuffelen als ik langskom?
Ik doe Tai kwandoo. PATS BOEM 1 grote vuurbal!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, rellen.Zelfs als je niet blauw was, wou ik je nog op je neus stompen, jongeh!
Ik doe bankhangen met Vodkaquote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe Tai kwandoo. PATS BOEM 1 grote vuurbal!
Repektz. Tik 'm aan.quote:
* tikt aanquote:
huh? Ik ben al onder de douche geweest vandaag.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
hihi dan ga je douchen, kan kano erbij springen
dan wacht je toch even buiten de douchequote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh? Ik ben al onder de douche geweest vandaag.
De wasmachine staat aan en die pompt niet goed af als je aan het douchen bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
hihi dan ga je douchen, kan kano erbij springen
ow ih dan moet je ewachtenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De wasmachine staat aan en die pompt niet goed af als je aan het douchen bent.
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ih dan moet je ewachten
Jawel. Wat is er half 8?quote:
wat geef je mij rare namenquote:
hahah nee joh,. zijn typo's enzo, kan niet normaal meer typen osozquote:
Iedereen toch?quote:
Natuurlijk.quote:
okquote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef tdrone het volgende:
ik heb weinig tot niets aan het verhaa van Cc en DW toe te voegen
Je hebt ook niks te vertellen in deze relatiequote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef tdrone het volgende:
ik heb weinig tot niets aan het verhaa van Cc en DW toe te voegen
okquote:
Ohww dat is irritant!!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een vervelend bobbeltje onder mn tong
Inderdaadquote:
okquote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Post dan niks als je niet veel zinnigers te zeggen hebt
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie nu pas je ondertitel
Eindelijk die ellendig lange klotemaand voorbijquote:
Dan is mijn zus jarig.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is mijn zus jarig.En ajf's kind ook
Nog lang niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Eindelijk die ellendig lange klotemaand voorbij
Wanneer ben je jarig NBT?
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is mijn zus jarig.En ajf's kind ook
quote:
Dank julliequote:
Geenidee, mijn motivatie is wegquote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef NBT het volgende:
en komt merel officieel al naar de meet? en DW kom jij al zeker? anders kappen we ermee
JE KOMT HOOR je gaat nu niet toch ook bij misschien!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, mijn motivatie is weg
Nee dat niet, maar er komen zo weinig mensenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
JE KOMT HOOR je gaat nu niet toch ook bij misschien!
Jaa, misschien verplaatsen naar een data dat mensen wel zeker kunnen.willen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er komen zo weinig mensen
eens zeker omdat ik van zover moet komen..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, mijn motivatie is weg
ik weet het nog niet zeker. eerst open dag van de HAN, dan eigenlijk een verjaardag, en 's avonds een optreden van een vriend in zevenaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef NBT het volgende:
en komt merel officieel al naar de meet? en DW kom jij al zeker? anders kappen we ermee
Als er toch zo weinig mensen komen kunnen we het toch ook in Limburg doen ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
eens zeker omdat ik van zover moet komen..
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als er toch zo weinig mensen komen kunnen we het toch ook in Limburg doen ofzo?
Of in Nijmegen of Den Bosch ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als er toch zo weinig mensen komen kunnen we het toch ook in Limburg doen ofzo?
uhu daar wonen de eckte bazenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar kwam jij toch vandaan?
ik ben niet de enige die het zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt heik zal je nog eens wat aanbieden
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ben je de seks op de wc dan nu al vergeten
Dan moet dat wel gebeuren ja. Zijn jullie naar de wc zit ik daar in me eentje te meeten!quote:
Je mag wel meedoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan moet dat wel gebeuren ja. Zijn jullie naar de wc zit ik daar in me eentje te meeten!leuk joh
quote:
Dan ga je in je eentje meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Nee, dat doe ik niet!Punt.
Of met eendje.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ga je in je eentje meeten
quote:
Ja vanochtend op mn gspotquote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef NBT het volgende:
Waar is mijn eendje eigenlijk? Hebben jullie hem al gespot vandaag?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vanochtend op mn gspot
Dus jij bent vandaag al gekomenquote:
Mond dicht Zero!quote:
Vooruit dan. Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mond dicht Zero!
.....
.....
......
Nee hou maar open anders doet het zo'n pijn
Doe ik al dagelijks.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef NBT het volgende:
iedereen moet cc vandaag even laten komen!
Is dat grappigquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sex on the FOK! nanana move your body
ze heeft mijn picsquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef NBT het volgende:
iedereen moet cc vandaag even laten komen!
Je ligt onder haar, ze spankt je..quote:
tot zoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu ook even naar huis, tot zo
tot vanavond?quote:
URL!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die was zo schattig stoer
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu ook even naar huis, tot zo
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Goed
[..]
[..]
[..]
Wat een enthousiasme
gewerkt, nu eindelijk rustquote:
Nee. Laatste vakantiedag.quote:
Valt mee, heb best veel verantwoordelijkheden, en uitdagingen. Wel leuk! Deze maand iemand aan het inwerken dus weinig zelf doenquote:
Morgen weer aan de slag dusquote:
Uhuh. Mag ook wel, 5 weken thuis geweestquote:
Das wel leuk dan jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Valt mee, heb best veel verantwoordelijkheden, en uitdagingen. Wel leuk! Deze maand iemand aan het inwerken dus weinig zelf doen
Zolangquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Mag ook wel, 5 weken thuis geweest.
School.quote:
neee dat kan ik niet maken...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Teal het volgende:
[..]
Das wel leuk dan jaMet opzet foute dingen leren die pas over zoveel tijd naar boven komen
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
neee dat kan ik niet maken...Ik moet een goede beoordeling krijgen anders moet ik weg
jij nog wat gedaan vandaag?quote:
Drukquote:
Andere keer meeten dan?quote:
Waar?quote:
OKEEEquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij mij, ik voel me helemaal zen
Gezellig, was het leuk?quote:
Spannend! Wat doe je voor opleiding?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Jups
[..]
Zeker, moet ook, want examen periode
Cool, heb ik ook gedaan, helaas was ik maar 3 keer op komen dagen in het hele jaar dus ben ik er maar mee gestoptquote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Teal het volgende:
[..]
Multimedia, dus webdesign / grafisch vormgeving.
Ja dat doe je dan echt zelfquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gedaan, helaas was ik maar 3 keer op komen dagen in het hele jaar dus ben ik er maar mee gestopt
okee mooizoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Jups
[..]
Zeker, moet ook, want examen periode
ja was erg stom van me, maar was nog jong hequote:
Ik ook, maar kwam wel op schoolquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
[..]
ja was erg stom van me, maar was nog jong he
Pfff beetje net voor mijn verjaardag feestje gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
OPGELET!
2de kans om te meeten. (die van de 12de gaat niet door als die op 3 mensen blijft staan)
CC'sVERJAARDAGSMEET
Wanneer: 9 April 2011
Waar: Nader te bepalen
Zeker: NBT, CC
Misschien:
Niet:
Ook voor jou verjaardag in dat gevalquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Pfff beetje net voor mijn verjaardag feestje geven
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Pfff beetje net voor mijn verjaardag feestje geven
over 2 weken!quote:
ik bedoel de week erna.quote:
19de? dan kan ik niet, (broertje jarigquote:
Gaarne!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
Moeite
Moet even kijken in de agenda
Je moet wat overhebben voor een gezellige meet met NBTquote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
Moeite
Moet even kijken in de agenda
Oh. Oke.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef NBT het volgende:
[..]
19de? dan kan ik niet, (broertje jarig)
En met jou!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een gezellige meet met NBT
9 april een optie voor je?quote:
Aahhwwww, gaat het al een beetje beter?quote:
ik ook maar moet nog 10 minuten werkenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Teal het volgende:
Denk niet dat ik kan
Moet waarschijnlijk werken
Dan komen we bij jouw werk lekker zat doenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Teal het volgende:
Denk niet dat ik kan
Moet waarschijnlijk werken
Goed ideequote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan komen we bij jouw werk lekker zat doen
Dan doen we dat toch!quote:
DOEN WE!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
YeahFOK!meet in die ene bar waar Teal werkt
En dan moet ik je een cadeautje geven zeker?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan doen we dat toch!dan zet je dat maar bij waar neer
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
YeahFOK!meet in die ene bar waar Teal werkt
Niet zo snelquote:
Ik ben niet jarigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan moet ik je een cadeautje geven zeker?
Ooooooooooooohwquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet zo snel
Ik moet even kijken of ik dan wel moet werken, en anders vraag ik het wel vast aan dat ik dan wil werken
10 april wel zei je netquote:
Ja of niet en je gaat lekker met ons mee zuipenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet zo snel
Ik moet even kijken of ik dan wel moet werken, en anders vraag ik het wel vast aan dat ik dan wil werken
Nee, jij mij, dat je niet goed hebt gelezenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ooooooooooooohwboefje!
je stelt me teleur
Dit dus!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja of niet en je gaat lekker met ons mee zuipen
Dus met beide opties kan het, mocht je vrij zijn ben je genodigde gast bij de orgiequote:
Ik pas hem nu wel aan met 2e optie ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
dan komt het wel goed.. we moeten niet vergeten het in de volgende OP te zetten
orgie?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus met beide opties kan het, mocht je vrij zijn ben je genodigde gast bij de orgie
Ik krijg toch lapoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
dan komt het wel goed.. we moeten niet vergeten het in de volgende OP te zetten
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik pas hem nu wel aan met 2e optie ofzo
OKEEE CC krijgt cadeautjes 9 aprilquote:
We gaan met ze allen in een taart zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
[..]
orgie?wil je dat voor je verjaardag ?
goed bezig!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik pas hem nu wel aan met 2e optie ofzo
Tgaat alweer stukken beter.. Ik ril teminste niet meer als een gekquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Aahhwwww, gaat het al een beetje beter?
hahahaha jaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Teal het volgende:
[..]
We gaan met ze allen in een taart zitten
Zeker welquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKEEE CC krijgt cadeautjes 9 april
Ik wil bij Tealquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Teal het volgende:
[..]
We gaan met ze allen in een taart zitten
Nee jij krijgt de taart met ons erinquote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil bij Tealomdat hij ook in april jarig is
Succes ermee!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef NBT het volgende:
Liefjes, ik ga naar huis, tot vanavond waarschijnlijk!![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef NBT het volgende:
18quote:
Doei NBTquote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef NBT het volgende:
Mag ik jou dan hebben?quote:
Je mag ons allen hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
18
[..]
Doei NBT
[..]
Mag ik jou dan hebben?
Hoe kom jij dan in KPD?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
18
[..]
Doei NBT
[..]
Mag ik jou dan hebben?
Foei.quote:
Oke vetquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Je mag ons allen hebben
Zit ik dus bij inbegrepen
Wat wou je "even" doen danquote:Op maandag 31 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vast wel, gaan we even naar de wc enzo
Met zn allen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vast wel, gaan we even naar de wc enzo
Ligt eraan wat je onder even ziet.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Over het algemeen duurt dat niet "even"
Dat mag ookquote:
Haha met zijn allen in de wc "even" in de wc wel te verstaanquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder even ziet.
[..]
Dat mag ook
Dat past toch niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder even ziet.
[..]
Dat mag ook
Ik wil ook wel alleen met jou in de wc hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha met zijn allen in de wc "even" in de wc wel te verstaan
Nummertjes trekken?quote:
Wat een sletjes zijn we dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja iedereen van de bar mag meedoen
Zeker niet met een verjaardagquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JWZ
[..]
Ja maar dat geeft niet voor een keer
Nog geen klacht gegevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het toch ook niet erg?
Jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JWZ
[..]
Ja maar dat geeft niet voor een keer
Hahaha trekt iedereen een nummertje voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan krijg jij nummertje 1
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Hahaha trekt iedereen een nummertje voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |